Het is dat ik verplicht moet afnemen, anders had ik het opgezegd. Maar ziggoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom dat ik maar weer aan het downloaden ben geslagen...
Daar is niks mis mee inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die staat ook voor me ;-) wil op dit moment liever een lekker ding voor me hebben staan. Met mooie borsten en superschattige roze tepels
Zat sporten waar wel wat gebeurd en je niet constant naar een mannenreet zit te kijkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kun je van elke sport wel zeggen.
Ik vind het sowieso niet zo interessant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat ik verplicht moet afnemen, anders had ik het opgezegd. Maar ziggo
Zo wel Big Bang Theory binnen dus daar maar eens aan beginnen.
[..]
Daar is niks mis mee inderdaad
[..]
Zat sporten waar wel wat gebeurd en je niet constant naar een mannenreet zit te kijken
UPC is ook zo goed niet hoor.. On Demand loopt ver achter en zulksquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat ik verplicht moet afnemen, anders had ik het opgezegd. Maar ziggo
Zo wel Big Bang Theory binnen dus daar maar eens aan beginnen.
[..]
Daar is niks mis mee inderdaad
[..]
Zat sporten waar wel wat gebeurd en je niet constant naar een mannenreet zit te kijken
Ze is niet helemaal mijn type. Wat deed jou besluiten om 'r te raken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er is veel meer te vinden, maar blijkbaar jij wel? Als je alleen daarvoor gaat kijken.
watquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal mijn type. Wat deed jou besluiten om 'r te raken?
On Demand gebruik ik werkelijk nooitquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UPC is ook zo goed niet hoor.. On Demand loopt ver achter en zulks
Zo erg? Van de week stond ze nog te springen om aandacht..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hondje wordt opeens heel snel oud merk ik.
Ik ben bang.
Wou dat ik een keuze had, gelukkig kan ik per maand opzeggen dus als er glasvezelquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UPC is ook zo goed niet hoor.. On Demand loopt ver achter en zulks
Ach, met de 120mb Internet hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wou dat ik een keuze had, gelukkig kan ik per maand opzeggen dus als er glasvezelligt ben ik er weg
Denk dat maarquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je gemakkelijk bent hoor.
Nee, dat weten alleen de 20 mannen uit je 2 wilde jaren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Denk dat maar
Gelukkig ken jij mij niet hè
Nog steeds komt alle visite voor haar natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg? Van de week stond ze nog te springen om aandacht..
Goed gelezen. Das verleden tijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat weten alleen de 20 mannen uit je 2 wilde jaren.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds komt alle visite voor haar natuurlijk.![]()
Maar traplopen gaat steeds moeizamer, bukken voor haar eten kost moeite, spelen houdt ze maar kort vol en daarna ligt ze een paar uur bij te komen.
Is het?quote:
Ja heel vreemd. Terwijl ik nooit hier kom.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het?
Vreemd dat ik zulke gemengde signalen krijg daarover.
Dat niet nee, hoewel ik liever minder betaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, met de 120mb Internet hoor je mij niet klagen
Bij m'n broertje hebben we 200.. Maar dat vind mijn webgame toch niet zo super
Je bent niks verplicht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor haar een uitzondering maken?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat niet nee, hoewel ik liever minder betaal
Ze konden me bij KPN max 14 aanbieden. En ik maar denken dat die vent zich versprak.
Je komt daar nooit?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja heel vreemd. Terwijl ik nooit hier kom.
Hier. Als in deze sc. Jij meent te weten hoe ik ben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je komt daar nooit?
Misschien toch maar een nieuwe scharrel zoeken dan.
Tja, iedereen leest weleens bepaalde topics.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier. Als in deze sc. Hij meent te weten hoe ik ben.
Je krijgt hier een beetje een "been there, done that"-gevoel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier. Als in deze sc. Hij meent te weten hoe ik ben.
Fixed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Je krijgt hier een beetje een "been there, done him"-gevoel?
Neuk ze.quote:
Op mij.quote:
Er valt niks aan jou te haten, jij bent perfect.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op mij.
Ik ben de held die FOK! verdient, maar niet nodig heeft nu.
Een stille beschermer.
Wel eens. Sport!quote:
Voelt lekker. Natural high.quote:
Ik vind alleen hardlopen leuk en dat kan ik al tijden niet vanwege een terugkerende last van mijn schenen. Is wel wat aan te doen door veel oefeningen, maar die zijn zo vreselijk saai dat ik dat niet volhoud.quote:
Ik vind krachttraining echt lekker. Cardio gaat me na een tijdje vervelen en hardlopen kan ik helaas niet met m'n been.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind alleen hardlopen leuk en dat kan ik al tijden niet vanwege een terugkerende last van mijn schenen. Is wel wat aan te doen door veel oefeningen, maar die zijn zo vreselijk saai dat ik dat niet volhoud.
Krachttraining heeft ook wel wat ja. Daar slaat bij mij op een gegeven ook de verveling toe en dan versloft het. Dus dat doe ik ook niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
Ik vind krachttraining echt lekker. Cardio gaat me na een tijdje vervelen en hardlopen kan ik helaas niet met m'n been.Zwemmen vind ik ook lekker, maar dat doe ik dan niet heel 'strict' en meer voor fun.
Daarom moet je de training ook eens in de zoveel tijd vernieuwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krachttraining heeft ook wel wat ja. Daar slaat bij mij op een gegeven ook de verveling toe en dan versloft het. Dus dat doe ik ook niet meer.
Been there, done that.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
Daarom moet je de training ook eens in de zoveel tijd vernieuwen.
Nu nog niet zo lang. Heb een lange tijd niets gedaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that.
Hoe lang train jij al?
Goed dat je het in elk geval weer hebt opgepakt. Daar begint het mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Nu nog niet zo lang. Heb een lange tijd niets gedaan.
Precies. Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat er nu meer van die stofjes vrijkomen. Vroeger had ik dat helemaal niet (voor mijn gevoel), dus was ik achteraf alleen vermoeid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je het in elk geval weer hebt opgepakt. Daar begint het mee.
Als het goed voelt, dan heb je na afloop zo'n 'beetje moe, maar zeer voldaan' gevoel. Dan heb je de goede dingen gedaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
Precies. Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat er nu meer van die stofjes vrijkomen. Vroeger had ik dat helemaal niet (voor mijn gevoel), dus was ik achteraf alleen vermoeid.
Dat heb ik nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het goed voelt, dan heb je na afloop zo'n 'beetje moe, maar zeer voldaan' gevoel. Dan heb je de goede dingen gedaan.
Moet ik je even opwarmen?quote:
Nouquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nu.En de volgende dag zere spiertjes.
[..]
Moet ik je even opwarmen?
Tssk. Wat wil je nou?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
Dat heb ik nu.En de volgende dag zere spiertjes.
Dit rellen noemen. Zijn jullie in het Oosten niks gewend ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
Heb ik weer een relletje gemist. Verdomme.
Dit r....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:15 schreef yats het volgende:
Ik kom ook weer terug van mijn feestje en er zijn weer wat relletjes. Kan ik nu niet 1 avond uitgaan zonder dat mensen elkaar in de haren vliegen? Overigens was het een prima avondje. Versiertechnisch gezien niet bijzonder, al heeft het me wel een nummer opgeleverd van een meisje waar ik al een tijdje via facebook mee in gesprek ben en waar ik graag eens mee op date zou willen gaan.
Je bent vroeg wakker zegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dit rellen noemen. Zijn jullie in het Zuiden niks gewend ofzo?
Ik heb altijd een poesje die me wakker maakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent vroeg wakker zegOchtendseks gehad ofzo?
Niet sinds de Duitsers langskwamen. Dat waren pas rellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dit rellen noemen. Zijn jullie in het Zuiden niks gewend ofzo?
Het begon veelbelovend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:42 schreef twi het volgende:
[..]
Dit rellen noemen. Zijn jullie in het Oosten niks gewend ofzo?
Omdat ik zo'n lieve jongen ben twi? En ook ik kom uit het oostenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dit r....
Wacht, waarom reageer ik op yats?
Dat zal het probleem eerder zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n lieve jongen ben twi? En ook ik kom uit het oosten
Ben jij ook zo blij na gisteravond?quote:
Hier niet gelukkig, ondanks dat ik wel in de stad van GvE was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:49 schreef Seikcid het volgende:
Zijn er nog cocktailprikkers in piemels gestopt?
Ja want van Gerwen heeft gewonnen en Pec gaat europa in.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook zo blij na gisteravond?
Ik dacht even met ipv van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hier niet gelukkig, ondanks dat ik wel in de stad van GvE was.
Lefgozer!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hier niet gelukkig, ondanks dat ik wel in de stad van GvE was.
Met je buurmeisje zeker?quote:
Maar ik heb wel een paar leuke dames in mijn kickboksles zittenquote:
Samen douchen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een paar leuke dames in mijn kickboksles zitten
KO slaan en naar je grot slepen?quote:
Zit maar één Turkie in de groep. De rest allemaal Nederlanders, en een lichtbruin meisje waarvan ik denk dat ze Afrikaans of ergens uit die richting isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
Doen niet veel Turkies aan kickboksen?
Turkie, turkie is niet dom.quote:
Turkie turkie luier om!quote:
quote:
ik ga vanmiddag nog ff terug naar de kaakchirurgquote:
Ik sprak gisteren iemand die dus absoluut niet blij is dat pec Europa in gaatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want van Gerwen heeft gewonnen en Pec gaat europa in.
Doe je goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik ga vanmiddag nog ff terug naar de kaakchirurg
met pijnstillers is het nog wel te doen, maar als het uitgewerkt is doet het echt nog veel pijnDus mja, ff naar laten kijken kan geen kwaad denk ik
Maar wat dan wel?quote:
Was dat de user wiens naam op een auto model lijkt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren iemand die dus absoluut niet blij is dat pec Europa in gaat![]()
Was stiekem best een zeer leuk app-gesprek
Beter lezenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar wat dan wel?
Ben een beetje flauw vandaag.
Ben je een lovecake aan het bakken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef Seikcid het volgende:
Lekker wippen, lekker neuken, lekker batsen in de keuken.
Nee ik ben aan het werk met weekend voorpret.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je een lovecake aan het bakken?
Date?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig ..
quote:
't Zal wel. Succes met je in het bilnaad kruipende zweet omdat je wat gaat drinken.quote:
Nee, tweedequote:
Is dat wat jij verstaat onder 'een beetje zenuwachtig'?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
't Zal wel. Succes met je in het bilnaad kruipende zweet omdat je wat gaat drinken.
Triestheid.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
't Zal wel. Succes met je in het bilnaad kruipende zweet omdat je wat gaat drinken.
White knightquote:
Ah, dus seks is een optie!quote:
Optie?quote:
Wel wanneer je van die pretentieuze smileys er achter aan gooit ja. Maar goed, dat kan natuurlijk ook happen naar aandacht zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, tweede
[..]
Is dat wat jij verstaat onder 'een beetje zenuwachtig'?
Slet, sloerie, lichtekooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Optie?![]()
Dat is het eerste wat gebeurt zodra zijn deur achter ons dichtvalt
Zeg 't haarquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel wanneer je van die pretentieuze smileys er achter aan gooit ja. Maar goed, dat kan natuurlijk ook happen naar aandacht zijn
Je bent gewoon jaloers!quote:
Sws.quote:
Fix die tweede date van ons eens danquote:
Ik hield het netjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Optie?![]()
Dat is het eerste wat gebeurt zodra zijn deur achter ons dichtvalt
Ligt er maar net aan. Gezonde jaloezie is een goede eigenschap. Doorgeslagen jaloezie is een slechte eigenschap.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloezie is een slechte eigenschap.
Een echte moederneuker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloezie is een slechte eigenschap.
Wat versta je onder gezonde jaloezie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Gezonde jaloezie is een goede eigenschap. Doorgeslagen jaloezie is een slechte eigenschap.
He bah. Zou niet naar bed willen met een vrouw die kinderen heeftquote:
'Shit, zij heeft een leukere kledingstijl dan ik heb'. Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat versta je onder gezonde jaloezie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |