abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138400839
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138401147
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef 2dope het volgende:
Wat ik wel erg lame en dumb-down happy vind, is het feit dat je de

SPOILER
(Niet lezen als je de singleplayer veel eenvoudiger wil maken, ondanks dat 't nogal obvious is).
ik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).
  Eindredactie Games dinsdag 1 april 2014 @ 18:02:20 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138404415
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:02 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

SPOILER
Ook dat inderdaad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:14 schreef Hattusa het volgende:

[..]

ik vind het wel prettig. Ik heb drie van die ringen, als er een kapot gaat draag ik de ander. Het is niet zo dat die ring je overpowered maakt en je moet alsnog een ring slot opofferen. Wellicht is het beter om de reparatiekosten 5k te maken. Ik zou sowieso niet veel prioriteit geven aan die ring. Er zijn belangrijkere dingen om te balanceren zoals magic (bosses in 2 klappen kunnen verslaan lijkt mij niet de bedoeling).
Om te balanceren voor From Software bedoel je? Klopt.

Dat het je niet OP maakt klopt wel, maar het doet mijns inziens een heel groot gedeelte van de spanning en afstraffing teniet. Als je rondloopt als human met een shitload aan souls doe je gewoon die ring even om en je kan fluitend een fog wall / whatever inlopen. Altijd. Als in, nooit meer bang zijn om je welverdiende earnings te verliezen. Ik bedoel, 3k souls, c'mon :')

Nu zou je kunnen stellen dat je de keuze hebt om hem niet te dragen, maar ja dat kan je voor alles stellen.

Even azijnzeiken moet kunnen, blijft uiteraard GOTY voor mij :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138426171
lol die ring heb ik ook maar nog nooit gebruikt:P Je gaat wel terug naar bonfire als je gekilled ben?

Ben nu bij de eindbaas maar ik vind t maar kut. 5x geprobeerd 5x dood. Iemand nog tips? Ik ben strength base met zwaard en schild.
Meeste in 1 of 2x gehaald, nooit hulp gehad maar hier zie ik t somber in:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138461641
Eindelijk nashandra verslagen. Alles gehaald zonder ook maar iemand te summonen (terwijl ds1 bijna alle bazen met summon).

Ik ben maar begonnen aan pvp. Vind wel dat je te weinig wordt opgeroepen als blue sentinel. In 3 uur maar 1x.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  Eindredactie Games donderdag 3 april 2014 @ 08:17:11 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138461776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 07:59 schreef SlevinX het volgende:
Eindelijk nashandra verslagen. Alles gehaald zonder ook maar iemand te summonen (terwijl ds1 bijna alle bazen met summon).

Ik ben maar begonnen aan pvp. Vind wel dat je te weinig wordt opgeroepen als blue sentinel. In 3 uur maar 1x.
Gister ook uitgespeeld. Wat een game _O_
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138469236
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
pi_138469567
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Beetje dood topic dit. Jammer. Zo'n goed spel verdient minstens 3 topics per dag:)
Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games donderdag 3 april 2014 @ 14:20:30 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138470189
quote:
5s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:55 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ben pas net voorbij Drangleic Castle, maar overdrijven we niet allemaal een beetje? Haalt het bij lange na niet bij Dark Souls 1.
Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.
pi_138470452
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Neuh, oneens. Het is bij sequels altijd ontzettend moeilijk om een succesvol eerste deel te evenaren of zelfs te overtreffen. Ik vind dat ze wat betreft evenaren met vlag en wimpel geslaagd zijn, ook al vond ik DaSo I uiteindelijk een toffere ervaring, maar toen was 't ook allemaal nieuw voor me. Wat mij betreft gewoon een steengoede, waardige opvolger.
Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)
  donderdag 3 april 2014 @ 14:46:40 #61
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138470872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef SlevinX het volgende:
Wil je liever over het spel praten of spelen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138473041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Mee eens. Het is ook hoe je t zelf ervaart. Gametechnisch is t gewoon een perfecte opvolger. Omdat ik een basis heb gelegd met ds1 was het doorwandelen van ds2 voor mij persoonlijk geweldig. Sommige zouden het makkelijk vinden en daardoor minder goed. Of je houdt niet van de snelle afwisseling tussen settings waardoor je het gevoel heb overal doorheen te rushen. Maar heeft ook een andere kant: meer variate, gevoel van een grote wereld etc. Het is maar net hoe je ervaring is:)
Het feit is gewoon dat enorm veel aspecten ge-fintuned zijn. Je kunt nu echt dual wielden, en er is ook een knop om je linker hand te 2-handen. Magie is beter uitgewerkt (het systeem dus, ik ga het niet hebben over overpowered-underpowered). Boogschieten is fijner. Pvp is vele malen makkelijker te starten. Ziekelijk veel bosses! NG+ is niet alleen moeilijker door sterkere vijanden maar ook nieuwe vijanden.
En daar bovenop is het spel ook nog tyfus lang (misschien zelfs tè lang 8)7 )
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:31:16 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138551251
Ik net in NG+

boog (nee niet xbow, ik bedoel dus schildloze bow)

Ik maakte btje mistake tegen belfry gargoyles heb ik opeens 4 van die teringlijas op me.

NO BIGGIE

negerhand of vanquishing.

IK HEB DIE 4 GARGOYLES ALLE 4 GEKILLED

SOLO
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:31:48 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138551279
ik had die shit moeten recorden met mn digitale camera ;(

harde yt hits
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:55:14 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_138552259
iedereen speelt em uit, ik moet wachten op de pc versie :')

volgens mij is de eindbaas die koning waar de intro over spreekt
pi_138552470
Ik heb de koning
SPOILER
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:32:34 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138553924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koning
SPOILER
oooo y u do this
pi_138589782
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef P8 het volgende:
Ik heb de koning
SPOILER
Je moet ook niet stoppen met slaan. Kijken wat hij dan doet :P
pi_138592800
Eerst nog maar even kijken wat vrouwlief vindt. Ik heb de laatste dagen helaas nog geen tijd gehad om te spelen ;(
Extremistisch gematigd.
  maandag 7 april 2014 @ 00:48:38 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138598580
godverdomme veltstadt.

the fuck

en waarom plaatst niemand zn signs daar >:(

[ Bericht 6% gewijzigd door BaajGuardian op 07-04-2014 00:58:29 ]
pi_138599806
Is het mogelijk om te PvP''n met je vrienden? Als in met z'n twee iemand invaden of iemand summonen?
pi_138601173
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wil je liever over het spel praten of spelen?
Op mn werk kan ik toch niet spelen:P
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 09:25:35 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138601752
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
godverdomme veltstadt.

the fuck

en waarom plaatst niemand zn signs daar >:(
Summons nodig hebben :') _!
  maandag 7 april 2014 @ 12:36:36 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138606326
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 09:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Summons nodig hebben :') _!
Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?

Optiefen.

Veldstadt deed gewoon fucking lame en ik had iemand nodig om hem ff te distracten zodat ik mn damage kon dealen.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 18:43:22 #75
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138620243
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Suckel, wil je hiermee zeggen dat ik slecht ben terwijl ik 4v1 de belfry gargoyles heb gemolt zonder schild?

Optiefen.

Veldstadt deed gewoon fucking lame en ik had iemand nodig om hem ff te distracten zodat ik mn damage kon dealen.
Neger, alsjeblieft. De gargoyles zijn hommo's en in twee klapjes dood.
Velstadt is natuurlijk gewoon de allertraagste enemy van het spel dus nee ik ben niet onder de indruk waerde BG.
  maandag 7 april 2014 @ 18:46:47 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138620385
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 18:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Neger, alsjeblieft. De gargoyles zijn hommo's en in twee klapjes dood.
Velstadt is natuurlijk gewoon de allertraagste enemy van het spel dus nee ik ben niet onder de indruk waerde BG.
Neger niks alsjeblieft, ik ben geen vieze kut scrub die tovenaar is gegaan zoals jij ws, of een mietje ridder oid, ik ben een dex met genoeg hp om zelfs door een mep van een zombie meteen you died te kunnen zien, ik doe overigens rond de 150 damage per schot van mn boog dus houd je kleine mondje.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 19:11:59 #77
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138621564
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Neger niks alsjeblieft, ik ben geen vieze kut scrub die tovenaar is gegaan zoals jij ws, of een mietje ridder oid, ik ben een dex met genoeg hp om zelfs door een mep van een zombie meteen you died te kunnen zien, ik doe overigens rond de 150 damage per schot van mn boog dus houd je kleine mondje.
150 damage :') Wat een pussy zeg. Ik doe gemiddeld zo'n 500 damage met mijn bow en die is niet eens max gebuffed omdat ik liever met zwaarden mep zoals een eckte chosen undead het betaamd. Maar jij hebt dus een female character met extra lippenstift als ik dit zo hoor?

Waarom zou je overigens met een bow tegen bosses knokken, bang voor een echt gevecht? :)
  maandag 7 april 2014 @ 21:58:10 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138630863
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

150 damage :') Wat een pussy zeg. Ik doe gemiddeld zo'n 500 damage met mijn bow en die is niet eens max gebuffed omdat ik liever met zwaarden mep zoals een eckte chosen undead het betaamd. Maar jij hebt dus een female character met extra lippenstift als ik dit zo hoor?

Waarom zou je overigens met een bow tegen bosses knokken, bang voor een echt gevecht? :)
DAT KOMT... omdat fromkutware zonodig 90% van alle bogen met STR doet scalen, er is nieteens een fucking boss-bow die met dex scaled.. dus loop ik maar met de hunter darkbow +10..

Hoezo bow tegen bosses knocken? dat is harde skill nacher, wat denk je ik moet harde koprollen maken voordat ik een 3 seconde durende delay pijltje werp.

En jij btje met je homo regenboog magie oid tegen boses vechten zeker ben je homo ofzo
  maandag 7 april 2014 @ 22:00:29 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138630988
dit is mijn char atm btw

Dat zijn dual manslayers +5 maar die gebruik ik alleen tegen mantjes die dichtbij komen als het echt moet, anders own ik als robijn hoed, uh eh uh eh vrede.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 22:25:20 #80
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138632423
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

DAT KOMT... omdat fromkutware zonodig 90% van alle bogen met STR doet scalen, er is nieteens een fucking boss-bow die met dex scaled.. dus loop ik maar met de hunter darkbow +10..

Hoezo bow tegen bosses knocken? dat is harde skill nacher, wat denk je ik moet harde koprollen maken voordat ik een 3 seconde durende delay pijltje werp.
oke oke fair enough. Ik absorbeer die shit gewoon.

quote:
En jij btje met je homo regenboog magie oid tegen boses vechten zeker ben je homo ofzo
_O- Nee mang, fucking armor tank overlord mofo met 1100 strike defense, 1300 slash defense, 125 poise en 600 slash damage met m'n üb0r greetzwaerd.
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 22:26:40 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138632488
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dit is mijn char atm btw
[ afbeelding ]

Dat zijn dual manslayers +5 maar die gebruik ik alleen tegen mantjes die dichtbij komen als het echt moet, anders own ik als robijn hoed, uh eh uh eh vrede.
Soit, je ziet er wel stylish uit. Zijn dual blacksteel katana's niet beter trouwens? Al dan niet met ein bitchen feuer enchantmentz?

Deze bad boi outfit rock ik momenteel:

maandag 7 april 2014 @ 22:29:29 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138632633
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 22:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

oke oke fair enough. Ik absorbeer die shit gewoon.

[..]

_O- Nee mang, fucking armor tank overlord mofo met 1100 strike defense, 1300 slash defense, 125 poise en 600 slash damage met m'n üb0r greetzwaerd.
Je bent iig geen homo tovenaar iig, je bent dus een halve homo humvee rijder stranth tenk drie handen wapen zwaaier.

Maar snap je dang hoe ik als harde dex 10 x zo hard moet trekken tot ik resultaten krijg.

Dus niet lachen dat ik een summontje doe.

Terwijl ik ook met mn 1 hit doodgaan char boses solo als de grote paddestoel koning

p.s. harde leuke spiegelhoed, die heb ik ook maar is te zwaar.

plezier feit: wist je dat die spiegelhoed is afgeleid van de god Janus, god van portalen en deuren enzo.

[ Bericht 7% gewijzigd door BaajGuardian op 07-04-2014 22:36:24 ]
  maandag 7 april 2014 @ 22:35:28 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138632949
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 22:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Soit, je ziet er wel stylish uit. Zijn dual blacksteel katana's niet beter trouwens? Al dan niet met ein bitchen feuer enchantmentz?

Deze bad boi outfit rock ik momenteel:

[ afbeelding ]
p.s. antwoortjen.

Zwarte ijzer katanas zijn hypotetisch beter in scaling maar op mn manslayers zit al poison proc, na infusion met nog meer poison (beiden) is dat zon 300 poison (x2=600, harde rekenkennis mantje. ik ben namelijk geoefend in de slimheidkunde) maar ik ga 2x spider silk hendig sjieken straks als ik zat dragon bonjes heb gevonden.

Ik heb ook berserker katana maar die is weer STR scale te hoog dus die ken ik niet dualwielden met mn 22 str (enkel uit equip doeleindjen)..

Ik ga voor de 100 dex hue, ik heb nu 80 dex xD

Spider silk heeft S scaling trouwens, net als black steel katanas maar die hebben geen guard ignore, spider silk wel.

Maja.

Als een gecke boze eend rondennen strax, wel haat aan de open kont tovenaars overal met hun op railgun homoheid.

denk dat ze homo zijn egt
  Eindredactie Games maandag 7 april 2014 @ 22:36:57 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138633028
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je bent iig geen homo tovenaar iig, je bent dus een halve homo humvee rijder stranth tenk drie handen wapen zwaaier.

Maar snap je dang hoe ik als harde dex 10 x zo hard moet trekken tot ik resultaten krijg.

Dus niet lachen dat ik een summontje doe.

Terwijl ik ook met mn 1 hit doodgaan char boses solo als de grote paddestoel koning
k k maar welke bow gebruik je dan en heb je helegaar geen spierballen om bijv. dragonrider (great)bow met enige scaling te rocken? En blackbow doet S rating op DEX, heb die zelf nog niet getjekt.
  maandag 7 april 2014 @ 22:39:57 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138633215
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

k k maar welke bow gebruik je dan en heb je helegaar geen spierballen om bijv. dragonrider (great)bow met enige scaling te rocken? En blackbow doet S rating op DEX, heb die zelf nog niet getjekt.
ja die blackbow heb ik, ik had eerst bellkeeper bow van die dikke melaatsen in de waters van zon toren odzo.

S scaling dex blackbow ja.

Ik heb geen spierballen voor STR scaling boogjen als de dragonrider nee, en die eindbaas-bow heb ik de faith weer niet voor, ik post strax wel ff mn stats maar ben ff aan het chillen.
pi_138638594
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Maar zou het niet logisch zijn om gewoon een beetje met de stroming van de game mee te bewegen? Je wil per se een build met hoge dex (waarom eigenlijk?) maar je wil ook pijl en boog gebruiken. Als dan blijkt dat die twee dingen niet goed samen gaan, en je zit opgezadeld met een build die maar weinig damage kan uitdelen en maar weinig kan incasseren moet je wel heel eigenwijs zijn om te zeggen "ik weiger me aan te passen aan de mechanieken van het spel en het is de schuld van de ontwikkelaar dat mijn character zo slecht is".
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 08:19:22 #87
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138639582
Kotver, die Lost Sinner op NG+ zonder summons is wel reeedelijk taai. Vooral als ze bij 2/3 HP opeens twee übertaaie pyromancers spawnt :o
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:20:14 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138645433
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:19 schreef 2dope het volgende:
Kotver, die Lost Sinner op NG+ zonder summons is wel reeedelijk taai. Vooral als ze bij 2/3 HP opeens twee übertaaie pyromancers spawnt :o
hi ha kein summers!
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:20:28 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138645439
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef n0ir het volgende:

[..]

Maar zou het niet logisch zijn om gewoon een beetje met de stroming van de game mee te bewegen? Je wil per se een build met hoge dex (waarom eigenlijk?) maar je wil ook pijl en boog gebruiken. Als dan blijkt dat die twee dingen niet goed samen gaan, en je zit opgezadeld met een build die maar weinig damage kan uitdelen en maar weinig kan incasseren moet je wel heel eigenwijs zijn om te zeggen "ik weiger me aan te passen aan de mechanieken van het spel en het is de schuld van de ontwikkelaar dat mijn character zo slecht is".
Het is de schuld van de ontwikkelaar dat mijn character zo slecht is.
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 12:34:03 #90
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138645806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hi ha kein summers!
Het moet te doen zijn! Ik sla die trut helemaal beurs, kein probleim, totdat ze met die HIV-pyros op de proppen komt. Misschien toch ff dat Gyrm shield (?) gaan gebruiken, volgens mij heeft die 100 viezieke en 100 vuur resistengszies
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 12:38:21 #91
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138645914
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:

plezier feit: wist je dat die spiegelhoed is afgeleid van de god Janus, god van portalen en deuren enzo.
Nee wist ik niet, tof feitje. Sowieso ook gezichtjes op de schouders enzo, het deed mij een beetje denken aan oude Japanse samurai maskers. Die hadden ook vaak vet psycho maskers om psychic warfare te bezigen en emoties te verbergen bij zwaardgevechten (bijvoorbeeld een huilend gezicht, dat komt dan op je afrennen met een huge ass zwaard :D )
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:06:24 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138646873
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nee wist ik niet, tof feitje. Sowieso ook gezichtjes op de schouders enzo, het deed mij een beetje denken aan oude Japanse samurai maskers. Die hadden ook vaak vet psycho maskers om psychic warfare te bezigen en emoties te verbergen bij zwaardgevechten (bijvoorbeeld een huilend gezicht, dat komt dan op je afrennen met een huge ass zwaard :D )
De mad warrior armor (heb ik chest en legs van) is samurai tho.
Die vind je in de belltower sol, voor een muur net voor de (2e) trap naar het dak, raad je wel aan om offline te farmen, belltower covenant moet je wel in om hem te spawnen. Hij dropt ook de berserker katana, maar die is niet zo goed als de manslayer vind ik zelf omdat ie meer raw dmg is, zijn betere opties voor.

hier wat hendig sjieke info over janus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Janus_%28mythologie%29
  Eindredactie Games dinsdag 8 april 2014 @ 13:16:18 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138647225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De mad warrior armor (heb ik chest en legs van) is samurai tho.
Die vind je in de belltower sol, voor een muur net voor de (2e) trap naar het dak, raad je wel aan om offline te farmen, belltower covenant moet je wel in om hem te spawnen. Hij dropt ook de berserker katana, maar die is niet zo goed als de manslayer vind ik zelf omdat ie meer raw dmg is, zijn betere opties voor.

hier wat hendig sjieke info over janus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Janus_%28mythologie%29
Die armor vind ik niet zo tof.

Ja had al ff gegoogled. Hij heeft wel minder hoofden dan Mirror Knight.
Ik heb ook begrepen dat je gesummoned kan worden door de Mirror Knight :D Dat lijkt me wel sick, omdat ik ook gewoon de hele set draag en dan bietje die kutn44bs kapot slaen met twee mirror pimps
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:42:08 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138648230
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die armor vind ik niet zo tof.

Ja had al ff gegoogled. Hij heeft wel minder hoofden dan Mirror Knight.
Ik heb ook begrepen dat je gesummoned kan worden door de Mirror Knight :D Dat lijkt me wel sick, omdat ik ook gewoon de hele set draag en dan bietje die kutn44bs kapot slaen met twee mirror pimps
Het zou pas extra gaav zijn als je zelf ook dan dat mirror schild kon inzetten om nog een derde er bij te halen :')
pi_138782644
Patch-day! Wat vinden jullie?

Calibrations 1.04 notes:
quote:
• Changed the “heavy” throwing animation for Corrosive Urns. Reduced corrosive damage to items when hit.
• Increase in durability on Twin Blade Weapon / Decreased their durability degradation.
• Moonlight Greatsword can no longer be enchanted and buffed. Attack animation has been slowed / adjusted.
• The upward adjustment weight, the degree of toughness, the defense of “large helmet of Gerumu warrior” Armor (Thanks Google Translate. I have no idea what a Gerumu is).
• Reduced damage from the Ring of Thorns.
• Reduced damage from the Ring of the Old Sun
• Damage will not decrease for every enemy that Soul Spear pieces trough.
• Increase in casting time and decrease of damage for Soul Greatsword
• The downward adjustment of the amount of damage “torrent of Seoul” magic (I’m guessing a nerf in Soul Geyser or Soul Vortex)
• Casting speed on recovery spells being lengthened.
• Increased casting time and decreased damage for Wrath of Gods
• Decrease in damage and increase in casting time for all Fire Storm-esque pyromancies. Might also include a decrease in damage for Forbidden Sun.
• Increased defense for Lucatiel, Benhart, and Manscorpion Tark (one other NPC mentioned).
• The downward adjustment of the HP enemy “rupture the Dead” (???)
• Female mages in Shrine Of Amana receiving nerf in both damage and their spell’s tracking ability.
• Fire Lizards in Forest of Fallen Giants will not spit fire in slower intervals.
• Downward adjustment period the occurrence of the shock wave of attack during downswing enemy of “backpack hammer” (???)
• The Last Giant now does even less damage to players and Well-Mannered Pate.
• The Lost Sinner now has less HP and does less damage.
• Royal Rat Authority now has less HP and does less damage
• Duke’s Dear Freja’s laser breath now does less damage.
• Enemies around Sinner’s Rise now do less damage
• Shadow Men in the Flexile Sentry’s Boss area in NG+ now do less damage
Dat die spreuken wat generft zijn kan vast geen kwaad, dat ze wat bosses en enemies iets zwakker hebben gemaakt lijkt me overbodig.
pi_138783474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef n0ir het volgende:
Patch-day! Wat vinden jullie?

Calibrations 1.04 notes:

[..]

Dat die spreuken wat generft zijn kan vast geen kwaad, dat ze wat bosses en enemies iets zwakker hebben gemaakt lijkt me overbodig.
Zitten wel een paar aparte tussen.
Waarom nerfen ze last giant maar niet persuer?
Fire storm trager en minder sterk snap ik ook niet. Daar ben ik werkelijk nog nooit door geraakt. Daar rol je gewoon uit en geef je hem een paar pijlen in z'n bakkes.

Old sun ring en thorns ring nerf is wel gepast, die dingen waren echt te sick :')
pi_138783739
Allemaal "enemy x does less damage" die ik niet nodig heb gehad. Anderen dus ook niet en dus onterecht :P
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:10:06 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138785029
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:35 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Zitten wel een paar aparte tussen.
Waarom nerfen ze last giant maar niet persuer?
Fire storm trager en minder sterk snap ik ook niet. Daar ben ik werkelijk nog nooit door geraakt. Daar rol je gewoon uit en geef je hem een paar pijlen in z'n bakkes.

Old sun ring en thorns ring nerf is wel gepast, die dingen waren echt te sick :')
pursuer is de makkelijkste baas in het spel man, die hadden ze direct x2 moeten doen ipv pas in drangleic xD
pi_138787362
Welk level waren jullie bij de...
SPOILER: Dragon Shrine
Ik ben nu 132, zie geen summons, en dat ding maakt me in.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games zaterdag 12 april 2014 @ 14:41:44 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138795616
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie bij de...
SPOILER: Dragon Shrine
Ik ben nu 132, zie geen summons, en dat ding maakt me in.
Haha, waarom klap je hem? Hij is mattie.

Maar serieus, die gast is fucking traag, wanneer/waardoor word je geowned?

Check anders deze boi, die klapt 'm met z'n blote vuisten op NG+++ :D
Wellicht kan je wat tips opdoen:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')