http://www.omroepwest.nl/(...)en-polen-en-bulgarenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: die huren particulier en krijgen niets toegewezen van de sociale woningbouw. Dus om er nu dat voorbeeld van die gehandicapte bij te halen... slaat nergens op.
Constant dat gejengel van MOE-landers dit en MOE-landers dat... die mensen werken hard voor een loontje waar de gemiddelde Nederlander niet voor uit zijn nest komt en zeuren heel wat minder.
http://www.vlaardingen.nl(...)anders_1/id_13717119quote:1. In overleg treden met de corporaties om 30 woningen extra ter beschikking te stellen aan Moe- landers, waaronder 10 woningen aan de Samuel Esmeijerstraat. Na een half jaar bekijken of het aanbod voldoende is ten opzichte van de vraag. Hierin de regionale afspraken
http://www.aedes.nl/conte(...)ten-en-wetgeving.xmlquote:Als er meer arbeidsmigranten in één sociale huurwoning wonen gebeurt dat doorgaans op één contract. Het gezamenlijke inkomen van de arbeidsmigranten is dan vaak hoger dan 34.085 euro. Een andere optie is om elke arbeidsmigrant een apart huurcontract te geven. In dat geval verdienen de arbeidsmigranten meestal niet meer dan de inkomensgrens.
Dat is een een stad, hier mag je blij zijn als er 2 sociale huurwoningen per maand in staan, dan is 30 enorm veel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:34 schreef Halcon het volgende:
30... van de hoeveel duizend? Dat is wel een flink aantal ja.En hoeveel van die 30 zijn gehandicaptenwoningen?
Die mensen werken hard voor een prijs waar Nederlanders liever voor op de bank gaan zitten. Ik ben tegen sociale woningbouw, maar als je dat dan toch doet, dan logisch dat je mensen die hard werken voor een paar centen helpt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is een een stad, hier mag je blij zijn als er 2 sociale huurwoningen per maand in staan, dan is 30 enorm veel.
1) Noem me geen tokkie. Voor de tokkies met je in Texas zijn met hun rare schoolboekenregels en andere rariteiten. Dat zijn pas tokkies. Texanen zijn tokkies eerste klas.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel goedkope leningen bij elkaar vormen ook een flinke last en ooit moet je die schulden inlossen.
Jouw uitspraak zou zo kunnen komen van een van de door DSB "gedupeerde" tokkies. Voordat ze het deksel op de neus kregen welteverstaan.
Om ervoor te zorgen dat mensen niet thuis zitten moet je ze vrijwilligerswerk laten doen ja. Dat zal ze alleen maar activeren om een betaalde baan te zoeken of in ieder geval meer te gaan werken bij je huidige baan. Jij ziet de mensen in de bijstand liever op hun luie reet zitten? Denk je dat ze dat activeert om iets voor de maatschappij te gaan doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja prima idee, mensen gratis te laten werken.
Leidt niet tot banenverlies, nee joh.
We kunnen het weer uitleggen met dezelfde links, maar dat is zinloos met een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:43 schreef Jordony het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat mensen niet thuis zitten moet je ze vrijwilligerswerk laten doen ja. Dat zal ze alleen maar activeren om een betaalde baan te zoeken of in ieder geval meer te gaan werken bij je huidige baan. Jij ziet de mensen in de bijstand liever op hun luie reet zitten? Denk je dat ze dat activeert om iets voor de maatschappij te gaan doen?
Nee.
Nee jij komt lekker met argumentenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
We kunnen het weer uitleggen met dezelfde links, maar dat is zinloos met een bord voor je kop.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:45 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker met argumentenIk begrijp het al, met jou valt niet te discussiëren.
Voor de duidelijkheid: ik log 10 minuten geleden in en zie dit topic dus zie geen links.
NWS / Bedrijven willen geen dwangarbeiders uit de bijstandquote:Op de bouwplaatsen van gemeenten ontstaat een steeds grotere 'werklozencarrousel'. Wanneer aannemers een klus willen binnenhalen, moeten zij van hun opdrachtgevers vaak lokale werklozen aannemen. Het eigen personeel wordt zo verdrongen. .
Dit is ook echt geen slim beleid. Met vrijwilligerswerk doel ik op hele eenvoudige klussen. Wat mij betreft afval ruimen op straten, daar kunnen altijd extra handen gebruikt worden, of helpen bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
[..]
NWS / Bedrijven willen geen dwangarbeiders uit de bijstand
Daar hebben we al criminelen voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:54 schreef Jordony het volgende:
[..]
Dit is ook echt geen slim beleid. Met vrijwilligerswerk doel ik op hele eenvoudige klussen. Wat mij betreft afval ruimen op straten, daar kunnen altijd extra handen gebruikt worden, of helpen bij de voedselbank.
quote:Honderden alleenstaande allochtone moeders uit de Bijlmer moeten
komende maanden voor straf vuilnis rapen rondom hun huis, omdat ze de
afgelopen tijd voor miljoenen euro's gefraudeerd hebben met
kinderopvangtoeslag.
Gelukkig hebben we niet al teveel criminelen in ons land die de straten voor ons schoon kunnen houden. Er zijn genoeg andere voorbeelden van vrijwilligerswerk waarbij het geen gevaar is voor de baan van anderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Daar hebben we al criminelen voor.
[..]
Een klein dorp in Brabant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die mensen werken hard voor een prijs waar Nederlanders liever voor op de bank gaan zitten. Ik ben tegen sociale woningbouw, maar als je dat dan toch doet, dan logisch dat je mensen die hard werken voor een paar centen helpt.
En waar is hier?
Jij mag niet conform de CAO van de ABU werken? Dat is tegen de wet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een klein dorp in Brabant.
Ten eerste, ook al zou ik willen werken voor die prijs, mag ik dat niet, dat is tegen de wet.
Dus je kan wel zeggen dat Nederlanders daar niet voor willen werken, maar dat weet je niet.
Nee daar hebben we mensen voor die een baan hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:01 schreef Jordony het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we niet al teveel criminelen in ons land die de straten voor ons schoon kunnen houden. Er zijn genoeg andere voorbeelden van vrijwilligerswerk waarbij het geen gevaar is voor de baan van anderen.
Bovendien vind ik eerder dat deze alleenstaande moeders gewoon de uitgekeerde toeslagen moeten terugbetalen in de vorm van een financiële sanctie. Het opruimen van het afval door een gemeente kost geen miljoenen.
Broeder Halconquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:00 schreef Halcon het volgende:
Waarom alles aangrijpen om maar lekker betaald op de bank te kunnen blijven liggen terwijl je wat naar tell sell kijkt op de momenten dat anderen de prijs van jouw werkschuwheid bij elkaar aan het werken zijn?
Waarom moet je altijd zo denigrerend reageren?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:00 schreef Halcon het volgende:
Waarom alles aangrijpen om maar lekker betaald op de bank te kunnen blijven liggen terwijl je wat naar tell sell kijkt op de momenten dat anderen de prijs van jouw werkschuwheid bij elkaar aan het werken zijn?
Bord en kop. Verspil je tijd niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd zo denigrerend reageren?
Heb je dit hele topic liggen slapen? Moeten we echt alles blijven herhalen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij mag niet conform de CAO van de ABU werken? Dat is tegen de wet?
Waarom geef je niet gewoon antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd zo denigrerend reageren?
Geef gewoon eens antwoord op de vraag. Conform ABU CAO werken mag niet van de wet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je dit hele topic liggen slapen? Moeten we echt alles blijven herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |