echt hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ben gewoon focking boos of zoiets
Die man doet altijd alsof hij het heel druk heeft maar feitelijk zit hij dan gewoon te FOK!kenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was die ouwe rakker vorige week al aan het leren, of dat was voor iets anders. Etsugod
Serieus weten jullie wel eens wat trollen is??quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
biancornerie stop met dat getroll
het is echt niet leuk hoor
Jullie hebben echt geen idee wat trollen is he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen de mods niks aan dat getrol doen van een niet nader te noemen user.
jullie zien het niet maar ik heb gewoon een leeg flesje op de grond gegooid en het stuitte best hoog weer op.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een app-groepje oprichten om er over te klagen.
Die kunnen er helemaal niks vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijdagwedstrijd morgen is ook kut. NAC tegen Utrecht.
leg het dan uit??!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Serieus weten jullie wel eens wat trollen is??
[..]
Jullie hebben echt geen idee wat trollen is he?
Wie naar voetbal kijkt ipv VI moet wel een grondige hekel hebben aan voetbal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijdagwedstrijd morgen is ook kut. NAC tegen Utrecht.
NAC speelt 0-0 tegen Ajaxquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Die kunnen er helemaal niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet goed bij je appelquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat voor voetbal op Spotify nog een cd met pianomuziek en vogelgeluiden te luisteren
Wie is eigenlijk de gast morgen? Boskamp?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie naar voetbal kijkt ipv VI moet wel een grondige hekel hebben aan voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |