Fuuuuuu...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Straks fietst hij zo hard als kij kan (13 km/u!!!!) naar je toe en ramt je kop door de muur.
RIP
Waarom probeer je jezelf aan andere dikzakken op te drukken? Wat ik nu lees is: ''Ik ben zó veel beter bezig dan andere dikke mensen, kijk mij nou, ik ben geweldig.''quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.
Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
Mijn god wat was ik erg/naief toenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij kwam in ieder geval een stuk leuker over, toen.
Toen was je geestelijk 11, nu 14. Wat dat betreft heb je nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn god wat was ik erg/naief toen
Nu nogsteeds maar toch
Wel goed van je dat je dat inziet, probeer eens vaker naar jezelf te kijken, kan nooit kwaad toch? Braddiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu nogsteeds maar toch
Jij bent weer het andere uiterste en bent geestelijk 61.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen was je geestelijk 11, nu 14. Wat dat betreft heb je nog een lange weg te gaan.
Toen zat je tenminste niet op anderen superhypocriet af te geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu nogsteeds maar toch
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent weer het andere uiterste en bent geestelijk 61.
Ik wou een grap over jezelf zien en dik zijn maken, maar ik kon er geen verzinnenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:25 schreef ThePast het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je dat inziet, probeer eens vaker naar jezelf te kijken, kan nooit kwaad toch? Braddie
Creativiteit op de zaterdag avond is ook niet alles.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou een grap over jezelf zien en dik zijn maken, maar ik kon er geen verzinnen
Dan is ie dik tevreden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou een grap over jezelf zien en dik zijn maken, maar ik kon er geen verzinnen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of je wandelen onder 'sport' kan scharen heur.
[..]
Jij eet na het sporten vast ook wel meer dan fruit/groente alleen, als is het maar omdat dat meer vult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |