''niet-islamitische landen'' is niet ''christenen''quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:53 schreef Charismatisch het volgende:
Ik vergelijk het aantal moorden van de moslims met het aantal moorden van de christenen.
Als jij het niet gebruikt in je evaluatie lijkt mij deze herhaling noodzakelijk, ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:53 schreef Charismatisch het volgende:
Dit staat gewoon in de link die ik heb gepost, en dan ga jij het herhalen?
Tuurlijk kan dat wel. Of kijk je zo erg neer op islamitische staten dat je ze enkel durft te vergelijken met (andere) derde wereldlanden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:53 schreef Charismatisch het volgende:
Deze twee landen kun je ook niet met elkaar vergelijken, vergelijk Pakistan maar met een ander derdewereldland.
In het topic werd over christendom en islam gesproken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:01 schreef LelijKnap het volgende:
''niet-islamitische landen'' is niet ''christenen''
Pakistan is meer dan alleen een land waar de meerderheid van de bevolking moslim is, het is ook nog een derdewereldland etc.quote:Tuurlijk kan dat wel. Of kijk je zo erg neer op islamitische staten dat je ze enkel durft te vergelijken met (andere) derde wereldlanden?
Goede vergelijking... notquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef Charismatisch het volgende:
Amerikaanse moslim zonder rechtszaak geexecuteerd.
Gewoon het zoveelste incident van een christen die een niet-christen vermoord.quote:
Heroïne is ok omdat cocaïne ook slecht is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gewoon het zoveelste incident van een christen die een niet-christen vermoord.
Move along people. Nothing to see here.
Valt allebei niet goed te praten. Ik snap alleen niet waarom je met dit voorbeeld komt, aangezien ik niet voor kan stellen dat moslims vermoorden in de V.S. legaal is. Ook niet als ze iets Amerikaans of christelijks hebben beledigd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef Charismatisch het volgende:
Amerikaanse moslim zonder rechtszaak geexecuteerd.
In Pakistan ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:25 schreef Morrigan het volgende:
aangezien ik niet voor kan stellen dat moslims vermoorden in de V.S. legaal is
Verschillende normen en waarden, wetgeving, etc.quote:Ook niet als ze iets Amerikaans of christelijks hebben beledigd.
Ow, gewoon willekeurig? Niet om het een te verbloemen met het ander?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Aandacht besteden aan een moord in de VS.
Nouja in de bijbel vind je onder andere dit, Leviticus 24:16quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Wat een achterlijke religie is het toch.
quote:Wie de Naam van de HEERE lastert, moet zeker ter dood gebracht worden. Heel de gemeenschap moet hem zeker stenigen. Zowel de vreemdeling als de ingezetene moet zeker gedood worden als hij de Naam gelasterd heeft.
Dat jij blijkbaar achterlijk bent betekent toch niet dat de Bijbel dat niet is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja in de bijbel vind je onder andere dit, Leviticus 24:16
[..]
Ik kwam het bericht toevallig tegen op de website die ik eerder heb gepost in het topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ow, gewoon willekeurig? Niet om het een te verbloemen met het ander?
Het verschil is dat die moordenaar wordt opgepakt (of een poging daar toe), in Pakistan gebeurt dat niet tevens denk ik dat heel veel Pakistanen zo'n moord wel goed vinden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gewoon het zoveelste incident van een christen die een niet-christen vermoord.
Move along people. Nothing to see here.
Iraqis reacted with outrage Wednesday to news of a plea deal for a U.S. Marine squad leader charged in connection with the deaths of 24 people, in which he received a rank reduction and pay cut but avoided jail time.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:42 schreef SadPanda het volgende:
Het verschil is dat die moordenaar wordt opgepakt (of een poging daar toe)
Dat gaat over de Irakoorlog en niet over het binnenland..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Iraqis reacted with outrage Wednesday to news of a plea deal for a U.S. Marine squad leader charged in connection with the deaths of 24 people, in which he received a rank reduction and pay cut but avoided jail time.
http://edition.cnn.com/2012/01/25/justice/california-iraq-trial/
Een voorbeeld van hoe een moordenaar vrij rondloopt in de VS.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef SadPanda het volgende:
Dat gaat over de Irakoorlog en niet over het binnenland..
Wat heeft dit in godsnaam te maken met een ter dood veroordeling op basis van godslastering?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:44 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Iraqis reacted with outrage Wednesday to news of a plea deal for a U.S. Marine squad leader charged in connection with the deaths of 24 people, in which he received a rank reduction and pay cut but avoided jail time.
http://edition.cnn.com/2012/01/25/justice/california-iraq-trial/
quote:Pakistan
De artikelen 295 B en 295 C van het Pakistaanse wetboek van strafrecht bepalen sinds 1986 dat, wanneer iemand de Koran beledigt, hij veroordeeld moet worden tot levenslang. Als iemand Mohammed onteert, wacht hem op grond van deze wet de doodstraf. In 2001 verklaarde de actiegroep Jubilee Campaign, dat deze wet in de praktijk misbruikt wordt om geschillen tussen christenen en moslims te beslechten. Extremistische moslimgroepen hitsen daarbij soms menigtes op tot buitenrechtelijke executies van de aangeklaagde persoon.[32]
Volgens Open Doors, een stichting die zich inzet voor vervolgde christenen, zaten er in juni 2003 nog zeven christenen vast op beschuldiging van godslastering.[33] Het Europees Parlement nam in 2009 een resolutie aan die de omstreden strafrechtartikelen, met name 295 C, veroordeelt.[34]
Ugh, jouw domheid irriteert. Fijne dag verder.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:40 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik kwam het bericht toevallig tegen op de website die ik eerder heb gepost in het topic.
Niks, ik reageer dan ook op de reactie van SadPanda.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:50 schreef Montagui het volgende:
Wat heeft dit in godsnaam te maken met een ter dood veroordeling op basis van godslastering?
Dat zeggen ze ook over Nederland. Hier is godslastering toegestaan.quote:In Pakistan zijn ze echt de weg kwijt
Niet te vergelijken...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een voorbeeld van hoe een moordenaar vrij rondloopt in de VS.
En dat vind jij negatief?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over Nederland. Hier is godslastering toegestaan.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:58 schreef Charismatisch het volgende:
Dat zeggen ze ook over Nederland. Hier is godslastering toegestaan.
Of de Koran.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat jij blijkbaar achterlijk bent betekent toch niet dat de Bijbel dat niet is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |