Wat is 'ranzijn'?quote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef lady-wrb het volgende:
ranzijn heeft tegenwoordig ook een dierenartsenpraktijk en die schijnt een stuk goedkoper te zijn dan de 'gewone' dierenarts.
Ik ken het, dat is dat A/D spul waar ik het over had. Ik meende slim te zijn en het te mengen met kookvocht van de kip die ik had klaargemaakt (en ook niet werd gegeten natuurlijkquote:Op zondag 6 april 2014 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Cat, Dierenartsen verkopen ook blikjes krachtvoer voor katten die niet makkelijk eten. Vinden ze heel lekker en er zitten extra voedingsstoffen in.
Puala, kun je geen geld lenen ergens, om naar de dierenarts te gaan??
Bellen is gratis. Niet dat dit iets is voor de zondag, als ik je zo hoor maar bel morgen even? Heb je meteen een second opinion, naast tips van de DDA. En als je écht geen geld hebt willen ze best meedenken.quote:Op zondag 6 april 2014 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat ik eerst eens afwachten wat de DDA zegt. Als het echt nodig is dan ga ik uiteraard.
Oh wat een beauty! Lijkt op de kat waar ik mee ben opgegroeidquote:Op zondag 6 april 2014 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Om dit topic wat op te fleuren: mijn patiënt gisteravond
[ afbeelding ]
Ze zijn wel erg cute, de drie-eenheidquote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Awh dat klinkt niet fijn voor HHH.
Overigens zijn mijn monsters gelukkig even geen patientjes.. Tenzij zich tekort gedaan voelenook een aandoening is... Dan is de kat ziek, praatzieke muts is kitbits verslaafd....
Een tuincentrum dat ook dieren doet. Ik zou er niet zo gauw naartoe gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o is dat niet landelijk? dat is een intratuin achtig iets
www.ranzijn.nl
Joh, écht nietquote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een tuincentrum dat ook dieren doet. Ik zou er niet zo gauw naartoe gaan.![]()
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het dan toch bijzaak is.
Ik zou ook niet naar een huisarts gaan die inloopspreekuur houdt bij de Gamma.
Waarom? Als je het een DA uitlegt zijn ze best heel behulpzaam hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap jou en ik snap puala.
het lijkt me een vreselijk dilemma : om zo met je rug tegen de muur te staan dat je wel wil maar gewoon even de financiën niet hebt
onze gamma doet in postpakkettenquote:Op zondag 6 april 2014 17:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Joh, écht niet![]()
"schat, ben ff naar de Gamma hoor, even laten kijken of ik een tia heb, tot zo "
Ja sorry, ik hijs HHH niet even mee naar waar ook wat geen heuse dierenartspraktijk is. Hoe lief bedoeld ook maar zeker de echte kunde, praktijkmiddelen, apparatuur en zulks is voor mij niet te rijmen met een soort inloop da via een tuincentrum.quote:Op zondag 6 april 2014 16:08 schreef lady-wrb het volgende:
ranzijn heeft tegenwoordig ook een dierenartsenpraktijk en die schijnt een stuk goedkoper te zijn dan de 'gewone' dierenarts.
nou.... ik ging daar dus heen met mijn kip. (omdat mijn heuse dierenartspraktijk weigert mijn kippen te behandelen) ze is onderzocht en gewogen zelfs op een heel klein weegschaaltje speciaal voor kleine huisdieren en ze kreeg medicatie mee die je alleen bij dierenartsen kunt kopen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hijs HHH niet even mee naar waar ook wat geen heuse dierenartspraktijk is. Hoe lief bedoeld ook maar zeker de echte kunde, praktijkmiddelen, apparatuur en zulks is voor mij niet te rijmen met een soort inloop da via een tuincentrum.
Je smijt kinderen ook niet bij een ongeautoriseerde kinderarts die commercieel bij een KDV geplakt wordt neer?
Nou dat is helaas niet overal zo...quote:Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Als je het een DA uitlegt zijn ze best heel behulpzaam hoor.
Tja, als de 1 je niet wilt helpen bel je toch de overige 30?quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou dat is helaas niet overal zo...
Hond vd buren was geopereerd, baarmoeder verwijderd, en s'avonds thuis barst de wond open, dierenambulance belt naar dichtsbijzijnde DA, maar omdat de.buren klant zijn van minimax (voor mensen met minimum inkomen) wilde ze echt niet naar de praktijk komen... (not kidding) als je daar niet gelijk kan.betalen dan helpt ze je niet...
Uiteindelijk zijn ze bij een supertoffe arts met hart voor dieren terecht gekomen maar ik vond het wel schokkend! Tot zover de dierenliefde...
Zij was onze DA, maar wij zijn overgestapt naar 1 die wel wat verder zit maar echt om beesten geeft.
Ja zo zou ik normaal ook denken, maar dit beest bloedde als n rund... T had dr dood kunnen worden... en dat vind ik erg!quote:Op zondag 6 april 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tja, als de 1 je niet wilt helpen bel je toch de overige 30?
Maar goed, ik ben gezegend met een geweldig DA team die ik never de nooit niet zou willen missen.
Volkomen begrijpelijkquote:Op zondag 6 april 2014 18:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja zo zou ik normaal ook denken, maar dit beest bloedde als n rund... T had dr dood kunnen worden... en dat vind ik erg!
Ze konden niet terecht bij de DA die de ingreep verricht had? Want dit is natuurlijk gewoon echt nazorg. Daar kan ik mijn da ook buiten de dienst voor wakkerbellen bij zoiets gok ik.quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou dat is helaas niet overal zo...
Hond vd buren was geopereerd, baarmoeder verwijderd, en s'avonds thuis barst de wond open, dierenambulance belt naar dichtsbijzijnde DA, maar omdat de.buren klant zijn van minimax (voor mensen met minimum inkomen) wilde ze echt niet naar de praktijk komen... (not kidding) als je daar niet gelijk kan.betalen dan helpt ze je niet...
Uiteindelijk zijn ze bij een supertoffe arts met hart voor dieren terecht gekomen maar ik vond het wel schokkend! Tot zover de dierenliefde...
Zij was onze DA, maar wij zijn overgestapt naar 1 die wel wat verder zit maar echt om beesten geeft.
Als ik mijn DA daarvoor niet zou bellen ( heb privenrs gehadquote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze konden niet terecht bij de DA die de ingreep verricht had? Want dit is natuurlijk gewoon echt nazorg. Daar kan ik mijn da ook buiten de dienst voor wakkerbellen bij zoiets gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |