http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=punsquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bètamannen, zoveel beter dan alfamannen (pun intended).
Je kan toch gewoon alles aan het begin omrekenen?quote:
Ho 'es.. jij mag hier helemaal niet posten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bètamannen, zoveel beter dan alfamannen (pun intended).
Die harde leventje. Dat kop jij toch als eckten bèta even in na een avond flink bieren?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, oefententamen van calculus C is fucking groot.Wordt nog doorwerken op het echte tentamen.
Wat is calculus c?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, oefententamen van calculus C is fucking groot.Wordt nog doorwerken op het echte tentamen.
Meestal zijn het 5 opgaven met een paar deelvragen of zo, nu zijn het er 9 met veel deelvragen. Keiharde struggles, jwz.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die harde leventje. Dat kop jij toch als eckten bèta even in na een avond flink bieren?
Helft lineaire algebra (vectoren en matrices), voor de rest partieel differentiëren en meervoudige integralen. Best wel te doen.quote:
Ik wel, namelijk rekenmachinekunde Wiskunde A.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
Lineaire algebra. Kan weinig dingen die verzinnen die nóg saaier zijn dan dat.
Gamma.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer moeten betas leren voor hun tentamens
Sinds ze van de middelbare school af zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer moeten betas leren voor hun tentamens
Zwaar met een baan vinden jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gammastudenten hebben het pas echt zwaar
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zwaar met een baan vinden ja
Wat is dat? Ik heb geen idee wat "wiskunde C/A/G/R" moet voorstellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel, namelijk rekenmachinekunde Wiskunde A.
Alsjeblieft, doe normaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef Rezania het volgende:
Tevens vind ik het niet zo saai, maar komt vooral door de docent denk ik. Die is best wel vermakelijk.
Met een 2.7 een vak kunnen halenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb geen idee wat "wiskunde C/A/G/R" moet voorstellen.
[..]
Alsjeblieft, doe normaal. Niks aan het vak gedaan met het idee "oh ik snap het wel als ik het tentamen maak". Nou, niet helemaal dus.. mooi een 2.7 gescoord voor het eerste deel
.
Dat wel weer goedgemaakt met het 2e deel en gewoon 't vak gehaald natuurlijk.
Dus omdat jij een luie flikker bent is het vak saai? Wat een redenatie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb geen idee wat "wiskunde C/A/G/R" moet voorstellen.
[..]
Alsjeblieft, doe normaal. Niks aan het vak gedaan met het idee "oh ik snap het wel als ik het tentamen maak". Nou, niet helemaal dus.. mooi een 2.7 gescoord voor het eerste deel
.
Dat wel weer goedgemaakt met het 2e deel en gewoon 't vak gehaald natuurlijk.
Ja maar die keert geen geld uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is altijd nog de kabelbaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |