abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138232702
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De reden dat veel MOE-landers komen is meer dat er bureautjes zijn die ze helpen (in hun eigen taal) en dat de straffen relatief laag en de overheidscadeautjes relatief hoog zijn, lijkt me zo.

niet vragen waarnaatoe, maar zelf uitzoeken, wat het beste bij jou past.

Een hyperpunctuele Nederlander met een enorme efficientie die hetzelfde verwacht van zijn omgeving zal ik niet aanraden hier te komen, maar er zijn 200 landen op de wereld, verreweg de meeste groter dan Nederland. Waarom dat postzegeltje dan zo opgehemeld wordt als "enige optie, want in dat enge vieze buitenland doe je je kinderen niet op school en krijg je bij elke hap hepatitis A", snap ik dan ook niet.
MET EEN HOGERE WERKLOOSHEID dan Nederland. Dus geen BANEN.
pi_138232728
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Kennelijk. Maar je zult iets moeten doen. Nederland is geen luilekkerland meer en de welvaart daalt.
Dus tijd dat men hun leven daarop aanpast, vandaag weer goede zaken gedaan, ind e spullenw elke ik nodig had, voor een fractie van de nieuwwaarde Gewoon omdat het kan... :)
pi_138232730
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het liefst buiten de EU.
Nou noem eens wat.

Saoudi Arabië ?
pi_138232741
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar je zegt zelf dat er in Azië waar veel Nederlanders heengaan alleen hoogopgeleide banen zijn. Waar moeten laagopgeleide Nederlanderrs heen, terwijl de werkloosheid hier het laagste is van Europa ?
Ze hebben toch tijd genoeg om zich daarin te verdiepen? Volgens mij kunnen bv. een aantal chauffeurs wel terecht in Canada....
pi_138232744
quote:

[..]

MET EEN HOGERE WERKLOOSHEID dan Nederland. Dus geen BANEN.
Vreemde interpretatie van het begrip "werkloosheid".

In Nederland is er ook werkloosheid, toch komen de Polen. Hoe zit dat dan? Er ZIJN GEEN BANEN, beweert macca. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138232763
Misschien wel leuk om even op te merken dat de gemiddelde bijstandsgerechtigde dan blijkbaar toch geen bierzuipende bankhangende tokkie is want in het buitenland liggen de banen voor hem voor het oprapen volgens jullie.
pleased to meet you
pi_138232776
quote:
15s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In Nederland is er ook werkloosheid, toch komen de Polen. Hoe zit dat dan? Er ZIJN GEEN BANEN, beweert macca. :')
Maar men wilt geen Nederlanders in de kassen!!!! Oogstseizoen, kan je niet al om 5 uur weg... Dan raakt een Nederlander in de war, want om 6 uur moet je thuis voor eten zijn, begrijp dat nou eens verdorie :D
pi_138232778
quote:
15s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hier in Nederland zijn meer banen dan in Polen. Dus Polen hebben een grotere kans hier dan in Polen, Nederlanders hebben een kleinere kans in Polen omdat daar minder vacatures zijn.

Simpel toch ?

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)eid-europees-art.htm
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:56:32 #134
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138232781
quote:

[..]

Maar je zegt zelf dat er in Azië waar veel Nederlanders heengaan alleen hoogopgeleide banen zijn. Waar moeten laagopgeleide Nederlanderrs heen, terwijl de werkloosheid hier het laagste is van Europa ?
Canada kent een tekort aan chauffeurs. In Noorwegen kan je grof verdienen op boorplatforms als arbeider en in de zorg hebben ze ook mensen nodig (ken veel Filipino's die dit doen en ja die spreken Noors). Hell, bijna elk land heeft zorgpersoneel nodig. In Mexico zoeken ze nog een nieuwe CEO voor een coke-kartel. Mogelijkheden zat.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:56:46 #135
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_138232789
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het liefst buiten de EU.
Alle bijstands-profiteurs exporteren naar buiten de EU! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_138232792
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef aijumu het volgende:

[..]

Maar men wilt geen Nederlanders in de kassen!!!! Oogstseizoen, kan je niet al om 5 uur weg... Dan raakt een Nederlander in de war, want om 6 uur moet je thuis voor eten zijn, begrijp dat nou eens verdorie :D
Jij maakt je alleen maar belachelijk hier, maar al die links lees je toch niet.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:58:03 #137
pi_138232824
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze hebben toch tijd genoeg om zich daarin te verdiepen? Volgens mij kunnen bv. een aantal chauffeurs wel terecht in Canada....
Alle kansloze chauffeurs deporteren naar Canada! *O*
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_138232825
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hier in Nederland zijn meer banen dan in Polen. Dus Polen hebben een grotere kans hier dan in Polen, Nederlanders hebben een kleinere kans in Polen omdat daar minder vacatures zijn.

Simpel toch ?
Ja, volgens die simpele redenatie is het simpel. _O-

Polen zijn in Nederland gewild, net als Nederlanders in het buitenland gewild zijn. Tenminste, zij die van aanpakken weten en niet zij die van 9:05-16:55 werken en vooral geen onflexibele werkuren willen, want oh de belangrijke hobby, de voetbal op zondag en oh ja, Utopia mag je niet missen. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138232827
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alle bijstands-profiteurs exporteren naar buiten de EU! *O*
Ja, desnoods ruilen voor legalisatie van de meuk die jij rookt.
pi_138232830
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij maakt je alleen maar belachelijk hier, maar al die links lees je toch niet.
Omdat het gewoon zo is.
pi_138232851
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef aijumu het volgende:
Oogstseizoen, kan je niet al om 5 uur weg... Dan raakt een Nederlander in de war, want om 6 uur moet je thuis voor eten zijn, begrijp dat nou eens verdorie :D
Pikant maar o zo waar.

donderdag 27 maart 2014 @ 17:59:20 #142
pi_138232856
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, desnoods ruilen voor legalisatie van de meuk die jij rookt.
Nope, alle drugs legaal of no deal. :{w
pi_138232878
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, volgens die simpele redenatie is het simpel. _O-

Polen zijn in Nederland gewild, net als Nederlanders in het buitenland gewild zijn. Tenminste, zij die van aanpakken weten en niet zij die van 9:05-16:55 werken en vooral geen onflexibele werkuren willen, want oh de belangrijke hobby, de voetbal op zondag en oh ja, Utopia mag je niet missen. :')
Zag je altijd 5 voor 5, en de jassen gingen aan :')
pi_138232879
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nope, alle drugs legaal of no deal. :{w
Je probeert er weer wat extra uit te slepen, maar goed... dan hebben wij een deal!
pi_138232891
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Canada kent een tekort aan chauffeurs. In Noorwegen kan je grof verdienen op boorplatforms als arbeider en in de zorg hebben ze ook mensen nodig (ken veel Filipino's die dit doen en ja die spreken Noors). Hell, bijna elk land heeft zorgpersoneel nodig. In Mexico zoeken ze nog een nieuwe CEO voor een coke-kartel. Mogelijkheden zat.
Een Nederlander doet het nodige werk efficienter, sneller en betrouwbaarder dan zo ongeveer 90% van de wereld en is daarom GEWENST, geliefd.

Maar op de bank hangen en kankeren op de overheid die elk jaar minder toestopt, daar kom je verder mee. :')

pi_138232906
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef aijumu het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan ?
pi_138232933
quote:

[..]

Ik heb het letterlijk meegemaakt dat mijn Colombiaanse klanten om 17:00 een vraag (niet: hey, kun je 3 uur langer blijven, nee 1 vraag) hadden en de Duitser doodleuk zei; "het is 17:00, ik ga naar huis, morgen!". Je had mijn ogen en plaatsvervangende schaamte moeten zien.

:r :r

pi_138232935
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan ?
:')
pi_138232954
quote:

[..]

Van 9 tot 5 betekent toch om 9 uur in de buurt van het werk en om 5 uur de auto al gestart?
pi_138232973
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het letterlijk meegemaakt dat mijn Colombiaanse klanten om 17:00 een vraag (niet: hey, kun je 3 uur langer blijven, nee 1 vraag) hadden en de Duitser doodleuk zei; "het is 17:00, ik ga naar huis, morgen!". Je had mijn ogen en plaatsvervangende schaamte moeten zien.

:r :r
Dus de Duitsers zijn eigenlijk ook lui ? Of zijn Duitsers Nederlanders ? Ik snap de link niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')