quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je deik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]Ook dat inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te balanceren voor From Software bedoel je? Klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:14 schreef Hattusa het volgende:
[..]
ik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).
Dat het je niet OP maakt klopt wel, maar het doet mijns inziens een heel groot gedeelte van de spanning en afstraffing teniet. Als je rondloopt als human met een shitload aan souls doe je gewoon die ring even om en je kan fluitend een fog wall / whatever inlopen. Altijd. Als in, nooit meer bang zijn om je welverdiende earnings te verliezen. Ik bedoel, 3k souls, c'mon
Nu zou je kunnen stellen dat je de keuze hebt om hem niet te dragen, maar ja dat kan je voor alles stellen.
Even azijnzeiken moet kunnen, blijft uiteraard GOTY voor mij
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Gister ook uitgespeeld. Wat een gamequote:Op donderdag 3 april 2014 07:59 schreef SlevinX het volgende:
Eindelijk nashandra verslagen. Alles gehaald zonder ook maar iemand te summonen (terwijl ds1 bijna alle bazen met summon).
Ik ben maar begonnen aan pvp. Vind wel dat je te weinig wordt opgeroepen als blue sentinel. In 3 uur maar 1x.
Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.
Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)quote:Op donderdag 3 april 2014 14:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.
Wil je liever over het spel praten of spelen?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
Het feit is gewoon dat enorm veel aspecten ge-fintuned zijn. Je kunt nu echt dual wielden, en er is ook een knop om je linker hand te 2-handen. Magie is beter uitgewerkt (het systeem dus, ik ga het niet hebben over overpowered-underpowered). Boogschieten is fijner. Pvp is vele malen makkelijker te starten. Ziekelijk veel bosses! NG+ is niet alleen moeilijker door sterkere vijanden maar ook nieuwe vijanden.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koningoooo y u do thisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koningJe moet ook niet stoppen met slaan. Kijken wat hij dan doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op mn werk kan ik toch niet spelen:Pquote:Op donderdag 3 april 2014 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je liever over het spel praten of spelen?
Summons nodig hebbenquote:Op maandag 7 april 2014 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
godverdomme veltstadt.
the fuck
en waarom plaatst niemand zn signs daar >:(
Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?quote:
Neger, alsjeblieft. De gargoyles zijn hommo's en in twee klapjes dood.quote:Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?
Optiefen.
Veldstadt deed gewoon fucking lame en ik had iemand nodig om hem ff te distracten zodat ik mn damage kon dealen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |