Ik probeer je gewoon te motiveren op afstandquote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon te motiveren op afstand.
Als het je stoort werkt het blijkbaarquote:
Bij mij is er iets tussengekomen, dus ik kan sowieso niet helaas.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat zijn momenteel de plannen voor morgen dan?
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het je stoort werkt het blijkbaar.
Move your pretty little ass missy!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bij mij is er iets tussengekomen, dus ik kan sowieso niet helaas.
Dan niet, kan mij het rotten verderquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan niet, kan mij het rotten verder.
Wat heb ik nou weer gedaan, ik heb een date met Cue_ voor je geregeld zelfs!quote:
Dat is echt iets om blij om te worden op de vrijdagochtendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Sinceria het volgende:
ik heb een date met Cue_ voor je geregeld zelfs!
Hij kan best lief zijn hoor. Alleen niet aan zijn baard komen, dan is het bijtgevaar minimaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is echt iets om blij om te worden op de vrijdagochtend
Als dat geen neuken wordt...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een meet zeg![]()
HW gaan wij dan samen aan de zuip?
Psst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry, ik had gisteren al gehoord dat Sin niet kon en was er vanuit gegaan dat er dan niets door zou gaan.quote:
Het is hier nu 25 graden hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:41 schreef Sinceria het volgende:
Ach, we moeten eigenlijk ook wachten tot het echt mooi weer is en niet dit halfzachte gedoe.
Hier wordt t dit weekend ook 24quote:
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschienquote:
Warme zuidenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschien.
21 gaan we misschien net halen.
Mwah, in de zon, uit de windquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschien.
21 gaan we misschien net halen.
Nou ok, dan moet het wel kunnenquote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:
HA!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)cmVjdD0tMQ%253D%253D
Oke sorry, 23. Geen 24.
Maar er is vast wel een plekje te vinden waar t 24 isquote:
De dilemma'squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou ik merk altijd echt wel een paar graden verschil tussen Amsterdam en Eindhoven bv al hoor. En in deze periode is dat op t station net wel net geen jas.
jajajajajaj, ik had je al gelijk gegeven, dramamutsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar er is vast wel een plekje te vinden waar t 24 isEn 24 zeiden ze vanochtend ook op de radio. DUS! Geen verwarming en thermostata voor nodig hiero.
Van die tijden van vroeger: Jas aan 's ochtends op de fiets naar school, ja sop de bagagedrager op de terugwegquote:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajajaj, ik had je al gelijk gegeven, dramamuts.
Vroeger, toen we nog muziek opnamen van de radio met casettebandjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die tijden van vroeger: Jas aan 's ochtends op de fiets naar school, ja sop de bagagedrager op de terugweg
"Ja maaaam, ik weet dat t eten koud wordt maar ik moet heel ff naar boven rennen om op REC te drukken!!!"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog muziek opnamen van de radio met casettebandjes
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja maaaam, ik weet dat t eten koud wordt maar ik moet heel ff naar boven rennen om op REC te drukken!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |