abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138220787

Pasen komt er ook aan! :)
pi_138220867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterkte met dat onderzoek *ril* Maar dan weet je in ieder geval wel precies waar je aan toe bent. Heeft nooit iemand in Nederland dit uit willen zoeken? Matig hoor.
In Nederland ben ik gediagnosticeerd met prikkelbaar darmsyndroom, maar dat was meer hapsnap want de dokter wilde mij nooit verder laten onderzoeken. Ik was immers dik, dus dan kon ik volgens hem geen coeliakie hebben. Want mensen met coeliakie zijn altijd mager (dit is dus een inmiddels achterhaald idee, zegt mijn dokter hier). Ik heb het er lang bij gelaten, dacht dat het tussen mijn oren zat en dat was ook min of meer wat de dokter zei.

Tot ik dus bij toeval terecht kwam op een site over coeliakie, en dacht ''jee dit lijkt wel erg veel op waar ik last van heb''. Daarna ben ik dus een jaar glutenvrij gegaan, en met enorm resultaat dus. Vandaar ook dat mijn nieuwe dokter het wel allemaal serieus wil uitzoeken :)
pi_138220908
In mijn actieve topics staat "stoofschotels" uit de tt op een nieuwe regel eronder, waardoor ik aannam dat "pruttelende" gevolgd zou worden door "darmen" omdat we het daar over hadden. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138220940
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Lonaa het volgende:
In mijn actieve topics staat "stoofschotels" uit de tt op een nieuwe regel eronder, waardoor ik aannam dat "pruttelende" gevolgd zou worden door "darmen" omdat we het daar over hadden. :')
Haha nee dat leek me niet echt een aansprekende titel voor een CUL chat :P
pi_138220948
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:20 schreef Selestha het volgende:

[..]

Haha nee dat leek me niet echt een aansprekende titel voor een CUL chat :P
Dat ben ik met je eens. ;)

Het is wel heel fijn dat je arts je serieus neemt. Dat is echt heerlijk. O+
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:48:39 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138221622
Die foto in de op is echt heel erg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138222319
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. ;)

Het is wel heel fijn dat je arts je serieus neemt. Dat is echt heerlijk. O+
Ja, daar ben ik erg blij mee :) Kijk alleen niet erg uit naar dat onderzoek, duurt in totaal zo'n 4 tot 6 uur dus daarna zal ik wel even gammel zijn.
pi_138222390
Iemand nog goede stamppotideeen?
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:17:40 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138222391
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef Vork het volgende:
Dat ging volgens plan en verwachting. Bedrijf X is inderdaad het bedrijf waarvan ik dacht dat dat 'm wel moest zijn, ik voldoe op een klein puntje voor de rest prima aan de (standaard) vacature(tekst) en het zal toch wel gek lopen als ik niet volgende week ofzo een sollicitatiegesprek heb.
Klink allemaal voorlopig positief, Vork.
Zou zo fijn zijn als het eindelijk eens zou gaan lukken.
Ik blijf duimen voor je. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:18:26 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138222404
En vervelend dat je voor die onderzoeken tijdelijk weer gluten moet gaan eten, Selstha.
De onderzoeken op zich zijn ook al niet leuk. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138222437
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Rodekool stamppot? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138222472
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Rodekool stamppot? :9
*ril

Hoewel ik denk dat O+ het wel lekker vindt, dus misschien volgende week maar eens koken. :)

Morgen eten we rucolastamppot met gerookte makreel. Ben benieuwd.
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:21:14 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138222485
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:17 schreef golfer het volgende:
Klink allemaal voorlopig positief, Vork.
Zou zo fijn zijn als het eindelijk eens zou gaan lukken.
Ik blijf duimen voor je. ^O^
Bij het uitzendbureau willen ze me in elk geval wel helpen/ondersteunen hiermee. Het is wel fijn dat ik in elk geval een gevoel van medewerking ervaar, in plaats van dat je als een van de vele kandidaten eigenlijk meer in de weg zit. Die markt is ook heel erg veranderd en niet echt positief jegens de werkzoekenden. Aan de andere kant, ik blijf een van de 3 of 4 kandidaten, dus mijn kans op werk komt hiermee op 25%.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 12:23:04 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138222530

:D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138223501
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:18 schreef golfer het volgende:
En vervelend dat je voor die onderzoeken tijdelijk weer gluten moet gaan eten, Selstha.
De onderzoeken op zich zijn ook al niet leuk. :{
Nee prettig is anders, vooral omdat ik ook flink kribbig kan worden van het steeds kramp hebben. Gelukkig is staat Lief erachter en is hij bereidt het te ondergaan voor mijn gezondheid ;)
pi_138223541
quote:
Ik vind stamppot met spitskool gestoofd in indische kruiden zelf erg lekker ;)
pi_138223632
Maar...maar....Selestha....

Als jij je nu goed voelt na een jaar en in balans met je aangepaste levenswijze, en ook nog kilo's kwijt,
waarom zou je dan vervelend en pijnlijk onderzoek ondergaan om te " bewijzen" dat je goed bezig bent.
All for evidence-based?
pi_138223633
Wat is het toch lastig om voor een hele week te bedenken wat je wilt eten. Waar ik elke week sowieso 7 nieuwe recepten wil proberen. En geen onbeperkt budget heb. :')

Deze week in ieder geval dumplings, ei-potje uit de oven en crème brûlée.
pi_138223719
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef AnneX het volgende:
Maar...maar....Selestha....

Als jij je nu goed voelt na een jaar en in balans met je aangepaste levenswijze,
waarom zou je dan vervelend en pijnlijk onderzoek ondergaan om te " bewijzen" dat je goed bezig bent.
All for evidence-based?
Omdat het problemen geeft op werk en in meerdere andere dingen. Ik heb bijvoorbeeld heel veel slaap nodig, zo'n 10 uur per nacht. En na een jaar zijn nog niet al mijn klachten verdwenen; het beinvloed mijn stemming bijvoorbeeld sterk. Ik doe het niet om iets te bewijzen, ik doe het omdat ik nog steeds niet 100% functioneer en we willen uitvinden wat er aan de hand is. Als het bijvoorbeeld echt coeliakie is, moet ik zelfs contact met kruimels brood vermijden. Nu doe ik dat nog niet. Misschien veroorzaakt dat de blijvende klachten, of er is toch iets anders aan de hand. Dat proberen we nu uit te vinden ;)
pi_138223763
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef Lonaa het volgende:

Morgen eten we rucolastamppot met gerookte makreel. Ben benieuwd.
Hmmm....daar heb ik nooit over nagedacht, maar op zich wel een tof idee. Hoeveel rucola op hoeveel aardappelen gebruik je dan?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138223798
Net een zak chocolade druppels gehaald. Binnenkort eens experimenteren met chocola tempereren en bonbons maken :9
pi_138223878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
Net een zak chocolade druppels gehaald. Binnenkort eens experimenteren met chocola tempereren en bonbons maken :9
Oeh. :9
pi_138223967
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:07 schreef Selestha het volgende:

[..]

Omdat het problemen geeft op werk en in meerdere andere dingen. Ik heb bijvoorbeeld heel veel slaap nodig, zo'n 10 uur per nacht. En na een jaar zijn nog niet al mijn klachten verdwenen; het beinvloed mijn stemming bijvoorbeeld sterk. Ik doe het niet om iets te bewijzen, ik doe het omdat ik nog steeds niet 100% functioneer en we willen uitvinden wat er aan de hand is. Als het bijvoorbeeld echt coeliakie is, moet ik zelfs contact met kruimels brood vermijden. Nu doe ik dat nog niet. Misschien veroorzaakt dat de blijvende klachten, of er is toch iets anders aan de hand. Dat proberen we nu uit te vinden ;)
Ow, er zijn nog " rest" verschijnselen om te duiden.
In ieder geval al goed bezig gegaan met positief resultaat.

Ooit een uitgebreide bijscholing gevolgd door een pief/ medisch hoogleraar, die onze beroepsgroep vertelde dat per 5 kg. verlies in ( overtollige) kilo's, het lichaam positief reageerde in aanpassen en normaliseren.
pi_138223971
quote:
Wat ik heel lekker vind is met paksoy, tauge, gebakken spekjes en rode paprika :9
Echt heel lente-fris!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138224041
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef Myraela het volgende:
Wat is het toch lastig om voor een hele week te bedenken wat je wilt eten. Waar ik elke week sowieso 7 nieuwe recepten wil proberen. En geen onbeperkt budget heb. :')

Deze week in ieder geval dumplings, ei-potje uit de oven en crème brûlée.
Herkenbaar :') Maar ook P's probleem, ik wil wel bakken, maar heb geen afzetmarkt voor de baksels en mijn heupen zijn al breed genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 maart 2014 @ 13:19:40 #26
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138224072
En hoe populair is Thuisafgehaald bij jullie in de buurt dan?
pi_138224104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar :') Maar ook P's probleem, ik wil wel bakken, maar heb geen afzetmarkt voor de baksels en mijn heupen zijn al breed genoeg.
Ook herkenbaar. :') Al bak ik dan gewoon voor mijn vriend zijn collega's. En verder gebruik ik elk excuus. Naar de schoonfamilie, naar mijn moeder, naar vrienden. :D
pi_138224109
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:19 schreef Vork het volgende:
Oh nee, dan krijg ik vreemden over de vloer :N
pi_138224120
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ook herkenbaar. :') Al bak ik dan gewoon voor mijn vriend zijn collega's. En verder gebruik ik elk excuus. Naar de schoonfamilie, naar mijn moeder, naar vrienden. :D
Elke verjaardag roep ik dan ook dat ik de taarten wel maak! *)
pi_138224181
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:19 schreef Vork het volgende:
Ik vind het behoorlijk tegen vallen, maar ik woon dan ook niet in het beste gedeelte van Rotterdam. Misschien heeft dat er mee te maken. Daarbij vind ik het ook wel een beetje eng, misschien vinden andere mensen het wel helemaal niets.

Ik kreeg laatst wel een verzoek voor mijn kroketten. :D Die had ik best willen maken, maar ze zouden dan net de onkosten vergoeden. En ik ben daar echt onwijs lang mee bezig. Zou dan wel zelf kroketten overhouden, maar mijn frituur is net kapot gegaan. :')

Anyhow, die stonden er ook echt al een jaar op. :D
pi_138224202
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Elke verjaardag roep ik dan ook dat ik de taarten wel maak! *)
Ik heb mijn moeder vast uitgenodigd voor pasen. Ik heb niets met pasen. :') Maar het is een excuus om lekkere brunch-hapjes te maken.
  donderdag 27 maart 2014 @ 13:27:34 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138224266
quote:

En hè?
Echte mensen. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_138224277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm....daar heb ik nooit over nagedacht, maar op zich wel een tof idee. Hoeveel rucola op hoeveel aardappelen gebruik je dan?
Uhm. Geen idee. Ik kwam op het idee door dit:
http://www.ah.nl/allerhan(...)met-gerookte-makreel
recept.

Maar ik wil geen tomaten en zuivelspread of makreel uit blik. Dus verse makreel, creme fraiche en feta. Ik heb nu 140 gram rucola gekocht, maar heb ook nog een bio ijsbergslakrop. Die gaat er ook doorheen. :9
pi_138224286
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ik heel lekker vind is met paksoy, tauge, gebakken spekjes en rode paprika :9
Echt heel lente-fris!
Oooh, goed ideeeeee!!! :9
pi_138224331
Ik heb in ieder geval boodschappen gedaan en weer eens te veel gekocht. Nu ga ik even de stad in, de bieb wacht op mij. :W
pi_138224351
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb mijn moeder vast uitgenodigd voor pasen. Ik heb niets met pasen. :') Maar het is een excuus om lekkere brunch-hapjes te maken.
Ja dat denk ik ook altijd ;) Ieder excuus is goed genoeg voor een tafel vol lekkers ;)
pi_138224422
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook altijd ;) Ieder excuus is goed genoeg voor een tafel vol lekkers ;)
Inderdaad. :D

Al bedacht ik me ineens dat een brunch wel echt best duur is. Gewoon omdat je mensen opties wilt geven. Wij zijn normaal geen grote broodeters. Dus kaas voor mij en pindakaas voor m'n vriend en dan houd het eigenlijk wel op. :D
pi_138224521
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow, er zijn nog " rest" verschijnselen om te duiden.
In ieder geval al goed bezig gegaan met positief resultaat.

Ooit een uitgebreide bijscholing gevolgd door een pief/ medisch hoogleraar, die onze beroepsgroep vertelde dat per 5 kg. verlies in ( overtollige) kilo's, het lichaam positief reageerde in aanpassen en normaliseren.
Ja het schijnt heel gezond te zijn om af te vallen, zelfs als je nog niet in je ideale BMI zit. Daar ben ik ook nog niet, maar na het onderzoek etc hoop ik daar wel te gaan komen :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 13:36:35 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138224542
  donderdag 27 maart 2014 @ 13:37:53 #40
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138224581
quote:

Oei, eng. :o

quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:

Ik vind het behoorlijk tegen vallen, maar ik woon dan ook niet in het beste gedeelte van Rotterdam. Misschien heeft dat er mee te maken. Daarbij vind ik het ook wel een beetje eng, misschien vinden andere mensen het wel helemaal niets.

Ik kreeg laatst wel een verzoek voor mijn kroketten. :D Die had ik best willen maken, maar ze zouden dan net de onkosten vergoeden. En ik ben daar echt onwijs lang mee bezig. Zou dan wel zelf kroketten overhouden, maar mijn frituur is net kapot gegaan. :')

Anyhow, die stonden er ook echt al een jaar op. :D
Hier is het vrij populair en ik heb ook wel eens wat afgehaald. Het gekke is dat ik het ook nog steeds wel eng vind om eten voor anderen te maken. Ookal ben ik gewend om voor 30 man te koken en is 150 ook gelukt, als je dan toch iets in elkaar moet draaien voor een paar mensen die het alleen op komen halen, dan lijkt het alsof het ineens puur en alleen om het eten gaat. Ze betalen er tenslotte voor en hebben een verwachting. Misschien is dat nog wel het allerlastigst, want ik weet aan het begin van de rit nog helemaal niet hoe het uiteindelijk uit gaat pakken. Ik bak ook niet zoveel, dus kan dat doorgaans niet zoveel kwaad.

Maargoed, het is wel een kanaal om van je etensoverschot af te komen.
pi_138224938
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:16 schreef AnneX het volgende:

Goed om te weten :D Dan ben ik al goed op weg. Bijna 20 kg nu :Y)
pi_138224949
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt heel lente-fris!
Hmmm.....paksoy rauw? Receptje?
pi_138225039
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

Hmmm.....paksoy rauw? Receptje?
Er is geen receptje, dit is gewoon iets wat ik wel eens maak. En ja, paksoy net als rauwe andijvie toevoegen. Taugé op het laatst. Soms bak ik de paprika, soms niet.
pi_138225298
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is geen receptje, dit is gewoon iets wat ik wel eens maak. En ja, paksoy net als rauwe andijvie toevoegen. Taugé op het laatst. Soms bak ik de paprika, soms niet.
^O^ Ik ga het eens even proberen. Ik merk nl. dat ik erg in dezelfde groentencyclus blijf hangen :') Iets nieuws kan geen kwaad.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:14:59 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138227293
De gemeente Bloemendaal is bezig het al zo bescheiden gemeentehuis te verbouwen...er blijft niks van over.
Dit was het:

en dit is er momenteel van over:
Poef.....gone! ©golfer
pi_138227784
quote:
15s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:14 schreef golfer het volgende:
De gemeente Bloemendaal is bezig het al zo bescheiden gemeentehuis te verbouwen...er blijft niks van over.
Dit was het:
[ afbeelding ]
en dit is er momenteel van over:
[ afbeelding ]
You must be kidding....
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:33:37 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138227803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:33 schreef Isabeau het volgende:

You must be kidding....
Helaas niet. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_138227826
Het lijkt wel een grap namelijk :N Wat triest.
pi_138227901
Wij woonde vroeger in een gemeentelijk monumentaal pand, voor de kleinste dingen moest je toestemming vragen. Iets met echt een beetje geschiedenis halen zo omver. Wat triest.
pi_138227910
Ik vind überhaupt dat gemeentebesturen snel kiezen voor nieuwe, mooiere, grotere, duurdere gemeentehuizen (immers je werkplek en het is makkelijk andermans geld uit te geven). Echt bijzonder slechte ontwikkeling. Miljoenen worden er steeds over de balk gegooid, terwijl elders waarschijnlijk veel harder geld nodig is.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:40:41 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138228021
Dit zou het moeten worden:
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:41:49 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138228070
Kosten slechts ruim 11 miljoen euro... :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_138228162
Wat een lelijk pand maken ze er van :o
9 miljoen valt me dan weer reuze mee, eerlijk gezegd. Er was een tijd geleden zo'n spuuglelijk gemeentehuis ergens gebouwd voor tientalle miljoenen. Ben de gemeente vergeten.
pi_138228168
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind überhaupt dat gemeentebesturen snel kiezen voor nieuwe, mooiere, grotere, duurdere gemeentehuizen (immers je werkplek en het is makkelijk andermans geld uit te geven). Echt bijzonder slechte ontwikkeling. Miljoenen worden er steeds over de balk gegooid, terwijl elders waarschijnlijk veel harder geld nodig is.
Idd.

In Delft gaan ze dit neerzetten bovenop de spoortunnel. Ik ben benieuwd wat het moet gaan kosten :P

Moderator / Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 15:51:36 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138228429
Het gemeentehuis is hier nu na 50 jaar een flink onder handen genomen (oude deel). Was hoog nodig ook. Nu is het een heel energiezuinig ding, asbest eruit enz. Ohja ons gemeentehuis is inmiddels een Rijksmonument geworden.

pi_138228525
Gevonden, gemeente Hardenberg

Het nieuwe gemeentehuis kostte 25 miljoen euro binnen een centrumplan van 40 miljoen euro.
Kosten openingsfeestje ook niet mis: 43.000+ euro :') Een hapje en een drankje *O*

quote:
(...)
Nieuwe gemeentehuizen verrijzen zelden omdat burgers het willen, stelt Wouter Vanstiphout van de Technische Universiteit Delft. Hij onderzoekt als hoogleraar Ontwerp en Politiek de nauwe relaties tussen politiek en architectuur. Juist gemeentehuizen maken de politiek nabij, zichtbaar en tastbaar. Volgens Vanstiphout brengen nieuwe gemeentehuizen, die nu overal verrijzen, burger en bestuurder niet automatisch dichter bijeen.

Waar komt die bouwhausse vandaan?
"Dat ligt aan de reorganisatie naar grotere gemeenten vanuit de gedachte dat je ze dan financieel goed bestuurt. In Nederland leeft het gevoel dat dat bestuursmodel overal werkt. Grotere gemeenten hebben veel ambtenaren nodig. Kunstmatige gemeenten vragen om een geforceerd architectonisch gebaar, dat een fictieve samenhang suggereert. Er waren natuurlijk ook fantastische financiële mogelijkheden met 'gratis geld'. Zelfs kleinere gemeenten konden zo geloven dat ze er het geld voor hadden.

"In de architectuur is hergebruik de nieuwe manier van denken. Gemeenten denken al snel dat hun gebouwen gedateerd zijn en dat nieuwbouw nodig is. Het dringt niet goed door dat hun gebouwen een langer leven hebben dan waarvoor ze zijn gemaakt. Momenteel is het mode om in stadhuizen ook de bibliotheek te huisvesten of zaaltjes. Dat kan soms goed uitpakken, bijvoorbeeld in Den Haag. Maar zulke ideeën vermenigvuldigen zich sneller dan gebouwen kunnen bijbenen.

"Een andere reden is, vermoed ik, dat een beetje wethouder nu eenmaal wil bouwen. Psychologische dynamiek. Sinds de wederopbouw in de jaren vijftig is er niet veel veranderd met afbreken en groter herbouwen. Ik geloof niet dat de megalomanie is afgenomen. Alleen wordt die door bestuurders nu minder sociaal beargumenteerd, zoals tijdens de wederopbouw. De consensus is dat het Rijk meer aan de markt overlaat en zich wat afstandelijker opstelt.

"Gemeenten begeven zich nu diep in de semi-commerciële en risicovolle bouwprojecten. Terwijl een gemeente zich niet als marktpartij kán opstellen. Mijn hypothese is dat er niet ondanks de crisis nu gemeentehuizen worden gebouwd, maar dankzij de crisis. Een poging om bouwend door de crisis te komen, een symbool van investeren."

Wat communiceren de nieuwste gemeentehuizen?
"Gemeentefusies komen niet voort vanuit de burgers zelf. Ze worden opgelegd. Mensen blijven een gemeentehuis zien als gemeentehuis, al was het alleen maar voor de trouwfoto's. Gemeentehuizen weerspiegelen gemeenschappelijke identiteit, traditie. Ze representeren de gemeente, symboliseren de democratie en inspraak en ze maken het bestuur vindbaar. Bij nieuwe gemeentehuizen is vraag: wie er is voor wie? Het bestuur voor de burger of andersom?

"Sommige gemeentehuizen overschreeuwen zichzelf of staan op de verkeerde plekken, zoals in een weiland. Dan wordt een gemeente net zo onpersoonlijk als een elektriciteitsmaatschappij. Dat een gemeente als Molenwaard straks geen gemeentehuis heeft en fysiek 'verdampt', vind ik te ver gaan. Je hebt een adres nodig, vindbaarheid, een publieke plek waar de burger de overheid kan ontmoeten. Molenwaard werpt voor architecten een interessante vraag op: moet je de democratie wel door een gebouw laten representeren? Kan het geen andere ruimte zijn?

"Gemeenten kiezen vaak glas om politieke transparantie uit te beelden. Een nostalgische misvatting. Glas is slechts transparant van binnen naar buiten. Bovendien wordt over de nieuwbouw vaak in beslotenheid vergaderd. Ik denk dat burgers liever een minder transparant stadhuis zien waarover ze kunnen meepraten."

(..)
Lees begin en eind van dat artikel hier: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)emeentehuis-er.dhtml
pi_138228777
25 miljoen? Dan hadden ze er toch op z'n minst iets moois van kunnen maken? :')
pi_138228913
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou je denken!
pi_138229021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Het zou me niet verbazen als de architecten nu helemaal zitten te soppen op hun stoel vanwege de vormen en meer van zulks onzin :')
pi_138231233
Dit is toch wel 1 van de allerlelijkste gebouwen die ik ooit gezien heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kosten 23 miljoen. En daarna allerlei problemen.
pi_138231390
Komisch! Ik heb een mooie Solis staafmixer met zo'n hakmolen er bij. Nu was er een onderdeeltje van de deksel kapot waardoor hij onbruikbaar was. Dus nieuwe deksel besteld. Zat daar precies het defecte onderdeeltje niet bij :') Achteraan gemaild en ze zouden dat onderdeeltje nazenden. Krijg ik gewoon niet alleen dat onderdeeltje, niet alleen de hele deksel, maar een helemaal complete hakmolen _O- Handig. :D Met werkende deksel gelukkig. ;)
pi_138232170
Wat een lelijk gebouw in Hardenberg!
En Bloemendaal gaat er jammergenoeg ook niet op vooruit -O-
In Alphen staat er ook al zo'n ontzettend lelijk glazen gebouw waar al een keer brand is geweest en het nu nog lelijker is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_138232213
Vork: ik duim voor een solli!

Ik ga naar de Lidl fietsen want volgens het boekje hebben ze daar nu heel veel lekkers :)
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:22:08 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138233533
Zo.
Opa en Oma worden modern. *O*
Interactieve HD-recorder geïnstalleerd (en dat lukte ook in 1x) en dus kunnen we nu on-demand en TV-gemist kijken zodat we niet alles meer hoeven op te nemen.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:26:32 #65
45206 Pietverdriet
pi_138233655
quote:
11s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:22 schreef golfer het volgende:
Zo.
Interactieve HD-recorder geïnstalleerd (en dat lukte ook in 1x) en dus kunnen we nu on-demand en TV-gemist kijken zodat we niet alles meer hoeven op te nemen.
nog een voordeel, je kan het apparaat naar tv programmas laten kijken, hoef je het zelf niet meer te doen
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:27:33 #66
45206 Pietverdriet
pi_138233677
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef Lonaa het volgende:
Dit is toch wel 1 van de allerlelijkste gebouwen die ik ooit gezien heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kosten 23 miljoen. En daarna allerlei problemen.
Ziet eruit als een bunker voor atoomaanvallen
pi_138233773
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ziet eruit als een bunker voor atoomaanvallen
Het is een middelbare school, voor het VMBO.
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:32:00 #68
45206 Pietverdriet
pi_138233820
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is een middelbare school, voor het VMBO.
Geld hadden ze beter aan goede onderwijzers uitgegeven
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 maart 2014 @ 18:34:46 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138233904
quote:
11s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:22 schreef golfer het volgende:
Zo.
Zozo :+.

Wel is die versie van UG soms redelijk beperkt en dat je bij de commercielen heel snel mag bijbetalen. Althans dat dat was mijn ervaring met interactieve TV vorig jaar.
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:37:14 #70
45206 Pietverdriet
pi_138233976
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:23 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet bob dylan maar op, @ golfer, welk nummer?
  donderdag 27 maart 2014 @ 19:09:02 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138235072
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:

^O^

Ik zet bob dylan maar op, @ golfer, welk nummer?
Like a rolling stone of Hurrican.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138235202
Subterranean Homesick Blues *O*
  donderdag 27 maart 2014 @ 19:36:50 #73
45206 Pietverdriet
pi_138236113
Nope, everybody must get stoned
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:05:21 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_138237338
een meet in de efteling lijkt me wel leuk. lang gelden dat ik in de efteling ben geweest.

en vwb lelijke gebouwen dan doet het gemeente huis van maurik zeker mee.
een schots en scheve roze puist op een berg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_138237516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef z80 het volgende:
een meet in de efteling lijkt me wel leuk. lang gelden dat ik in de efteling ben geweest.

en vwb lelijke gebouwen dan doet het gemeente huis van maurik zeker mee.
een schots en scheve roze puist op een berg.
[ afbeelding ]
oh god, die architect!
Staat een gebouw in Beilen dat er precies zo uitziet en het gemeentehuis in Zuidwolde ook:
pi_138237581
Lijkt op het lelijke ROC gebouw bij ons, zal dezelfde architect zijn?

pi_138237644
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:10 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Staat ie er tussen? http://www.architectuur.org/alberts.php
pi_138237675
Het is eigenlijk allemaal een variant op hetzelfde :')
pi_138237699
Yep, hij staat er tussen.
Echt een vreselijk gebouw, wist niet dat er nog zoveel van waren :D
pi_138237727
Organische architectuur. Kán mooi zijn. In Alkmaar staat een kerkje in die stijl en die vind ik wel goed gelukt. Is een beetje antroposofisch he, al die abgeeckte hoeken..

Overigens is dit dus een kerkje van de antroposofische christengemeenschap, dus dan past het ook gewoon goed ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door Sunnythesun op 27-03-2014 20:23:43 ]
pi_138238300
Bonbons in de maak hier :D Ben benieuwd of het lukt :9
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:25:03 #82
45206 Pietverdriet
pi_138238317
Sofen, mag ik een teiltje?
pi_138238787
Briljante tv-kok gevonden! Ik sta te popelen om al die geweldige gerechten uit te proberen _O_
Goede presentatie ook :Y
pi_138238903
Dit is eigenlijk een betere versie met bijpassende muziek:
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:48:11 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138239565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:10 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Lijkt mij allemaal van Alberts & Van Huut, die gekke bouwstijl. Ooit begonnen met het hoofdkantoor van de NMB-bank (later de ING) in de Bijlmer:
http://www.albertsenvanhu(...)or/office-buildings/
Poef.....gone! ©golfer
pi_138239652
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij allemaal van Alberts & Van Huut, die gekke bouwstijl. Ooit begonnen met het hoofdkantoor van de NMB-bank (later de ING) in de Bijlmer:
http://www.albertsenvanhu(...)or/office-buildings/
En de Gasunie in Groningen :Y

Pffff, echt geen zin in morgen! Maar wordt goedkoop winkelen, want wederom geen salaris :X
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:53:18 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138239890
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Isabeau het volgende:

Pffff, echt geen zin in morgen! Maar wordt goedkoop winkelen, want wederom geen salaris :X
Ik zou die werkgever echt een ultimatum stellen. Geen geld, geen zorg meer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138239953
quote:
13s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef golfer het volgende:

Ik zou die werkgever echt een ultimatum stellen. Geen geld, geen zorg meer.
Ik krijg uiteindelijk wel salaris hoor! Alleen steeds veel later.
pi_138240010
Dat is wel vervelend Isa -O-
pi_138240100
Samenvatting kokerellen vandaag:

Mijn chocolademousse is echt goddelijk lekker :9
De sabayon was niet zo super (nog te veel wijnsmaak).
De stoofschotel was ok, niet echt geweldig.
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:58:35 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138240166
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:54 schreef Isabeau het volgende:

Ik krijg uiteindelijk wel salaris hoor! Alleen steeds veel later.
Jouw kosten gaan ook door en jij moet ook jouw rekeningen kunnen betalen.
Dus betaal op tijd of de zorg houdt (tijdelijk) op.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138241914
Ik heb groene asperges gekocht. :D Weet iemand een lekker gerecht? Ik heb ze nog nooit gemaakt.
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:32:43 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_138242036
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb groene asperges gekocht. :D Weet iemand een lekker gerecht? Ik heb ze nog nooit gemaakt.
gewoon het zelfde behandelen als "normale" asperges.
pi_138242087
Die heb ik ook nog nooit gemaakt.
pi_138242135
Ik denk dat ik ze ga grillen en dan bij de gnocchi doe.
pi_138242280
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik ze ga grillen en dan bij de gnocchi doe.
Grillen :Y Ze zijn (vind ik) verfijnder dan witte asperges en ik zou ze ook niet zo lang koken of met een hollandaise saus serveren. Eerder door een salade oid.
pi_138242486
Vraagje, ik wil graag een koksmes aanschaffen en nu zie ik allerlei afmetingen en ik vraag me af wat de meest gangbare maat is. Het gaat om 16, 20, 23 en 26 cm :?
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:42:26 #98
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_138242554
Op Fok! 26 cm :Y
Confidence through competence
pi_138242721
quote:
11s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
Op Fok! 26 cm :Y
Maar ik ben geen jongetje, dus ik heb wat meer keus!
pi_138243190
Volgens mij is 20 normaal.
pi_138243358
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Eerst maar eens in mijn hand houden om het verschil te voelen/ervaren.
pi_138243370
Ik moet ook nog eens goede messen uit gaan zoeken. Als ik die baan krijg dan komt dat er echt snel. :9

Stiekem blijf ik wel een meisje en kijk ik in de kookwinkel toch voornamelijk naar wat ik het mooiste vind. Zijn echt onwijs mooie messen. O+ Maar waarschijnlijk is dat niet waar je op zou moeten letten.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:03:52 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138243941
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Klopt, maar je moet het zelf even in de hand voelen. Ook qua gewicht en soort.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:04:52 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138243994
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
Zijn echt onwijs mooie messen. O+ Maar waarschijnlijk is dat niet waar je op zou moeten letten.
Nee, er zijn ettelijke topics over messen te vinden in CUL.
Ik heb bij de keuze van mijn messen daar best veel aan gehad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138244033
Ik doe al 20+ jaar al mijn snijwerk met een molenmes aardappelschilmesje O-)
Deze week bedacht ik bij het snijden van witte kool dat het domweg idioot en niet te doen was.
pi_138244083
Ik vraag me alleen af of ik nu wel kan snijden met zo'n enorm groot mes :')
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:08:43 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138244209
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe al 20+ jaar al mijn snijwerk met een molenmes aardappelschilmesje O-)
Deze week bedacht ik bij het snijden van witte kool dat het domweg idioot en niet te doen was.
Molenmesje wordt hier ook nog steeds heel veel gebruikt.
Daarnaast een Japans pettymes, een Den Herder koolstof Satukanmes en wat andere uitbeen-, snij en koksmessen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138244226
Er ligt zoveel lekker ijs weer in de supermarkten O+
Kon niks laten liggen.
Heb calippo's, solero's, zure mattenijsjes, splitijsjes, passievruchtsorbet en B&J greek yoghurt gehaald vnv.. En mn ijslade zat al halfvol en nu totaal vol :@
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:09:32 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138244253
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me alleen af of ik nu wel kan snijden met zo'n enorm groot mes :')
Went snel. Als ik hem eenmaal in mijn hand heb snij ik er ook de velletjes van een kleine teentje knoflook mee af. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138244335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef z80 het volgende:

[..]

gewoon het zelfde behandelen als "normale" asperges.
Neeeeeeeee!!! Niet schillen en kapot koken!!!

Onderste stukje (houterige deel) er af 'knakken', kort blancheren en in een salade verwerken bijv. Of grillen.. niet meer nodig :9
pi_138244408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Went snel. Als ik hem eenmaal in mijn hand heb snij ik er ook de velletjes van een kleine teentje knoflook mee af. :)
Dat doe ik inderdaad ook. :D Maar het is dan ook mijn enige redelijk scherpe mes, dus ik gebruik hem standaard voor alles. Voor de rest alleen van die brakke goedkope aardappelmesjes.
pi_138244479
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef Myraela het volgende:
Voor de rest alleen van die brakke goedkope aardappelmesjes.
Oh, de horror! Mijn ouders hebben alleen zulke 1 euro mesjes en ik moet er altijd een beetje van huilen. Ik neem mijn eigen mesje standaard mee naar verjaardagen, want als ik iets moet snijden wil ik niet zo'n goedkoop bot kreng gebruiken.
pi_138244509
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat doe ik inderdaad ook. :D Maar het is dan ook mijn enige redelijk scherpe mes, dus ik gebruik hem standaard voor alles. Voor de rest alleen van die brakke goedkope aardappelmesjes.
Ga naar blokker en koop een molenmes :Y en flikker die brakke mesjes weg, die zul je nooit meer nodig hebben ;)

Ik ben erg blij met mijn grote koksmes. Maar gebruik daarnaast ook veel het molenmes, mijn groentemesjes, vleesmes.. Alleen een fileermes heb ik niet. maar dat doe ik ook niet zo vaak.
pi_138244553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, de horror! Mijn ouders hebben alleen zulke 1 euro mesjes en ik moet er altijd een beetje van huilen. Ik neem mijn eigen mesje standaard mee naar verjaardagen, want als ik iets moet snijden wil ik niet zo'n goedkoop bot kreng gebruiken.
Vreselijk he.. dat mensen uberhaupt iets gesneden krijgen :N
Dat vind ik ook altijd zo irritant in vakantiehuisjes/appartementen. Botten messen en dan nog een glazen snijplank ook :'(
pi_138244577
Zijn molenmesjes duur? :@
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:15:43 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138244616
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef Myraela het volgende:
Nee.
En gaan echt jaren mee.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138244618
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef Myraela het volgende:
Bij onze blokker was ie nu een tientje.. Vond ik duur.. Kan veel goedkoper maar ik had hem NU nodig dus toch maar meegenomen :P
pi_138244629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap het ook echt niet! Daar kan je niet echt iets mee snijden.

10,95 bij Kookpunt, Myraela
pi_138244638
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit pas sinds kort in de fase dat ik niet meer alles direct wil hebben, maar liever wat langer spaar totdat ik echt goede kwaliteit kan kopen.

Dus voorheen was het graaien bij de Action en Xenos of IKEA. Nu baal ik van veel dingen.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:16:27 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138244655
Poef.....gone! ©golfer
pi_138244673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee.
En gaan echt jaren mee.
Behalve als iemand ze per ongeluk bij het groenteafval gooit }:|

Maar dit is dus al mijn 3e. In de 1e kwamen hele diepe hakkels (geen idee hoe dat kwam) en die ander is dus verdwenen..
pi_138244700
Tof, die ga ik zeker eens meenemen. Ik heb nog een 10 euro cadeaubon bij Kookpunt. Kreeg ik voor deelname aan de bakwedstrijd. :D
pi_138244737
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:17 schreef Myraela het volgende:
Tof, die ga ik zeker eens meenemen. Ik heb nog een 10 euro cadeaubon bij Kookpunt. Kreeg ik voor deelname aan de bakwedstrijd. :D
Gewoon meteen doen! Echt! :Y
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:20:27 #124
63722 z80
I fink you freaky
pi_138244910
zolang ik mijn messen nog mishandel doe ik het met goedkope zooi en een aanzetstaal.
ik moet nog wel een keer een slijpstaal kopen.
wel heb ik een mes dat ik enkel voor bladgroente en fruit gebruik. na een paar keer een ananas geslacht te hebben is een mes bod.
pi_138244962
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Organische architectuur. Kán mooi zijn. In Alkmaar staat een kerkje in die stijl en die vind ik wel goed gelukt. Is een beetje antroposofisch he, al die abgeeckte hoeken..

Overigens is dit dus een kerkje van de antroposofische christengemeenschap, dus dan past het ook gewoon goed ;)
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan een hobbithuis :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 27-03-2014 22:32:19 ]
pi_138244965
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:

Maar dit is dus al mijn 3e. In de 1e kwamen hele diepe hakkels (geen idee hoe dat kwam) en die ander is dus verdwenen..
Ik heb ooit een rondleiding bij de VAM gehad (vuilverwerkingsbedrijf) en daar haalde een magneet metaal uit het huisvuil. Vooral aardappelschilmesjes dus _O-
pi_138244994
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een rondleiding bij de VAM gehad (vuilverwerkingsbedrijf) en daar haalde een magneet metaal uit het huisvuil. Vooral aardappelschilmesjes dus _O-
Nu weten we hoe dat komt :+
pi_138245014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Net als dunschillers en vorken. :')
pi_138245018
Dat is mij ook al een aantal keer overkomen. :D
pi_138245053
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:

Nu weten we hoe dat komt :+
Zo ben ik ook al mesjes kwijt geraakt :Y Inc. molenmesjes :@
pi_138245105
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo ben ik ook al mesjes kwijt geraakt :Y Inc. molenmesjes :@
Nou ik weet zeker dat IK het niet was iig! Ik leg geen mesjes in het afvalbakje van de gootsteen.. 8)7 :N
pi_138245522
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Eerst maar eens in mijn hand houden om het verschil te voelen/ervaren.
Als je gaat kijken, kijk ook eens naar een santoku-mes. Ik heb er eentje gekocht en vind het heel prettig werken: http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/santoku-messen.htm
pi_138245625
Heb je al een idee welke winkels je morgen allemaal in moet Isa :o
pi_138245629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd zo irritant in vakantiehuisjes/appartementen. Botten messen en dan nog een glazen snijplank ook :'(
De laatste paar vakanties heb ik mijn eigen messenblok en snijplank meegenomen :P
pi_138245739
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De laatste paar vakanties heb ik mijn eigen messenblok en snijplank meegenomen :P
Dat gaat me een beetje te ver (we gaan immers meestal met een rugzakje de boot op) maar ik koop vaak wat nieuwe schilmesjes zodat ik iig iets er mee kan :Y En ik neem mijn opinel zakmes mee. Vergelijkbaar met het molenmes alleen dan inklapbaar ^O^
pi_138245803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Heb je al een idee welke winkels je morgen allemaal in moet Isa :o
Er moet een nieuwe zomerjas komen en ondergoed, dus daar is dochterlief natuurlijk het meest geschikt voor. Verder heb ik mijn oog laten vallen op de Wüsthof Classic Ikon, uiteraard uit Solingen.
pi_138245824
Een programma over een vrouw die verslaafd is aan zichzelf door bijen laten steken. Sommige mensen zijn echt raar.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:36:47 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138245869
Yes. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_138245925
En ze voelt zichzelf er nog schuldig over ook, want de bijen gaan natuurlijk dood.
pi_138245957
Als ik al kook :@ gebruik ik meestal maar 1 mes :D
Degene die het lekkerste snijd van allemaal *O* Niet te groot en niet te klein is.
Japans geloof ik.

Oh en poes speelt :o
pi_138246026
Poes speelt *O*
pi_138246034
*O*
pi_138246292
*O* voor Xena!
pi_138246617
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
Een programma over een vrouw die verslaafd is aan zichzelf door bijen laten steken. Sommige mensen zijn echt raar.
Wij zitten hetzelfde programma te kijken. ^O^
pi_138247198
Woei :D Bonbons zijn klaar. Nu ff een nachtje uitharden en dan morgenochtend uit de vorm tikken. Ben benieuwd :D Maar wat een rotzooi wordt de keuken _O-

Beduidend leuker avondje dan bij een leverancier langs voor productdemo's eigenlijk wel.
pi_138247377
Hmmm en ik mag zondag proeven? ;)
pi_138247582
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Myraela het volgende:
wat :{
Ramt ze expres tegen korven of gooit ze honing over dr lijf?
pi_138247786
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm en ik mag zondag proeven? ;)
Als ze nog leven dan :P En als ze idd helemaal lukken. Weet ik morgenochtend pas ;)
pi_138250614
Soms vind ik het zo jammer dat ik niet bewust heb meegemaakt dat mijn opa de bakkerij nog had. Hij is ermee gestopt toen ik 5 of 6 was. Maar als ik dit soort dingen zie, dan vind ik dat toch heel jammer. Ik had graag nog veel dingen van hem geleerd:

(Bakker in het filmpje is overigens niet mijn opa hoor :P)
pi_138251096
Ja, daar kom je dan pas veel later achter.. zo gaan die dingen.
Geen familielid die het overgenomen heeft ?
pi_138251255
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ja, daar kom je dan pas veel later achter.. zo gaan die dingen.
Geen familielid die het overgenomen heeft ?
Nope. Niemand voelde zich geroepen. En nu denk ik wel eens: was ik dat maar gaan doen ipv IT-er spelen.
pi_138251276
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef PdeHoog het volgende:

Nope. Niemand voelde zich geroepen. En nu denk ik wel eens: was ik dat maar gaan doen ipv IT-er spelen.
Het zou nog kunnen, een carriëre switch :7
(ik deed er eentje op mijn 39e *) )
pi_138251362
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het zou nog kunnen, een carriëre switch :7
(ik deed er eentje op mijn 39e *) )
Nou, dat zou betekenen dat ik opnieuw naar school moet en dat zijn MBO-opleidingen die niet deeltijd gedaan kunnen worden :P daarnaast zie ik het somber in voor 80% van de bakkers. Ik denk dat alleen de echt goede zullen overblijven. Men haalt brood en banket steeds meer in de supermarkt. Je hoort dat ook van de warme bakker onder de flat.
pi_138251393
Of toch je kruid verschieten met groots, met al je passie bakken en het op zo'n site verkopen/aanbieden voor mensen in de buurt? Kan je wel lekker je ei (eren) kwijt!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 maart 2014 @ 01:50:01 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138251860
:W

Erg gezellig met de -35 borrel na afloop van de installatie van de gementeraad ;)
De raad is erg verjongt en dat is zeer positief ;).
pi_138252581
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Of toch je kruid verschieten met groots, met al je passie bakken en het op zo'n site verkopen/aanbieden voor mensen in de buurt? Kan je wel lekker je ei (eren) kwijt!
Hmmm.....ben bang dat het dan weer zo'n moetje wordt. Beetje als met fotograferen.
pi_138253371
pi_138253433
Die zien er netjes uit!
pi_138253502
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zien er netjes uit!
Ja. Ik ga ze zo proeven als ze op temperatuur zijn :D Ik heb er 17 uit de vorm weten te redden. 4 zijn blijven steken. Arme buren. Heb best hard met die vorm op het aanrecht moeten slaan :')
pi_138253603
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat :{
Ramt ze expres tegen korven of gooit ze honing over dr lijf?
Ze pakt zo'n bij met een grote pincet vast, en houd hem dan dicht bij der lichaam. Ze doet elke dag wel 15 bijen. Begonnen omdat bijensteken de pijn van der reuma zouden verlichten.

Heb het programma niet afgekeken, maar mensen hebben echt rare dingen soms. :')
pi_138253612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Woei :D

[ afbeelding ]
Ze zien er iig mooi uit, wat voor vulling zit erin?
pi_138253747
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:45 schreef Myraela het volgende:

Ze pakt zo'n bij met een grote pincet vast, en houd hem dan dicht bij der lichaam. Ze doet elke dag wel 15 bijen. Begonnen omdat bijensteken de pijn van der reuma zouden verlichten.

Heb het programma niet afgekeken, maar mensen hebben echt rare dingen soms. :')
Het internet heeft me allerlei dingen geleerd die ik niet had willen weten. Ooit iets gelezen over een man die seksueel genot haalde uit bijen die hem in zijn...piemel staken.
pi_138253759
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze zien er iig mooi uit, wat voor vulling zit erin?
Een ganache van pure chocola met creme de cacao. Had geen andere likeur in huis. Volgende keer ga ik er denk ik Dalwhinnie doorheen mengen :9

En ik wil nog een versie met caramel maken :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:56:53 #164
221912 minilot
Nancy boy
pi_138253764
Eigenlijk veel te druk op kantoor om de FOK!ken, maar ik moet toch even...

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Woei :D

[ afbeelding ]
^)
?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:58:15 #165
221912 minilot
Nancy boy
pi_138253792
pi_138253846
Ziet er goed uit P :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:03:24 #167
45206 Pietverdriet
pi_138253869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het internet heeft me allerlei dingen geleerd die ik niet had willen weten. Ooit iets gelezen over een man die seksueel genot haalde uit bijen die hem in zijn...piemel staken.
Ons Lief vliegend spaghetti monster heeft rare kostgangers

[ Bericht 83% gewijzigd door Pietverdriet op 28-03-2014 09:13:00 ]
pi_138253987
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er goed uit P :9
^^

Nu allemaal lekkere vullingen bededenken voor de volgende keer O+
pi_138254013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ok, dat overtreft echt alles. :') Gadverdamme zeg.
pi_138254042
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een ganache van pure chocola met creme de cacao. Had geen andere likeur in huis. Volgende keer ga ik er denk ik Dalwhinnie doorheen mengen :9

En ik wil nog een versie met caramel maken :9
Klinkt wel lekker. :9

Ik vind zulke dingen altijd leuk om te zien, maar raar genoeg trekt het mezelf helemaal niet om te gaan maken. Ik ga vandaag of morgen wel chocolade truffels maken. :9
pi_138254146
Chocolade truffels heb ik wel een keer gemaakt, yum! *O*
En een beetje ontbeten met chocolademousse net, oh wat toch een goddelijk spul is dat. En zoveel beter dan al die véél te luchtige mousses in de supermarkt. Daar zit gewoon extra te veel lucht in om het licht en goedkoop te maken.
pi_138254161
Ik heb ooit zo'n bonbonworkshop gevolgd en was toen enthousiast om het thuis ook eens te proberen.
Maar helaas nooit meer gedaan.
pi_138254192
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade truffels heb ik wel een keer gemaakt, yum! *O*
En een beetje ontbeten met chocolademousse net, oh wat toch een goddelijk spul is dat. En zoveel beter dan al die véél te luchtige mousses in de supermarkt. Daar zit gewoon extra te veel lucht in om het licht en goedkoop te maken.
Dat supermarkt spul lijkt niet eens op chocolademouse inderdaad.

Mijn ex-stiefvader had een keer chocolade mouse gemaakt, was een vlaams recept. En je moest 7 reepjes chocolade gebruiken.

Na 3 hele repen dacht hij dat het eigenlijk best veel was. Bedoelde het recept 7 reepjes, alsing 7 lijnen van 1 reep. :') Dus dat was chocolademouse waar je echt in moest hakken. :') Maar stiekem best lekker. :@
pi_138254208
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:19 schreef Myraela het volgende:

Mijn ex-stiefvader had een keer chocolade mouse gemaakt, was een vlaams recept. En je moest 7 reepjes chocolade gebruiken.

Na 3 hele repen dacht hij dat het eigenlijk best veel was. Bedoelde het recept 7 reepjes, alsing 7 lijnen van 1 reep. :') Dus dat was chocolademouse waar je echt in moest hakken. :') Maar stiekem best lekker. :@
_O- sommige maataanduidingen zijn ook verre van logisch!
pi_138254477
Ik wilde even wat geld voor Ross halen voor vanavond (we hebben maar 1 bankpas), staat er 2 euro op de rekening :') Er zijn dus allemaal rekeningen afgeschreven en er is geen geld binnen gekomen. Wordt leuk winkelen ^O^
pi_138254683
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde even wat geld voor Ross halen voor vanavond (we hebben maar 1 bankpas), staat er 2 euro op de rekening :') Er zijn dus allemaal rekeningen afgeschreven en er is geen geld binnen gekomen. Wordt leuk winkelen ^O^
Dat is irritant :{
pi_138254706
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is irritant :{
Zacht gezegd wel ja. Kan helemaal niets betalen dus.
pi_138254735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zacht gezegd wel ja. Kan helemaal niets betalen dus.
Zak diepvriesfriet halen? Is beter dan geen eten :{ Wel balen zeg!
pi_138254791
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef Selestha het volgende:

Zak diepvriesfriet halen? Is beter dan geen eten :{ Wel balen zeg!
Ik ga winkelen met mijn moeder. En dat had ik expres op de 28ste gepland omdat ik dan genoeg geld heb. Wel heel goedkoop dagje nu, want ik kan niet eens mijn aandeel in de lunch etc betalen.

Voor Ross laat ik mijn portemonnaie achter, daar zit nog gewoon contant geld in (zo'n 10 euro, zat dus).
pi_138254850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga winkelen met mijn moeder. En dat had ik expres op de 28ste gepland omdat ik dan genoeg geld heb. Wel heel goedkoop dagje nu, want ik kan niet eens mijn aandeel in de lunch etc betalen.

Voor Ross laat ik mijn portemonnaie achter, daar zit nog gewoon contant geld in (zo'n 10 euro, zat dus).
Oh sorry ik ben een beetje duf vandaag, ik dacht dat je het over boodschappen had. Wel balen :{

Kan je als oplossing wat geld lenen van je moeder ofzo?
pi_138254877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:33 schreef Isabeau het volgende:
-O- stom
Hopelijk heb je toch een leuke dag samen met je moeder
pi_138254886
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Selestha het volgende:

Oh sorry ik ben een beetje duf vandaag, ik dacht dat je het over boodschappen had. Wel balen :{

Kan je als oplossing wat geld lenen van je moeder ofzo?
Ik vrees dat het dat laatste wordt ja :Y Maar ik baal er stevig van. Van de 7 maanden dat ik er nu werk heb ik 3x op tijd geld gehad.
pi_138254905
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Sarabi het volgende:
-O- stom
Hopelijk heb je toch een leuke dag samen met je moeder
Beetje te lang dagje, maar we zullen het vast wel gezellig hebben.
pi_138254973
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje te lang dagje, maar we zullen het vast wel gezellig hebben.
Ja ik las het gisteren, is ook niets voor mij.
Maar goed :) komt vast goed inderdaad.
pi_138255408
quote:

[..]

Ik vrees dat het dat laatste wordt ja :Y Maar ik baal er stevig van. Van de 7 maanden dat ik er nu werk heb ik 3x op tijd geld gehad.
Wat zegt je werkgever ervan?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:18:08 #186
221912 minilot
Nancy boy
pi_138255560
quote:

[..]

Poeh! Ik heb dat regelmatiger dan me lief is op de meest onhandige momenten (vaak onderwek naar iets), maar da's dan meestal omdat ik zelf onnozel en onhandig met mijn geld ben omgesproken. Niet omdat mijn werkgever te laat is. Wat lijkt me dat ontzettend balen zeg! En eigenlijk onacceptabel ook. :{
pi_138256016
Isa dat kan echt niet hoor!! :N
pi_138257242
Zo. Toen was het ineens 11 uur. Goedemorgen. :O

P, wat zien die bonbons er smakelijk uit! :9
Isa, wat kut van je geld. Daar moet je werkgever echt iets aan doen hoor!
pi_138257396
Bonbons zijn ook erg smakelijk :Y)
pi_138258340
Zo, tuintje eens voorzien van mest en het gras een beetje bij gezaaid waar nodig :s) Nog steeds zo blij met hoe het geworden is O+
Alleen het zevenblad offensief gaat weer op volle kracht vooruit, spul komt overal weer op }:|
pi_138259259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Bonbons zijn ook erg smakelijk :Y)
Meervoud :D Of proefde je er eentje B-)

Ja, tuintje ! Gras is twee weken geleden al eens gemaaid en vertroeteld.
Gister in de tuin gewerkt en de Annabelle uitgeruimd en zooi geruimd.
Nu: spierpijn en stukke handen.

Isa: heeft je collega ook problemen met té laat overmaken ?
Kunnen jullie samen eens het gesprek aangaan.
En ook over de vakantiedagen!

Ondertussen veel plezier ondanks alles. In ieder geval lekker weer oO<
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:42:41 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138259630
quote:

[..]

Wat ik gisteren al schreef:
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:58 schreef golfer het volgende:

Jouw kosten gaan ook door en jij moet ook jouw rekeningen kunnen betalen.
Dus betaal op tijd of de zorg houdt (tijdelijk) op.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:48:53 #193
45206 Pietverdriet
pi_138259812
quote:

[..]

Dat is een heel slecht teken, zou op zoek gaan naar een andere baan
pi_138261255
ennn afgewezen voor de baan.
pi_138261373
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:41 schreef Myraela het volgende:
ennn afgewezen voor de baan.
Oh super kak. ;(
Gaven ze nog een reden?
pi_138261474
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh super kak. ;(
Gaven ze nog een reden?
Te weinig ervaring.
pi_138261494
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Te weinig ervaring.
Vind ik altijd zo'n snotreden. Wel superkut. ;(
pi_138261653
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vind ik altijd zo'n snotreden. Wel superkut. ;(
Ja, ik baal. :') Eerst was ik even vrolijk omdat het in ieder geval geen directe afwijzing was. En dat is best fijn na een hoop afwijzingen. Maar uiteindelijk voel ik me hierdoor alleen maar hopelozer. :')
pi_138261672
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik baal. :') Eerst was ik even vrolijk omdat het in ieder geval geen directe afwijzing was. En dat is best fijn na een hoop afwijzingen. Maar uiteindelijk voel ik me hierdoor alleen maar hopelozer. :')
Dat snap ik. En nu kan ik alle cliche's uit de kast trekken, maar dat helpt je geen kut.
Ik ga het toch doen: jouw baan komt nog wel. :Y
pi_138262062
quote:

Pfft ;( :*
pi_138262085
Xena een half uurtje zonder kap onder toezicht in de tuin gelaten.
Heeeeerlijk vond ze het, ze waste zich overal niet alleen dwangmatig haar pootje. En ze ging lekker gras eten, ze taalde niet naar de tuin uitlopen.
Straks nog ff een sessie, tis zulk lekker weer! *O*
pi_138262358
quote:

[..]

Bah -O-
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:58:52 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138263460
quote:

[..]
Wat kut voor je.
Toch maar gewoon optimistisch proberen te blijven doorgaan met solliciteren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138263683
quote:

[..]

Balen! :*

Maar het komt echt wel, geduld ;) Ik dacht hier ook na drie maanden afwijzingen krijgen dat ze me echt niet gingen aannemen, maar ik heb zelfs hier in dit dorp werk gevonden. En hier gaat alles van mond tot oor ;)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:38:27 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138266585
Morgen gaan we met de voorverkoop voor het nieuwe seizoen van OLT Caprera beginnen. Ik heb de programmering al bekeken en er zitten weer een aantal leuke voorstellingen en artiesten tussen. *O*
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 28-03-2014 16:44:34 (typo) ]
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:46:58 #206
45206 Pietverdriet
pi_138266877
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef golfer het volgende:
Morgen gaan we met de voorverkoop voor het nieuwe sseizoen van OLT Caprera beginnen. Ik heb de programmering al bekeken en er zitten weer een aantal leuke voorstellingen en artiesten tussen. *O*
SPOILER
Ken je la Pat?
treed helaas niet meer op kom ik net achter, ben paar jaar geleden naar een van haar laatste concerten geweest
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:04:08 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138271362
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:

Ken je la Pat?
treed helaas niet meer op kom ik net achter, ben paar jaar geleden naar een van haar laatste concerten geweest
Nee, ken ik niet en zo te zien ook niks aan gemist. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138282120
Isa hoe was je winkeldagje *O*
pi_138289615
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Isa hoe was je winkeldagje *O*
Ja, gezellig! En de dag is eigenlijk om gevlogen :o Was heerlijk warm natuurlijk en we hebben dan ook fijn op een terrasje gezeten uit de wind.

Nu weer werken *O*
en Piet, ik wil wel ander werk, graag zelfs, maar wie wil nou iemand zonder diploma's?
pi_138289834
Heb je je koksmes nog gevonden?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:45:16 #211
45206 Pietverdriet
pi_138290227
Ja, het zat in de rug van me ex, hoe die daar nu kwam..
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:45:32 #212
45206 Pietverdriet
pi_138290229
oh, euh, je vroeg het niet aan mij?
pi_138291144
:')
pi_138291149
Goedemorgen zonnetjes! :W

De zon schijnt, het is mooi weer, jeej! O+
  zaterdag 29 maart 2014 @ 09:59:19 #215
45206 Pietverdriet
pi_138291169
Morge lonaa
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:00:34 #216
45206 Pietverdriet
pi_138291188
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, ken ik niet en zo te zien ook niks aan gemist. ;)
Ah, je bent een jeans dragende oudere jongere die vind dat muziek engelstalig moet zijn?
pi_138291256
Dag Piet, hoe is je zaterdag?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:07:32 #218
45206 Pietverdriet
pi_138291296
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Dag Piet, hoe is je zaterdag?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:08:09 #219
45206 Pietverdriet
pi_138291309
Heerlijk, prachtig weer, ga zo asperges halen, beetje in de tuin werken
pi_138291568
Goeiemorgen!
Mooi dat je een leuke shopdag hebt gehad Isa!
Ik ga vanmiddag ook lekker de zon in! Zon O+
pi_138291701
Je hebt inderdaad heerlijk weer gehad Isa! Mooi dat je genoten hebt.

Gisteren een nieuw (tweede) setje oorbellen laten schieten
Was bang dat slapen op mijn oor niet ging lukken maar dat viel gelukkig mee :D
pi_138292753
:s) ik heb er al een halve dag opzitten. Om 7 uur stond ik in het veld met de fotowerkgroep. Leuk. Hooglandertjes portretteren vooral O+
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:25:56 #223
3878 Vork
Manisch creatief
pi_138292963
Dit weer is echt perfect. Ik moet toevallig 2 dagen achter elkaar in Wageningen zijn. Een betere gelegenheid om een stukje te fietsen is er haast niet.
pi_138293125
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt inderdaad heerlijk weer gehad Isa! Mooi dat je genoten hebt.

Gisteren een nieuw (tweede) setje oorbellen laten schieten
Was bang dat slapen op mijn oor niet ging lukken maar dat viel gelukkig mee :D
Leuk! Deed het zeer?
pi_138293157
Sun ik had gewoon helemaal gemist dat je weer ff aan het werk bent :@
Gaat het beter met je? :)
pi_138293432
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Leuk! Deed het zeer?
Nee, je voelt het wel maar pijn kan je het niet noemen
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:50:42 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138293471
Het programma van het Openluchttheater staat nu ook online. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_138293495
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun ik had gewoon helemaal gemist dat je weer ff aan het werk bent :@
Gaat het beter met je? :)
Oh geeft niets hoor. Maar hoe kom je er ineens zo bij? :D
Beter ja maar ik ben er nog niet hoor. Zit nu op 2 dagdelen, daar komt snel een 3e bij. Tegen de zomer verwachten we dat ik weer volledig werk, maar misschien ook wel niet.. rustig aan :Y
pi_138293783
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh geeft niets hoor. Maar hoe kom je er ineens zo bij? :D
Beter ja maar ik ben er nog niet hoor. Zit nu op 2 dagdelen, daar komt snel een 3e bij. Tegen de zomer verwachten we dat ik weer volledig werk, maar misschien ook wel niet.. rustig aan :Y
Ik hoop het voor je!
Ja dacht dat het nog niet goed ging en toen je zei dat je op je werk ging trakteren raakte ik ff in de war maar ff terug had je het over 'op werk' en toen wist ik zeker dat je er weer was :D

Idd rustig aan en geen verwachtingen scheppen voor jezelf, het komt vanzeld wel weer.
En sorry dat ik het niet eerder opgemerkt heb.
pi_138293797
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, je voelt het wel maar pijn kan je het niet noemen
Oh beter!
Ik moest ontzettend huilen maar ik was 6. Misschien dat ik nu groter en sterker ben geworden :P
pi_138293833
Oooh en Myraela van je afwijzing! Of het nou een directe of met betere uitleg is, het blijft altijd kut als je ergens hebt gesolliciteerd waar je enthousiast over bent.
pi_138293879
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oh beter!
Ik moest ontzettend huilen maar ik was 6. Misschien dat ik nu groter en sterker ben geworden :P
Vast wel ;)
Ik weet niet hoe ik reageerde toen ik zo jong was.....weet nog wel hoe mijn eerste zweerknopjes er uit zagen :D sterretjes
pi_138293916
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je!
Ja dacht dat het nog niet goed ging en toen je zei dat je op je werk ging trakteren raakte ik ff in de war maar ff terug had je het over 'op werk' en toen wist ik zeker dat je er weer was :D

Idd rustig aan en geen verwachtingen scheppen voor jezelf, het komt vanzeld wel weer.
En sorry dat ik het niet eerder opgemerkt heb.
Nee joh, niets sorry. Is toch ook allemaal helemaal niet zo boeiend ;) :P
pi_138293932
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vast wel ;)
Ik weet niet hoe ik reageerde toen ik zo jong was.....weet nog wel hoe mijn eerste zweerknopjes er uit zagen :D sterretjes
Ik was 4 en toen viel het mee. Maar toen ik 20 was en er gaatjes bij nam deed het verrekte pijn :X Dus ik hou het maar op 4 totaal.. ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 maart 2014 @ 12:40:41 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138294429
pi_138294585
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee joh, niets sorry. Is toch ook allemaal helemaal niet zo boeiend ;) :P
Tuurlijk wel! Doe niet zo mal ;)
pi_138294695
Buiten verstoppertje spelen met mn nichtje. Ik verstop me achter de kliko.

Babi M. legt haar vuistjes op haar ogen: '1,2,3,4,5,6,7,8,9,10! wiezewezzewezzezien, IK KOM!'

Lig ik in een scheur achter de container _O-

'Nouuu tante Mellelie, stil nou!'

Sorry Miya :D
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:16:49 #238
45206 Pietverdriet
pi_138295324
Drie kilo dikke asperges voor 15 Euro, dat wordt smullen
pi_138298474
De Ik-jes van het NRC blijven leuk.
quote:
De Slegte

Jaren geleden, toen Polare nog gewoon De Slegte heette, stond ik in een van hun filialen bij de kassa in een geanimeerd gesprek gewikkeld met het hoofd van het antiquariaat. We werden gestoord door een man die vanuit de winkel op ons toeliep met een stapeltje boeken die hij op de toonbank legde. De antiquaar stelde zich achter de toonbank op, uit z’n humeur door deze onderbreking, en bekeek de boeken. „Het spijt me”, zei hij, „Hier hebben we geen belangstelling voor.” Hij schoof het stapeltje terug naar de man. Die keek hem verbouwereerd aan: „Ik wilde ze met u afrekenen, ik heb ze hier net uitgezocht”, antwoordde hij. De antiquaar rekende met een rood hoofd af.

Bart de Vries
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:11:03 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138298828
Heerlijk even op het strand geweest en bij Woodstock een biertje gedronken en nacho's gegeten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138298867
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:11 schreef golfer het volgende:
Heerlijk even op het strand geweest en bij Woodstock een biertje gedronken en nacho's gegeten.
[ afbeelding ]
Goh wat ziet dat er heerlijk zonnig uit Golfer :) Hier lijkt het net of de winter opeens begonnen is :')
pi_138298885
Jammer!
t Was heerlijk hier. Je ziet wel dat mensen heel wisselend gekleed gaan. Van gewoon zwembroek tot laarzen met winterjassen :D
pi_138298910
Qua gluten bevalt het me wel dat ik nu vanalles kan eten wat eerst niet kon, pizza bijvoorbeeld.

Maar dat valt toch in het niet bij de gezondheidseffecten van het eten van gluten :{ Ik zit nu alweer onder de dermatitis (huiduitslag die bij coeliakie hoort), ik ben in drie dagen drie kilo zwaarder (vocht dat vastgehouden wordt) en ik verga van de kramp; waar ik gelukkig pillen voor heb. Maandag naar de dokter voor iets tegen de huiduitslag.
pi_138298918
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Jammer!
t Was heerlijk hier. Je ziet wel dat mensen heel wisselend gekleed gaan. Van gewoon zwembroek tot laarzen met winterjassen :D
Zwembroek? Is dat niet een beetje te optimistisch? :D
pi_138299065
O+

Heerlijk op het terras zitten bieren. O+
pi_138299139
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:22 schreef Lonaa het volgende:
O+

Heerlijk op het terras zitten bieren. O+
Leuk :D Het is dus echt lente in Nederland?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:31:04 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138299302
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:15 schreef Selestha het volgende:

Zwembroek? Is dat niet een beetje te optimistisch? :D
Er waren er zelfs (voornamelijk kinderen) die in zee aan het spelen waren. :)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 29 maart 2014 @ 16:31:46 #248
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_138299325
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:25 schreef Selestha het volgende:

[..]

Leuk :D Het is dus echt lente in Nederland?
Ja! Voor zolang het duurt ;) Maar de hele stad (Amsterdam) is in zomer stemming 8-)
pi_138300271
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:15 schreef Selestha het volgende:
Qua gluten bevalt het me wel dat ik nu vanalles kan eten wat eerst niet kon, pizza bijvoorbeeld.

Maar dat valt toch in het niet bij de gezondheidseffecten van het eten van gluten :{ Ik zit nu alweer onder de dermatitis (huiduitslag die bij coeliakie hoort), ik ben in drie dagen drie kilo zwaarder (vocht dat vastgehouden wordt) en ik verga van de kramp; waar ik gelukkig pillen voor heb. Maandag naar de dokter voor iets tegen de huiduitslag.
Gadverdamme zeg, kan je niet gewoon stoppen of gooit dat roet in het eten van het onderzoek?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 17:08:08 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138300459
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:15 schreef Selestha het volgende:

Je weet toch wat je hebt, dus waarom doe je dit jezelf aan?
Puur voor de bevestiging dat je dus die afwijkingen hebt?
Ik zou er lekker mee stoppen en gewoon weer glutenvrij gaan eten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_138301450
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Drie kilo dikke asperges voor 15 Euro, dat wordt smullen
Dat heb je goed gedaan kerel! Je gaat er hopelijk bij de bereiding geen ham o.i.d. bij flikkeren hé
pi_138302640
Filmpje van onze apporterende poes op Facebook *) Let niet op de rommel.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 18:25:32 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138302742
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Isabeau het volgende:
_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_138302888
En dan is hij af en toe nog veel grappiger. Sluipen naar het balletje en dan plots heel fel aanvallend met dikke staart en hoge rug :D Of wat ik zelf het meest schattige vind is als hij het balletje op de bank laat vallen en nog in mijn richting duwt met zijn pootje.
pi_138304258
quote:
O+ O+ dat kon mijn Boris ook! Maar dat was dan ook stiekem een hondje in een poezenverpakking :D

Puus O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 maart 2014 @ 19:19:38 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138304442
quote:

Wiske doet dat niet. Kan je wel wat gooien, maar gaat dan de andere kant van de zitten met het balletje/propje enz.
pi_138305757
quote:
Wat een slimme poes O+
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:11:07 #258
45206 Pietverdriet
pi_138306165
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat heb je goed gedaan kerel! Je gaat er hopelijk bij de bereiding geen ham o.i.d. bij flikkeren hé
Erbij had ik saffraanaardappels, een schuimige hollandaise, en als bijlage was gerookte wilde zalm
De drie kilo met 3 personen opgegeten.
Was niet zo geplanned, maar wel vreselijk lekker.
Gezien de weersverwachting word je volgende week doodgegooid met asperges.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:29:18 #259
63722 z80
I fink you freaky
pi_138306795
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Erbij had ik saffraanaardappels, een schuimige hollandaise, en als bijlage was gerookte wilde zalm
De drie kilo met 3 personen opgegeten.
Was niet zo geplanned, maar wel vreselijk lekker.
Gezien de weersverwachting word je volgende week doodgegooid met asperges.
volgende week dan ook een voorraad halen. gedeelte meteen in de pan en de rest de vrieskist in.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:35:36 #260
45206 Pietverdriet
pi_138307047
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:29 schreef z80 het volgende:

[..]

volgende week dan ook een voorraad halen. gedeelte meteen in de pan en de rest de vrieskist in.
Ik schil ze, dan kook ik de schillen en de kontjes een uur of wat in een liter water.
Haal dat door een zeef, dan kook ik de asperges in deze bouillon. Asperges worden gegeten en de bouillon ingevroren. De volgende keer herhaal ik dit met de bouillon. Als er een aantal maal asperges in gekookt zijn maak ik er soep mee. Die smaakt dan naar geconcentreerde vloeibare asperge.
Goddelijk lekker.
Iedere lepel je hoofd vol met asperge.
pi_138307177
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:19 schreef borisz het volgende:

Wiske doet dat niet. Kan je wel wat gooien, maar gaat dan de andere kant van de zitten met het balletje/propje enz.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Isabeau het volgende:
En dan is hij af en toe nog veel grappiger. Sluipen naar het balletje en dan plots heel fel aanvallend met dikke staart en hoge rug :D Of wat ik zelf het meest schattige vind is als hij het balletje op de bank laat vallen en nog in mijn richting duwt met zijn pootje.
:D O+
Kleine Xena in haar beginmaandjes deed het apporteren met een knuffeltje van de jongens :D Maar dan alleen als je dat ding van de trap af gooide, bracht ze hem tot bovenaan de trap en dat dan X30 keer O+
Ineens was het over en heeft ze het nooit meer gedaan :?
pi_138318821
Gezellig avondje bij vriendin gehad. Alleen om half 12 begonnen we aan een of ander ingewikkeld spel dat ik nog nooit gespeeld had. Snapte er geen hout van, kon geen informatie meer in me opnemen... Zij werd ook moe want op n gegeven moment zei ze: 'ooh ik heb allang gewonnen!' :')

:z :z

Morgen naar Scheveningen. Uur korter slapen vannacht helaas -O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 maart 2014 @ 03:00:25 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138318842
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 01:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezellig avondje bij vriendin gehad. Alleen om half 12 begonnen we aan een of ander ingewikkeld spel dat ik nog nooit gespeeld had. Snapte er geen hout van, kon geen informatie meer in me opnemen... Zij werd ook moe want op n gegeven moment zei ze: 'ooh ik heb allang gewonnen!' :')

:z :z

Morgen naar Scheveningen. Uur korter slapen vannacht helaas -O-
Oh jij hebt dat uur gejat :(
:P
pi_138319640
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Je weet toch wat je hebt, dus waarom doe je dit jezelf aan?
Puur voor de bevestiging dat je dus die afwijkingen hebt?
Ik zou er lekker mee stoppen en gewoon weer glutenvrij gaan eten.
Ja, dat heb ik dus ook al een jaar gedaan. Ik doe het mezelf aan omdat ik er nog steeds problemen door ondervindt, en vooral met werk is het echt moeilijk omdat ik vaak compleet kapot ben van bijvoorbeeld maar 2 uur werken. Ik doe het zodat ik zeker weet dat het inderdaad aan de gluten ligt, en niet toch iets anders is; en zodat ik juridisch sterk sta als dingen te moeilijk voor me zijn. Hier in Engeland zijn werknemers veel minder beschermd dan in NL, dus dan is het wel handig als ik een officiele diagnose heb en een dokter die achter me staat als dat nodig mocht zijn.
pi_138319645
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 17:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gadverdamme zeg, kan je niet gewoon stoppen of gooit dat roet in het eten van het onderzoek?
Helaas wel, ze moeten actieve beschadigingen aan je darmen kunnen zien om de diagnose te kunnen stellen. Het moet dus echt even. Maar goed, ik ga er nu ook echt voor; ik heb het al een jaar uitgesteld omdat ik dus geen zin had in een maand ellende ;)
pi_138319683
Goedemorgen *O* Zo, dat is ingewikkeld, vroeg wakker moeten worden als de klok wordt verzet. Doet mijn wekker dat automagisch of niet? Instellingen, veranderen, klok anders zetten en tòch doet hij het nog steeds ook zelf. Dus 2 uur eerder wakker gemaakt door de wekker.
pi_138319686
Ik begrijp wel waarom je het doet, Selestha :Y En ik hoop dat de ellende snel weer voorbij is als je weer glutenvrij gaat eten.
pi_138320150
Beetje balen. Gisteren een lekkere, maar stevige, wandeling over het strand en door de duinen van Meijendel gemaakt en gisteravond opeens een portie beroerd :X En vanmorgen nog niet helemaal beter en ik zou met Sun gaan wandelen en daar had ik best veel zin in eigenlijk :{ Grmbl.
pi_138320336
Ik denken dat ik super kei laat wakker was, maar het is gewoon zomertijd natuurlijk.
pi_138320448
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje balen. Gisteren een lekkere, maar stevige, wandeling over het strand en door de duinen van Meijendel gemaakt en gisteravond opeens een portie beroerd :X En vanmorgen nog niet helemaal beter en ik zou met Sun gaan wandelen en daar had ik best veel zin in eigenlijk :{ Grmbl.
Ja jammer. moeten het maar een andere keer :) Hoop dat je snel opknapt.
  zondag 30 maart 2014 @ 10:09:15 #271
45206 Pietverdriet
pi_138320494
quote:
9s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:57 schreef Myraela het volgende:
Ik denken dat ik super kei laat wakker was, maar het is gewoon zomertijd natuurlijk.
Ben expres vroeg opgestaan, lekker met de hond gelopen.
pi_138320707
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 07:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp wel waarom je het doet, Selestha :Y En ik hoop dat de ellende snel weer voorbij is als je weer glutenvrij gaat eten.
Oh ja binnen een week is de huidellende meestal al over dus het komt wel goed, is nu alleen even vervelend ;)

Ik kwam vanochtend een uur te laat op het werk :') Ik was gisteren om half vijf al naar bed gegaan en de rest was vergeten me te vertellen dat de klok vooruit ging :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 maart 2014 @ 10:26:21 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138320785
We hebben kippenbouten vanavond. Hoe zullen we die kruiden? :+
pi_138321447
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:26 schreef borisz het volgende:
We hebben kippenbouten vanavond. Hoe zullen we die kruiden? :+
Ik vind Cajun kruiden altijd heel lekker met kip, dat is een mix van paprikapoeder, knoflook, rozemarijn en chillipoeder. Soms nog een beetje citroensap erover :9
pi_138321554
Beterschap P!
pi_138322282
Gister was genieten van een stralende dag.
Diverse buren waren buiten en aan het werk in de tuin.
Gelach en grapjes en als het stil was, dan maakten de vogels herrie.

Eind van de middag zijn wij naar een ontmoeting geweest met een man of twintig
om op onze manier Truush te gedenken en herinneren.
Vele verhalen gehoord en gedeeld.
Het was goed. Het verdriet blijft.
pi_138322341
Jammer P., en Sunny van jullie wandelafspraak. -O-
pi_138323349
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:42 schreef AnneX het volgende:
Gister was genieten van een stralende dag.
Diverse buren waren buiten en aan het werk in de tuin.
Gelach en grapjes en als het stil was, dan maakten de vogels herrie.

Eind van de middag zijn wij naar een ontmoeting geweest met een man of twintig
om op onze manier Truush te gedenken en herinneren.
Vele verhalen gehoord en gedeeld.
Het was goed. Het verdriet blijft.
Oh dat is fijn, en moeilijk tegelijk...
Ik zag net ook weer een berichtje op FB van mn 'oude' vriendin in Utr die plotsklaps haar man verloor 2 weken geleden... pfft ik moet er niet aan denken.. geen afscheid niks.
Ik ben echt zo tegen de dood in deze vormen :(
  zondag 30 maart 2014 @ 14:25:53 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138326257
Heerlijk in de zon op het balkon de krant gelezen en nu het een beetje betrekt wordt het tijd van een voetbalwedstrijdje kijken. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138329362
Lekker gefietst en geshopt *O*
  zondag 30 maart 2014 @ 16:19:26 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138329752
Zo. Het kampioenschap is al bijna binnen. *O*
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 maart 2014 @ 16:20:24 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138329791
Die 2-0 ^O^
pi_138331115
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gefietst en geshopt *O*
Heerlijk weertje.

Ik lig al bijna de hele dag voor pampus op de bank. Ben even de deur uit geweest voor wat boodschappen maar dat was niet zo'n strak plan. En moet nog een keer :P
pi_138331207
Ik heb net even lekker bijgeslapen op de bank. We waren al vroeg wakker en hebben lekker 9km gewandeld. Daarna had Sam tuin-arrest omdat hij iedere moddersloot had mee genomen en een paar keer de rivier in was gedoken :D Lekker in het zonnetje opdrogen dus. Nu zijn we allemaal rozig ;) en er snurkt iets in de hondenmand. O+
pi_138331307
Zit al zo'n 3 uur in Scheveningen bij een strandtent O+

Vnv op de boulevard ergens gezellig eten :)
pi_138331321
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb net even lekker bijgeslapen op de bank. We waren al vroeg wakker en hebben lekker 9km gewandeld. Daarna had Sam tuin-arrest omdat hij iedere moddersloot had mee genomen en een paar keer de rivier in was gedoken :D Lekker in het zonnetje opdrogen dus. Nu zijn we allemaal rozig ;) en er snurkt iets in de hondenmand. O+
Lekker :) Het klinkt alsof Sam grote lol heeft gehad ;)
pi_138331341
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja die vermaakte zich prima :D Voor hem niets leukers dan een route met water. En dit liep het grootste deel langs de Regge dus hij kon zich helemaal uitleven ;)
pi_138331489
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
:D O+
Leuk dat pontje trouwens!!

quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef PdeHoog het volgende:

Heerlijk weertje.

Ik lig al bijna de hele dag voor pampus op de bank. Ben even de deur uit geweest voor wat boodschappen maar dat was niet zo'n strak plan. En moet nog een keer :P
Oh wat zonde van je dag P -O- Gister mss iets teveel geweest?
Ik merk zelf heel erg dat als je je aktiviteiten wat doseert je meer aankan.
/tip van oma :P

quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Zit al zo'n 3 uur in Scheveningen bij een strandtent O+

Vnv op de boulevard ergens gezellig eten :)
Heerlijk!
  zondag 30 maart 2014 @ 17:20:13 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_138331528
vandaag de eerste fietsronde van dit jaar gemaakt. ruim 45 kilometer. en voor het eerst met een hartslagmeter.
in de grafiekjes is mooi te zien dat waar de snelheid omlaag gaat en er dus geklommen moet worden de hartslag evenredig stijgt. en dat mijn conditie na de winter+vakantie niet heel veel heeft geleden.
pi_138331572
Babi J. heeft een eigen tuintje!
Soort school/moestuintje, niet via school maar via de gemeente.
Voor een 10tje krijgt ie 20 vierkante meter tuin en heeft ie een enorme lijst van kruiden, bloemen en groentes wat ie gaat verbouwen. Het is van maart tot september.
2X in de week van 4 tot half 6, de bedoeling is dat de ouders meehelpen maar er lopen ook vrijwilligers rond.
Hier een picje van zijn eerste kennismaking, nog een kaal tuintje :D
pi_138331581
@ B: Het voetveer :D Erg leuk idd. En een goede workout. Je moet nog flink draaien om hem over te krijgen.. :)
pi_138331600
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Babi J. heeft een eigen tuintje!
Voor een 10tje krijgt ie 20 vierkante meter tuin en heeft ie een enorme lijst van kruiden, bloemen en groentes wat ie gaat verbouwen. Het is van maart tot september.
2X in de week van 4 tot half 6, de bedoeling is dat de ouders meehelpen maar er lopen ook vrijwilligers rond.
Wow wat een onwijs tof initiatief zeg :D ^O^
pi_138331623
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef z80 het volgende:
vandaag de eerste fietsronde van dit jaar gemaakt. ruim 45 kilometer. en voor het eerst met een hartslagmeter.
in de grafiekjes is mooi te zien dat waar de snelheid omlaag gaat en er dus geklommen moet worden de hartslag evenredig stijgt. en dat mijn conditie na de winter+vakantie niet heel veel heeft geleden.
Flink tochtje Zet!

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
@ B: Het voetveer :D Erg leuk idd. En een goede workout. Je moet nog flink draaien om hem over te krijgen.. :)
Ik zag zoiets op Tavs gezicht :P
pi_138331645
:D :Y zelf vond ik het wel meevallen O-) :P
pi_138332256
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Babi J. heeft een eigen tuintje!
Wat ontzettend leuk is dat! Ik wilde als kind ook zo graag een tuintje, maar ja, de tuin was al helemaal bepland door mijn moeder }:|
  zondag 30 maart 2014 @ 18:31:28 #296
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138333536
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yep, en gelukkig had hij helemaal geen modderpootjes...

SPOILER
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_138333618
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Isabeau het volgende:

Wat ontzettend leuk is dat! Ik wilde als kind ook zo graag een tuintje, maar ja, de tuin was al helemaal bepland door mijn moeder }:|
}:|

Dit is ideaal voor een kind wat in een flatje/portiekwoning 3 hoog woont ^O^
pi_138333640
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef TAV74 het volgende:

Yep, en gelukkig had hij helemaal geen modderpootjes...

SPOILER
_O-
  zondag 30 maart 2014 @ 18:34:44 #299
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_138333649
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:23 schreef Bluezz het volgende:

Ik zag zoiets op Tavs gezicht :P
Ja, moest ook twee keer, eerst de pont onze kant ophalen en daarna nog eens oversteken :% En graag snel natuurlijk :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_138333728
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, moest ook twee keer, eerst de pont onze kant ophalen en daarna nog eens oversteken :% En graag snel natuurlijk :P
Voetveer }:|
pi_138333783
We sluiten de tent >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')