Alleen al de snelheid van de besluitvorming is van een bezienswaardige ongeloofwaardigheidquote:
Alsnog, 1 aprilquote:Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef greavy het volgende:
In Duitsland en België mag je ook niet meer met treinen rijden die het op het spoor lozen. Dus ja, ik geloof dat wel
Zit in België en Duitsland wel weer een voetnoot bij, dat het geldt voor treinen vanaf bouwjaar/revisiejaar X.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je "kort voor vertrek de reisplanner-check" gedaan hebt. Al die IP-adressen gaan in een grabbelton en elk uur halen ze er daar 20 uit die ze eens de volle laag gaan gevenEn jij als frequente reiziger hangt dan natuurlijk vet in de prijzen
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het waar zou zijn.
Standaard taalgebruik om gebruik van 1 april te verhullen.quote:De rechter geeft de inspectie nu gelijk, en sommeert de NS om de lozingen per direct te stoppen. De enige manier om dat te bereiken, is vanaf morgen de treintoiletten voor publiek af te sluiten.
ja, die doe ik nooit.. Het gaat ook bijna altijd goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je "kort voor vertrek de reisplanner-check" gedaan hebt. Al die IP-adressen gaan in een grabbelton en elk uur halen ze er daar 20 uit die ze eens de volle laag gaan gevenEn jij als frequente reiziger hangt dan natuurlijk vet in de prijzen
Leuk chef (y)quote:Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef b2py het volgende:
Ik heb op OVinNederland een topic met een hoop plaatjes geopend, voor de liefhebber:
2,5 jaar treintjes reizen: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=38&t=10171
Doet me denken aan die keer dat ik het vermeldenswaardig vond om 100.000 posts op Fok te hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef b2py het volgende:
Ik heb op OVinNederland een topic met een hoop plaatjes geopend, voor de liefhebber:
2,5 jaar treintjes reizen: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=38&t=10171
Was zeker geen medeforummerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb bij mijn 100K jubileum op een forum ook een vrij lange openingspost op onzin geplaatst waarin ik alle medeforummers die er toe doen en er niet toe doen genoemd heb. Enige die ik vergeten was was mijn chick, hehehehe.
Gaat om het lijntje Groningen - Delfzijl.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:28 schreef b2py het volgende:
Ik heb nog nooit van alle drie de plaatsen gehoord, zo spannend zal het dus niet zijn
Heb je je altijdvrij nou al opgezegd?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Trein gepakt naar Utrecht (kijk, ik ben wel ontopic) en inderdaad even iets met d'r caboose uitgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |