Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Nee, dat is een bčta ( β ), ringel-S is anders ( ß ). Duidelijk verschil lijkt me zo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
?
Ik zag een ringel-S, dus dacht dat dit topic is voor studenten Duits.
Je probeert slim te zijn maar eigenlijk loop je met je domheid te koopquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
?
Ik zag een ringel-S, dus dacht dat dit topic is voor studenten Duits.
Zit je nou vaker in Delft of Leiden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Rezania het volgende:
Ik zal dan wel even beginnen.
Nou, ik ben dus Rez, 20 jaar, en een eerstejaars LST-student in Leiden en Delft. Hele leuke studie imo, ook zeer interessant. Alleen soms ook een maatschappelijk vak tussendoor, dat is wat minder. Voor de rest ben ik heel erg blij met mijn studie.
Zoals veel bčta's. Hij past dus mooi in dit topic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je probeert slim te zijn maar eigenlijk loop je met je domheid te koop
In principe proberen ze een gewoon een half jaar Leiden en een half jaar Delft te doen. Maar eigenlijk is het gewoon de eerste twee perioden Leiden, daarna 1 dag per week Leiden en 4 dagen Delft, en dan volgende periode alleen Delft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zit je nou vaker in Delft of Leiden?
Oew er is een scheikunde-nerd op de teentjes van z'n bergschoenen-omdat-ze-zo-fijn-zitten getrapt en it ain't me.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je probeert slim te zijn maar eigenlijk loop je met je domheid te koop
Bčta zijn vaak erg ingetogen en lopen zelden met hun intelligentie te koop, ongeacht hoe hoog die is. In tegenstelling tot economie/bedrijfskunde/alfagastjes die denken dat ze heel wat zijn. Na de studie worden die vaak gelukkig wel op hun plaats gezet, wanneer ze bijvoorbeeld erachter komen dat er niet echt vraag naar ze is op de arbeidsmarkt, daar waar bčta gevraagd worden nog voor ze zijn afgestudeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:38 schreef Valid het volgende:
[..]
Zoals veel bčta's. Hij past dus mooi in dit topic.
Scheikunde nog wel, nou je bent dichterbij die Fok!ker die laatst nog dacht dat ik Informatica had gestudeerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Oew er is een scheikunde-nerd op de teentjes van z'n bergschoenen-omdat-ze-zo-fijn-zitten getrapt en it ain't me.
En welke universiteit is nou leuker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
In principe proberen ze een gewoon een half jaar Leiden en een half jaar Delft te doen. Maar eigenlijk is het gewoon de eerste twee perioden Leiden, daarna 1 dag per week Leiden en 4 dagen Delft, en dan volgende periode alleen Delft.
Maar ik vind het niet zo erg, Delft is prima te doen vanuit Leiden, en het is ook altijd gezellig in de trein omdat je allemaal dezelfde moet hebben.
Ehhhh, ja, dat is een lastige.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En welke universiteit is nou leuker?
Tof.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:43 schreef kirsten. het volgende:
5e-jaar BWer meld zich! Ik doe Biomedische Wetenschappen in Leiden, laatste masterjaar alweer. Ben bezig met mijn afstudeerstage en daarna ligt de hele wijde wereld voor mij openAls ik een baan weet te vinden
β is veel ouder dan de ringel-S . De β is de tweede letter van het Griekse alfabet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is een bčta ( β ), ringel-S is anders ( ß ). Duidelijk verschil lijkt me zo.
Meestal herken je deze intelligente studenten wel. Ze zijn vaak slimmer en scherper dan medestudenten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bčta zijn vaak erg ingetogen en lopen zelden met hun intelligentie te koop, ongeacht hoe hoog die is. In tegenstelling tot economie/bedrijfskunde/alfagastjes die denken dat ze heel wat zijn. Na de studie worden die vaak gelukkig wel op hun plaats gezet, wanneer ze bijvoorbeeld erachter komen dat er niet echt vraag naar ze is op de arbeidsmarkt, daar waar bčta gevraagd worden nog voor ze zijn afgestudeerd.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:08 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Meestal herken je deze intelligente studenten wel. Ze zijn vaak slimmer en scherper dan medestudenten.
quote:
Lobi.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bčtamannen, zoveel beter dan alfamannen (pun intended).
Alleen op Fok dan,quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bčta zijn vaak erg ingetogen en lopen zelden met hun intelligentie te koop, ongeacht hoe hoog die is. In tegenstelling tot economie/bedrijfskunde/alfagastjes die denken dat ze heel wat zijn. Na de studie worden die vaak gelukkig wel op hun plaats gezet, wanneer ze bijvoorbeeld erachter komen dat er niet echt vraag naar ze is op de arbeidsmarkt, daar waar bčta gevraagd worden nog voor ze zijn afgestudeerd.
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=punsquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Je kan toch gewoon alles aan het begin omrekenen?quote:
Ho 'es.. jij mag hier helemaal niet posten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |