Vriend, ik ben ten minste consequentquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik direct weggestuurd, ik heb je de halve nacht verwend en de tweede helft van de nacht, we made love
Dit vind ik ook zo'n nummer die er goed bij pastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef no1uknow het volgende:
met
op de achtergrond, rozenblaadjes, kaarslicht, aardbeien, chocoladesaus
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GRS doet 't wss op Hans Zimmer met het hoogtepunt afgestemd op het liedje.
Ben zojuist achter iets nieuws gekomen. Verwacht dat ik mijn score soon verbeter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, ik ben ten minste consequent
Ik ook, maar dan vooral omdat het een vrouw is. Niet om d'r muziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb liever Rihanna dan Drake met z'n gare stem.
Dit is al zowat een orgasme an sich.quote:
Share the knowledge even danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben zojuist achter iets nieuws gekomen. Verwacht dat ik mijn score soon verbeter.
Weet ik eigenlijk niet man. Ik speel intuïtief en strategisch. Op zo'n moment zou ik ze bij elkaar kunnen brengen, maar de kans is groot dat ik de opstelling verneuk en mezelf klem speel. Dus het is makkelijker om een 3e 128 te maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef Klokov het volgende:
Yuri, maak jij in een dergelijke situatie een 3e 128 of probeer je beiden bij elkaar te brengen?
[ afbeelding ]
Doet-ie netjes. Melted Sky.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
The Sleep Dealer is een solo project van een Rus
Dat you?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ben fucking stoer Dima. Toen ik thuiskwam na die intens snelle rit lagen er 4 bloedmooie naakte dames op m'n bed. Probeer het eens.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Klokov het volgende:
The Sleep Dealer is een solo project van een Rus
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat you?
Rechtermeisje zo geilmooie kledij ook
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.
Oké dan toch nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wilde je een vraag stellen maar ik heb zojuist mijn eigen vraag al beantwoord.
hot finnish chicks naked intoetsenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af hoe je in godsnaam bij zo'n video komt gezien het oud en heel onbekend lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |