Omscholen tot programmeur, bakken werk voor je.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maandag gelijk effe doen, dat thuis zitten heb ik ook wel weer gezien en als chauffeur kom ik toch niet meer aan de bak.
Ik zeg steek de bbq maar vast aan, of staan der 20 patat en vis kramen langs de haven laat dan maar zitten :pquote:Op zondag 30 maart 2014 19:11 schreef Bozz187 het volgende:
Priceless, rijdt net met een collega de haven van den helder op, lukt het die vent om een meeuw aan te rijden
Plak je er gelijk een BMW stickert op de Bandit?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef BlackLining het volgende:
Motorblok weer in het frame, achterbrug erin, remmen aangesloten, bedraging weer erop, stuur en bediening geïnstalleerd.. Het begint er zowaar naar uit te zien dat ik volgend weekend ook maar eens een geel hesje moet gaan aanschaffen
Ik probeerde dit weekend een laptop opnieuw te installeren, is uitgelopen op een fail.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:12 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Omscholen tot programmeur, bakken werk voor je.
Klinkt goed!quote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef BlackLining het volgende:
Motorblok weer in het frame, achterbrug erin, remmen aangesloten, bedraging weer erop, stuur en bediening geïnstalleerd.. Het begint er zowaar naar uit te zien dat ik volgend weekend ook maar eens een geel hesje moet gaan aanschaffen
Geel hesje? Whut?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef BlackLining het volgende:
Dat doe je door je plaats op de weg goed in te nemen. Hesjes zijn voor wannabe cops en mensen die niet kunnen rijden.quote:
Onzin. Ik heb empirisch onderzoek waaruit blijkt dat je met een hesje beter zichtbaar bent.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat doe je door je plaats op de weg goed in te nemen. Hesjes zijn voor wannabe cops en mensen die niet kunnen rijden.
Jup en ff een slinger maken bij op en afritten. Daarom mag je ook maar 70 bij kruisingen en staan er vaak flitspalen, in Duitsland dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat doe je door je plaats op de weg goed in te nemen. Hesjes zijn voor wannabe cops en mensen die niet kunnen rijden.
Zal best, maar zou niet nodig moeten zijn, en dan nog; je wéét dat je minder zichtbaar bent als een blik, en dus rijd je wat strategischer.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb empirisch onderzoek waaruit blijkt dat je met een hesje beter zichtbaar bent.
Dit klinkt als "ik heb geen ABS nodig want als ik weet dat ik het niet heb rijd ik verstandiger".quote:Op zondag 30 maart 2014 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal best, maar zou niet nodig moeten zijn, en dan nog; je wéét dat je minder zichtbaar bent als een blik, en dus rijd je wat strategischer.
Als iedereen gele hesjes draagt valt het niet meer op, ik merk het nu al met auto's.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb empirisch onderzoek waaruit blijkt dat je met een hesje beter zichtbaar bent.
Slaat den spijker op den kop!quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als iedereen gele hesjes draagt valt het niet meer op, ik merk het nu al met auto's.
90% heeft tegenwoordig de lichten aan overdag, dat word geleerd.
Enigste auto's die mij opvallen zijn juist die geen licht aan hebben.
Dan doe je een hesje aan en dan kan je de beschermende kleding wel achterwege laten, want dat is onzin.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat niet om de auto's die je opvallen, het gaat erom dat je die auto's ziet. Het is een feit dat je een auto met verlichting beter ziet dan een auto zonder verlichting.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als iedereen gele hesjes draagt valt het niet meer op, ik merk het nu al met auto's.
90% heeft tegenwoordig de lichten aan overdag, dat word geleerd.
Enigste auto's die mij opvallen zijn juist die geen licht aan hebben.
Meen je dit serieus?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan doe je een hesje aan en dan kan je de beschermende kleding wel achterwege laten, want dat is onzin.
Ik vind dat een hesje jouw een valse vorm van bescherming geeft, net zoals abs wat hiervoor al werd aangehaald. Mijn opmerking was ook wat cynisch bedoelt. Een afwijking valt sneller op dan een standaard. Laat nu net een geel hesje zowat de standaard zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Les een: andere bestuurders zijn van plan je (onbewust) te vermoorden.
Je gebruikt een hesje om extra gezien te worden. Je hebt logischerwijs altijd kleding nodig voor het geval dat je alsnog over het hoofd gezien wordt.
De kans dat je over het hoofd gezien wordt, is met een hesje kleiner. Het is niet uitgesloten..
Ja, daar begon ik over, ABS.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik vind dat een hesje jouw een valse vorm van bescherming geeft, net zoals abs wat hiervoor al werd aangehaald.
Een geel hesje zie ik vrijwel nooit bij motorrijders. Ik rijd ongeveer 35k km per jaar op de motor, 340 dagen per jaar.quote:Mijn opmerking was ook wat cynisch bedoelt. Een afwijking valt sneller op dan een standaard. Laat nu net een geel hesje zowat de standaard zijn.
Nee dan kom je ook niet veel tegenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, daar begon ik over, ABS.
[..]
Een geel hesje zie ik vrijwel nooit bij motorrijders. Ik rijd ongeveer 35k km per jaar op de motor, 340 dagen per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |