Hij is aan de kleine kant, heeft weinig strength en te slechte verdedigende stats voor wat ik op die positie wil hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Leitner bij mijn silverteam. Ook echt een allround CM.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als DS2 nou gewoon naar Duitsland gaat zitten we niet eens meer in de top 10.
Moet jij zeggen kut ventquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
't is wat.
Ik ben weer op weg naar Leeuwarden.. daar ga ik hopelijk met succes Monster Assault vinden. Het zou vanaf vrijdag verkrijgbaar zijn.
't is watquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
't is wat.
Ik ben weer op weg naar Leeuwarden.. daar ga ik hopelijk met succes Monster Assault vinden. Het zou vanaf vrijdag verkrijgbaar zijn.
Nee moet een paper schrijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je in het weekend geen tijd voor een potje FIFA?
Hij hoeft alleen maar in een paper te kwakken.quote:
Darkwakker2quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar in een paper te kwakken.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog niks te vinden bij de gewone AH. Dan maar bij de AH XL kijken.
*Stewie met DS2 hoofd*quote:
Binnenkort een Master League topicje openen dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
Boh gratis PES 2014 op PS3
http://blog.eu.playstatio(...)ry-kings-sly-cooper/
ik wilde het net gaan posten. Ga em zeker even downloaden. Tof dat tie gratis is. Komt mijn psn plus toch nog van pasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
Boh gratis PES 2014 op PS3
http://blog.eu.playstatio(...)ry-kings-sly-cooper/
Er zijn geruchten dat er een sex tape is van Erdogan en dat hij daarom nu alle social media wilt blokkeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk mijn vakantie gecancelled.
Sjaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk mijn vakantie gecancelled.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |