MET EEN HOGERE WERKLOOSHEID dan Nederland. Dus geen BANEN.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De reden dat veel MOE-landers komen is meer dat er bureautjes zijn die ze helpen (in hun eigen taal) en dat de straffen relatief laag en de overheidscadeautjes relatief hoog zijn, lijkt me zo.
niet vragen waarnaatoe, maar zelf uitzoeken, wat het beste bij jou past.
Een hyperpunctuele Nederlander met een enorme efficientie die hetzelfde verwacht van zijn omgeving zal ik niet aanraden hier te komen, maar er zijn 200 landen op de wereld, verreweg de meeste groter dan Nederland. Waarom dat postzegeltje dan zo opgehemeld wordt als "enige optie, want in dat enge vieze buitenland doe je je kinderen niet op school en krijg je bij elke hap hepatitis A", snap ik dan ook niet.
Dus tijd dat men hun leven daarop aanpast, vandaag weer goede zaken gedaan, ind e spullenw elke ik nodig had, voor een fractie van de nieuwwaarde Gewoon omdat het kan...quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar je zult iets moeten doen. Nederland is geen luilekkerland meer en de welvaart daalt.
Ze hebben toch tijd genoeg om zich daarin te verdiepen? Volgens mij kunnen bv. een aantal chauffeurs wel terecht in Canada....quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar je zegt zelf dat er in Azië waar veel Nederlanders heengaan alleen hoogopgeleide banen zijn. Waar moeten laagopgeleide Nederlanderrs heen, terwijl de werkloosheid hier het laagste is van Europa ?
Vreemde interpretatie van het begrip "werkloosheid".quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
MET EEN HOGERE WERKLOOSHEID dan Nederland. Dus geen BANEN.
Maar men wilt geen Nederlanders in de kassen!!!! Oogstseizoen, kan je niet al om 5 uur weg... Dan raakt een Nederlander in de war, want om 6 uur moet je thuis voor eten zijn, begrijp dat nou eens verdoriequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemde interpretatie van het begrip "werkloosheid".
In Nederland is er ook werkloosheid, toch komen de Polen. Hoe zit dat dan? Er ZIJN GEEN BANEN, beweert macca.
Hier in Nederland zijn meer banen dan in Polen. Dus Polen hebben een grotere kans hier dan in Polen, Nederlanders hebben een kleinere kans in Polen omdat daar minder vacatures zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemde interpretatie van het begrip "werkloosheid".
In Nederland is er ook werkloosheid, toch komen de Polen. Hoe zit dat dan? Er ZIJN GEEN BANEN, beweert macca.
Canada kent een tekort aan chauffeurs. In Noorwegen kan je grof verdienen op boorplatforms als arbeider en in de zorg hebben ze ook mensen nodig (ken veel Filipino's die dit doen en ja die spreken Noors). Hell, bijna elk land heeft zorgpersoneel nodig. In Mexico zoeken ze nog een nieuwe CEO voor een coke-kartel. Mogelijkheden zat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar je zegt zelf dat er in Azië waar veel Nederlanders heengaan alleen hoogopgeleide banen zijn. Waar moeten laagopgeleide Nederlanderrs heen, terwijl de werkloosheid hier het laagste is van Europa ?
Alle bijstands-profiteurs exporteren naar buiten de EU!quote:
Jij maakt je alleen maar belachelijk hier, maar al die links lees je toch niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef aijumu het volgende:
[..]
Maar men wilt geen Nederlanders in de kassen!!!! Oogstseizoen, kan je niet al om 5 uur weg... Dan raakt een Nederlander in de war, want om 6 uur moet je thuis voor eten zijn, begrijp dat nou eens verdorie
Alle kansloze chauffeurs deporteren naar Canada!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben toch tijd genoeg om zich daarin te verdiepen? Volgens mij kunnen bv. een aantal chauffeurs wel terecht in Canada....
Ja, volgens die simpele redenatie is het simpel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hier in Nederland zijn meer banen dan in Polen. Dus Polen hebben een grotere kans hier dan in Polen, Nederlanders hebben een kleinere kans in Polen omdat daar minder vacatures zijn.
Simpel toch ?
Ja, desnoods ruilen voor legalisatie van de meuk die jij rookt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle bijstands-profiteurs exporteren naar buiten de EU!
Omdat het gewoon zo is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij maakt je alleen maar belachelijk hier, maar al die links lees je toch niet.
Pikant maar o zo waar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef aijumu het volgende:
Oogstseizoen, kan je niet al om 5 uur weg... Dan raakt een Nederlander in de war, want om 6 uur moet je thuis voor eten zijn, begrijp dat nou eens verdorie
Nope, alle drugs legaal of no deal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, desnoods ruilen voor legalisatie van de meuk die jij rookt.
Zag je altijd 5 voor 5, en de jassen gingen aanquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, volgens die simpele redenatie is het simpel.
Polen zijn in Nederland gewild, net als Nederlanders in het buitenland gewild zijn. Tenminste, zij die van aanpakken weten en niet zij die van 9:05-16:55 werken en vooral geen onflexibele werkuren willen, want oh de belangrijke hobby, de voetbal op zondag en oh ja, Utopia mag je niet missen.
Je probeert er weer wat extra uit te slepen, maar goed... dan hebben wij een deal!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nope, alle drugs legaal of no deal.
Een Nederlander doet het nodige werk efficienter, sneller en betrouwbaarder dan zo ongeveer 90% van de wereld en is daarom GEWENST, geliefd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Canada kent een tekort aan chauffeurs. In Noorwegen kan je grof verdienen op boorplatforms als arbeider en in de zorg hebben ze ook mensen nodig (ken veel Filipino's die dit doen en ja die spreken Noors). Hell, bijna elk land heeft zorgpersoneel nodig. In Mexico zoeken ze nog een nieuwe CEO voor een coke-kartel. Mogelijkheden zat.
Hoe zie je dat dan ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef aijumu het volgende:
[..]
Zag je altijd 5 voor 5, en de jassen gingen aan
Ik heb het letterlijk meegemaakt dat mijn Colombiaanse klanten om 17:00 een vraag (niet: hey, kun je 3 uur langer blijven, nee 1 vraag) hadden en de Duitser doodleuk zei; "het is 17:00, ik ga naar huis, morgen!". Je had mijn ogen en plaatsvervangende schaamte moeten zien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef aijumu het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 betekent toch om 9 uur in de buurt van het werk en om 5 uur de auto al gestart?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef aijumu het volgende:
[..]
Dus de Duitsers zijn eigenlijk ook lui ? Of zijn Duitsers Nederlanders ? Ik snap de link niet zo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk meegemaakt dat mijn Colombiaanse klanten om 17:00 een vraag (niet: hey, kun je 3 uur langer blijven, nee 1 vraag) hadden en de Duitser doodleuk zei; "het is 17:00, ik ga naar huis, morgen!". Je had mijn ogen en plaatsvervangende schaamte moeten zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |