Vooral met Elia op 6 chemquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik heb eigenlijk heel weinig coins en probeer al een week RvP te kopen voor +/- 75k, maar het lukt niet![]()
[ afbeelding ]
En dan heb ik Huntelaar als IF ook nog niet eensen de kans is redelijk groot dat het voor geen meter speelt
Alleen next-gen zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
Goed nieuws jongens, er is eindelijk een handbal game.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, ik wacht nu nog op een korfbal game.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de engine van NBA Live 09quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nice, ik wacht nu nog op een korfbal game.
Ze hadden voor de wedstrijd een leuk ideetje. Vuurwerk afsteken op het veld. Resultaat was een stuk of 6 gigantische kraters op het veld waarna ze met zandzakken e.d. de boel moesten vullen. Wedstrijd begon daardoor 10 minuten later.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom deze post? Buiten dat NAC sowiesois
Haha, mislukte sfeeractiesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hadden voor de wedstrijd een leuk ideetje. Vuurwerk afsteken op het veld. Resultaat was een stuk of 6 gigantische kraters op het veld waarna ze met zandzakken e.d. de boel moesten vullen. Wedstrijd begon daardoor 10 minuten later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |