abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138253850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:41 schreef TallMan het volgende:

[..]

Daar kan ik het mee eens zijn. Daarbij zijn de buitenlanders in DK veel meer verspreid over de nationaliteiten. Er is dus niet een groep die eruit gepakt wordt. Zoals in NL wel met de Marokkanen gebeurt.

De nederlandse knuffelpolitiek lijkt overigens niet echt in staat om de problemen met allochtonen aan te pakken, dus wat dat betreft is de deense manier wel zinniger. Maar dat is een geheel andere discussie.

Ik woon zelf in DK, gewoon getrouwd overigens. Zou de vrouwen hier niet echt arrogant willen noemen, eerder assertiever voor wat hun willen. Er moet toch ook ergens een balans daarin zijn.
Ik zie mezelf er nog wel belanden. Esbjerg is me uitstekend bevallen vorig jaar. Ik heb vroeger in København en Århus gewoond maar daar zou ik niet meer zo snel voor kiezen. Wat ik echt top vind aan DK is dat het er zo schoon is en ik ben gek op eilandjes zoals Romø, Fanø, Samsø etc. Ik heb dat hele land inmiddels doorkruist. Limfjordomgeving is ook erg mooi en vorig jaar nog in Sønderjylland op vakantie geweest. Over een maand maar weer 'ns kijken daar. :)
pi_138255310
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Vertel me niet dat Scandinavische meiden er nog eerder onzijdig gaan uitzien dan Nederlandse. Want bij het gros van die laatste gebeurt dat zo rond 40-45, dan zijn de Hans Anders montuurtjes en de pittig korte kapsels niet meer van de lucht.
_O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:09:38 #53
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138255354
Dat is toch juist goed, minder voortplanting? Meer eten en lebensraum voor de rest! ^O^
Say what?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:15:16 #54
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_138255489
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:07 schreef superniger het volgende:

[..]

_O_
Hè, wat een toeval!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_138284333
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voortplanting.dhtml

Denemarken kampt al 27 jaar met dalende geboortecijfers. De overheid heeft nog geen oplossing voor dit groeiende probleem, maar een reisbureau weet wel raad. 10 procent van de Denen zijn verwerkt in het buitenland, dus 'Doe het voor Denemarken', luidt de reclameslogan en ga op reis.

Volgens sekstherapeute Birgit Dagmar Johansen, die te horen is in het reclamefilmpje, is een vakantie de ideale manier om de strijd aan te gaan met de dagelijkse sleur. 'Reizen en nieuwe ervaringen opdoen beïnvloeden je relatie op positieve wijze, want je ziet elkaar op een andere manier. Dat zorgt voor het aanmaken van endorphine in de hersenen en dat leidt tot de behoefte aan seks', is haar verklaring. Uit onderzoek blijkt dat Denen op vakantie zo'n 46 procent meer seks hebben dan thuis. Deze redenen draagt Spies Travel aan om een reisje bij hen te boeken.

Drie jaar gratis luiers
Maar de maatschappij doet er nog een schepje bovenop. Koppels die kunnen bewijzen dat ze tijdens hun vakantie voor nakomelingen hebben gezorgd, krijgen drie jaar gratis luiers voor hun nieuwe spruit.

Het spotje geeft deelnemers die geen kinderen kunnen krijgen moed door hen te wijzen op de gedachte dat deelnemen belangrijker is dan winnen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had toch wel verwacht dat ze Kira Eggers hadden ingezet in deze campagne. Of is die inmiddels 49?
Mooi, Denen moeten zo blijven doorgaan. Zielloos volk.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_138315606
deense vrouwen zijn niet per se mooier dan andere vrouwen...veel makeup enzo...

en ja het feminisme is er torenhoog. uiteraard leidt dat tot lagere geboortecijfers

verder zijn deense mannen ook nogal feminien qua uiterlijk net zoals vele scandinaviërs...ik weet niet waarom maar de laatste tijd ben ik blanke mannen anders gaan zien (ben er zelf een). te vrouwelijk en ik kan zien waarom ik steeds meer vrouwen met donkere mannen zie lopen. denk er over om mijn haar zwart te verfen

denemarken is ook een ontzettend depressief land...de jongeren zijn vaak anti sociaal, drinken zich te pletter, zijn depressief...

boeien als denemarken er straks niet meer is...land heeft toch nooit wat nuttigs geproduceerd...het is geen duitsland of zo...
pi_138315766
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:39 schreef .Masturbatron. het volgende:

denemarken is ook een ontzettend depressief land...de jongeren zijn vaak anti sociaal, drinken zich te pletter, zijn depressief...

Was dat niet Finland? Ik herken dat depressieve in ieder geval niet echt, ik zit regelmatig te Skypen met een groep Denen en het lijken me eerder levensgenieters dan een stel depressieve zuipschuiten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_138315876
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Was dat niet Finland? Ik herken dat depressieve in ieder geval niet echt, ik zit regelmatig te Skypen met een groep Denen en het lijken me eerder levensgenieters dan een stel depressieve zuipschuiten.
veel depressie en zelfmoord, ik lees er te vaak over dus het moet wel waar zijn
ik weet niet hoe erg het is in vergelijking met japan maar...

http://webcache.googleuse(...)=nl&client=firefox-a
quote:
Conclusion: Major depression has a high prevalence in the Danish
general population and seems to be undertreated. The gender
difference was only found statistically significant when including minor
depression, indicating that the female predominance is less pronounced
in the more severe depression states.
en
https://www.lonelyplanet.(...)nd-depressed-country
pi_138315978
finland weet ik niet zoveel over maar het kan zijn dat daar ook veel problemen zijn met mentale gezondheid
  zondag 30 maart 2014 @ 00:20:22 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_138317109
Assertiever en feministischer dan Nederlandse vrouwen? Dan zijn het gewoon mannen. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_138317848
quote:
15s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Assertiever en feministischer dan Nederlandse vrouwen? Dan zijn het gewoon mannen. :')

:{²
Hey Banshee, wanneer kunnen we een nieuwe essay van je verwachten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138319162
Deense blondines; idd. slechte ervaringen mee gehad lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')