Voor CoD heb je wel de ps3 disc nodig tijdens het spelen als je m upgrade.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Ja dat is wel zuur ja, vroeg me ook al af of ik nog ergens zo'n code kon scoren en bf4/cod voor 10 euro kon krijgen.
Inderdaad, wat een kut spel. Voor de graphics hoef je het ook niet te doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mercenary Kings gedownload, maar hier wordt zelfs ik niet vrolijk van
Je bent net 2 dagen te laat met je abonnement. De andere gratis games zijn wel leuk. Dead Nation vond ik nog de minste van de 3, maar zeker wel 8 Euro waard als je hem nog niet hebt.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:27 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kut spel. Voor de graphics hoef je het ook niet te doen.
Bepaal ik zelf nog welquote:Op woensdag 2 april 2014 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bent net 2 dagen te laat met je abonnement. De andere gratis games zijn wel leuk. Dead Nation vond ik nog de minste van de 3, maar zeker wel 8 Euro waard als je hem nog niet hebt.
Outlast is gewoon een toffe korte game en veruit het beste was Resogun.
Als je tot Watchdogs nog moet wachten, zou ik eerder naast Dead Nations nog Resogun kopen en je vermaakt je in de tussentijd wel. Dit omdat er nog niet echt leuke volledige games zijn.
Muziek is vreselijk. Graphics zijn nog erger. 'Cutscenes' zijn ronduit irritant. Laadtijd begint binnen 5 minuten al op je zenuwen te werken en de gameplay is ook niet vermakelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef Poit het volgende:
Wat vinden jullie niet goed dan?
Heb het nog niet gespeeld, hopelijk vanavond, maar mij leek een mix tussen Metal Slug en Borderlands juist geweldig.
Was slechts mijn mening. En als je al sinds november een PS4 hebt, dan is het logisch dat je al een aantal volledige games gekocht hebt. Ik heb mijn PS4 sinds begin februari en ik heb ook al 3 volledige games gekocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 02-04-2014 16:51:02 ]Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Rest mij nog 1 vraag, heb je ooit een Metal Slug gespeeld?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Muziek is vreselijk. Graphics zijn nog erger. 'Cutscenes' zijn ronduit irritant. Laadtijd begint binnen 5 minuten al op je zenuwen te werken en de gameplay is ook niet vermakelijk.
Dit zal mijn 1e spel worden dat ik niet uit ga spelen.
Dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Rest mij nog 1 vraag, heb je ooit een Metal Slug gespeeld?
Ik vind hem wel erg leuk. Enorme Metal Slug vibe. Graphics zijn zo uit die game weggelopen. Muziek ook. Je kunt het irritant vinden, maar dit is zo'n dikke knipoog naar 16bit en de Neo Geo dat het tof is.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef Poit het volgende:
Wat vinden jullie niet goed dan?
Heb het nog niet gespeeld, hopelijk vanavond, maar mij leek een mix tussen Metal Slug en Borderlands juist geweldig.
Resogun en Dead Nationquote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Klonk het volgende:
Zijn er eigenlijk al goeie local coop/multiplayer games?
Heb heel optimistisch gelijk een tweede controller gekocht maar eigenlijk niets leuks kunnen vinden
Tuurlijk wel, je geeft aan dat de graphics slecht zijn terwijl dit een duidelijke tribute is naar Metal Slug.quote:
Thnx voor deze onderbouwing.. En vaag van de laadtijden..quote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind hem wel erg leuk. Enorme Metal Slug vibe. Graphics zijn zo uit die game weggelopen. Muziek ook. Je kunt het irritant vinden, maar dit is zo'n dikke knipoog naar 16bit en de Neo Geo dat het tof is.
Besturing voelt wel wat lomp aan en de laadtijden zijn inderdaad onbegrijpelijk lang. Ik hoop dat dat mijn pret niet teveel drukt.
Resogun heeft geen local multiplayer, alleen online.quote:
Awesomenauts is coop local multiplayer.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Klonk het volgende:
Zijn er eigenlijk al goeie local coop/multiplayer games?
Heb heel optimistisch gelijk een tweede controller gekocht maar eigenlijk niets leuks kunnen vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weet je dat het niet voor niets next gen is.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Veel plezier. Hopelijk kan jee een leuke game vinden uit het enorme aanbod.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Net een mailtje van de Intertoys dat mijn PS4 verzonden is. Vrijdag besteld
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:41 schreef Klonk het volgende:
Infamous denk je in eerste instantie, is dit nou next-gen?
Tot het moment dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weet je dat het niet voor niets next gen is.
Dat stond ook in de PU.
De rest van de game is volgens hun middelmatig.
De PU weet. Ik koop infamous over een ruime tijd wel platinum ofzolekker faxen heel de dag echt genot
Dacht dat die pas in december zou komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit met een stijfje voor de release in oktober ofzo van Arkham Knight
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat stond ook in de PU.
De rest van de game is volgens hun middelmatig.
De PU weet. Ik koop infamous over een ruime tijd wel platinum ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |