Ik probeer je gewoon te motiveren op afstandquote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon te motiveren op afstand.
Als het je stoort werkt het blijkbaarquote:
Bij mij is er iets tussengekomen, dus ik kan sowieso niet helaas.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat zijn momenteel de plannen voor morgen dan?
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het je stoort werkt het blijkbaar.
Move your pretty little ass missy!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bij mij is er iets tussengekomen, dus ik kan sowieso niet helaas.
Dan niet, kan mij het rotten verderquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan niet, kan mij het rotten verder.
Wat heb ik nou weer gedaan, ik heb een date met Cue_ voor je geregeld zelfs!quote:
Dat is echt iets om blij om te worden op de vrijdagochtendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Sinceria het volgende:
ik heb een date met Cue_ voor je geregeld zelfs!
Hij kan best lief zijn hoor. Alleen niet aan zijn baard komen, dan is het bijtgevaar minimaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is echt iets om blij om te worden op de vrijdagochtend
Als dat geen neuken wordt...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een meet zeg![]()
HW gaan wij dan samen aan de zuip?
Psst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry, ik had gisteren al gehoord dat Sin niet kon en was er vanuit gegaan dat er dan niets door zou gaan.quote:
Het is hier nu 25 graden hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:41 schreef Sinceria het volgende:
Ach, we moeten eigenlijk ook wachten tot het echt mooi weer is en niet dit halfzachte gedoe.
Hier wordt t dit weekend ook 24quote:
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschienquote:
Warme zuidenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschien.
21 gaan we misschien net halen.
Mwah, in de zon, uit de windquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschien.
21 gaan we misschien net halen.
Nou ok, dan moet het wel kunnenquote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:
HA!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)cmVjdD0tMQ%253D%253D
Oke sorry, 23. Geen 24.
Maar er is vast wel een plekje te vinden waar t 24 isquote:
De dilemma'squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou ik merk altijd echt wel een paar graden verschil tussen Amsterdam en Eindhoven bv al hoor. En in deze periode is dat op t station net wel net geen jas.
jajajajajaj, ik had je al gelijk gegeven, dramamutsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar er is vast wel een plekje te vinden waar t 24 isEn 24 zeiden ze vanochtend ook op de radio. DUS! Geen verwarming en thermostata voor nodig hiero.
Van die tijden van vroeger: Jas aan 's ochtends op de fiets naar school, ja sop de bagagedrager op de terugwegquote:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajajaj, ik had je al gelijk gegeven, dramamuts.
Vroeger, toen we nog muziek opnamen van de radio met casettebandjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die tijden van vroeger: Jas aan 's ochtends op de fiets naar school, ja sop de bagagedrager op de terugweg
"Ja maaaam, ik weet dat t eten koud wordt maar ik moet heel ff naar boven rennen om op REC te drukken!!!"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog muziek opnamen van de radio met casettebandjes
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja maaaam, ik weet dat t eten koud wordt maar ik moet heel ff naar boven rennen om op REC te drukken!!!"
Zo ben ik dan ook wel weerquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psst....Sorry ik val niet dunne kerstmannen. Of dikke kerstmannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuken?
Ik heb een brief gekregen dat ik geen aangifte meer hoef te doen. Weird.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja belastingaangifte. Toch maar even doen nog.
Uit Nigeria? Met het bericht dat je je geld wel meteen daar naar toe over mag maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen dat ik geen aangifte meer hoef te doen. Weird.
Als je geen speciale posten hebt dan kunnen ze dat doen. Dus geen aftrekposten maar alleen loon en thats it.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen dat ik geen aangifte meer hoef te doen. Weird.
Dat zou dan wel eens de reden van de armoede daar kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Uit Nigeria? Met het bericht dat je je geld wel meteen daar naar toe over mag maken?
Ik heb wel bijzondere aftrekposten, maar ze gaven als reden op dat ik niet aangifteplichtig meer was omdat ik niks heb terug gehad de afgelopen twee jaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je geen speciale posten hebt dan kunnen ze dat doen. Dus geen aftrekposten maar alleen loon en thats it.
Ze hebben alleen niet alles in beeld (meestal in jouw nadeel) dus altijd wel even de aangifte invullen. Insturen hoef je niet. Ook niet als je moet betalen.
Nou dan bereken je het. Stuur je hem in als je iets terug krijgt. Als je moet betalen of gelijk blijft nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb wel bijzondere aftrekposten, maar ze gaven als reden op dat ik niet aangifteplichtig meer was omdat ik niks heb terug gehad de afgelopen twee jaar.
Als je moet betalen, maar wel aftrekposten hebt, kun je toch ook beter insturen? Betaal je nog altijd minder dan zonder de aftrekposten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan bereken je het. Stuur je hem in als je iets terug krijgt. Als je moet betalen of gelijk blijft niet
Als je moet betalen met aftrekposten dan heb je een voorlopige teruggave gehad kennelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je moet betalen, maar wel aftrekposten hebt, kun je toch ook beter insturen? Betaal je nog altijd minder dan zonder de aftrekposten.
En als ik nou een Mariah Carey deuntje zing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry ik val niet dunne kerstmannen. Of dikke kerstmannen.
Mariah Carey, echt ik moest een beetje overgeven in mijn mondquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou een Mariah Carey deuntje zing?
Het is de peepee he?Jij genderdiscrimeerder!
Als je nou de Mariah uit 1994 (uit mijn hoofd en na controle correct!!! #TROTS) was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou een Mariah Carey deuntje zing?
Het is de peepee he?Jij genderdiscrimeerder!
#TROTS in combi met kennis over Mariahquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou de Mariah uit 1994 (uit mijn hoofd en na controle correct!!! #TROTS) was.
Alleen het liedje zingen helpt niet.
Dat laatste zoberzo
Zo rol ik!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#TROTS in combi met kennis over Mariah![]()
Was t de steak van gister?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mariah Carey, echt ik moest een beetje overgeven in mijn mond.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mariah Carey, echt ik moest een beetje overgeven in mijn mond.
Nee, mijn afkeer voor die kweelteefquote:
Jij hebt een avond overleefd op borrelhapjes?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, mijn afkeer voor die kweelteef.
Er was geen steak gisteren, alleen bier en borrelhapjes op de borrel en bij het voetbal.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een avond overleefd op borrelhapjes?
WTF is tomatenkaviaar? Je eet alleen de zaadjes en de rest gooi je weg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gisteren in jus d'orange geweekte kipfilet, gegrild, met een sausje van jus d'orange en peper. En pommes duchesse, met een salade met tomatenkaviaar, gerookte kip en sinasappel peper dressing. Plus twee Breezer Orange.
De opdracht was: Kip en sinasappel.
Het was lekkerop de breezers na dan
Maar dat was meer een geintje.
Te makkelijk dezequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is tomatenkaviaar? Je eet alleen de zaadjes en de rest gooi je weg?
Kokenquote:
Vlees laten verbranden is dan ook echt een mannenaangelegenheidquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:06 schreef Sinceria het volgende:
Barbecuen vind ik dan wel weer tof om te doen. Maar daar moeten mannen zich altijd weer mee bemoeien.
Als ik alleen ben maak ik altijd mannenkaviaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met koken, moet alleen wel voor meer dan 1 persoon zijn.
Tot ze met negers ging hangen viel het best mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind La Carey overigens ook extreem vervelend en stom, maar het ging meer over dat jurkje
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is tomatenkaviaar? Je eet alleen de zaadjes en de rest gooi je weg?
Beyond trouwens ver gekomen met trophies. Maar dat hele spel 15 keer spelen gaat me wat te ver.quote:
Ja, de early days. Vision of love en zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot ze met negers ging hangen viel het best mee.
Ik heb m pas 1x gespeeldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond trouwens ver gekomen met trophies. Maar dat hele spel 15 keer spelen gaat me wat te ver.
Wel tof spel
Tijd zat toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond trouwens ver gekomen met trophies. Maar dat hele spel 15 keer spelen gaat me wat te ver.
Wel tof spel
Ik moet de DLC van LAO nog downloadenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij zit GTA er nu in. Maar eens kijken voor LastofUs maar heb weinig tijd gelukkig
TMIquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de DLC van LAO nog downloaden
Eerst Mass Effect 3 uitspelen. Bijna zover.
Gister had ik keiharde Mass Effect 3 buttsex
[ afbeelding ]
Cherrytomaatjes dusquote:
Nee dus.quote:
Nope. Zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine tomaatjes (zeker een derde van een cherrytomaatje, zo niet kleiner) op een soort van kruidig mediterraans zuur. Die knappen zo leuk kapot in je mond en smaken echt totaal anders dan cherrytomaatjes. Dus Barbusse --->quote:
In een oort! Wat leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
In t engels heten ze trouwens tomberries. Alleen deze zijn dan ook nog eens gekruid in eens oort van sap.
[ afbeelding ]
Neehee, eens oortquote:
Kruidig mediterraans zuur? En ok, niet "gewoon" cherrytomaatjes, maar nog steedsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine tomaatjes (zeker een derde van een cherrytomaatje, zo niet kleiner) op een soort van kruidig mediterraans zuur. Die knappen zo leuk kapot in je mond en smaken echt totaal anders dan cherrytomaatjes. Dus Barbusse --->Nee, niet "gewoon cherrytomaatjes dus".
Ja. Je kan lezen toch? Ze zijn ingemaakt.quote:
Ja, zo heet dat nou eenmaal. Vast omdat de bolletjes zo heel heel klein zijn. Doe ik toch niet?quote:En ok, niet "gewoon" cherrytomaatjes, maar nog steedsom het kaviaar te noemen
Hoe noemen ze dat dan? De externe selfie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Foto's van selfie-makende mensen. Is dat de nieuwe rage?
Vind deze nogal iets anders, maar goed. Smaken verschillen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Je kan lezen toch? Ze zijn ingemaakt.
[..]
Ja, zo heet dat nou eenmaal. Vast omdat de bolletjes zo heel heel klein zijn. Doe ik toch niet?Stel je niet aan en vreet t gewoon op man
Wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
Willen jullie misschien een close-up foto van je oog maken voor in mijn FoBo? Dan schrijf ik er een leuk informatief tekstje bij en dan wordt je natuurlijk mijn favoriete Fokker!
....you don't say...quote:Ja, ik weet het, ik ben een beetje vreemd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
Willen jullie misschien een close-up foto van je oog maken voor in mijn FoBo? Dan schrijf ik er een leuk informatief tekstje bij en dan wordt je natuurlijk mijn favoriete Fokker!
Ja, ik weet het, ik ben een beetje vreemd.
Ik vind het leuk, laat me.quote:
Niet officieel.quote:
Tuurlijk mag jij het leuk vindenquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij het leuk vinden![]()
Maar mag ik het dan terecht vreemd vinden?
Neuhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een beetje vreemd.
Ik zou trouwens eerder het woord ''oprecht'' dan ''terecht'' gebruiken in dit geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij het leuk vinden![]()
Maar mag ik het dan terecht vreemd vinden?
Te laatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou trouwens eerder het woord ''oprecht'' dan ''terecht'' gebruiken in dit geval.
Ik weet niet hoe ik dat moet doen...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Q. het volgende:
Ik spaar vingerafdrukken, lever hier maar in, dan ga ik reageren op je post.
Nee, het is wel terecht dat het vreemd gevonden wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou trouwens eerder het woord ''oprecht'' dan ''terecht'' gebruiken in dit geval.
Maar het wordt niet door iedereen vreemd gevonden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is wel terecht dat het vreemd gevonden wordt.
Nee, 1 iemand (jij) vindt het wel okquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar het wordt niet door iedereen vreemd gevonden.
Mag ik geen foto van je oog?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is wel terecht dat het vreemd gevonden wordt.
2 mensen, check FoBoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, 1 iemand (jij) vindt het wel ok.
Opzich mag je wel een foto van mijn oog, maar ik ga hier op mijn werk geen foto van mij oog makenquote:
Oke, leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich mag je wel een foto van mijn oog, maar ik ga hier op mijn werk geen foto van mij oog maken.
Verkeerde windrichting of schaduw?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht even in de patio te gaan zitten maar het is toch nog best fris
Nee hoor, in de zon en de patio is zo goed als altijd windstil maar voor mij mag het nog wel 10 graden warmer voor ik "lekker" in de zon zit.quote:
Ja, hier geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, in de zon en de patio is zo goed als altijd windstil maar voor mij mag het nog wel 10 graden warmer voor ik "lekker" in de zon zit.
Hadden die nichten van je je geen anti-rimpel creme kunnen aanraden?quote:
Bier drinken en fappen dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:36 schreef Q. het volgende:
Heerlijk 'thuiswerken' hier op het balkon in de zon uit de wind.
Ik heb geen nichten om me heenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadden die nichten van je je geen anti-rimpel creme kunnen aanraden?
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hooguit wat mannen die op mannen vallen. Nichten... nah
Rugbyspelers?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hooguit wat mannen die op mannen vallen. Nichten... nah
Dan hebben wij een ander idee van wat nichten zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kent er twee
Dat zijn geen nichten.
Als ze goed spelen niet nee!quote:
Nichtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hebben wij een ander idee van wat nichten zijn
Nee. Dat is niet wat een nicht definieert.quote:
G is vooral van de woordgrapjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet wat een nicht definieert.
Je had de grapjes onderling tussen G en B moeten horen, on and off stage. Nicht to the core. Maar da's verder niet erg.
Het verhaal begon over smeersels!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ik al zei: Wij hebben een andere definitie van nicht.
Smeersels en uiterlijk is trouwens niet eens gelinkt aan geaardheid, gezien de opkomst van de metroseksuelen de laatste jarenVerwarrende categorie mannen hoor
Daarnaast ligt het ook vaak aan t gezelschap waarin je bent hoe "ver je je laat gaan".Ik ben bij verschillende mensen heel verschillend. De ene wakkert de wappernicht aan en de andere de lompe boer.
Laten die zich ook helemaal onder smeren?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ik al zei: Wij hebben een andere definitie van nicht.
Smeersels en uiterlijk is trouwens niet eens gelinkt aan geaardheid, gezien de opkomst van de metroseksuelen de laatste jarenVerwarrende categorie mannen hoor
Daarnaast ligt het ook vaak aan t gezelschap waarin je bent hoe "ver je je laat gaan".Ik ben bij verschillende mensen heel verschillend. De ene wakkert de wappernicht aan en de andere de lompe boer.
Definieer smeersels, want ik eet m'n schoen op als daar geen dagcremepje bij komt kijken hoorquote:
In tegenstelling tot kei mij vet hetero zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef Seikcid het volgende:
Mensen die van hun seksuele voorkeur een levensstijl maken.
KIJK MIJ VET GAY ZIJN!!1
De meeste hetero's hebben niet constant een drang zichzelf als hetero te profileren hoor. Maar je mag posten wat je wilt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kei mij vet hetero zijn?
Hoeveel van de quotes op fok wil je dat ik hier neerzet? of TT's? Of plaatjes? Nou?
Hahaha nou idd.. Pot ketel enzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kei mij vet hetero zijn?
Hoeveel van de quotes op fok wil je dat ik hier neerzet? of TT's? Of plaatjes? Nou?
Nee? Hebben ze dat niet nee? De foto's van een Emma Watson? Van het zoveelste lekkere wijf met dikke prammen? Het gelul over de geile neukseks met hun vriendin? Nee? Is dat niet als hetero profileren? Dat valt jou niet op omdat dat de "norm" is, maar het is net zo goed je seksualiteit laten geldenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De meeste hetero's hebben niet constant een drang zichzelf als hetero te profileren hoor. Maar je mag posten wat je wilt.
Hey woman! Teach me a fantastic steak-rub!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey woman! Teach me a fantastic steak-rub!
Een simpele, want ik heb geen zin nara de supermarkt te gaanLove you!
Waar is mijn hetero pride/parade dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee? Hebben ze dat niet nee? De foto's van een Emma Watson? Van het zoveelste lekkere wijf met dikke prammen? Het gelul over de geile neukseks met hun vriendin? Nee? Is dat niet als hetero profileren? Dat valt jou niet op omdat dat de "norm" is, maar het is net zo goed je seksualiteit laten geldenJij ziet het niet zo omdat je dat gedeelte gewend ben, en als ik een geile vent zou posten en ik zou t hebben over het maagdelijke aarsje wat ik uiteengereten heb... dan is het profileren?
Ja.
Think again, darling.
I like to rubbbb youquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij wil me ook maar voor 1 ding...
Uuuuhm. Ik zal eens kijken wat ik in huis heb. Maar meestal wordt t dan standaard rode wijn en peper of zo.quote:En ik rub mijn steaks nooit met iets eigenlijk.. Een lekkere chimichurri er bij geen beter idee?
Zomercarnaval Rotterdam, Fiesta del Sol Eindhoven, ieder gemiddeld dance event met blote tieten, vrijwel alle TV-programma's, vrijwel alle films ... need I go on?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waar is mijn hetero pride/parade dan?
Ja graag, tot je er meerdere hebt die specifiek op hetero's gericht zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zomercarnaval Rotterdam, Fiesta del Sol Eindhoven, ieder gemiddeld dance event met blote tieten, vrijwel alle TV-programma's, vrijwel alle films ... need I go on?
En een klassieke pepersaus? Of stroganoffsausje?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I like to rubbbb you
[..]
Kijk is dat korte haar toch niet voor niks
Uuuuhm. Ik zal eens kijken wat ik in huis heb. Maar meestal wordt t dan standaard rode wijn en peper of zo.
Aangezien "jullie" al de norm zijn is dat niet meer nodig, omdat dat er standaard al zo ingebakken zit. Vrijwel alles is gericht op "de hetero". Reclames, films, advertenties etc. Maar wijkt t iets af, dan is het ineens "profileren". Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg, want o wee als je afwijkt van de normquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja graag, tot je er meerdere hebt die specifiek op hetero's gericht zijn.
FOK. 1 heel groot voorbeeldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:10 schreef Seikcid het volgende:
Oh en waar de hetero's zo idioot mogelijk doen, enkel en alleen om te benadrukken dat ze hetero zijn.
Die eerste heb ik nog wel in een potje. Maar ik ga kjken of ik iets in elkaar kan flansen van de tomatenbruschetta en rode wijn die over is denk ik. Dat zal vast wel samen passenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een klassieke pepersaus? Of stroganoffsausje?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh Ang3l, ook heel lekker, een hele bol knoflook in de oven 'poffen' en dat overje steak smeren
Neenquote:
Tssssk, dat heeft me nog nooit tegengehoudenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]ERG lekker! Alleen ik heb vanavond een feestje. Ja seikcid, een GAY feestje! Maar hetero's mogen ook komen
Ik denk dat we dit gewoon moeten uitvechten bij de zandbak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien "jullie" al de norm zijn is dat niet meer nodig, omdat dat er standaard al zo ingebakken zit. Vrijwel alles is gericht op "de hetero". Reclames, films, advertenties etc. Maar wijkt t iets af, dan is het ineens "profileren". Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg, want o wee als je afwijkt van de norm![]()
Gelukkig begint daar al verandering in te komen, bij bv advertenties en series. Alleen nu valt dat op, omdat dat niet is wat je gewend bent. Man man man, een IKEA advertentie met een gay gezin, hoeveel stof dat doet opwaaienOf een parade, met halfnaakte mannen! Poe hey!
Nee jongeman, deze vlieger gaat niet op. "Kijk mij gay zijn" komt minder vaak voor dan "kijk mij hetero zijn". En da's een feit, puur statistisch gezien al
Dan nog....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeenEen bakje van die verse van de AH XL.
Oke. Pak ik de waterslang en de string welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit gewoon moeten uitvechten bij de zandbak.
Ain't nobody got time fo'that?!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Pepersaus maak je toch gewoon zelf, foei
In de advertentie werd specifiek het woord 'gay' gebruikt zeker? Geef maar toe!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]ERG lekker! Alleen ik heb vanavond een feestje. Ja seikcid, een GAY feestje! Maar hetero's mogen ook komen
Dat duurt hooguit een kwartiertje sufkutquote:
Ik ga niet met een bol knoflook achter m'n kiezen naar een feestje waar ik wellicht kan scoren hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tssssk, dat heeft me nog nooit tegengehouden
Nee. Dat is er uit gehaald. Twee jaar geleden. Door onsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
In de advertentie werd specifiek het woord 'gay' gebruikt zeker? Geef maar toe!
Wat voor mietjes kopkluif jij?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet met een bol knoflook achter m'n kiezen naar een feestje waar ik wellicht kan scoren hoorNu-uh!
Er zal worden gekopkluifd!
Nou. Hier. Veel te langquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat duurt hooguit een kwartiertje sufkut
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey woman! Teach me a fantastic steak-rub!
Een simpele, want ik heb geen zin nara de supermarkt te gaanLove you!
Kijk 'm profileren!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Pak ik de waterslang en de string wel
Ze zullen er niet dood aan gaan, maar bevorderlijk is een knoflook giechel niet bij het scorenquote:
Steak, checkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Balsamic-Whiskey Steak
Total Time: 90 minutes / Yield: 2 servings
Ingredients
1 pc porterhouse steak (400-500g)
1 tbsp balsamic vinegar
1 tbsp whiskey
1 tbsp honey
Salt and pepper
1 tbsp olive oil
1 tbsp butter
Ik zal jou opengereten mangina dadelijk eens profileren hiero ja!quote:
De boter is alleen aan het einde zoals kruidenboter op een steak, dus niet nodig. Whisky, hmm. Je kan het zonder proberen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Steak, check
Balsamico azijn, check
Honing, check
Zout en peper, check
Olijfolie, check
Boter.... nee volgens mij niet (gebruik nooit boter) en whisky ook niet
Mangina is eigenlijk best een leuke naam.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal jou opengereten mangina dadelijk eens profileren hiero ja!
Ik bak met olijfolie. En mijn vlees grill ik in een grillpan waar geen olie of boter inhoeft. En op m'n brood doe ik ook nooit boter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:21 schreef missbehavin het volgende:
Nooit boter?? Wie ben jij?ik kook alleen met roomboter
Er gaat niets boven roomboter. Niets!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bak met olijfolie. En mijn vlees grill ik in een grillpan waar geen olie of boter inhoeft. En op m'n brood doe ik ook nooit boter.
Ik ga een poging wagen. maar 40 min... ain;t nobody got time fo'that!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De boter is alleen aan het einde zoals kruidenboter op een steak, dus niet nodig. Whisky, hmm. Je kan het zonder proberen.
http://www.chiles.plushost.co.uk/blog/archives/74quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bak met olijfolie. En mijn vlees grill ik in een grillpan waar geen olie of boter inhoeft. En op m'n brood doe ik ook nooit boter.
Ik heb zelfs geen potje crisco, en dat voor een zichzelf profilerende homo!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er gaat niets boven roomboter. Niets!
Schandalig!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen potje crisco, en dat voor een zichzelf profilerende homo!
I know! Ik profileer me slecht!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er gaat niets boven roomboter. Niets!
Niet eens roze?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er weg vanIk ga me gay profileren in mijn gele auto'tje, al gayliedjes zingende!
Ik zal mijn sexy ondergoed aantrekken!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know! Ik profileer me slecht!
Ik zal vanavond een jockstrap bestellen en gaan paraderen, oke?
Wat? Ik meen het. Niks geen onzin met vloeibare margarine enzoquote:
Dat draag jij toch standaard?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal mijn sexy ondergoed aantrekken!
En het dan zelf vanavond weer uit moeten trekken zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal mijn sexy ondergoed aantrekken!
Tenzij ik commando ga natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En het dan zelf vanavond weer uit moeten trekken zeker?
Dat wordt vingeren!quote:
He bahquote:
Het is weekend he, het weekend is niet voor vingeren,quote:
Want dan ga je naar de kerk?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is weekend he, het weekend is niet voor vingeren,
Nee naar vriendjequote:
Voor het zingen eruit dan he.quote:
Je staat erin.quote:
Don't bother. Dit topic is dood tot maandagochtend.quote:
Door jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Don't bother. Dit topic is dood tot maandagochtend.
Why?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Don't bother. Dit topic is dood tot maandagochtend.
Opt moment of over et algemeen de laatste tijd?quote:
Ik wist niet dat je zo verzuurd wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Opt moment of over et algemeen de laatste tijd?
Nu, mwoah, beetje zure harry spelen![]()
Laatste tijd goed.
Nooit opgevallen nee? Verbitterd als de pest joh.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo verzuurd was
Ga lekker muziek luisteren!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit opgevallen nee? Verbitterd als de pest joh.
Rapquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een of ander fout rap nummer...
NEXT
Zitten altijd wel een paar leuke tussenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Black and white town - the doves.
Das wel goeie shit.
Tegenwoordig gebruik ik het afdruipvocht van me senseo, doe dat in een mok hup zo de magnetron in...lekkiequote:
Ja lekker, je voorvocht in je senseo doen en opdrinken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik het afdruipvocht van me senseo, doe dat in een mok hup zo de magnetron in...lekkie
Wa? Wat gaj e doen dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, ik ga weer verder met modden, morgen lan-party, dan moet de nieuwste patch af zijn
Wie weet?quote:
De meeste posters posten alleen onder werktijd.quote:
Dan blijf ik voortaan uit jou buurt voor ik het weet vermoord jij mij doodquote:
Och, maken we er een prive feestje van toch... ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De meeste posters posten alleen onder werktijd.
Zoals het hoort!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De meeste posters posten alleen onder werktijd.
Doodvermoorden!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan blijf ik voortaan uit jou buurt voor ik het weet vermoord jij mij dood
Ja tot de andere sterftquote:
Doe datquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan blijf ik voortaan uit jou buurt voor ik het weet vermoord jij mij dood
Wat?quote:
Yup, te beginnen met monogamie.quote:
Ben ik allang niet meer.quote:
Mannen nog wel dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef Sinceria het volgende:
Ben ik allang niet meer.Lekker vrouwtje op zijn tijd.
Wat bedoel je Tijn?quote:
Ik doe maar 1 man.quote:
Stomme traditie.quote:
Welke tradities?quote:
Sja.... sorry. Maar ik ben niet zo aantrekkelijk hoor, aan mij mis je niks.quote:
Die waarin de meeste posters niet meer posten in het weekend, maar alleen als ze aan het werk zijn.quote:
Dat maakt niks uit, ik val op persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef Sinceria het volgende:
Sja.... sorry. Maar ik ben niet zo aantrekkelijk hoor, aan mij mis je niks.
Wat weet jij van mijn persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, ik val op persoonlijkheid.
Ik post niet onder werktijdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die waarin de meeste posters niet meer posten in het weekend, maar alleen als ze aan het werk zijn.
Vrij weinig eigenlijk.quote:
Daarom schreef ik ook ''de meesten'''.quote:
Nou dan.quote:
Ik gun je het voordeel van de twijfel zolang ik nog geen redenen heb om het tegendeel te geloven.quote:
Duct tape!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Over een lelijke kop is een zak te trekken, een lelijke persoonlijkheid is al een stuk lastiger...... Hoewel.... Duct tape lost veel op
Ik heb vaak niet eens tijd om te Fok!ken tijdens mij werkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook ''de meesten'''.
Uh, oke....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun je het voordeel van de twijfel zolang ik nog geen redenen heb om het tegendeel te geloven.
Een goed antwoord op deze vraag geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ducttape is er iets wat je er niet mee kan doen?
hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed antwoord op deze vraag geven.
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij en sinc..... Daar moet ik tussen liggen!
Hoi Cue!
Laat mij nou lekker dromen!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laat mij nou lekker dromen!
Jazeker! Ik mag blijven, door de proeftijd op mn nieuwe job heen gekomen!
Heb je niet enorm veel kroeggangers als vrienden nu waarmee je kunt gaan dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel oke. Wil eigenlijk uit vanavond. Maar ook weer geen zin in om alleen te gaan
Je loopt achter. Ben een maand geleden verhuist, dus die stamkroeg is niet meer voor mijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je niet enorm veel kroeggangers als vrienden nu waarmee je kunt gaan dan?
Want volgens mij ben jij wel 10x per maand in de kroeg te vinden als het niet meer is.
Oh oke, meet een fokker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je loopt achter. Ben een maand geleden verhuist, dus die stamkroeg is niet meer voor mij
hup, rennen jij!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je loopt achter. Ben een maand geleden verhuist, dus die stamkroeg is niet meer voor mij
En ben hier de stad nog niet ingeweest, dus geen idee wat een leuke kroeg is.
noem eens 1 meet waar wij t ongezellig hebben gehad!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fokkers meeten staat niet gelijk aan een gezellige avond hoor
Zeg ik ook niet? Wat wil je zeggen? Dat het niet leuk is met fokkers?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fokkers meeten staat niet gelijk aan een gezellige avond hoor
Die ene waar ik verloorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
noem eens 1 meet waar wij t ongezellig hebben gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |