quote:
ik dacht dat je aan het trollen wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt evenveel hersencellen als je UI dus jou neem ik niet serieus
Heb ik ook niet, maar hij maakt wel minuten daar en is fysiek gezien een van de betere verdedigers. Met al die andere verdedigertjes ga je echt geen top spitsen afstoppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je Douglas überhaupt 1 wedstrijd hebt zien spelen in Rusland
valt wel mee met die minuten laatste 3 wedstrijden zat hij op de bankquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar hij maakt wel minuten daar en is fysiek gezien een van de betere verdedigers. Met al die andere verdedigertjes ga je echt geen top spitsen afstoppen.
Gewoon een hybridje op het WK.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Lens op links dan. Niet eens zo verkeerd.
Keyboard warriors nigga.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef DuTank het volgende:
De bondscoaches zijn weer aan het overleggen zie ik?
Als Hansie Hansie het kan..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef DuTank het volgende:
De bondscoaches zijn weer aan het overleggen zie ik?
Die werd bij VI flink belachelijk gemaakt jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Die opstelling van Van Hanegem was wel geniaal trouwens..die had half Feyenoord erin staan
Rekik, Mathijssenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:49 schreef StijnDa het volgende:
Douglas![]()
Van Dijk/ Mathijssen/ Rekik op dit moment denk ik![]()
De Vrij al weer iets opgekrabbeld de laatste tijd? Weinig op gelet.
/late reactie
Ja, belachelijk hèquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Rekik, Mathijssen![]()
Een jonge gozer die nog niks heeft meegemaakt en een opa die bij z'n club ook lang niet alles meer speelt.
Heit heeft tegenwoordig een basisplaats bij Fulham.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja. Mee eens.
Vermoedde al dat ik ergens iets vergat.
En Heitinga, speelt die nog ooit?![]()
Ja zonde. Het leek net een beetje de goede kant op te gaan een jaar terug. Nu zit alle potentie weer in een dip.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heit heeft tegenwoordig een basisplaats bij Fulham.
BMI wordt in zijn kont geneukt door Koeman op linksback vaak..en is nu zelfs zijn plek kwijt aan Kongolo
Van Aanholt is nu ook al een tijdje bankzitter. Had een schorsing van een paar wedstrijden een tijd terug en heeft daarna niet meer mogen spelen. De rest heb ik het maar niet overquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Aanholt- Denswil - Veltman - Van Rhijn
Beter gaat het toch niet worden en je kan nog wat jaren vooruit
Moet zeggen dat Van Rhijn wel een stijgende lijn te pakken heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Aanholt is nu ook al een tijdje bankzitter. Had een schorsing van een paar wedstrijden een tijd terug en heeft daarna niet meer mogen spelen. De rest heb ik het maar niet over
Van Aanholt zou wel de beste linksback zijn denk ik zo. Blind is te langzaam en BMI moet lekker centraal spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Aanholt is nu ook al een tijdje bankzitter. Had een schorsing van een paar wedstrijden een tijd terug en heeft daarna niet meer mogen spelen. De rest heb ik het maar niet over
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Van Rhijn wel een stijgende lijn te pakken heeft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |