SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Mwah, hij deed niet zoveel hoor, het was idd gewoon een Balotellitje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Gruisman het volgende:
Veltman moet inderdaad wel oppassen nu. Al de zoveelste keer dat die iets ontzettend doms doet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als mike dat soort foutjes maakt is het de slechtste verdediger die er bestaat...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, hij deed niet zoveel hoor, het was idd gewoon een Balotellitje.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
ja, want een strafschop tegenkrijgen bij miniem contact is precies hetzelfde als hem er zelf maar inschietenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als mike dat soort foutjes maakt is het de slechtste verdediger die er bestaat....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Moisander dus een twijfelgeval
Kijken of Denswil inmiddels wel passen over 5 meter kan versturen in Ajax 1.![]()
Durf ik mijn handen niet voor in het vuur te stekenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Moisander dus een twijfelgeval
Kijken of Denswil inmiddels wel passen over 5 meter kan versturen in Ajax 1.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
WADDEFUQ heeft die kerel ooit gepresteerd, dan op de achtergrond cashen en mensen dwarszitten binnen Ajax, en ook nog eens 24 punten achterstaan op PSV in zijn topperiode.quote:
Daarnaast heeft hij de uitstraling van een zak stront. Slechtste bondskoots aller tijden.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Deze man loopt nu al een tijdje rond bij Oranje, en er zijn veel mensen die op hem letten en goed kunnen beoordelen of deze man geschikt is als bondscoach in de toekomst. En het feit dat ze hem dat nu al toezeggen zegt toch wel heel veel over hoe goed deze man is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WADDEFUQ heeft die kerel ooit gepresteerd, dan op de achtergrond cashen en mensen dwarszitten binnen Ajax, en ook nog eens 24 punten achterstaan op PSV in zijn topperiode.
Daarnaast heeft hij de uitstraling van een zak stront. Slechtste bondskoots aller tijden.![]()
Wat een gelul zeg. Alsof het een garantie is dat iemand het goed doet wanneer die al ergens wat 'langer rondloopt'.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Deze man loopt nu al een tijdje rond bij Oranje, en er zijn veel mensen die op hem letten en goed kunnen beoordelen of deze man geschikt is als bondscoach in de toekomst. En het feit dat ze hem dat nu al toezeggen zegt toch wel heel veel over hoe goed deze man is.
Ik ben een goede manager voor de shell want ik werk er al 40 jaar?
Charlie: How's it going in there?
Geen plop dit keer?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:36 schreef Silenus het volgende:
http://instagram.com/p/mFsbuNmPrz/
Denswil![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je hebt het over iemand die 13 jaar bij Ajax heeft gespeeld en nog eens 12 jaar achter de schermen heeft gefungeerd bij Ajax. En zo iemand noem jij iemand die op de achtergrond loopt te cashen en die niets heeft gepresteerd? Bovendien haal je er een periode (05/06) bij waarin Ajax sowieso al voor geen meter liep. In die 8/9 jaar is er volgens mij heel veel gebeurd. Gezien ie de laatste twee jaar al assistent-trainer is geweest en dat de volgende twee jaar ook zal zijn, zie ik niet in waarom hij Oranje niet succesvol kan leiden vanaf 2016.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
WADDEFUQ heeft die kerel ooit gepresteerd, dan op de achtergrond cashen en mensen dwarszitten binnen Ajax, en ook nog eens 24 punten achterstaan op PSV in zijn topperiode.
Daarnaast heeft hij de uitstraling van een zak stront. Slechtste bondskoots aller tijden.![]()
Ik heb van een stripboek geschreven door Rudi Jonker in mijn handen gedrukt gekregen. Het heet " Johan Cruijff: van straatjochie tot voetballegende". Ondanks wat we allen weten dat hij in het niet valt bij Willem van Hanegem, een aardig stripboekje. Leuke tekeningen e.d.
Staat rechtsonderin zelfs "collectors item". Ken het me niet voorstellen, maargoed.
Is er een supporter van FC Neuzenvreugd die dit ding van mij via de post wil ontvangen?
Groet,
HMF.![]()
Jij wil hem dus niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Neuzenvreugd. En ik maar denken dat dit een serieus forum is.
24 uur, anders dient ie komende zondag als extra brandstof op mijn gasbarbecue.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 15:58:38 ]![]()
Stuur maar naar mij!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb van een stripboek geschreven door Rudi Jonker in mijn handen gedrukt gekregen. Het heet " Johan Cruijff: van straatjochie tot voetballegende". Ondanks wat we allen weten dat hij in het niet valt bij Willem van Hanegem, een aardig stripboekje. Leuke tekeningen e.d.
Staat rechtsonderin zelfs "collectors item". Ken het me niet voorstellen, maargoed.
Is er een supporter van FC Neuzenvreugd die dit ding van mij via de post wil ontvangen?
Groet,
HMF.
Van Zandvlietplein 1, 3077 AA Rotterdam"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij!
Van Zandvlietplein 1, 3077 AA Rotterdam.
![]()
Mag ik komen kijken hoe je 'm in de fik steekt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij wil hem dus niet?
24 uur, anders dient ie komende zondag als extra brandstof op mijn gasbarbecue.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: