Was dat ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb echt al twee jaar niet gestreken
Niks te strijken ofzoquote:
Ik ben eerlijk. De droger doet zijn dingquote:
Mijn droger is dood sinds het laatste bezoek van mn ex .....quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk. De droger doet zijn ding
Daarom vind ik deze mooierquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ene Elvis, vaag figuur, nooit echt doorgebroken of zo...
sommige nummers dan ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Zit even add random te Spotify'en en deze kwam voorbij.
Nu Het Goede Doel met Alles Geprobeerd, toch wel fucking mooi wat Henk & Henk gemaakt hebben...
Nee, niet mooier, wel een beter verhaal.quote:
Wat klep je dan uit je nek?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het probleem .. Die hebben we nooit gehoord ...
Een kleine honderd, schat ik zo in of misschien wel iets meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry.. Hoeveel nummers hadden ze ook al weer ?
Ik ga daar niet aan beginnen MM.. Niet so mn ding ..quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kleine honderd, schat ik zo in of misschien wel iets meer.
Maar aangezien je met 'sommigen' velen uitsluit, ben ik benieuwd welke dan niet te pruimen zijn.
Ik vind ze vrijwel allemaal geniaal, zowel muzikaal als qua tekst...
Je muzieksmaak wordt voornamelijk in je jeugd bepaald zeggen ze, nu ga ik steeds meer soorten muziek luisteren maar nog steeds... Meeste muziek is in het verleden gemaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
Ik merk de laatste jaren dat ik steeds minder van de huidige muziek mee krijg of volg ... Het zal wel de leeftijd zijn .. maar ook wel een beetje mezelf denk ik zo ..
Maar ehm, nee, mijn muzieksmaak wordt eigenlijk alleen maar breder met de jaren...quote:
Maar onze basis ligt in het verleden .. De mijne waarschijnlijk iets verder dan de jouwequote:Op donderdag 27 maart 2014 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm, nee, mijn muzieksmaak wordt eigenlijk alleen maar breder met de jaren...
Je weet het niet, misschien ben ik wel 80, weet jij veel, ik hou jullie gewoon voor de gek allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar onze basis ligt in het verleden .. De mijne waarschijnlijk iets verder dan de jouwe
Ragtime?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof de ragtime dan hier zou zijn overgekomen in de jaren 30?
Voorloper van de blues dan .. Niet slecht maar dat werd hier niet gehoord in de algemene kringen den k ik zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ragtime?
Spinnenwebben weghalen?
Ja toch ! Dan maar een oud nummerquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig hoe de jaren 80 kwa muziek zo tergend kut zijn![]()
tijd voor een nieuwe droger!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn droger is dood sinds het laatste bezoek van mn ex .....![]()
Mis het niet echt
Hoeveel te gaanquote:
Je klepte dus inderdaad gewoon weer uit je nek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet aan beginnen MM.. Niet so mn ding ..
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Zit even add random te Spotify'en en deze kwam voorbij.
Nu Het Goede Doel met Alles Geprobeerd, toch wel fucking mooi wat Henk & Henk gemaakt hebben...
eh.... misschien een domme vraag maar wie is MM?quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je klepte dus inderdaad gewoon weer uit je nek.
Eerst iets beweren en vervolgens het niet kunnen onderbouwen, nog niet 1 song noem je...
Kijk eens wie je quote....quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh.... misschien een domme vraag maar wie is MM?
owquote:
Marilyn Manson...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owpffffffff dan bedoel ik over wie hebben ze het? Ik dacht aan een groep of zanger die MM
zou moeten heten
Mad Master had ook gekundquote:
Ik weet niet ineens aan welke post met vermelding van 'MM' Fann refereert.quote:
Maar kun je ook zingen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet ineens aan welke MM Fann refereert.
Doorgaans word ik hier inderdaad MM genoemd op Fok!...
Slecht is subjectief, maar ik vind Alles Geprobeerd echt een kutnummer. Julia ook. De plaat sloeg af en het gesprek viel stil ook. Alle mensen wonen op de aarde ook.quote:
deze...quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet ineens aan welke post met vermelding van 'MM' Fann refereert.
Doorgaans word ik hier inderdaad MM genoemd op Fok!...
ik las het als... Nou Boudewijn de Groot (om maar iets te noemen) daar begin ik niet aan...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet aan beginnen MM.. Niet so mn ding ..
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slecht is subjectief, maar ik vind Alles Geprobeerd echt een kutnummer. Julia ook. De plaat sloeg af en het gesprek viel stil ook. Alle mensen wonen op de aarde ook.
Als Westbroek praat ipv zingt is het sowieso kut, maar dat is weer een ander verhaal.
Die MM ben ik dus...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze...
[..]
ik las het als... Nou Boudewijn de Groot (om maar iets te noemen) daar begin ik niet aan...
snap je?
Uiteraard is slecht subjectief, maar daarom vroeg ik ook naar Sjoef's mening na zijn algemene, nietszeggende opmerking.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slecht is subjectief, maar ik vind Alles Geprobeerd echt een kutnummer. Julia ook. De plaat sloeg af en het gesprek viel stil ook. Alle mensen wonen op de aarde ook.
Als Westbroek praat ipv zingt is het sowieso kut, maar dat is weer een ander verhaal.
Genoeg nummers van HGD die ik wél erg leuk vindt. Gijzelaar (fuck Frits Spits met z'n boycotquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Misschien heb je dan nog niet ''alles'' geprobeerd
![]()
Maar dat kan... smaken verschillen nu eenmaal, ik vin het wel een mooie plaat/tekst![]()
Doe Maar vond ik ook altijd wel leuk eigenlijk en als ik zo'n nummer NU hoor zijn ze best
nog actueel..
Als we het alleen over Nederlandstalig hebben dan heh....
Dan vind ik Boudewijn de Groot bijvoorbeeld ook mooie nummers hebben
Al zou ik de cd's dan weer niet kopen hoor, maar sla ik zulke nummers hoor zet ik de radio niet af
zeg maar..
van dat nummer word ik nou net een beetje nerveusquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef Kingstown het volgende:
Veel van Doe Maar vind ik ook nog steeds leuk (en sympathieke gozers), maar ik heb dan ook een enorme voorliefde voor wat uptempo muziek. (en nummers die 2-2 1/2 minuut duren)
Doe Maar - Te Laat (Album Versie)
Die ken ik niet, ga ik effe luisterenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Pavement het volgende:
Als we toch Nederpop aan het tuben zijn mag ik wel ff deze spammen toch![]()
vri 28-03-14 Unplugged @ Café 't Zonnetje Meerle (B)
zat 29-03-14 Unplugged @ Café De Posthoorn Montfoort
vri 04-04-14 Unplugged @ Café De Pastoor Etten-Leur
komen jullie eauk?
Alle vrouwen die vinden dat ze een te dikke reet hebben moeten even op 2.40 kijken....erg goed voor hun eigenwaarde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Pavement het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle vrouwen die vinden dat ze een te dikke reet hebben moeten even op 2.40 kijken....erg goed voor hun eigenwaarde.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef Kingstown het volgende:
Onder het motto....hoe maak je van een suf nummer een leuke cover!
Ik mis een headbangsmilie
Die hebben we gewoon hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef Kingstown het volgende:
Onder het motto....hoe maak je van een suf nummer een leuke cover!
Ik mis een headbangsmilie
quote:
Echt een klassieker in zn soortquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Chufi neeeeeeeeeeeee dat meen je toch niet?
Kan zo snel niet iets vinden, maar het zal vast jouw smaak niet zijn als ik iets ga zoeken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe jij er eens eentje, een Nederlandstalige die jij mooi vindt
Is nu ook een tentoonstelling van in het Allard Piersonquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ramses!!!!!!![]()
zoveeeeeeeeeeeel mooie heeft die...
Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Is nu ook een tentoonstelling van in het Allard Pierson
Is ook in het nieuws trouwens vanwege wat er gaande is in de Krim, even zoeken naar het berichtquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leukdie andere waar jij was leek me ook wel mooi hoor trouwens
![]()
ik luister effe Ramses af..
Nee, niet mijn ding en op de verkeerde plekken...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Pavement het volgende:
vri 28-03-14 Unplugged @ Café 't Zonnetje Meerle (B)
zat 29-03-14 Unplugged @ Café De Posthoorn Montfoort
vri 04-04-14 Unplugged @ Café De Pastoor Etten-Leur
komen jullie eauk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |