Hij is aan de kleine kant, heeft weinig strength en te slechte verdedigende stats voor wat ik op die positie wil hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Leitner bij mijn silverteam. Ook echt een allround CM.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als DS2 nou gewoon naar Duitsland gaat zitten we niet eens meer in de top 10.
Moet jij zeggen kut ventquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
't is wat.
Ik ben weer op weg naar Leeuwarden.. daar ga ik hopelijk met succes Monster Assault vinden. Het zou vanaf vrijdag verkrijgbaar zijn.
't is watquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
't is wat.
Ik ben weer op weg naar Leeuwarden.. daar ga ik hopelijk met succes Monster Assault vinden. Het zou vanaf vrijdag verkrijgbaar zijn.
Nee moet een paper schrijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je in het weekend geen tijd voor een potje FIFA?
Hij hoeft alleen maar in een paper te kwakken.quote:
Darkwakker2quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar in een paper te kwakken.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog niks te vinden bij de gewone AH. Dan maar bij de AH XL kijken.
*Stewie met DS2 hoofd*quote:
Binnenkort een Master League topicje openen dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
Boh gratis PES 2014 op PS3
http://blog.eu.playstatio(...)ry-kings-sly-cooper/
ik wilde het net gaan posten. Ga em zeker even downloaden. Tof dat tie gratis is. Komt mijn psn plus toch nog van pasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
Boh gratis PES 2014 op PS3
http://blog.eu.playstatio(...)ry-kings-sly-cooper/
Er zijn geruchten dat er een sex tape is van Erdogan en dat hij daarom nu alle social media wilt blokkeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk mijn vakantie gecancelled.
Sjaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk mijn vakantie gecancelled.
Hij bijt zich in zijn tegenstander vast. hihahoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is UP Suarez nog wat of gewoon links laten liggen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij bijt zich in zijn tegenstander vast. hihaho
Ik vind hem geweldig spelen, maar heb nooit met zn eerste versie gespeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al naar AH getweet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ook bij de AH XL was er geen Monster Assault te vinden. Misschien was ik dan wel te vroeg. Dan volgende week nog maar een keer kijken.
Nieuwe vracht komt meest rond 17.00 binnen he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ook bij de AH XL was er geen Monster Assault te vinden. Misschien was ik dan wel te vroeg. Dan volgende week nog maar een keer kijken.
Dan heb ik niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nieuwe vracht komt meest rond 17.00 binnen he.
Erg goede speler.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik lulde maar wat, heb geen ideequote:
Thanks! In wat voor team heb jij hem dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig spelen, maar heb nooit met zn eerste versie gespeeld.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thanks! In wat voor team heb jij hem dan?
RvPquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loopt bijna 1 op 1, evenals RvP en geven elkaar ook nonstop assists
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boh! Tantoe sexy!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
350k.. 150k duurder dan toen die net in packs zatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:58 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/13813/ari/
Wat een stats, wat een prijs
Serieus, was hij 200k ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
350k.. 150k duurder dan toen die net in packs zat
Vooral met Elia op 6 chemquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb eigenlijk heel weinig coins en probeer al een week RvP te kopen voor +/- 75k, maar het lukt niet![]()
[ afbeelding ]
En dan heb ik Huntelaar als IF ook nog niet eensen de kans is redelijk groot dat het voor geen meter speelt
Alleen next-gen zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
Goed nieuws jongens, er is eindelijk een handbal game.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, ik wacht nu nog op een korfbal game.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de engine van NBA Live 09quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nice, ik wacht nu nog op een korfbal game.
Ze hadden voor de wedstrijd een leuk ideetje. Vuurwerk afsteken op het veld. Resultaat was een stuk of 6 gigantische kraters op het veld waarna ze met zandzakken e.d. de boel moesten vullen. Wedstrijd begon daardoor 10 minuten later.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom deze post? Buiten dat NAC sowiesois
Haha, mislukte sfeeractiesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hadden voor de wedstrijd een leuk ideetje. Vuurwerk afsteken op het veld. Resultaat was een stuk of 6 gigantische kraters op het veld waarna ze met zandzakken e.d. de boel moesten vullen. Wedstrijd begon daardoor 10 minuten later.
Niet te geloven. Hij is echt direct weer in bloedvorm. Je kunt als bondscoach eigenlijk niet om hem heen.quote:
Kon je op het WK ook niet. Toen was hij Bundesliga topscorer. Van Gaal moet in de voorbereiding eigenlijk alles zetten op een variant met RvP vlak achter Huntelaar..dat is je enige kans om top te zijn. Als dat niet werkt is het jammer. Als je het niet eens wil proberen flop je toch wel daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet te geloven. Hij is echt direct weer in bloedvorm. Je kunt als bondscoach eigenlijk niet om hem heen.
Sowieso Starbucksquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
"Niet de enige belangrijke man"__!!
![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kon je op het WK ook niet. Toen was hij Bundesliga topscorer. Van Gaal moet in de voorbereiding eigenlijk alles zetten op een variant met RvP vlak achter Huntelaar..dat is je enige kans om top te zijn. Als dat niet werkt is het jammer. Als je het niet eens wil proberen flop je toch wel daar.
Ik ben in Seattle bij de eerste starbucks ter wereld geweest.. wat een drukte en niet echt bijzondere koffie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Starbucks
Prima koffie hoor, maar die overdreven hype... Vooral zo kansloos omdat we hier dan ook jaren achterlopen op de rest vd wereld daarmee.
Sowieso nog erger overpriced dan TOTW1.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben in Seattle bij de eerste starbucks ter wereld geweest.. wat een drukte en niet echt bijzondere koffie.
Bizar ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso nog erger overpriced dan TOTW1.
Ik vind die frappuchino wel erg lekker in de zomer. Maar dan ben je net zoveel kwijt als voor je lunch
Haha ja en dan die debiele maten erbij. Vente, grande, tallquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bizar ja.
Ik bestelde een normale koffie en ze keken me raar aan want ik had blijkbaar een regular grinded java moeten zeggen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eensch.
Oh. En Bulthuis in Oranje.Wat een droeftoeter is dat.
editquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef Tim86 het volgende:
Knap dat NAC dit nog verneukt. Hadden echt wel 10 dikke counterkansen na die 1-0
Dit ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja en dan die debiele maten erbij. Vente, grande, tall
En waag het niet om medium te zeggen..dan kijken alle hipsters je boos aan
Daarom vind ik Subways hier ook zo kut. Heb echt het gevoel dat ze er niet tegen kunnen als je nog moet nadenken daar aan de balie bij 1 van de 200 vragen/keuzes die ze hebben. Die gaan er echt vanuit dat iedereen 's ochtends thuis al zijn hele ideale broodje heeft uitgetekend ofzo.
Ze waren weer lkkrquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Voor DS2 en andere fappers
http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/nsfw/sexy-selexy-di-18351
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet te geloven. Hij is echt direct weer in bloedvorm. Je kunt als bondscoach eigenlijk niet om hem heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |