abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138400839
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138401147
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
ik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).
  Eindredactie Games dinsdag 1 april 2014 @ 18:02:20 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138404415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:02 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

SPOILER
Ook dat inderdaad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:14 schreef Hattusa het volgende:

[..]

ik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).
Om te balanceren voor From Software bedoel je? Klopt.

Dat het je niet OP maakt klopt wel, maar het doet mijns inziens een heel groot gedeelte van de spanning en afstraffing teniet. Als je rondloopt als human met een shitload aan souls doe je gewoon die ring even om en je kan fluitend een fog wall / whatever inlopen. Altijd. Als in, nooit meer bang zijn om je welverdiende earnings te verliezen. Ik bedoel, 3k souls, c'mon :')

Nu zou je kunnen stellen dat je de keuze hebt om hem niet te dragen, maar ja dat kan je voor alles stellen.

Even azijnzeiken moet kunnen, blijft uiteraard GOTY voor mij :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138426171
lol die ring heb ik ook maar nog nooit gebruikt:P Je gaat wel terug naar bonfire als je gekilled ben?

Ben nu bij de eindbaas maar ik vind t maar kut. 5x geprobeerd 5x dood. Iemand nog tips? Ik ben strength base met zwaard en schild.
Meeste in 1 of 2x gehaald, nooit hulp gehad maar hier zie ik t somber in:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138461641
Eindelijk nashandra verslagen. Alles gehaald zonder ook maar iemand te summonen (terwijl ds1 bijna alle bazen met summon).

Ik ben maar begonnen aan pvp. Vind wel dat je te weinig wordt opgeroepen als blue sentinel. In 3 uur maar 1x.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  Eindredactie Games donderdag 3 april 2014 @ 08:17:11 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138461776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 07:59 schreef SlevinX het volgende:
Eindelijk nashandra verslagen. Alles gehaald zonder ook maar iemand te summonen (terwijl ds1 bijna alle bazen met summon).

Ik ben maar begonnen aan pvp. Vind wel dat je te weinig wordt opgeroepen als blue sentinel. In 3 uur maar 1x.
Gister ook uitgespeeld. Wat een game _O_
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138469236
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
pi_138469567
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games donderdag 3 april 2014 @ 14:20:30 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138470189
quote:
5s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:55 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.
Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.
pi_138470452
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.
Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)
  donderdag 3 april 2014 @ 14:46:40 #61
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138470872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Wil je liever over het spel praten of spelen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138473041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)
Het feit is gewoon dat enorm veel aspecten ge-fintuned zijn. Je kunt nu echt dual wielden, en er is ook een knop om je linker hand te 2-handen. Magie is beter uitgewerkt (het systeem dus, ik ga het niet hebben over overpowered-underpowered). Boogschieten is fijner. Pvp is vele malen makkelijker te starten. Ziekelijk veel bosses! NG+ is niet alleen moeilijker door sterkere vijanden maar ook nieuwe vijanden.
En daar bovenop is het spel ook nog tyfus lang (misschien zelfs tè lang 8)7 )
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:31:16 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138551251
Ik net in NG+

boog (nee niet xbow, ik bedoel dus schildloze bow)

Ik maakte btje mistake tegen belfry gargoyles heb ik opeens 4 van die teringlijas op me.

NO BIGGIE

negerhand of vanquishing.

IK HEB DIE 4 GARGOYLES ALLE 4 GEKILLED

SOLO
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:31:48 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138551279
ik had die shit moeten recorden met mn digitale camera ;(

harde yt hits
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:55:14 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_138552259
iedereen speelt em uit, ik moet wachten op de pc versie :')

volgens mij is de eindbaas die koning waar de intro over spreekt
pi_138552470
Ik heb de koning
SPOILER
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:32:34 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138553924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koning
SPOILER
oooo y u do this
pi_138589782
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koning
SPOILER
Je moet ook niet stoppen met slaan. Kijken wat hij dan doet :P
pi_138592800
Eerst nog maar even kijken wat vrouwlief vindt. Ik heb de laatste dagen helaas nog geen tijd gehad om te spelen ;(
Extremistisch gematigd.
  maandag 7 april 2014 @ 00:48:38 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138598580
godverdomme veltstadt.

the fuck

en waarom plaatst niemand zn signs daar >:(

[ Bericht 6% gewijzigd door BaajGuardian op 07-04-2014 00:58:29 ]
pi_138599806
Is het mogelijk om te PvP''n met je vrienden? Als in met z'n twee iemand invaden of iemand summonen?
pi_138601173
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wil je liever over het spel praten of spelen?
Op mn werk kan ik toch niet spelen:P
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 09:25:35 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138601752
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
godverdomme veltstadt.

the fuck

en waarom plaatst niemand zn signs daar >:(
Summons nodig hebben :') _!
  maandag 7 april 2014 @ 12:36:36 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138606326
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Summons nodig hebben :') _!
Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?

Optiefen.

Veldstadt deed gewoon fucking lame en ik had iemand nodig om hem ff te distracten zodat ik mn damage kon dealen.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 18:43:22 #75
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138620243
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?

Optiefen.

Veldstadt deed gewoon fucking lame en ik had iemand nodig om hem ff te distracten zodat ik mn damage kon dealen.
Neger, alsjeblieft. De gargoyles zijn hommo's en in twee klapjes dood.
Velstadt is natuurlijk gewoon de allertraagste enemy van het spel dus nee ik ben niet onder de indruk waerde BG.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')