Rekik, Mathijssenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:49 schreef StijnDa het volgende:
Douglas![]()
Van Dijk/ Mathijssen/ Rekik op dit moment denk ik![]()
De Vrij al weer iets opgekrabbeld de laatste tijd? Weinig op gelet.
/late reactie
Ja, belachelijk hèquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Rekik, Mathijssen![]()
Een jonge gozer die nog niks heeft meegemaakt en een opa die bij z'n club ook lang niet alles meer speelt.
Heit heeft tegenwoordig een basisplaats bij Fulham.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja. Mee eens.
Vermoedde al dat ik ergens iets vergat.
En Heitinga, speelt die nog ooit?![]()
Ja zonde. Het leek net een beetje de goede kant op te gaan een jaar terug. Nu zit alle potentie weer in een dip.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heit heeft tegenwoordig een basisplaats bij Fulham.
BMI wordt in zijn kont geneukt door Koeman op linksback vaak..en is nu zelfs zijn plek kwijt aan Kongolo
Van Aanholt is nu ook al een tijdje bankzitter. Had een schorsing van een paar wedstrijden een tijd terug en heeft daarna niet meer mogen spelen. De rest heb ik het maar niet overquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Aanholt- Denswil - Veltman - Van Rhijn
Beter gaat het toch niet worden en je kan nog wat jaren vooruit
Moet zeggen dat Van Rhijn wel een stijgende lijn te pakken heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Aanholt is nu ook al een tijdje bankzitter. Had een schorsing van een paar wedstrijden een tijd terug en heeft daarna niet meer mogen spelen. De rest heb ik het maar niet over
Van Aanholt zou wel de beste linksback zijn denk ik zo. Blind is te langzaam en BMI moet lekker centraal spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Aanholt is nu ook al een tijdje bankzitter. Had een schorsing van een paar wedstrijden een tijd terug en heeft daarna niet meer mogen spelen. De rest heb ik het maar niet over
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Van Rhijn wel een stijgende lijn te pakken heeft
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:48 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Van Rhijndan kan Daan Bovenberg ook wel mee
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
En de Champions Showcase gewonnen.. ik speelde een aantal wedstrijden waarin ik bijna niks kon creëren maar vervolgens won ik toch 4x en dat was genoeg om de cup binnen te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom win ik die cup ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga iemand anders vervelen.
![]()
Niks kunnen creëren en toch winnen, dat betekent dat je tegen nog slechtere mensen hebt gespeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
En de Champions Showcase gewonnen.. ik speelde een aantal wedstrijden waarin ik bijna niks kon creëren maar vervolgens won ik toch 4x en dat was genoeg om de cup binnen te halen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DS2'tje plagen = kusjes vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kusjes op m'n eikel, doet die vaak niet moeilijk over.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: