Ik probeer je gewoon te motiveren op afstandquote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon te motiveren op afstand.
Als het je stoort werkt het blijkbaarquote:
Bij mij is er iets tussengekomen, dus ik kan sowieso niet helaas.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat zijn momenteel de plannen voor morgen dan?
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het je stoort werkt het blijkbaar.
Move your pretty little ass missy!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bij mij is er iets tussengekomen, dus ik kan sowieso niet helaas.
Dan niet, kan mij het rotten verderquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan niet, kan mij het rotten verder.
Wat heb ik nou weer gedaan, ik heb een date met Cue_ voor je geregeld zelfs!quote:
Dat is echt iets om blij om te worden op de vrijdagochtendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Sinceria het volgende:
ik heb een date met Cue_ voor je geregeld zelfs!
Hij kan best lief zijn hoor. Alleen niet aan zijn baard komen, dan is het bijtgevaar minimaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is echt iets om blij om te worden op de vrijdagochtend
Als dat geen neuken wordt...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een meet zeg![]()
HW gaan wij dan samen aan de zuip?
Psst....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry, ik had gisteren al gehoord dat Sin niet kon en was er vanuit gegaan dat er dan niets door zou gaan.quote:
Het is hier nu 25 graden hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:41 schreef Sinceria het volgende:
Ach, we moeten eigenlijk ook wachten tot het echt mooi weer is en niet dit halfzachte gedoe.
Hier wordt t dit weekend ook 24quote:
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschienquote:
Warme zuidenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschien.
21 gaan we misschien net halen.
Mwah, in de zon, uit de windquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, binnen met je thermostaat op 24 misschien.
21 gaan we misschien net halen.
Nou ok, dan moet het wel kunnenquote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:
HA!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)cmVjdD0tMQ%253D%253D
Oke sorry, 23. Geen 24.
Maar er is vast wel een plekje te vinden waar t 24 isquote:
De dilemma'squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou ik merk altijd echt wel een paar graden verschil tussen Amsterdam en Eindhoven bv al hoor. En in deze periode is dat op t station net wel net geen jas.
jajajajajaj, ik had je al gelijk gegeven, dramamutsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar er is vast wel een plekje te vinden waar t 24 isEn 24 zeiden ze vanochtend ook op de radio. DUS! Geen verwarming en thermostata voor nodig hiero.
Van die tijden van vroeger: Jas aan 's ochtends op de fiets naar school, ja sop de bagagedrager op de terugwegquote:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajajaj, ik had je al gelijk gegeven, dramamuts.
Vroeger, toen we nog muziek opnamen van de radio met casettebandjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die tijden van vroeger: Jas aan 's ochtends op de fiets naar school, ja sop de bagagedrager op de terugweg
"Ja maaaam, ik weet dat t eten koud wordt maar ik moet heel ff naar boven rennen om op REC te drukken!!!"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog muziek opnamen van de radio met casettebandjes
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja maaaam, ik weet dat t eten koud wordt maar ik moet heel ff naar boven rennen om op REC te drukken!!!"
Zo ben ik dan ook wel weerquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psst....Sorry ik val niet dunne kerstmannen. Of dikke kerstmannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuken?
Ik heb een brief gekregen dat ik geen aangifte meer hoef te doen. Weird.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja belastingaangifte. Toch maar even doen nog.
Uit Nigeria? Met het bericht dat je je geld wel meteen daar naar toe over mag maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen dat ik geen aangifte meer hoef te doen. Weird.
Als je geen speciale posten hebt dan kunnen ze dat doen. Dus geen aftrekposten maar alleen loon en thats it.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een brief gekregen dat ik geen aangifte meer hoef te doen. Weird.
Dat zou dan wel eens de reden van de armoede daar kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Uit Nigeria? Met het bericht dat je je geld wel meteen daar naar toe over mag maken?
Ik heb wel bijzondere aftrekposten, maar ze gaven als reden op dat ik niet aangifteplichtig meer was omdat ik niks heb terug gehad de afgelopen twee jaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je geen speciale posten hebt dan kunnen ze dat doen. Dus geen aftrekposten maar alleen loon en thats it.
Ze hebben alleen niet alles in beeld (meestal in jouw nadeel) dus altijd wel even de aangifte invullen. Insturen hoef je niet. Ook niet als je moet betalen.
Nou dan bereken je het. Stuur je hem in als je iets terug krijgt. Als je moet betalen of gelijk blijft nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb wel bijzondere aftrekposten, maar ze gaven als reden op dat ik niet aangifteplichtig meer was omdat ik niks heb terug gehad de afgelopen twee jaar.
Als je moet betalen, maar wel aftrekposten hebt, kun je toch ook beter insturen? Betaal je nog altijd minder dan zonder de aftrekposten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan bereken je het. Stuur je hem in als je iets terug krijgt. Als je moet betalen of gelijk blijft niet
Als je moet betalen met aftrekposten dan heb je een voorlopige teruggave gehad kennelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je moet betalen, maar wel aftrekposten hebt, kun je toch ook beter insturen? Betaal je nog altijd minder dan zonder de aftrekposten.
En als ik nou een Mariah Carey deuntje zing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry ik val niet dunne kerstmannen. Of dikke kerstmannen.
Mariah Carey, echt ik moest een beetje overgeven in mijn mondquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou een Mariah Carey deuntje zing?
Het is de peepee he?Jij genderdiscrimeerder!
Als je nou de Mariah uit 1994 (uit mijn hoofd en na controle correct!!! #TROTS) was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou een Mariah Carey deuntje zing?
Het is de peepee he?Jij genderdiscrimeerder!
#TROTS in combi met kennis over Mariahquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je nou de Mariah uit 1994 (uit mijn hoofd en na controle correct!!! #TROTS) was.
Alleen het liedje zingen helpt niet.
Dat laatste zoberzo
Zo rol ik!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#TROTS in combi met kennis over Mariah![]()
Was t de steak van gister?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mariah Carey, echt ik moest een beetje overgeven in mijn mond.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mariah Carey, echt ik moest een beetje overgeven in mijn mond.
Nee, mijn afkeer voor die kweelteefquote:
Jij hebt een avond overleefd op borrelhapjes?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, mijn afkeer voor die kweelteef.
Er was geen steak gisteren, alleen bier en borrelhapjes op de borrel en bij het voetbal.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een avond overleefd op borrelhapjes?
WTF is tomatenkaviaar? Je eet alleen de zaadjes en de rest gooi je weg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gisteren in jus d'orange geweekte kipfilet, gegrild, met een sausje van jus d'orange en peper. En pommes duchesse, met een salade met tomatenkaviaar, gerookte kip en sinasappel peper dressing. Plus twee Breezer Orange.
De opdracht was: Kip en sinasappel.
Het was lekkerop de breezers na dan
Maar dat was meer een geintje.
Te makkelijk dezequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is tomatenkaviaar? Je eet alleen de zaadjes en de rest gooi je weg?
Kokenquote:
Vlees laten verbranden is dan ook echt een mannenaangelegenheidquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:06 schreef Sinceria het volgende:
Barbecuen vind ik dan wel weer tof om te doen. Maar daar moeten mannen zich altijd weer mee bemoeien.
Als ik alleen ben maak ik altijd mannenkaviaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met koken, moet alleen wel voor meer dan 1 persoon zijn.
Tot ze met negers ging hangen viel het best mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind La Carey overigens ook extreem vervelend en stom, maar het ging meer over dat jurkje
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF is tomatenkaviaar? Je eet alleen de zaadjes en de rest gooi je weg?
Beyond trouwens ver gekomen met trophies. Maar dat hele spel 15 keer spelen gaat me wat te ver.quote:
Ja, de early days. Vision of love en zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot ze met negers ging hangen viel het best mee.
Ik heb m pas 1x gespeeldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond trouwens ver gekomen met trophies. Maar dat hele spel 15 keer spelen gaat me wat te ver.
Wel tof spel
Tijd zat toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond trouwens ver gekomen met trophies. Maar dat hele spel 15 keer spelen gaat me wat te ver.
Wel tof spel
Ik moet de DLC van LAO nog downloadenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij zit GTA er nu in. Maar eens kijken voor LastofUs maar heb weinig tijd gelukkig
TMIquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de DLC van LAO nog downloaden
Eerst Mass Effect 3 uitspelen. Bijna zover.
Gister had ik keiharde Mass Effect 3 buttsex
[ afbeelding ]
Cherrytomaatjes dusquote:
Nee dus.quote:
Nope. Zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine tomaatjes (zeker een derde van een cherrytomaatje, zo niet kleiner) op een soort van kruidig mediterraans zuur. Die knappen zo leuk kapot in je mond en smaken echt totaal anders dan cherrytomaatjes. Dus Barbusse --->quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |