Vergeet 'Mr. VVV' niet in je vernietigende betoog.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Boekel blijft lekker doorgaan met voor alles fluitenVermeer had de bal zelfs al

Als die gozer in Engeland zou fluiten eindig je met 8 man aan elke kantquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Boekel blijft lekker doorgaan met voor alles fluitenVermeer had de bal zelfs al

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als Ajax dit wint komt dat alleen maar door hem. MOTM.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Stiggie het volgende:
De KNVB beker, helemaal Vermeer zn prijs! Toch leuk voor hem na een seizoen op de bank. Hij is ook nog echt belangrijk geweest ook

Echt héquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef bianconeri het volgende:
Vermeer is toch echt zoveel beter dan Cilessen....
Zelfs in die mindere periode van hem zo'n beetje.

Hij heeft een heel mooi aandeel in deze wedstrijd. Dat is goed voor zo'n jongen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
KENNETH VERMEER GOD HET IS TOCH NIET TE GELOVEN

quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef bianconeri het volgende:
Vermeer is toch echt zoveel beter dan Cilessen....

Scherpe Henkiequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:28 schreef hENKIE8 het volgende:
Dus als ik het goed heb, als Ajax in de finale komt. en ook 1e word in de competitie, gaat PEC Zwolle Europa in?

Yes. En als ze tweede worden ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:28 schreef hENKIE8 het volgende:
Dus als ik het goed heb, als Ajax in de finale komt. en ook 1e word in de competitie, gaat PEC Zwolle Europa in?

quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
dartsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

De vierde man dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zo'n 5e en 6e man moeten het toch erg koud krijgen. Die bewegen 14 meter per wedstrijd.

Ja maar als je een penal en een man meer hebt moet je die wedstrijd gewoon pakkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna geen kans gecreëerd, op die ene minuut met twee kansen na.

Ja. Wel een mooie vrije trap daarentegen/quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Zo te lezen is het een goede zaak dat ik even gaan pitten ben tijdens de wedstrijd.

Slaapverwekkend voetbal inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Zo te lezen is het een goede zaak dat ik even gaan pitten ben tijdens de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |