quote:
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tt.
Maar witte bonen met mayo? That's it?
Die mot in je OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Neequote:
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar nietquote:
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Zijn dat gewoon eieren? Maar dan met een ander smaakje ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:21 schreef Soury het volgende:
Welkom in de SC
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Kroket met witte bonen en mayoquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Ik kan me er niets bij voorstellen. Vies kind ben je ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekker
Hou jij je mosterd in de vriezer ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroket met witte bonen en mayo![]()
Ook zonder de kroket lijkt het me niets.
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Nu ik van die bonen weet, vind ik niet dat je dat moet willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Jij zit te wachten op een uitnodiging voor witte binen en mayo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Met haar neus in de bonen. Bam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallen
Ik was bij mijn vriendinnetje van de lagere school een paar jaar geleden en ik kreeg dat bij haar thuis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen. Vies kind ben je ook.
Gaat om de drank en dat ze kan roken .. Maakt niet uit toch ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een uitnodiging voor witte binen en mayo?
Ja! Ik heb je geaccepteerd ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef Leandra het volgende:
Had ik nou net een poging gedaan jou te bevrienden?
Kan dat hier dan ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ik nou net een poging gedaan jou te bevrienden?
Ik moest jou vervolgens ook weer accepteren en toen ging quizup raar doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Ik heb je geaccepteerd ...
We accept her, one of us!
Je bent nu mijn tweede vriend, na moots.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ik moest jou vervolgens ook weer accepteren en toen ging quizup raar doen
Of m'n telefoon... of weetikveel. Jinxed
Als je op iemands profiel klikt kan je hem daar uitnodigenquote:
Dan gaat er aan mijn kan iets mis... jij bent mijn vriendje nog niet omdat het accepteren kennelijk lastig gaat.... dat ik jou moet accepteren dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent nu mijn tweede vriend, na moots.
Lees dat topic en dan val ik nog wel mee. Leuk topic ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Zelf heb ik zelden van zoiets onsmakelijks gehoord.
De eerstequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Zelf heb ik zelden van zoiets onsmakelijks gehoord.
Volgens mij had ik per ongeluk jou weer een vriendschapsverzoek gedaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:47 schreef Leandra het volgende:
Dan gaat er aan mijn kan iets mis... jij bent mijn vriendje nog niet omdat het accepteren kennelijk lastig gaat.... dat ik jou moet accepteren dus
Fraai is dat, ik ben degene die het vriendschapsverzoek doet, en als jij dat accepteert moet ik het ook nog een keer accepteren
Die gaat niet weg als je erop drukt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Leandra het volgende:
Klopt het dat er een cijfer rechts bovenin blijft staan?
[ afbeelding ]
Dat rondje met die 1 dus?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees dat topic en dan val ik nog wel mee. Leuk topic ook
quote:zoute stokjes roeren door chocoladepasta en dan de gebroken stokjes met een theelepel eruit vissen
Ik had mijn post al aangepast. Stalkerquote:
Haha geweldig. Iedereen zijn eigenaardighedenquote:
Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vriendenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat niet weg als je erop drukt?
Stalker? STALKER?quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Stalker? STALKER?
We zitten allebei op fok! Er is een grote statistische kans dat ik jouw post per toeval tegen kom
Vreemd. Ik ben net Wizard of Oz gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vrienden
Aldus QuizUp
Komt wel goed die vriendschap.. CC me ff inquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vrienden
Aldus QuizUp
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha geweldig. Iedereen zijn eigenaardigheden
Ik dacht dat je op witte bonen had gegoogeldquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar in dit geval was het inderdaad stalking.
Nee, ik las het hier en klikte op je linkje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op witte bonen had gegoogeld
Dat klinkt rete lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.
Gesneden ui fruiten, pot witte bonen in tomatensaus erbij, in plakjes gesneden rookworst erbij, op smaak brengen met flink wat ketjap manis en peper, gebakken aardappelschijfjes erbij en klaar is Klara!
Oh silly mequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik las het hier en klikte op je linkje.
Dat is het ook, al vind ik het zelf een nogal rare combi, ik kan het zeker aanraden.quote:
Is dat bijzonder.. ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.
Gesneden ui fruiten, pot witte bonen in tomatensaus erbij, in plakjes gesneden rookworst erbij, op smaak brengen met flink wat ketjap manis en peper, gebakken aardappelschijfjes erbij en klaar is Klara!
I'm waiting for a response ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Leandra het volgende:
Maar daag mij even uit dan.... misschien dat het dan goedkomt
Het is lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bijzonder.. ?
Met witte bonen is vast wel iets meer te doen... Een heerlijke Fabada of zo ...
Gaat lekker! Daar ben je!quote:
Ja tuinbonen zijn ook lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bijzonder.. ?
Met witte bonen is vast wel iets meer te doen... Een heerlijke Fabada of zo ...
En nu daar verderquote:
Jij bent wat dat betreft wel iemand die alles lust. Dat is echt fijn. Ik ken mensen die geen kaas lustenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan mag je het een keertje komen maken ..
Ik zeg ook niet dat ik het niet ga lusten
Dank jequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op je knopje gedrukt, hihaho
Nee!quote:
quote:
Ik heb Leandra net verslagen. Okay, neuslengte. Jou lust ik ook als rauwe bonen.quote:
Beterquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Leandra net verslagen. Okay, neuslengte. Jou lust ik ook als rauwe bonen.
Ben ik nu wel een vriendje van je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat ik m'n telefoon maar even moet herstarten... beetje vreemd zo.
Ja, ik speel niet heel stabiel hoewel m'n gemiddelde puntental nog acceptabel is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Leandra net verslagen. Okay, neuslengte. Jou lust ik ook als rauwe bonen.
Eindelijk een vriendjequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik nu wel een vriendje van je?
Ja ik geloof het wel, want ik zag wat je gespeeld had, maar als ik op je naam en je plaatje klik dan zegt hij nog 0 vriendjes...quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik nu wel een vriendje van je?
Bij mij is-ie flink naar beneden gegaan omdat ik met een half oog stom ging spelen in hiphop en movie classics.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik speel niet heel stabiel hoewel m'n gemiddelde puntental nog acceptabel is.
Daar heb je de Biostabiel voor schatquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik speel niet heel stabiel hoewel m'n gemiddelde puntental nog acceptabel is.
Story of my life ... Ik denk dat er een vriendschap opbloeit, zij denken daar anders over.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
Ja ik geloof het wel, want ik zag wat je gespeeld had, maar als ik op je naam en je plaatje klik dan zegt hij nog 0 vriendjes...
Het is ook zo gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Story of my life ... Ik denk dat er een vriendschap opbloeit, zij denken daar anders over.
Er zit er hier eentje naast me op de bank die geen kaas lustquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wat dat betreft wel iemand die alles lust. Dat is echt fijn. Ik ken mensen die geen kaas lusten
Ik snap dat echt niet he? Ja sommige stinken (die vind ik dan weer extra lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit er hier eentje naast me op de bank die geen kaas lust![]()
Ik vind alle kazen heerlijk, we waren zondag bij vrienden en die hadden allerlei soorten Franse kaas, mmm lekker met een glaasje wijn,
quote:
Die stinkkazen kan ik me ook wel voorstellen, al lust ik die zelf wel, zo'n stukje pittige stinkkaas op een stukje vijgenbrood, heerlijk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet he? Ja sommige stinken (die vind ik dan weer extra lekker) maar er is zo veel ik zou niet zonder kunnen
Mijn zwarte lust het ook niet, die lust alleen kipfilet. Die rooie lust het wel, maar die lust alles, komkommer, spruiten, sla, tomaatquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
Mijn kater Robje de Rooie Moos lust geen kaas. Ik vind dat zo raar voor een kat.
Ik weet dat niet meer, wel dat ze alles jatten als je niet keekquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
Mijn kater Robje de Rooie Moos lust geen kaas. Ik vind dat zo raar voor een kat.
Rare beesten zijn het ook. Najib ging er ook altijd met de komkommer vandoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwarte lust het ook niet, die lust alleen kipfilet. Die rooie lust het wel, maar die lust alles, komkommer, spruiten, sla, tomaat
Ja, maar dat is dan weer wel normaal. Voor een kat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat niet meer, wel dat ze alles jatten als je niet keek
Lijkt mijn hond wel dat was echt een vuilnisbak. Komkommer augurk sla allesquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwarte lust het ook niet, die lust alleen kipfilet. Die rooie lust het wel, maar die lust alles, komkommer, spruiten, sla, tomaat
Dat is waar soms was het meer een spelletje en aten ze niks.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer wel normaal. Voor een kat.
Jatten om het jattenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar soms was het meer een spelletje en aten ze niks.
Ja even met die poot iets van de schaal jassen en dan vies en arrogant er naar kijken als het op de vloer ligt. En dan heupwiegend weg lopenquote:
quote:
http://catsareassholes.tumblr.com/quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even met die poot iets van de schaal jassen en dan vies en arrogant er naar kijken als het op de vloer ligt. En dan heupwiegend weg lopen
Die is engquote:
Ik ga soms toch voor de honden kantquote:
De fotoquote:
Welkequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
Ga ik net ff mn favo TV serie kijken ... Is ie alweer afgelopen .. Het werd net spannend .. Weer een week wachten
Oh ok. Ik zit helemaal in West wing nu. Bijna serie drie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaans ken je niet .. (of niet ens kijken )
Ik doe niet aan die download series ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok. Ik zit helemaal in West wing nu. Bijna serie drie.
Hebben ze internetquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
Welkom Turkije met je internet ...![]()
![]()
![]()
Ben er nog nooit geweest maar nu nog minder
Ik alleen maar zoveel mooisquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die download series ..
Ik kijk alleen downloads. En ik moet je zeggen dat ik een lijstje bij hou met wat en waarquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
Hoeveel series volg je dan per dag ... Of kijk je alleen nog maar downloaded series ?
Ik kijk nu drie afleveringen van West wing per dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk alleen downloads. En ik moet je zeggen dat ik een lijstje bij hou met wat en waar
En verder niks .. ? Hoeloanf duurt zoń aflevering? 30 / 60 min.. ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu drie afleveringen van West wing per dag
45 denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En verder niks .. ? Hoeloanf duurt zoń aflevering? 30 / 60 min.. ?
Beetje overmoedig? Wat denk jij te gaan eten zonder hulp van de buitenwereld dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:47 schreef Leandra het volgende:
Je hebt land, koeien, kippen en een dak boven je hoofd... waar heb je in godsnaam de buitenwereld dan nog voor nodig?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Sausje maken van van 2 verkruimelde bouillonblokjes, klont roomboter, melk, maïzena, geraspte kaas en kerrie
Hoe heet dat spel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Leandra het volgende:
Klopt het dat er een cijfer rechts bovenin blijft staan?
[ afbeelding ]
Dat rondje met die 1 dus?
Is dat het nieuwste product van Apple?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:11 schreef Copycat het volgende:
Oh well. Ik ga nog even een filmpje kijken, in iBed.
Stuur maar hier naar de SC dan! Hoe meer zielen...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:43 schreef durdur het volgende:
ben de hele dag al aan het meelezen.. maar stoort me enorm dat het een beetje heel erg social chat wordt hier. . geen wonder dat je elke dag ik weet niet hoeveel cost door moet crossen om te weten wat er gebeurd/gebeurd is pfffff kom op mensen beetje bij de streams blijven aub!!! zo hebben wij mensen die werken niet een tikkesmuisarm op te lopen voor sommige die alleen maar ot lullen!!!!
Bij een groothandel zal dat wellicht iets anders liggen... Gaan de spullen nog eerder weg...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat bedoel ik jaVind ik het knap dat jij spullen vind van dagen voor de tht in de containers...
Wist die docher ook te vertellen waar die kliko heen ging?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:01 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Afschrijven noemen ze dat.....mijn dochter werkte op broodafdeling van supermarkt. Wat er over was aan het eind van de dag ging zo de kliko in.....is idd schandalig !
Besef je je ook dat er producten zijn die met een goede reden weg gaan, en niet enkel omdat de THTD in zicht is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ook zonder de skip worden die kosten doorberekend. Wat geskipped wordt, is al weggegooid.
Skippers nemen nooit onverpakte voedingsmiddelen mee, of voedingsmiddelen waarvan de verpakking is beschadigd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Besef je je ook dat er producten zijn die met een goede reden weg gaan, en niet enkel omdat de THTD in zicht is?
Het kan best gevaarlijk zijn....
En dus is het veilig?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:23 schreef Tayu het volgende:
[..]
Skippers nemen nooit onverpakte voedingsmiddelen mee, of voedingsmiddelen waarvan de verpakking is beschadigd.
Ach, beetje zand scheurt de maag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
En dus is het veilig?
Ik zou maar heel erg oppassen als je grotere hoeveelheden van eenzelfde product tegenkomt
Voor zand en (sommige) bacterieen ben ik ook niet zo bang... Maar mijn broer werkt in de voedingsindustrie en heb zelf in de supermarkt gewerkt... Er gaat nog wel eens iets mis met reinigingsmiddelen e.d. In de supermarkt hoor je vaak ook niet het hoe en waarom je een product van een bepaalde lichting/datum uit de schappen moet halen. Maar geloof dat er vaak een gegronde reden voor is... Heel soms hoor je iets in het nieuws over producten die mensen niet moeten eten en terugkunnen brengen... maar als het kleine partijen zijn word dat zo snel mogelijk onder de mat geveegtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, beetje zand scheurt de maag.
We moeten ook niet al te bang zijn voor bacterieen, die heb je nodig om sterker te worden.
Ik heb zelf bij een super gewerkt, maar wat daar word weggelazerd slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor zand en (sommige) bacterieen ben ik ook niet zo bang... Maar mijn broer werkt in de voedingsindustrie en heb zelf in de supermarkt gewerkt... Er gaat nog wel eens iets mis met reinigingsmiddelen e.d. In de supermarkt hoor je vaak ook niet het hoe en waarom je een product van een bepaalde lichting/datum uit de schappen moet halen. Maar geloof dat er vaak een gegronde reden voor is... Heel soms hoor je iets in het nieuws over producten die mensen niet moeten eten en terugkunnen brengen... maar als het kleine partijen zijn word dat zo snel mogelijk onder de mat geveegt
Bij ons ging er echt veel naar een veevoederbedrijf. En wat dingen naar de kerk (voedselbankje idee)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb zelf bij een super gewerkt, maar wat daar word weggelazerd slaat echt nergens op.
En het is ook niet bedoeld voor hergebruik.
Bij ons niet, ah kocht gebak bij desimo, werd 's ochtends gebracht en 's avonds gehaald.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bij ons ging er echt veel naar een veevoederbedrijf. En wat dingen naar de kerk (voedselbankje idee)
Nee, het is veel leuker om de Cos vol te baggeren en andere users te ergeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo graag willen, maar heb niks met de TT.
Was bij ons ook zo. Op die manier willen ze voorkomen dat degenen die moeten spiegelen niet bewust dingen over datum laten gaan, en dat mensen verantwoordelijk voor de dagelijkse bestellingen niet met opzet teveel gaan bestellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bij ons niet, ah kocht gebak bij desimo, werd 's ochtends gebracht en 's avonds gehaald.
Wij als personeel of klanten mochten het niet kopen tegen een lagere prijs, maar werd opgehaald en vernietigt. Sloeg nergens op. Maar ja, de klant had wel iedere dag vers..
Ho ho, rectificatie graag, ik ben hier al, was een grapje (misschien en flauwe) maar ik ben hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het is veel leuker om de Cos vol te baggeren en andere users te ergeren.
Misselijk gedrag.
Sure, na pagina's vol off topic, elke avond weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ho ho, rectificatie graag, ik ben hier al, was een grapje (misschien en flauwe) maar ik ben hier.
Ik ben vele avonden hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Sure, na pagina's vol off topic, elke avond weer.
Stel een volgende keer zelf iets eerder voor om naar de SC te verhuizen... Het is hier net zo gezellig...quote:
Nou niet de gebeten hond gaan spelen hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
En dit is nu precies de reden waarom mensen hier niet willen komen.
Praat je hier, krijg je nog op je donder ook.
Ben altijd een van de eersten die hier komt als het te offtopic gaat, maar ja, krijg je zulke reacties weer.
Maar jij weet toch ook dat ik vaak naar hier ga ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stel een volgende keer zelf iets eerder voor om naar de SC te verhuizen... Het is hier net zo gezellig...
Als een vaste COS ganger dat initieert gaan mensen makkeljker mee als wanneer ik bijvoorbeeld daar kom "zeuren"
Ach meid toch. Kusje erop?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
Ben altijd een van de eersten die hier komt als het te offtopic gaat, maar ja, krijg je zulke reacties weer.
Maar dat weet iedereen ook best... er nu over zeuren is ook zinloos...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar is zeuren of posts hier quoten de enige manier.
Een pagina of 5 over dumpsterdiven en persoonlijke verhalen, in de Cos.![]()
Het is toch geen rocket science om te bedenken dat het daar niet hoort?
Yepquote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar jij weet toch ook dat ik vaak naar hier ga ?
Ik vroeg 2 uur geleden al in de Cos of de discussie niet ergens anders kon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
Volgende x zal ik als rebellenleider het goede voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar dat weet iedereen ook best... er nu over zeuren is ook zinloos...
Heb zelf in het verleden ook veel de COS lopen bevuilen.... er moet gewoon iemand het initiatief nemen en met een groepje opstappen.... Als je hier in je eentje zit... tja wat doe je dan...
Nou was die toevallig wel waar, maar goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 uur geleden al in de Cos of de discussie niet ergens anders kon.
Toen was je antwoord reuzegrappig, hihi Nicoline had het er net over on stream.
Dus even geen slachtoffer spelen please.
Om 2 uur lagen ze al een tijdje te slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou was die toevallig wel waar, maar goed.
Toppers!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgende x zal ik als rebellenleider het goede voorbeeld geven.![]()
![]()
jij zei ik vroeg 2 uur geleden, niet om 2 uurquote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Om 2 uur lagen ze al een tijdje te slapen.
Oh pardon, om 2 uur vroeg ik dat inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
jij zei ik vroeg 2 uur geleden, niet om 2 uur
Ergens heeft hij wel een heel heel heel klein puntje natuurlijk....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 uur geleden al in de Cos of de discussie niet ergens anders kon.
Toen was je antwoord reuzegrappig, hihi Nicoline had het er net over on stream.
Dus even geen slachtoffer spelen please.
Nou dan heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh pardon, om 2 uur vroeg ik dat inderdaad.
Ik kopieer dingen gewoon naar hier, om off topic daar te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een heel heel heel klein puntje natuurlijk....
Er zijn er die volhardener in de COS blijven hangen...
Nu hij hier komt spreek jij ook vrijuit, en krijgt ie je mening te horen... In de COS had je terughoudender opgesteld om niet ook een Offtopic discussie te gaan voeren.
Zoals je ziet deed ik dat ook al ja...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kopieer dingen gewoon naar hier, om off topic daar te voorkomen.
'Ja maar jij doet ook off topic als je tegen ons zegt dat we off topic zijn!!!'
In Andreaatjes trap ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
IK lieg niet, maak het alleen mooier dan het is !
Ik maakte gewoon een flauw grapje en ben naar hier gekomen, wat is nu het hele grote probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een heel heel heel klein puntje natuurlijk....
Er zijn er die volhardener in de COS blijven hangen...
Nu hij hier komt spreek jij ook vrijuit, en krijgt ie je mening te horen... In de COS had je terughoudender opgesteld om niet ook een Offtopic discussie te gaan voeren.
Ja vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:19 schreef Inodder het volgende:
Ik stel voor deze discussie verder te laten varen. Ik zie er wel iets positiefs in voor de toekomst... Laten we elkaar nu verder geen verwijten meer gaan lopen maken!
Mij boeit het Offtopic in de COS eigenlijk totaal niet... En is er dus geen probleem. Ik probeer wel zo min mogelijk er aan mee te doen. Ik weet namelijk dat er mensen zijn die daar wel een groot probleem mee hebben. Voor mij een kleine moeite om het dus niet te doen...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon een flauw grapje en ben naar hier gekomen, wat is nu het hele grote probleem.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.
Ik groet jullie bij deze en neem afscheid met een lach.
[ afbeelding ]
Ach, het boeit mij niet zo, ik maak filmpjes, blijf zo veel mogelijk ontopic maar mag ook wel een beetje over de flauwekul zoals gifplaatjes met centraal of hai ik ben billy een billyhondje erin.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mij boeit het Offtopic in de COS eigenlijk totaal niet... En is er dus geen probleem. Ik probeer wel zo min mogelijk er aan mee te doen. Ik weet namelijk dat er mensen zijn die daar wel een groot probleem mee hebben. Voor mij een kleine moeite om het dus niet te doen...
Aan de andere kant zijn we 'ook mensen verloren' die helemaal stapelgek werden van het off topic geneuzel en de overdosis aan 'lollige' pics en gifs.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, het boeit mij niet zo, ik maak filmpjes, blijf zo veel mogelijk ontopic maar mag ook wel een beetje over de flauwekul zoals gifplaatjes met centraal of hai ik ben billy een billyhondje erin.
Vandaag ging wat te ver door over dat skippen, misschien laat ik me daar te ver in mee gaan maar het word nu toch wel erg geknepen en soms op de man gespeeld waardoor we al serieuze mensen als vuurvliegje zijn verloren.
Vind het zelf een beetje geven en nemen, die discussie over skippen had inderdaad net zo goed hier gekund.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn we 'ook mensen verloren' die helemaal stapelgek werden van het off topic geneuzel en de overdosis aan 'lollige' pics en gifs.
Telt dat dan minder?
Er wordt nu al een heleboel gegeven, als je het vergelijkt met Cossen tijdens DGK bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind het zelf een beetje geven en nemen, die discussie over skippen had inderdaad net zo goed hier gekund.
Waarom niet leuk voor iedereen houden.
Gaat mij erom dat ik netjes hier kom en op mijn donder krijg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt nu al een heleboel gegeven, als je het vergelijkt met Cossen tijdens DGK bijvoorbeeld.
5 pagina's vollullen over skippen terwijl de bewoners slapen is gewoon off topic. Daar kún je niks anders van maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er was ook niets te zien op de streams. En heel erg offtopic is het ook niet, ze vreten daar al bijna 2 weken uit de vuilnisbak.
Ja, een apart gifjestopic bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat ik netjes hier kom en op mijn donder krijg.
Ik vind die gifjes wel weer heel erg leuk, maar ik snap ook wel dat iemand zich daar aan kan ergeren.
Moet toch een tussenweg voor zijn ?
Goed om te horen dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:52 schreef mootie het volgende:
Ik heb nooit hard feelings, het is een forum.
Waarmee dan wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het heeft echt niks met mopperen te maken.
Onbegrip, totaal onbegrip. Niet snappen waarom mensen een paar simpele regeltjes omtrent de Cos niet kunnen volgen.quote:
Ja, dat onbegrip kan ik dan wel weer heel goed volgen. Zeker als ze daar al bijna 2 weken uit de vuilnisbak eten en we daar een ontopic discussie over hebben. Vooral ook omdat er in Utopia iets wordt gepromoot wat dus gewoon strafbaar is. Wel heel functioneel en idealistisch, maar evengoed gewoon strafbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbegrip, totaal onbegrip. Niet snappen waarom mensen een paar simpele regeltjes omtrent de Cos niet kunnen volgen.
Jouw definitie van on topic is niet de de definitie die voor de Cos gehandhaafd wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, dat onbegrip kan ik dan wel weer heel goed volgen. Zeker als ze daar al bijna 2 weken uit de vuilnisbak eten en we daar een ontopic discussie over hebben. Vooral ook omdat er in Utopia iets wordt gepromoot wat dus gewoon strafbaar is. Wel heel functioneel en idealistisch, maar evengoed gewoon strafbaar.
Werd ook al uitgelachen toen ik zei dat het ontopic was, maar daar was een discussie over.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, dat onbegrip kan ik dan wel weer heel goed volgen. Zeker als ze daar al bijna 2 weken uit de vuilnisbak eten en we daar een ontopic discussie over hebben. Vooral ook omdat er in Utopia iets wordt gepromoot wat dus gewoon strafbaar is. Wel heel functioneel en idealistisch, maar evengoed gewoon strafbaar.
Of jouw definitie is dat niet. Voor nu ben jij de enige die er een probleem mee lijkt te hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 04:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Jouw definitie van on topic is niet de de definitie die voor de Cos gehandhaafd wordt.
Neuh, zeker niet de enige.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 04:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Of jouw definitie is dat niet. Voor nu ben jij de enige die er een probleem mee lijkt te hebben?
Slaap lekker ook Punkman, ik ga ook mijn bedje opzoeken!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 04:08 schreef Punkman het volgende:
Maar goed, ik ga me bed nu echt zoeken, trusten Tayu.
geen zin om dit allemaal te lezen... wat staat er in 1 zin?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 04:12 schreef mootie het volgende:
Uit de FAQ
Slowchat of commentaren op de streams?
Er is één SlowChattopic, te herkennen aan de [SC] tags in de titel. Hier kun je babbelen over wat je vanavond gegeten hebt of elkaar welterusten wensen als je gaat slapen. Naast de slowchat hebben we het ‘Commentaren Op de Streams’ topic [COS]. Dit topic is bedoeld voor het geven van commentaar op de streams en het voeren van ontopic (dus direct betrekking hebbend op wat er zojuist op de streams was te zien) discussies over Utopia. Overmatig zwaaien, slowchat en offtopic gaan is in de COS niet gewenst.
Hoi hoi is je vriendin Soury al wakker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:33 schreef Peunage het volgende:
Ja wat is dit. Ik ben al een uur wakker en worden alleen Miley Cyrus plaatjes gepost
Isa is wakker voor de koetjes, maar waarom ben jij al wakker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:41 schreef Brabopapa het volgende:
GHoeiemorgen * Brabopapa gaat zitten en neemt de eerste slok van zijn koffieZijn er nog wetenswaardigheden na deze trieste nutteloze geforceerd leuk doen nacht,, de eerste geluiden hoor ik in de loods maar zie nog niemand bewegen
Heb ik beloofd, toenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Isa is wakker voor de koetjes, maar waarom ben jij al wakker?
Heb ik gisteravond beloofd toen Calligula 2014 bezig was..Ben bijna terstond naar bed gegaan,, Net even nog even gekeken naar een ranzig lollige Lot met een knallend leuke Laura.. wat haat ik dat neppe gedoe, Uiteindelijk ben ik gewoon blij dat ik andere afspraken had gisteren, gelukkig niks gemistquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Isa is wakker voor de koetjes, maar waarom ben jij al wakker?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:56 schreef Peunage het volgende:
Fokking NS ook. "We hebben een vervelende mededeling. Deze trein kan nog niet gaan rijden omdat we geen machinist hebben. Stik d'r in. Kthnxbye".
Ik zou ze allemaal op een trein zetten.
Ik weet uit eerste hand dat de Voedselbank een moord zou doen voor alle goede waren die worden weggegooid, zowel in winkels als in zorginstellingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bij ons ging er echt veel naar een veevoederbedrijf. En wat dingen naar de kerk (voedselbankje idee)
Praat ik overigens wel over 15 jaar geleden![]()
Maar broer zit nog wel in de levensmiddelen/vlees... Heeft zelfs zelf de inspectie op de hoogte gebracht over dingen in het eigen bedrijf.. zo erg veel misstanden...
Zijn handen jeuken!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:56 schreef Brabopapa het volgende:
Echt Utopia een loods die niet meer dicht kan,, paul zou lirisch worden??
Echt wel die zou woest worden, jullie gebruiken mijn schappen als vloer? stelletje mongolen
waar is de emmer waarom zit er een scheur in het deksel??
Isabel begint spijt te krijgen van haar beslissing om Ruud de koeien te laten doen
Wakker nuquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef lorrie03 het volgende:
ik word echt helemaal debiel van de steamlocks
En het valt allemaal best wel meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:16 schreef lorrie03 het volgende:
ik word echt helemaal debiel van de steamlocks
Ja als je de hele dag dat zit te loeren is het best verveldenquote:
Ik was even Paul aan het uitzwaaienquote:
Ik zat net te denken...hij was toch van de orgies en partnerruil? Met zo'n slangetje in zijn pener...nooit meer seksquote:
Nee best sneu, sex is wel het laatste waar je aan denkt. Maar de oorzaak en oplossing kan nog komenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zat net te denken...hij was toch van de orgies en partnerruil? Met zo'n slangetje in zijn pener...nooit meer seks
Meestal maken ze voor een permanente afvoer een gaatje in de buik waar dan een kraantje in komt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zat net te denken...hij was toch van de orgies en partnerruil? Met zo'n slangetje in zijn pener...nooit meer seks
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal maken ze voor een permanente afvoer een gaatje in de buik waar dan een kraantje in komt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaatje zat er al.
Moeten we je nou alles leren.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaatje zat er al.
Moeten we je nou alles leren.
Teefjes.quote:
Ik dacht Engels en Nederlands.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:41 schreef mootie het volgende:
Van verschillende delen van het varken, dacht ik.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:02 schreef Inodder het volgende:
Wie verteld mij het grote verschil tussen bacon en ontbijtspek?
En die filet komt niet van de buik?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
Bacon is afkomstig van de varkensfilet. Ontbijtspek is mager buikspek
De filet komt van de rug (tot aan de buik denk ik).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
En die filet komt niet van de buik?
Eigenlijk gewoon precies hetzelfde dus.... Wellicht alleen van net een iets ander plekje gesneden?
Ik doe heel veel met (uitgebakken) ontbijtspek... moet zeggen dat ik dan wel de minst vette uitzoek in de winkel..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gebruik regelmatig streaky bacon. Smaakt lekker bij heel veel dingen.
Bacon zijn ook dikkere plakken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
En die filet komt niet van de buik?
Eigenlijk gewoon precies hetzelfde dus.... Wellicht alleen van net een iets ander plekje gesneden?
Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:33 schreef ginopino het volgende:
Ron Weezepoel
https://www.facebook.com/ron.weezepoel
Eigenaar Betere Bouwdeals
https://www.facebook.com/(...)eals/412601748830428
UTO / [Inwoners] Ronquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:33 schreef ginopino het volgende:
Ron Weezepoel
https://www.facebook.com/ron.weezepoel
Eigenaar Betere Bouwdeals
https://www.facebook.com/(...)eals/412601748830428
"quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gebruik regelmatig streaky bacon. Smaakt lekker bij heel veel dingen.
Ergo, Dus exact mijn uitgebakken ontbijtspek... en niet gesneden van de filet.quote:Henri van de Bilt Vleeswaren: Onze Streaky bacon wordt gemaakt van mager buikspek. Na het snijden worden de dunne plakjes plakje voor plakje afgebakken.
Lekker om sperzieboontjes of dadels.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik doe heel veel met (uitgebakken) ontbijtspek... moet zeggen dat ik dan wel de minst vette uitzoek in de winkel..
Merk dan weinig tot geen verschil met bacon, op de prijs na.
Of gehakt, of op een broodje hamburger, met een gebakken ei, in de pannenkoek, in stukjes door de gebakken aardappels, op een pistoletje gezond, enz. enz. enz. enz.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker om sperzieboontjes of dadels.
Die dunne sperzieboontjes en even op de grilquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker om sperzieboontjes of dadels.
Ik ben altijd eerlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is ook waar, maar wees een beetje eerlijk omtrent het fomat,
Werkelijk? je lust geen ei?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:41 schreef Leandra het volgende:
Ik gruwel bij de gedachte.... van zowel de bacon als het eitje.
Hoewel ik haricots verts met spek dan wel weer![]()
![]()
vind.
[ afbeelding ]
Veearts heeft een tijd geleden een x aantal dagen/weken genoemd nietwaar? (naar aanleiding van een schating hoelang de koe al dragend is) Sjon kijkt naar de melkopbrengst nu. Volgens mij geven ze beide hetzelfde advies, alleen is dat van Sjon meer accuraat en up to date.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:01 schreef Urb het volgende:
Zwangere koe nog maar 3 liters per dag, ander 30? Sjon wil stoppen met melken bij de zwangere tegen advies van vee-arts in.
Zou best kunnen, inwoners zei jamaar veearts zei dit of dat maarja we weten hoe goed die luisteren he.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Veearts heeft een tijd geleden een x aantal dagen/weken genoemd nietwaar? (naar aanleiding van een schating hoelang de koe al dragend is) Sjon kijkt naar de melkopbrengst nu. Volgens mij geven ze beide hetzelfde advies, alleen is dat van Sjon meer accuraat en up to date.
geeft een colaatje vieux .hier jongen drink maar lekker op.quote:
quote:
Een plak spek kopen en zelf snijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas verkoopt de Jumbo geen dikke plakken meer.
Oh neequote:
Brood met salami kaas tomaten uien en pepers oh en even in de ovenquote:
Dat is gezond.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Brood met salami kaas tomaten uien en pepers oh en even in de oven
Ik had dat in huis en was luiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is gezond.
Ik aardappeltjes, sperziebonen en een karbonaadje.
beter!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:37 schreef kaya39 het volgende:
[..]
geeft een colaatje vieux .hier jongen drink maar lekker op.
huzaren salade, lasagnette en creme brulé hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is gezond.
Ik aardappeltjes, sperziebonen en een karbonaadje.
quote:Op zondag 30 maart 2014 03:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
huzaren salade, lasagnette en creme brulé hier.
Kapsalon in het kwadraat, qua ranzig.quote:
Ik ben geen zoetekauw, maar die vond ik vroeger wel lekker.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:57 schreef Leandra het volgende:
Waldkornbroodje kipfilet hier.
En nu koffie met een paar:
[ afbeelding ]
Net als vroeger, bij oma
We hebben een band vandaag, ik ga zo ook fietsen. 2x 30km, nu ff moed indrinken / -eten.quote:
Ze had een blikje met die sinas snippers en fruit assorti erin....quote:Op zondag 30 maart 2014 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben geen zoetekauw, maar die vond ik vroeger wel lekker.
Hier nog helemaal niets. Vannacht slecht geslapen dus ontbijt moet er nog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |