De vierde man dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zo'n 5e en 6e man moeten het toch erg koud krijgen. Die bewegen 14 meter per wedstrijd.

Ja maar als je een penal en een man meer hebt moet je die wedstrijd gewoon pakkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna geen kans gecreëerd, op die ene minuut met twee kansen na.

Ja. Wel een mooie vrije trap daarentegen/quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Zo te lezen is het een goede zaak dat ik even gaan pitten ben tijdens de wedstrijd.

Slaapverwekkend voetbal inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Zo te lezen is het een goede zaak dat ik even gaan pitten ben tijdens de wedstrijd.

Die mensen zijn ook niet gewend meer te bewegenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zo'n 5e en 6e man moeten het toch erg koud krijgen. Die bewegen 14 meter per wedstrijd.

Ze hebben natuurlijk geen Promes.quote:

Nu heb je mijn glorieuze rentree gemist.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:

Was je weg dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je mijn glorieuze rentree gemist.
Open armen dekt de lading nauwelijks.

Vernietigend fluitconcert was inderdaad een betere benaming.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je mijn glorieuze rentree gemist.
Open armen dekt de lading nauwelijks.

jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:31 schreef zeebeschuit het volgende:
|Passie aan de zijlijnjezus wat zinloos zo'n scherm.

schijnt de beste linksback van Europa te zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Snelheidsduivel zeg die Poulsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |