Mazzel maagd?quote:
niets mis meequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In Scandinavie is het feminisme nog sterker dan hier,
Noorwegen is 9EUR voor een pintje. Denemarken valt mee met een kroontje of 30 (Noorwegen NOK65). Gedeeld door 7.5 is dat zet zo veel als hier.quote:
je begrijpt me prima.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mazzel maagd?
Jij denkt, laat ik het woordje 'maagd' er nog maar even snel achter gooien om zelf extra cool over te komen?![]()
![]()
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Nope. Als ik je had begrepen had ik mijn vraag niet gesteld. Ik stel namelijk geen nutteloze vragen, maar probeer anderen te begrijpen.quote:
Ik ben lastig te begrijpen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nope. Als ik je had begrepen had ik mijn vraag niet gesteld. Ik stel namelijk geen nutteloze vragen, maar probeer anderen te begrijpen.
Vertalen met valuta?? Nu word je nog onduidelijker. Leg uit...quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben lastig te begrijpen.
Kun je vertalen met valuta?
Gebiedende wijs, toe maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertalen met valuta?? Nu word je nog onduidelijker. Leg uit...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gebiedende wijs, toe maar.
7.5 NOK is 1 EUR
onzin, je hebt blijkbaar niet goed opgelet, sterker nog hij herhaald het op 1:20quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Baas Masterson is het er niet mee eens.
Jij dacht, laat ik origineel zijn door doei te zeggen, vergezeld met een zwaai-smiley, de standaard zure reactie hier als mensen kritiek hebben op Nederland of emigratieplannen hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mazzel maagd?
Jij denkt, laat ik het woordje 'maagd' er nog maar even snel achter gooien om zelf extra cool over te komen?![]()
![]()
Nee. Ik mag niels0 gewoon niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij dacht, laat ik origineel zijn door doei te zeggen, vergezeld met een zwaai-smiley, de standaard zure reactie hier als mensen kritiek hebben op Nederland of emigratieplannen hebben?
Is je recht. verder nog wat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Ik mag niels0 gewoon niet.
Oh en ik woon niet eens in NL.
Wel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Ik mag niels0 gewoon niet.
Oh en ik woon niet eens in NL.
Ik ben nog steeds benieuwd naar wat je nou bedoelde met al die raadsels.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar verschrikkelijk arrogant en feministisch. Er valt absoluut niet samen mee te leven en dit is toch wel een voorwaarde voor de productie van nageslacht.
Door de radicale feminisering van de samenleving zijn volwassen vrouwen in Noord-West Europa zo onaantrekkelijk geworden, vooral vanwege uitermate irritant gedrag en een ronduit naar en onbeholpen karakter, dat veel mannen prefereren alleen door het leven te gaan en aldus niet voor nageslacht te zorgen.
In Scandinavie is het feminisme nog sterker dan hier, dus een relatie aangaan met een vrouw daar is eigenlijk tekenen voor je eigen marteling. De vrouwen zijn mooi inderdaad, maar hebben een hekserig karakter.Hier in Nederland en Fryslan is het niet heel veel beter, maar ook hier is de reproductie matig en de Nederland en de Fries driegen uit te sterven op termijn.
Ze zeggen niet in het buitenland, maar on holiday. Kan natuurlijk ook gewoon Kopenhagen zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
10 procent van de Denen zijn verwerkt in het buitenland
Denemarken is best een apart land.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Denemarken is inderdaad erg feministisch. Gelijkheid van man en vrouw is prima, maar daar slaat het soms de andere kant op. Je ziet daar bijvoorbeeld heel veel jonge vaders met kinderen in de buggy lopen, zonder een spoor van mams.
Daar kan ik het mee eens zijn. Daarbij zijn de buitenlanders in DK veel meer verspreid over de nationaliteiten. Er is dus niet een groep die eruit gepakt wordt. Zoals in NL wel met de Marokkanen gebeurt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 04:08 schreef niels0 het volgende:
Wat ik een groot nadeel vind, maar misschien is het een voordeel, is dat ze vrij racistisch zijn.
Daar houd ik niet van. Nederland is veel meer multicultureel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |