Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Nee, dat is een bèta ( β ), ringel-S is anders ( ß ). Duidelijk verschil lijkt me zo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
?
Ik zag een ringel-S, dus dacht dat dit topic is voor studenten Duits.
Je probeert slim te zijn maar eigenlijk loop je met je domheid te koopquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
?
Ik zag een ringel-S, dus dacht dat dit topic is voor studenten Duits.
Zit je nou vaker in Delft of Leiden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Rezania het volgende:
Ik zal dan wel even beginnen.
Nou, ik ben dus Rez, 20 jaar, en een eerstejaars LST-student in Leiden en Delft. Hele leuke studie imo, ook zeer interessant. Alleen soms ook een maatschappelijk vak tussendoor, dat is wat minder. Voor de rest ben ik heel erg blij met mijn studie.
Zoals veel bèta's. Hij past dus mooi in dit topic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je probeert slim te zijn maar eigenlijk loop je met je domheid te koop
In principe proberen ze een gewoon een half jaar Leiden en een half jaar Delft te doen. Maar eigenlijk is het gewoon de eerste twee perioden Leiden, daarna 1 dag per week Leiden en 4 dagen Delft, en dan volgende periode alleen Delft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zit je nou vaker in Delft of Leiden?
Oew er is een scheikunde-nerd op de teentjes van z'n bergschoenen-omdat-ze-zo-fijn-zitten getrapt en it ain't me.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je probeert slim te zijn maar eigenlijk loop je met je domheid te koop
Bèta zijn vaak erg ingetogen en lopen zelden met hun intelligentie te koop, ongeacht hoe hoog die is. In tegenstelling tot economie/bedrijfskunde/alfagastjes die denken dat ze heel wat zijn. Na de studie worden die vaak gelukkig wel op hun plaats gezet, wanneer ze bijvoorbeeld erachter komen dat er niet echt vraag naar ze is op de arbeidsmarkt, daar waar bèta gevraagd worden nog voor ze zijn afgestudeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:38 schreef Valid het volgende:
[..]
Zoals veel bèta's. Hij past dus mooi in dit topic.
Scheikunde nog wel, nou je bent dichterbij die Fok!ker die laatst nog dacht dat ik Informatica had gestudeerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Oew er is een scheikunde-nerd op de teentjes van z'n bergschoenen-omdat-ze-zo-fijn-zitten getrapt en it ain't me.
En welke universiteit is nou leuker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
In principe proberen ze een gewoon een half jaar Leiden en een half jaar Delft te doen. Maar eigenlijk is het gewoon de eerste twee perioden Leiden, daarna 1 dag per week Leiden en 4 dagen Delft, en dan volgende periode alleen Delft.
Maar ik vind het niet zo erg, Delft is prima te doen vanuit Leiden, en het is ook altijd gezellig in de trein omdat je allemaal dezelfde moet hebben.
Ehhhh, ja, dat is een lastige.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En welke universiteit is nou leuker?
Tof.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:43 schreef kirsten. het volgende:
5e-jaar BWer meld zich! Ik doe Biomedische Wetenschappen in Leiden, laatste masterjaar alweer. Ben bezig met mijn afstudeerstage en daarna ligt de hele wijde wereld voor mij openAls ik een baan weet te vinden
β is veel ouder dan de ringel-S . De β is de tweede letter van het Griekse alfabet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is een bèta ( β ), ringel-S is anders ( ß ). Duidelijk verschil lijkt me zo.
Meestal herken je deze intelligente studenten wel. Ze zijn vaak slimmer en scherper dan medestudenten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bèta zijn vaak erg ingetogen en lopen zelden met hun intelligentie te koop, ongeacht hoe hoog die is. In tegenstelling tot economie/bedrijfskunde/alfagastjes die denken dat ze heel wat zijn. Na de studie worden die vaak gelukkig wel op hun plaats gezet, wanneer ze bijvoorbeeld erachter komen dat er niet echt vraag naar ze is op de arbeidsmarkt, daar waar bèta gevraagd worden nog voor ze zijn afgestudeerd.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:08 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Meestal herken je deze intelligente studenten wel. Ze zijn vaak slimmer en scherper dan medestudenten.
quote:
Lobi.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bètamannen, zoveel beter dan alfamannen (pun intended).
Alleen op Fok dan,quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bèta zijn vaak erg ingetogen en lopen zelden met hun intelligentie te koop, ongeacht hoe hoog die is. In tegenstelling tot economie/bedrijfskunde/alfagastjes die denken dat ze heel wat zijn. Na de studie worden die vaak gelukkig wel op hun plaats gezet, wanneer ze bijvoorbeeld erachter komen dat er niet echt vraag naar ze is op de arbeidsmarkt, daar waar bèta gevraagd worden nog voor ze zijn afgestudeerd.
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=punsquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Je kan toch gewoon alles aan het begin omrekenen?quote:
Ho 'es.. jij mag hier helemaal niet posten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Die harde leventje. Dat kop jij toch als eckten bèta even in na een avond flink bieren?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, oefententamen van calculus C is fucking groot.Wordt nog doorwerken op het echte tentamen.
Wat is calculus c?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, oefententamen van calculus C is fucking groot.Wordt nog doorwerken op het echte tentamen.
Meestal zijn het 5 opgaven met een paar deelvragen of zo, nu zijn het er 9 met veel deelvragen. Keiharde struggles, jwz.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die harde leventje. Dat kop jij toch als eckten bèta even in na een avond flink bieren?
Helft lineaire algebra (vectoren en matrices), voor de rest partieel differentiëren en meervoudige integralen. Best wel te doen.quote:
Ik wel, namelijk rekenmachinekunde Wiskunde A.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
Lineaire algebra. Kan weinig dingen die verzinnen die nóg saaier zijn dan dat.
Gamma.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer moeten betas leren voor hun tentamens
Sinds ze van de middelbare school af zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer moeten betas leren voor hun tentamens
Zwaar met een baan vinden jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gammastudenten hebben het pas echt zwaar
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zwaar met een baan vinden ja
Wat is dat? Ik heb geen idee wat "wiskunde C/A/G/R" moet voorstellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel, namelijk rekenmachinekunde Wiskunde A.
Alsjeblieft, doe normaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef Rezania het volgende:
Tevens vind ik het niet zo saai, maar komt vooral door de docent denk ik. Die is best wel vermakelijk.
Met een 2.7 een vak kunnen halenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb geen idee wat "wiskunde C/A/G/R" moet voorstellen.
[..]
Alsjeblieft, doe normaal. Niks aan het vak gedaan met het idee "oh ik snap het wel als ik het tentamen maak". Nou, niet helemaal dus.. mooi een 2.7 gescoord voor het eerste deel
.
Dat wel weer goedgemaakt met het 2e deel en gewoon 't vak gehaald natuurlijk.
Dus omdat jij een luie flikker bent is het vak saai? Wat een redenatie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb geen idee wat "wiskunde C/A/G/R" moet voorstellen.
[..]
Alsjeblieft, doe normaal. Niks aan het vak gedaan met het idee "oh ik snap het wel als ik het tentamen maak". Nou, niet helemaal dus.. mooi een 2.7 gescoord voor het eerste deel
.
Dat wel weer goedgemaakt met het 2e deel en gewoon 't vak gehaald natuurlijk.
Ja maar die keert geen geld uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is altijd nog de kabelbaan!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Plantagehouder het volgende:
Met een deeltentamen kan dat prima, anders kan je dat vak toch nooit halen
jepquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]Minimaal een 5, gemiddelde moet een zes of hoger zijn, anders mag je volgend jaar terugkomen hier.
Twee delen, twee tentamens.. en voor het 2e deel een 8.9 te halenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus omdat jij een luie flikker bent is het vak saai? Wat een redenatie.
En hoe kan je met een 2,7 nog het vak halen?
Ja, hier meestal ook alleen sommige docenten kiezen ervoor om geen nazi te zijn. Daarnaast is het toch ook geen gek idee om een belachelijk slecht cijfer voor een vak te compenseren door een belachelijk hoog cijfer voor 't zelfde vak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]Minimaal een 5, gemiddelde moet een zes of hoger zijn, anders mag je volgend jaar terugkomen hier.
Misschien ben je net rainman na 2 werkcolleges, weet ik veel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Twee delen, twee tentamens.. en voor het 2e deel een 8.9 te halen?
Dan moet je eens Biotechnologie & Maatschappij gaan volgen, dat is pas saai.quote:Enneh, omdat het vak saai is ben ik een luie flikker ja. Als 't een beetje interessant is dan wil ik best wat uitvoeren. Soms.
Staat gewoon in de OER hier, dus docenten hebben geen keuze.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, hier meestal ook alleen sommige docenten kiezen ervoor om geen nazi te zijn.
Recht op herkansing hier ook alleen met eindcijfer 5+.
Ik ook niet, maar dat hoor je gewoon van anderen. Wie de neuk gaat de OER nou lezen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee, lees die shit niet. Heb wel wat beters te doen.. en meestal haal ik alles gewoon zonder problemen dus /care.
TB'er gespot?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Mitsu het volgende:
Jeeeej een βeta-studententopic![]()
Of nja eigenlijk studeer ik kleuterkunde op universitair niveau in delft
Hoe technische is dat nou eigenlijk? Of zijn jullie de hele dag aan het verven?quote:
T eerste jaar is 2/8 vakken technisch, rest is management/ontwerp/ergonomie. Maar dat is in de andere jaren van de opleiding anders heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe technische is dat nou eigenlijk? Of zijn jullie de hele dag aan het verven?
Pfff, bewijzen, jij liever dan ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:03 schreef Mitsu het volgende:
[..]
T eerste jaar is 2/8 vakken technisch, rest is management/ontwerp/ergonomie. Maar dat is in de andere jaren van de opleiding anders heb ik me laten vertellen.
En tja de rest van de tijd houd je je constant bezig met ontwerpen, komt wel 's een stift aan te pas, maar tis wel erg gericht op bewijzen hoezo je nou voor iets gaat en niet voor een ander iets.
Geen meetkundequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, bewijzen, jij liever dan ik.
Klinkt echt ehhh... interessant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:43 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Geen meetkunde![]()
Meer bewijzen als in: doe een ontwerpvoorstel aan Nijha betreft duurzame vitaliteit en ouderen in het jaar 2020
Dan mag jij bij 0,0 beginnen met uit te zoeken welke kant Nijha op moet, hoe en wat en waarom, en dan moet je met feiten aankomen wat aannemelijk is als voorstel voor 2020 (en de komende 10 jaar erop want ze willen geen product wat enkel een jaartje populair gaat zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |