Ik ben alziend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe kan je Braddie anders daar gezien hebben?
Zwijgen is toegevenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik ben alziend.
Alzienderella noemen ze mij ook wel.
De dikke FOK!Belg heeft gesproken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet elke dag fastfood eten
Sporten
Sporten in de sportschool![]()
![]()
Geen BMI hebben van 30+
hardloopstats?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:45 schreef Aiciu het volgende:
Mijn conditie is sowieso beter dan iedereen hier op op fok.
Training zegt niets, pr's op afstanden wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dagelijks duurloop en 3x per week sprinten.
Die is wss nepquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Braddie
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!
Goed topic, TS = Braddie. Enjoy!
Een subway met kipfilet is echt geen vette hap.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.
Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
Dat ligt er aan wat je op de kipfilet gooit natuurlijk. Gooi je er kaas, mayonaise en weet ik het wat op, dan wordt het al snel een vette hap.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een subway met kipfilet is echt geen vette hap.
Oh ja, ik doe er nooit kaas op eigenlijk. Maar zelfs een vette hap is niks mis mee als je daar gewoon zin in hebt en toch niet wilt afvallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je op de kipfilet gooit natuurlijk. Gooi je er kaas, mayonaise en weet ik het wat op, dan wordt het al snel een vette hap.
Dat zeker niet hoor. Je kunt van die vettigheid alleen nog weleens last van je maag krijgen vind ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe er nooit kaas op eigenlijk. Maar zelfs een vette hap is niks mis mee als je daar gewoon zin in hebt en toch niet wilt afvallen.
Het seizoen is nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Training zegt niets, pr's op afstanden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |