Ja die laatstequote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 weken PSN plusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef Lenoire het volgende:
Als het goed is komt morgen m'n PS4 binnenZit er ook een gratis psn abbo bij voor een maand of moet ik die er ook meteen bij kopen?
Alleen als je je creditcard gegevens achterlaat.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:57 schreef Rogan het volgende:
[..]
Herinner mij mooiere beelden op de E3.
Ga het sowieso aanschaffen hoor, die compressed filmpjes van Youtube doen games niet ten goede. Op mijn TV ziet het er altijd 10 keer beter uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Beelden van E3 waren veel mooier.
Oh ik ook hoor, maar je ziet zeker wel verschil. De beelden van E3 waren zo verschrikkelijk mooi en als je dit ineens ziet. Ja dan schrik je wel even.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ga het sowieso aanschaffen hoor, die compressed filmpjes van Youtube doen games niet ten goede. Op mijn TV ziet het er altijd 10 keer beter uit.
Waar?zie niks staan namelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:49 schreef Evertjan het volgende:
op de BS webshop zijn ze trouwens ook nog op voorraad
Is dit op de PS4 gespeeld ?quote:
Inderdaad. Vooral de lighting heeft een flinke klap gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, maar je ziet zeker wel verschil. De beelden van E3 waren zo verschrikkelijk mooi en als je dit ineens ziet. Ja dan schrik je wel even.
je hoopt van niet..quote:
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839quote:
exact mijn gedachtequote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
je hoopt van niet..
Tenminste, ik vind het nou niet veel spectaculairder ogen dan gtaV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |