gr gr hansiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Lens op links dan. Niet eens zo verkeerd.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
"Niet de enige belangrijke man"__!!
![]()
Nee man, Strootma.... o wachtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat deel van het team niet nee. Maar de linie daarachter..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat deel van het team niet nee. Maar de linie daarachter..![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zie jij Douglas nog vaak spelen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Blind - Douglas - Van Dijk - Van der Wiel
Beter heb je op het moment gewoon niet.
Ga nou niet doen alsof je Douglas überhaupt 1 wedstrijd hebt zien spelen in Ruslandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Blind - Douglas - Van Dijk - Van der Wiel
Beter heb je op het moment gewoon niet.
sws Zoet > Cillessen wat betreft de onervaren GKsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie jij Douglas nog vaak spelen?
Douglas is gewoon niet in beeld, Van Dijk eigenlijk ook niet. Die laatste zou er bij mij ook zeker instaan. Vd Wiel heeft een prima seizoen en is imo ook eerste keus. Blind bij gebrek aan beter, maar is toch wel echt te licht op die positie. En keepers zijn allemaal uit vorm of onervaren (Cillessen).
Zoet is ook niet echt in beeld. Zijn verder redelijk gelijkwaardig denk ik, maar Cillessen heeft bij Van Gaal een gigantische voorsprong toch wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
sws Zoet > Cillessen wat betreft de onervaren GKs
Ik vind velthuizen een stuk beterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
sws Zoet > Cillessen wat betreft de onervaren GKs
quote:
ik dacht dat je aan het trollen wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt evenveel hersencellen als je UI dus jou neem ik niet serieus
Heb ik ook niet, maar hij maakt wel minuten daar en is fysiek gezien een van de betere verdedigers. Met al die andere verdedigertjes ga je echt geen top spitsen afstoppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je Douglas überhaupt 1 wedstrijd hebt zien spelen in Rusland
valt wel mee met die minuten laatste 3 wedstrijden zat hij op de bankquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar hij maakt wel minuten daar en is fysiek gezien een van de betere verdedigers. Met al die andere verdedigertjes ga je echt geen top spitsen afstoppen.
Gewoon een hybridje op het WK.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keyboard warriors nigga.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef DuTank het volgende:
De bondscoaches zijn weer aan het overleggen zie ik?
Als Hansie Hansie het kan..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef DuTank het volgende:
De bondscoaches zijn weer aan het overleggen zie ik?
Die werd bij VI flink belachelijk gemaakt jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Die opstelling van Van Hanegem was wel geniaal trouwens..die had half Feyenoord erin staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |