Was dat ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb echt al twee jaar niet gestreken
Niks te strijken ofzoquote:
Ik ben eerlijk. De droger doet zijn dingquote:
Mijn droger is dood sinds het laatste bezoek van mn ex .....quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk. De droger doet zijn ding
Daarom vind ik deze mooierquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ene Elvis, vaag figuur, nooit echt doorgebroken of zo...
sommige nummers dan ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Zit even add random te Spotify'en en deze kwam voorbij.
Nu Het Goede Doel met Alles Geprobeerd, toch wel fucking mooi wat Henk & Henk gemaakt hebben...
Nee, niet mooier, wel een beter verhaal.quote:
Wat klep je dan uit je nek?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het probleem .. Die hebben we nooit gehoord ...
Een kleine honderd, schat ik zo in of misschien wel iets meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry.. Hoeveel nummers hadden ze ook al weer ?
Ik ga daar niet aan beginnen MM.. Niet so mn ding ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kleine honderd, schat ik zo in of misschien wel iets meer.
Maar aangezien je met 'sommigen' velen uitsluit, ben ik benieuwd welke dan niet te pruimen zijn.
Ik vind ze vrijwel allemaal geniaal, zowel muzikaal als qua tekst...
Je muzieksmaak wordt voornamelijk in je jeugd bepaald zeggen ze, nu ga ik steeds meer soorten muziek luisteren maar nog steeds... Meeste muziek is in het verleden gemaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
Ik merk de laatste jaren dat ik steeds minder van de huidige muziek mee krijg of volg ... Het zal wel de leeftijd zijn .. maar ook wel een beetje mezelf denk ik zo ..
Maar ehm, nee, mijn muzieksmaak wordt eigenlijk alleen maar breder met de jaren...quote:
Maar onze basis ligt in het verleden .. De mijne waarschijnlijk iets verder dan de jouwequote:Op donderdag 27 maart 2014 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm, nee, mijn muzieksmaak wordt eigenlijk alleen maar breder met de jaren...
Je weet het niet, misschien ben ik wel 80, weet jij veel, ik hou jullie gewoon voor de gek allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar onze basis ligt in het verleden .. De mijne waarschijnlijk iets verder dan de jouwe
Ragtime?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof de ragtime dan hier zou zijn overgekomen in de jaren 30?
Voorloper van de blues dan .. Niet slecht maar dat werd hier niet gehoord in de algemene kringen den k ik zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ragtime?
Spinnenwebben weghalen?
Ja toch ! Dan maar een oud nummerquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig hoe de jaren 80 kwa muziek zo tergend kut zijn![]()
tijd voor een nieuwe droger!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn droger is dood sinds het laatste bezoek van mn ex .....![]()
Mis het niet echt
Hoeveel te gaanquote:
Je klepte dus inderdaad gewoon weer uit je nek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet aan beginnen MM.. Niet so mn ding ..
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Zit even add random te Spotify'en en deze kwam voorbij.
Nu Het Goede Doel met Alles Geprobeerd, toch wel fucking mooi wat Henk & Henk gemaakt hebben...
eh.... misschien een domme vraag maar wie is MM?quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je klepte dus inderdaad gewoon weer uit je nek.
Eerst iets beweren en vervolgens het niet kunnen onderbouwen, nog niet 1 song noem je...
Kijk eens wie je quote....quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh.... misschien een domme vraag maar wie is MM?
owquote:
Marilyn Manson...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owpffffffff dan bedoel ik over wie hebben ze het? Ik dacht aan een groep of zanger die MM
zou moeten heten
Mad Master had ook gekundquote:
Ik weet niet ineens aan welke post met vermelding van 'MM' Fann refereert.quote:
Maar kun je ook zingen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet ineens aan welke MM Fann refereert.
Doorgaans word ik hier inderdaad MM genoemd op Fok!...
Slecht is subjectief, maar ik vind Alles Geprobeerd echt een kutnummer. Julia ook. De plaat sloeg af en het gesprek viel stil ook. Alle mensen wonen op de aarde ook.quote:
deze...quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet ineens aan welke post met vermelding van 'MM' Fann refereert.
Doorgaans word ik hier inderdaad MM genoemd op Fok!...
ik las het als... Nou Boudewijn de Groot (om maar iets te noemen) daar begin ik niet aan...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet aan beginnen MM.. Niet so mn ding ..
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slecht is subjectief, maar ik vind Alles Geprobeerd echt een kutnummer. Julia ook. De plaat sloeg af en het gesprek viel stil ook. Alle mensen wonen op de aarde ook.
Als Westbroek praat ipv zingt is het sowieso kut, maar dat is weer een ander verhaal.
Die MM ben ik dus...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze...
[..]
ik las het als... Nou Boudewijn de Groot (om maar iets te noemen) daar begin ik niet aan...
snap je?
Uiteraard is slecht subjectief, maar daarom vroeg ik ook naar Sjoef's mening na zijn algemene, nietszeggende opmerking.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slecht is subjectief, maar ik vind Alles Geprobeerd echt een kutnummer. Julia ook. De plaat sloeg af en het gesprek viel stil ook. Alle mensen wonen op de aarde ook.
Als Westbroek praat ipv zingt is het sowieso kut, maar dat is weer een ander verhaal.
Genoeg nummers van HGD die ik wél erg leuk vindt. Gijzelaar (fuck Frits Spits met z'n boycotquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Misschien heb je dan nog niet ''alles'' geprobeerd
![]()
Maar dat kan... smaken verschillen nu eenmaal, ik vin het wel een mooie plaat/tekst![]()
Doe Maar vond ik ook altijd wel leuk eigenlijk en als ik zo'n nummer NU hoor zijn ze best
nog actueel..
Als we het alleen over Nederlandstalig hebben dan heh....
Dan vind ik Boudewijn de Groot bijvoorbeeld ook mooie nummers hebben
Al zou ik de cd's dan weer niet kopen hoor, maar sla ik zulke nummers hoor zet ik de radio niet af
zeg maar..
van dat nummer word ik nou net een beetje nerveusquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef Kingstown het volgende:
Veel van Doe Maar vind ik ook nog steeds leuk (en sympathieke gozers), maar ik heb dan ook een enorme voorliefde voor wat uptempo muziek. (en nummers die 2-2 1/2 minuut duren)
Doe Maar - Te Laat (Album Versie)
Die ken ik niet, ga ik effe luisterenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Pavement het volgende:
Als we toch Nederpop aan het tuben zijn mag ik wel ff deze spammen toch![]()
vri 28-03-14 Unplugged @ Café 't Zonnetje Meerle (B)
zat 29-03-14 Unplugged @ Café De Posthoorn Montfoort
vri 04-04-14 Unplugged @ Café De Pastoor Etten-Leur
komen jullie eauk?
Alle vrouwen die vinden dat ze een te dikke reet hebben moeten even op 2.40 kijken....erg goed voor hun eigenwaarde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Pavement het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle vrouwen die vinden dat ze een te dikke reet hebben moeten even op 2.40 kijken....erg goed voor hun eigenwaarde.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef Kingstown het volgende:
Onder het motto....hoe maak je van een suf nummer een leuke cover!
Ik mis een headbangsmilie
Die hebben we gewoon hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef Kingstown het volgende:
Onder het motto....hoe maak je van een suf nummer een leuke cover!
Ik mis een headbangsmilie
quote:
Echt een klassieker in zn soortquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Chufi neeeeeeeeeeeee dat meen je toch niet?
Kan zo snel niet iets vinden, maar het zal vast jouw smaak niet zijn als ik iets ga zoeken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe jij er eens eentje, een Nederlandstalige die jij mooi vindt
Is nu ook een tentoonstelling van in het Allard Piersonquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ramses!!!!!!![]()
zoveeeeeeeeeeeel mooie heeft die...
Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Is nu ook een tentoonstelling van in het Allard Pierson
Is ook in het nieuws trouwens vanwege wat er gaande is in de Krim, even zoeken naar het berichtquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leukdie andere waar jij was leek me ook wel mooi hoor trouwens
![]()
ik luister effe Ramses af..
Nee, niet mijn ding en op de verkeerde plekken...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Pavement het volgende:
vri 28-03-14 Unplugged @ Café 't Zonnetje Meerle (B)
zat 29-03-14 Unplugged @ Café De Posthoorn Montfoort
vri 04-04-14 Unplugged @ Café De Pastoor Etten-Leur
komen jullie eauk?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe jij er eens eentje, een Nederlandstalige die jij mooi vindt
Dezequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Is ook in het nieuws trouwens vanwege wat er gaande is in de Krim, even zoeken naar het bericht
Nee die vind ik niksquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dam, dam, dam, dam, dam, dam, dam!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga ik zo even lezen! Thanks!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze
http://www.nu.nl/cultuur-(...)rpen-krim-terug.html
Die is wel grappig...quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gimme Some Lovin'...quote:
Boudewijn is altijd wel goed!quote:
Boegies!!! Nog paar keer live gezienquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dus nog even de tijd, want er hangt nog steeds een scrotum onder mijn oogquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze
http://www.nu.nl/cultuur-(...)rpen-krim-terug.html
quote:De expositie in het Allard Pierson Museum zou eerst te zien zijn tot en met 18 mei, maar is inmiddels verlengd tot en met 31 augustus, zo maakte het museum woensdag bekend.
Bekijk het maar...quote:
Let me guess....in Simplon?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Boegies!!! Nog paar keer live gezien![]()
Het niveau daalt...quote:
Lijkt wel een liedje van Johnny Jordaanquote:
Jan Boezeroen ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt wel een liedje van Johnny Jordaan
Waarschijnlijk het bekendste nummertje ..quote:
Ik ben nog bij deel 1quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het bekendste nummertje ..
Eens in de zoveel tijd weer ff herhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij geen koffie meer , drink weer te veel de laatste maand op het werk... (vers gemalen)quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nu ga ik effe eten en een bakkie koffie nemen..
Ahaaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
nog eentje maar die is vanmiddag naar een adoptie vijver gebracht
daar ben je weer mooi van af..Aap vond het vast de beste oplossingquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
nog eentje maar die is vanmiddag naar een adoptie vijver gebracht
maar hij wilde wel weten wat de grens is van dieren weg doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
daar ben je weer mooi van af..Aap vond het vast de beste oplossing
En wat was jouw antwoord danquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
daar ben je weer mooi van af..Aap vond het vast de beste oplossing
Dieren weg doen klinkt akeligquote:
Ahh stoerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muizen verdelgen is echter een noodzakelijk kwaad...
EN ratten en kakkerlakken ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muizen verdelgen is echter een noodzakelijk kwaad...
Je zet je naar neer nuquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef sacha het volgende:
iedereen hier in huis heeft bepaalde verantwoordelijkheden
als daar niet aan wordt voldaan is het einde oefening![]()
als de dieren iets doen wat niet door de beugel kan is het ook einde oefening
Heeft de ene goudvis de andere afgemaakt ... ??quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef sacha het volgende:
iedereen hier in huis heeft bepaalde verantwoordelijkheden
als daar niet aan wordt voldaan is het einde oefening![]()
als de dieren iets doen wat niet door de beugel kan is het ook einde oefening
Maar goed dat je veel pikt van je aapquote:
nee hoor die was ziek en ging doodquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de ene goudvis de andere afgemaakt ... ??
leg eens uit?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed dat je veel pikt van je aap
Dieren weg doen komt niet echt ok over. Maar bedankt voor de uitlegquote:
Dus de plaatselijke visvijverquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor die was ziek en ging dood![]()
we hadden al afgesproken geen nieuwe vissen meer te kopen en de laatste vis (de enige met een naam!) is nu naar de vissenopvangvijver, daar kan ze lekker met haar soortgenoten vissen
En dam n maar hopen dat ie het overleeft ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, gewoon in iemand zijn goudvisvijver
er wordt echt wel goed voor vis gezorgd anders zou ik het niet doen, of ze het overleeft is een ander verhaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En dam n maar hopen dat ie het overleeft ...
Volgens mij is het daar overal een beetje open huis idee ... Onder de vaste bewoners dan ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
er wordt echt wel goed voor vis gezorgd anders zou ik het niet doen, of ze het overleeft is een ander verhaal![]()
we hebben een goede bezoekregeling
De zeehonden lusten er vast brood vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar overal een beetje open huis idee ... Onder de vaste bewoners dan ...
Oink Oink Oinkquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De zeehonden lusten er vast brood van
Jaquote:
Die goudvis zal het er wel zelf naar gemaakt hebben, tegen de klok in gezwommen hebben ofzo, ja dan zou ik hem ook in de visvijver flikkeren.quote:
Ik zit niet eens in de COSquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
faster than the COS // Make that the cat Wise
[..]
Life goes on, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Repliede ff fout ... Verder alles goed Dees ?![]()
Deze week gaat het de goede kant opquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Life goes on, zullen we maar zeggen![]()
Begin je al te wennen bij je nieuwe werkgever?
Een nieuwe baan is altijd lastig in het begin, maar het komt meestal wel goed.quote:
Ik begin een beetje los te komen.. Maar het is maar t/m oktober .. Ja hopen op natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een nieuwe baan is altijd lastig in het begin, maar het komt meestal wel goed.
Je weet nooit wat eruit voort komt en het staat toch beter op je cvquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin een beetje los te komen.. Maar het is maar t/m oktober .. Ja hopen op natuurlijk
Ik weet het . Sowieso beter werkend zijn dan niet en nu doe ik iets dat ik nog nooit gedaan heb ,, dus een extra ervaring er bijquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet nooit wat eruit voort komt en het staat toch beter op je cv
Na maandag kan ik pas declareren ..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je wel verdiend dacht ik zo...
Mag ik wel hopen, want een beetje voor niets niets zitten doen ,, Nee echt niequote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wordt je nog betaald ook voor die zooi dan?
Nah... ze zullen vast wel storten...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen, want een beetje voor niets niets zitten doen ,, Nee echt nie
Vandaag niet aan toe gekomenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ze zullen vast wel storten...
Maar eh... heb je nog aan die Grieken gevraagd daar iets over Vegetariërs?
Of was je dat alweer vergeten?
hier misschienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:51 schreef schvvmert het volgende:
Het lijkt erop dat de vrijdagavond zich tot het rustigst in de hele week aan het ontwikkelen is.
quote:
das mooi, vertel mij maar wat wel zinvol isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat Utopia kom ik niet. Da;s volmaakt zinloos.
Wijs praten met de kleinzoon, je ken niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
das mooi, vertel mij maar wat wel zinvol is
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:24 schreef schvvmert het volgende:
Hij lacht al en brabbelt wat terug dus het werkt.
Ik ben ook groot voorstander om in normale zinnen met zo'n baby te praten, die snappen meer dan wij denken.quote:
Wacht maar tot je écht bejaard bent, dan gaan de mensen weer in zo'n baby taaltje tegen je pratenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander om in normale zinnen met zo'n baby te praten, die snappen meer dan wij denken.
Wat een rare gedachte?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wacht maar tot je écht bejaard bent, dan gaan de mensen weer in zo'n baby taaltje tegen je praten
Zo heb ik nooit tegen mijn opa en oma gedaan, mijn schoonmoeder is 90 en nog altijd even eigenwijs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar toch is het zo... alsof je ineens volstrekt debiel bent i.p.v. een beetje oud
Sommige van de verpleging praten zo heb ik gemerkt, mijn moeder had daar ook een pesthekel aanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo heb ik nooit tegen mijn opa en oma gedaan, mijn schoonmoeder is 90 en nog altijd even eigenwijs.
Ik haat ziekenhuizen, zelfs op bezoek schiet ik al in de stress.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sommige van de verpleging praten zo heb ik gemerkt, mijn moeder had daar ook een pesthekel aan
Ik ben er ook niet bepaald dol op, ik denk dat niemand dat is eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik haat ziekenhuizen, zelfs op bezoek schiet ik al in de stress.
Alhoewel sterke verhalen over olifantballen, homo ernaast en rolstoelrace op de gang zijn dan weer vermakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bepaald dol op, ik denk dat niemand dat is eigenlijk...
eh........... dat soort verhalen ken ik nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Alhoewel sterke verhalen over olifantballen, homo ernaast en rolstoelrace op de gang zijn dan weer vermakelijk.
Nee Fann, niemand komt er graag.. Zeker niet voor zn lol en de laatste keer had ik een recept ... Haalde die daar bij de apotheek in het ziekenhuis en werd door een kennis / vriendin daar behandeld .. Zo met ah OK je hebt ....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bepaald dol op, ik denk dat niemand dat is eigenlijk...
Kreeg je uitslag van de stress?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann, niemand komt er graag.. Zeker niet voor zn lol en de laatste keer had ik een recept ... Haalde die daar bij de apotheek in het ziekenhuis en werd door een kennis / vriendin daar behandeld .. Zo met ah OK je hebt ....
Een uur later dus voor het eerst een allergische aanval ... Nooit gehad, maar nu over mn helelichaam jeuk .... en uitslag binnen 10-15 min ... Ik heb me rustig proberen te houden en gelukkig was het na een half uurtje stressen oven , maar ... echt niet mijn ding ..
Van het medicijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kreeg je uitslag van de stress?
Bij onze motorclub hadden we oude Willem, de Gifdwerg, die was al 5 jaar zijn Laverda aan het restaureren en wij met zijn allen onder genot van kratten bier, waterpijp en Rockpalast flink aanmoedigen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh........... dat soort verhalen ken ik niet
Dat is de drie puntjes uitslagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann, niemand komt er graag.. Zeker niet voor zn lol en de laatste keer had ik een recept ... Haalde die daar bij de apotheek in het ziekenhuis en werd door een kennis / vriendin daar behandeld .. Zo met ah OK je hebt ....
Een uur later dus voor het eerst een allergische aanval ... Nooit gehad, maar nu over mn helelichaam jeuk .... en uitslag binnen 10-15 min ... Ik heb me rustig proberen te houden en gelukkig was het na een half uurtje stressen oven , maar ... echt niet mijn ding ..
en toen had Willem dus olifantballenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef schvvmert het volgende:
Daar vloog Willem en landde op zijn ballen voor de kroeg.
Elke verpleegster in het ziekenhuis heeft ze gezien.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en toen had Willem dus olifantballennu snap ik het...
Echt hele lichaam Muisquote:
Ja gelijk gemeld en een alternatief voor gekregen en nergens last van..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat is ook klote dan! Heb je nu een ander medicijn voor eh... wat je hebt?
Zullen ze blij mee zijn geweestquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Elke verpleegster in het ziekenhuis heeft ze gezien.
Willem zat onder de morfine, die was high.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen ze blij mee zijn geweest
Ah... dus er was dus nog een alternatief, gelukkig maar!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt hele lichaam Muis
[..]
Ja gelijk gemeld en een alternatief voor gekregen en nergens last van..
En waar het voor nodig was stelt geen ruk voor ... Ben de naam kwijt ..
Dus Willem heef er verder niet veel van gemerkt denk ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Willem zat onder de morfine, die was high.
Ja, Misschien helemaal niet meer nodig maar het bevalt wel ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dus er was dus nog een alternatief, gelukkig maar!
Je... postquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, Misschien helemaal niet meer nodig maar het bevalt wel ..
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef schvvmert het volgende:
Toen hij met rolstoelrace op de gang door glazen deur ging hebben ze 'm naar huis gestuurd.
Moet je ff in UVT kijken, er is van alles te krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Is het lekker ofzo dat medicijn? Dan wil ik het ook wel
ow... dat weet ik ook wel zonder daar te kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Moet je ff in UVT kijken, er is van alles te krijgen.
Volgens mij neem jij nog wel meer dan een liter bier per dag, of niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef schvvmert het volgende:
Ik neem elke dag een liter bier, dat is medicijn.
Bier is niet eens ongezond, maar wél als je een kratje per dag leegzuipt natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:34 schreef schvvmert het volgende:
Ook voor de darmflora werkt het erg goed.
Om zeker te zijn is het beste om 's middags een liter en 's avonds nog 1 te nemen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij nog wel meer dan een liter bier per dag, of niet?
uhu....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Om zeker te zijn is het beste om 's middags een liter en 's avonds nog 1 te nemen.
Ik tel ze nooit, teveel bezoek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bier is niet eens ongezond, maar wél als je een kratje per dag leegzuipt natuurlijk
Best wel lekker, maar van bier kan ik niet erg veel op eigenlijk, na 2 glazen zit ik gewoon vol ofzo...quote:
Ja dat was wel altijd lekker... Effen bij komen om daarna te kunnen gaan slapen ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:43 schreef schvvmert het volgende:
Het tofst was altijd bier na de nachtdienst.
's morgens vroeg?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:43 schreef schvvmert het volgende:
Het tofst was altijd bier na de nachtdienst.
Je bent gewoon een klein meisje .. logisch tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel lekker, maar van bier kan ik niet erg veel op eigenlijk, na 2 glazen zit ik gewoon vol ofzo...
Komt dus op hetzelfde neer als 's nachts in dat geval toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was wel altijd lekker... Effen bij komen om daarna te kunnen gaan slapen ..
En dat was jaren nadat we tijdens mn studie , tijdens een excursie in Charlerloi om 8 uur gingen ontbijten in het CS van Charlerloi.... Alle Belgen (volle zaal) al aan het bier ... Sindsdien dacht ik dat het niey uit maakt wanneer je drinkt ... Als het er maar is ..quote:
In Bayern is Weissbier doodnormaal bij ontbijt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat was jaren nadat we tijdens mn studie , tijdens een excursie in Charlerloi om 8 uur gingen ontbijten in het CS van Charlerloi.... Alle Belgen (volle zaal) al aan het bier ... Sindsdien dacht ik dat het niey uit maakt wanneer je drinkt ... Als het er maar is ..
Ja dat dus inderdaad ... ff bijkomen van je werk ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:47 schreef schvvmert het volgende:
Heb 20 jaar in ploegen gewerkt en de vogeltjes fluiten, biertje erbij en dan nog ff 2 uur relaxt worden voordat je gaat slapen.
Ja wij zijn scheinheil hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In Bayern is Weissbier doodnormaal bij ontbijt.
Dat bedoel ik... om 7 uur 's ochtends aan een bord spaghetti of in jou geval een biefstukquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus inderdaad ... ff bijkomen van je werk ..
Je kent je Griek eigenlijk best welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... om 7 uur 's ochtends aan een bord spaghetti of in jou geval een biefstukzitten
en daarna een pilsje ofzo, alleen de tijd i anders voor de rest maakt het geen zak uit.
Doen de meeste mensen wel na nachtdiensten denk ik.
Stoer wijf Souryquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:00 schreef Soury het volgende:
Ook jaren nachtdienst gelopen en dan was het grappig als je zat te wachten op de cv monteur bv met een biertje op tafel
Ik heb nog nooit een nachtdienst gedraaid dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
Ik ging nooit eten of zo, misschien een boterhammetje... En het gevoel is anders als na een normale werkdag...
Nee hoor gewoon een biertje na het werk.quote:
Ja weet ik ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon een biertje na het werk.
Of 2.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon een biertje na het werk.
Wachten na een nachtdienst is kutquote:
Na 2 slokken proef ik geen verschil meerquote:
Ik drink het ook niet , maar wel nu hot omdat heel Amerika er over over de zeik gaat ... Schijntquote:
waarom dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet , maar wel nu hot omdat heel Amerika er over over de zeik gaat ... Schijnt
Het is goedkoop maar uiteindelijk duurkoop want het gaat 2x zo snel omdat er zowat geen hop inzit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet , maar wel nu hot omdat heel Amerika er over over de zeik gaat ...
Door deze discussie heb ik twee palm biertjes kou gelegd. Van mijn kerst pakketquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet , maar wel nu hot omdat heel Amerika er over over de zeik gaat ... Schijnt
Waren ze nog goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Door deze discussie heb ik twee palm biertjes kou gelegd. Van mijn kerst pakket
Zou toch welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |