Ik ga ook aangifte doen. Ik voel me buitengesloten. Ik ben namelijk niet beledigd door Wilders.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef OProg het volgende:
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen aangifte doet.
Nog zo'n 'doorsnee' mocroquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:11 schreef gosschalks het volgende:
Laat ze het lekkere Marokkaanse wijnvrouwtje van laatst weer uitnodigen
Zou nog wel leuk zijn als er iemand de kans krijgt op een tegenwoord te geven, een voorstanderquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer houd pauw en witteman op met de grote Marokkanen show ? Volgende week ofzo?
Klopt. Volgende week gaan ze elke dag praten over de nadelen van roken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer houd pauw en witteman op met de grote Marokkanen show ? Volgende week ofzo?
Die bestaan niet, volgens de VARA.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou nog wel leuk zijn als er iemand de kans krijgt op een tegenwoord te geven, een voorstander
Roken,quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Volgende week gaan ze elke dag praten over de nadelen van roken.
Ja paar jaar geleden was het daar nog totale anarchie, kan me de beelden nog herinneren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Tottenham is eng. Echt eng. Denk je dat Gouda, Roermond en Amsterdam West erg zijn... Tottenham is de hel.
Dat is wel het 'goede' doorsneequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog zo'n 'doorsnee' mocro
Ik heb de hele week al honderd mensen gezien die klagen over wilders' uitspraken maar er zijn alsnog honderduizenden aanhangers (zelfs minus de mensen die Wilders niet meer steunen door het minder-minder verhaal). Ik heb er letterlijk nog geen een gezien.quote:
Of vaste kijkers van Spoorloosquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af waarom die Marokkanen niet begrijpen waarom zoveel Nederlanders "minder minder minder" denken. Dat zijn geen notoire racisten, gehersenspoeld door Wilders ofzo. Dat zijn gewoon vaste kijkers van Opsporing Verzocht.
Ik zie parallellen met de periode 2001-2002.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Latert het volgende:
Die kinderen hadden van niks geweten als de VARA (en overige media) normaal had gedaan de afgelopen week
Dan kijk ik zeker niet!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Volgende week gaan ze elke dag praten over de nadelen van roken.
Dit dus. Vaak herhaald en buiten de context. Zij zijn zeker mede schuldig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Latert het volgende:
Die kinderen hadden van niks geweten als de VARA (en overige media) normaal had gedaan de afgelopen week
Wilders wil nooit aan tafel in talkshows. Alleen wanneer hij een podium nodig heeft. Wilders weet de media altijd naar zijn hand te zetten. De opmerkingen van vorige week zijn bewust gemaakt, met draaiende camera's erbij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al honderd mensen gezien die klagen over wilders' uitspraken maar er zijn alsnog honderduizenden aanhangers (zelfs minus de mensen die Wilders niet meer steunen door het minder-minder verhaal). Ik heb er letterlijk nog geen een gezien.
DIe discussie zie ik dus helemaal nooit op tvquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Ik vond die uitspraken van Wilders ook niet prettig.
Maar hoe kan het dat Wilders zo populair is en zo veel stemmen vergaard? Daarvoor moeten de politici en de Marokkaanse gemeenschap eens goed in de spiegel kijken.
Dan moet je dus VVD stemmen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
Lekker ontkennen en de cijfers verkeerd interpreteren.
Ja, die problemen zijn jarenlang niet aangekaart en zelfs ontkend (in '97 was het volgens mij dat Frits Bolkestein het probeerde aan te kaarten en werd uitgejoeld)quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Ik vond die uitspraken van Wilders ook niet prettig.
Maar hoe kan het dat Wilders zo populair is en zo veel stemmen vergaard? Daarvoor moeten de politici en de Marokkaanse gemeenschap eens goed in de spiegel kijken.
Welke holocaust?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ze ontkent gewoon het Marokkanenprobleem. Dat is net zoiets als de holocaust ontkennen, dat doe je niet.
Niks makkelijker dan parallellen trekken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie parallellen met de periode 2001-2002.
Idd, om later weer in het slachtofferrol te kruipen als de overige politici en de media hebben gereageerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders wil nooit aan tafel in talkshows. Alleen wanneer hij een podium nodig heeft. Wilders weet de media altijd naar zijn hand te zetten. De opmerkingen van vorige week zijn bewust gemaakt, met draaiende camera's erbij.
Of course. Maar het hoeft niet Wilders te zijn die zichzelf verdedigd, dit is een tafel vol mensen die die arme arme kindjes willen beschermen. Pauw stelt af en toe een 'kritische' vraag. Dit is gewoon geen goed debat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders wil nooit aan tafel in talkshows. Alleen wanneer hij een podium nodig heeft. Wilders weet de media altijd naar zijn hand te zetten. De opmerkingen van vorige week zijn bewust gemaakt, met draaiende camera's erbij.
VARA MOORDENAARS!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niks makkelijker dan parallellen trekken.
Fortuyn en Wilders zijn niet te vergelijken, net zo min de politieke situatie, het media landschap en de bevolking.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef UncleDolan het volgende:
Als 6 van de 11 de scheids in elkaar aan het buiken zijn wordt de wedstrijd gestaakt.
En dat in Katwijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Ik ben verdorie de enige blanke in mijn team.
Dat is nu niet de discussie en daar gaat het niet over.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die de problemen rond Marokkanen ontkennen, kan ik niet langer serieus nemen.
En dat ook nog eens op een misselijkmakende manier. Een walgelijke vent is het.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, om later weer in het slachtofferrol te kruipen als de overige politici en de media hebben gereageerd.
Op een of andere manier ben je al racistisch als je dat benoemd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
Accepteer nou gewoon de statistiek zeg. 75% van de Marokkaanse jongeren is in aanraking geweest met politie en/of justitie. Van de autochtone jongeren nog geen 10%
Deze bewering is niet in lijn met de feiten, ik adviseer u om het jaarrapport integratie te downloaden van de CBS website in pdf formaat, als u deze 290 pagina's gaat bestuderen, dan bent u in staat om deze materie te begrijpen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
Politiek correcte bende
Accepteer nou gewoon de statistiek zeg. 75% van de Marokkaanse jongeren is in aanraking geweest met politie en/of justitie. Van de autochtone jongeren nog geen 10%. Accepteer verdomme dat percentage eens. Dat wil niet zeggen dat je Marokkaanse jongeren bij voorbaat als crimineel moet bestempelen, absoluut niet, maar benoem nou gewoon eens het probleem. Als je het niet benoemd, kun je het nooit oplossen.
Het is gewoon te pijnlijk om te benoemen dat bijna alle Marokkanen criminelen zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op een of andere manier ben je al racistisch als je dat benoemd.
Het zijn gewoon harde cijfers, daar kun je het niet eens of niet eens mee zijn.
Hier ben ik het mee eens. Al denk ik niet dat zo'n cijfer precies klopt. Een politieman houdt ook iemand staande waarvan hij denkt dat diegene schuldig is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef BlackLining het volgende:
Politiek correcte bende
Accepteer nou gewoon de statistiek zeg. 75% van de Marokkaanse jongeren is in aanraking geweest met politie en/of justitie. Van de autochtone jongeren nog geen 10%. Accepteer verdomme dat percentage eens. Dat wil niet zeggen dat je Marokkaanse jongeren bij voorbaat als crimineel moet bestempelen, absoluut niet, maar benoem nou gewoon eens het probleem. Als je het niet benoemd, kun je het nooit oplossen.
Verstond ik ook jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht dat Daniëls "Marokutten" zei, maar hij zei "Mark Rutte".
Ik verstond dat ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Nee hij zei wel Marokutten, hij is namelijk cabaretier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ah ok. Ik ook binnenkort met een beetje geluk.pquote:
Ik snap nu jouw avatar, dat jochie zit in de klas met alleen maar Marokkanen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Was er 10, 20, 30 jaar geleden dan geen onderwijs? Gaan we nu voor het eerst onderwijs aanbieden aan Marokkaanse jongeren?
En kickbokslessen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
Conclusie: er is geen Marokkanenprobleem, ze hebben een buurthuis nodig.
En een uniform op school.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
Precies. Gewoon een paar miljoen en wat knuffels tegenaan gooien, dan lost het probleem zichzelf wel opquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
Dat is dan Wilders' eigen verdienste.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De kern van mijn irritatie: De argumenten van Wilders zijn niet eens onderwerp van discussie. Het lijkt wel vanzelf sprekend dat het 'fout' is wat hij zegt.
En daarom vind ik de houding van de PvdA zo mogelijk nog verwerpelijker dan die van de PVV.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De kern van mijn irritatie: De argumenten van Wilders zijn niet eens onderwerp van discussie. Het lijkt wel vanzelf sprekend dat het 'fout' is wat hij zegt.
De betreffende scene had ook geen argumenten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit sowieso, als je Wilder's uitspraken niet had meegekregen en alleen tv had gekeken afgelopen week zou je denken dat Wilders de treinen weer had laten rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Intellectueel het volgende:
De politiksering van de gevoelens van kinderen is trouwens wel erg eng. Men wekt net de indruk alsof Wilders tot grootschalige razzia's in Overvecht en Bos en Lommert heeft opgeroepen. Ik kan me voorstellen dat deze alarmisten aan tafel zelf wellicht een grotere bijdrage leveren aan angst die deze kinderen klaarblijkelijk hebben.
fucking dit. heb zelden een inhoudelijke discussie gezien inhoudelijk over Wilders standpunten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meisjes zonder uniform ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Meisjes in uniform vind je volgens mij best wel leuk he?
dat is bullshit, maar ik geloof je.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef Intellectueel het volgende:
Marokkanen zijn pure tuig. Geen woord aan gelogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |