abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:21:32 #251
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138675101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:14 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Kritiek met een beetje humor is altijd goed toch! :)
Gelukkig was het niet eens kritiek (mensen 'favoriten' of 'retweeten' iets dat ze leuk vinden of willen delen met anderen - voor het geval je dat niet wist :) ); dat is helemaal fijn natuurlijk. :)

quote:
Ik had al even niet gekeken overigens.
Maxfactor Freddie of Filthy Fraser is inderdaad niet tussen te kiezen nee. _O-
Zit jij op Twitter? :o Of kun je het gewoon zien omdat ik het niet heb afgeschermd? :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:28:07 #252
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138675426
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef luftersel het volgende:

[..]

Gelukkig was het niet eens kritiek (mensen 'favoriten' of 'retweeten' iets dat ze leuk vinden of willen delen met anderen - voor het geval je dat niet wist :) ); dat is helemaal fijn natuurlijk. :)

[..]

Zit jij op Twitter? :o Of kun je het gewoon zien omdat ik het niet heb afgeschermd? :P
Nee, ik heb geen twitter hoor. :P Maar ik kan inderdaad gelukkig nog weleens mee lezen omdat het niet afgeschermd is. ;)
Overigens weet ik ook niet welke tweet of tweets jij bedoelde. Maar bekeek gewoon even het 1 en ander. Zeker een aantal van die foto's zijn erg grappig.
pi_138680080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Echt waar? :D Volgens mij was het gewoon een willekeurige verzameling van letters die ik ooit ergens gezien had waarvan ik dacht: Hé, dat ziet er geinig uit. :9
Het bekt anders goed uit als ik het hardop uitspreek :D

quote:
[..]

Dát is zeker waar. Ik heb nu eenmaal een reputatie opgebouwd, dus die kan ik niet zomaar weggooien toch? :N *)
Dat dus :Y Anders wordt het Gebruikersnaam X formerly known as luftersel. En dat zou zonde zijn :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_138680105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_

Ik kan niet wachten. :P

Dan liggen de verhoudingen tussen mij en Kirkwood zo. :P

Eigenlijk had ik mijn al moeten veranderen in DanielDaniel na die grappige eerste scene van hem in seizoen 1 met Rien en die telefoons. :P
Haha, blijft een geweldige scène _O_ Vooral die tweede "HOGENDOORN!!!!!!"
Al zou dat in jou geval dus "KIRKWOOD!!!!!!" zijn :P
pi_138680139
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef luftersel het volgende:
Ik heb trouwens net een hele grote lading met favorites en retweets op Twitter over me heen gekregen. _O- Echt, misschien wel 20 van mijn tweets heeft iemand geretweet/gefavorited. Toen het eindelijk ophield kreeg ik een berichtje met: "Your tweets are FANtastic. I'm a FAN." Toch leuk als je werk gewaardeerd wordt. ^O^
Haha, geweldig ^O^

quote:
Blijkbaar zijn we dus niet de enige die de huidige richting van Hollyoaks niet kunnen waarderen. :)
Nee, maar dat merk ik ook aan de reacties op DS en het forum daarvan. Er zijn daar users als die Taylor Zoe die echt hetzelfde zeggen en denken als dat wij doen :D En toch blijven we kijken, hoe slecht we het ook vinden :')
  woensdag 9 april 2014 @ 18:33:16 #256
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138697535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, geweldig ^O^

[..]

Nee, maar dat merk ik ook aan de reacties op DS en het forum daarvan. Er zijn daar users als die Taylor Zoe die echt hetzelfde zeggen en denken als dat wij doen :D En toch blijven we kijken, hoe slecht we het ook vinden :')
Inderdaad, die ene marlowe of zoiets zegt ook altijd wel van die dingen waarvan ik denk: jij leest mijn gedachten. :o
  woensdag 9 april 2014 @ 18:45:22 #257
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138697897
Exclusive: Hollyoaks: Body dysmorphic disorder story for Jason Roscoe

Hèhè! ^O^

Oh wacht...
quote:
[...] Scenes airing in June will see Jason's issues become more serious as he gets involved with a drug dealer.
Laat ook maar weer. :') Daarbij lijkt het wel alsof Krakwood alleen nog maar taboedoorbrekende of 'menshelpende' verhaallijnen wil. Ik bedoel, eerst dat Sexting-gedoe, toen die gewelddadige relatie van Maxine en Patrick (ik weet er nog steeds niet de goede Nederlandse vertaling voor), de verkrachting van John-Paul, meteen er achteraan Sinead's verhaallijn met Katy en diens dood, binnenkort de nieuwe, 'shocquerende' verhaallijnen voor Ste en Darren die 'hun hele leven op z'n kop zullen zetten' en dan ook nog dit.

:?
pi_138698082
quote:
Laat me raden: Ste zal de drugs (steroïden) wel leveren? :')

quote:
Laat ook maar weer. :') Daarbij lijkt het wel alsof Krakwood alleen nog maar taboedoorbrekende of 'menshelpende' verhaallijnen wil. Ik bedoel, eerst dat Sexting-gedoe, toen die gewelddadige relatie van Maxine en Patrick (ik weet er nog steeds niet de goede Nederlandse vertaling voor), de verkrachting van John-Paul, meteen er achteraan Sinead's verhaallijn met Katy en diens dood, binnenkort de nieuwe, 'shocquerende' verhaallijnen voor Ste en Darren die 'hun hele leven op z'n kop zullen zetten' en dan ook nog dit.

:?
Het lijkt mij nog eerder dat Krakwood gefascineerd is door (het gebruik van) drugs. Ste aan de drugs, Jason aan de drugs, Trevor en Fraser handelen in drugs... Nog even en we krijgen de wending dat Patrick ook aan de drugs zit, geleverd door meneer Royaal :O

Trouwens wel grappig dat je al die issue-verhaallijnen van de afgelopen tijd opsomt, daar Krakwood steeds aangeeft dat-ie daar helemaal niets mee heeft _O-

Oh, en een Nederlandse vertaling voor de issue rond Patrick/Maxine is heel simpel: huiselijk geweld ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 19:46:09 #259
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138700312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Laat me raden: Ste zal de drugs (steroïden) wel leveren? :')
Tja, die raakt natuurlijk in een zoveelste neerwaartse spiraal na de dood van Fraser. Ben het nu al zat... Zeker omdat een gedeelte van die verhaallijn vorig jaar óók Jason bevatte.

quote:
Trouwens wel grappig dat je al die issue-verhaallijnen van de afgelopen tijd opsomt, daar Krakwood steeds aangeeft dat-ie daar helemaal niets mee heeft _O-
Tja, als iedereen begint te klagen om zijn gangsters en Roscoes, moet ie natuurlijk wel met een oplossing komen. Ook al ligt die oplossing niet in zijn straatje. :P Op deze manier blijven mensen wel kijken. Zonder deze 'issue-verhaallijnen' zou een groot deel volgens mij al lang zijn afgehaakt (ik behoor tot dat grote deel, zoals je onderhand wel weet :9 ).

quote:
Oh, en een Nederlandse vertaling voor de issue rond Patrick/Maxine is heel simpel: huiselijk geweld ;)
Oh ja, natuurlijk. :')
pi_138700765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, die raakt natuurlijk in een zoveelste neerwaartse spiraal na de dood van Fraser. Ben het nu al zat... Zeker omdat een gedeelte van die verhaallijn vorig jaar óók Jason bevatte.
En daarbij vind ik Jason ook nog eens een bijzonder oninteressant personage :O De kans dat zo'n verhaallijn (die niet eens bijster origineel is, want er is drugs bij betrokken) mij anders zal laten denken over hem is bijzonder klein :{

quote:
[..]

Tja, als iedereen begint te klagen om zijn gangsters en Roscoes, moet ie natuurlijk wel met een oplossing komen. Ook al ligt die oplossing niet in zijn straatje. :P Op deze manier blijven mensen wel kijken. Zonder deze 'issue-verhaallijnen' zou een groot deel volgens mij al lang zijn afgehaakt (ik behoor tot dat grote deel, zoals je onderhand wel weet :9 ).
Yep, ik weet het... Je vergeet trouwens zijn "mindblowing stunt sequences" ;)

quote:
[..]

Oh ja, natuurlijk. :')
Klinkt alsof je zoiets hebt van: dat ik daar niet eerder op gekomen ben :D
  woensdag 9 april 2014 @ 21:21:55 #261
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138705083
Hèhè, er komt eindelijk wat vaart in de verhaallijnen in de aflevering van vanavond. Beetje té veel in één keer, maar oké, het is beter dan niets. Al vond ik het nog steeds vreselijk, want nadat Sandy álles over Fraser te weten is gekomen - inclusief alles met Grace en Clare, zijn moorden, drugs- en mensensmokkel - zegt ze heel simpel:
quote:
"I can't get my head around this. I don't know what to do!"
Are you fucing kidding me? }:| }:| }:| }:| }:|

En aan het einde te zien vergeeft ze hem nog ook.
pi_138707819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef luftersel het volgende:
Hèhè, er komt eindelijk wat vaart in de verhaallijnen in de aflevering van vanavond. Beetje té veel in één keer, maar oké, het is beter dan niets. Al vond ik het nog steeds vreselijk, want nadat Sandy álles over Fraser te weten is gekomen - inclusief alles met Grace en Clare, zijn moorden, drugs- en mensensmokkel - zegt ze heel simpel:

[..]

Are you fucing kidding me? }:| }:| }:| }:| }:|
:') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O-

quote:
En aan het einde te zien vergeeft ze hem nog ook.
Had je die spoiler pictures niet gezien met die limousine? Het lijkt er inderdaad op dat ze hem vergeeft :')
  woensdag 9 april 2014 @ 22:23:38 #263
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138708950
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Had je die spoiler pictures niet gezien met die limousine? Het lijkt er inderdaad op dat ze hem vergeeft :')
Dat ze hem uiteindelijk vergeeft is niet meer dan logisch, ze is immers een van de meest domme personages momenteel. :') Maar dat ze hem na een paar uur al vergeeft, tegen de wil van al haar kinderen in, is zelfs voor haar een nieuw record. _O-

Ik snap nu heel goed waarom alle Roscoes Fraser dood willen hebben, hij vormt een groot gevaar voor Sandy (al snap ik niet waarom ze zo lang hebben gewacht om het haar te vertellen?). Maar als ik hen was zou ik me toch eens afvragen of er bij Sandy ook niet een aardig steekje los zit. Die is rijp voor de psychiatrische kliniek joh. :')
pi_138709212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat ze hem uiteindelijk vergeeft is niet meer dan logisch, ze is immers een van de meest domme personages momenteel. :') Maar dat ze hem na een paar uur al vergeeft, tegen de wil van al haar kinderen in, is zelfs voor haar een nieuw record. _O-
Is ze tenminste nog ergens goed in :P

quote:
Ik snap nu heel goed waarom alle Roscoes Fraser dood willen hebben, hij vormt een groot gevaar voor Sandy (al snap ik niet waarom ze zo lang hebben gewacht om het haar te vertellen?).
Hoezo vormt-ie ineens een "groot gevaar voor Sandy"? De afgelopen maanden was daar ook niet van te merken immers :') _O-

quote:
Maar als ik hen was zou ik me toch eens afvragen of er bij Sandy ook niet een aardig steekje los zit. Die is rijp voor de psychiatrische kliniek joh. :')
Is het oude kamertje van Sienna nog vrij? :9
En anders heeft Sinead wel een bed voor haar warm gehouden :')
  woensdag 9 april 2014 @ 22:51:13 #265
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138710736
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hoezo vormt-ie ineens een "groot gevaar voor Sandy"? De afgelopen maanden was daar ook niet van te merken immers :') _O-
Ik heb nooit gezegd 'ineens'. :P Maar nu weten dus ook Lindsey en Robbie het en is Joe terug, dus zij weten nu dat hij een groot gevaar vormt voor Sandy. Eerst was het alleen MaxFactor Freddie die ervan wist en die geeft blijkbaar meer om de mascara van Lindsey dan de veiligheid van zijn mammie. :')

quote:
[..]

Is het oude kamertje van Sienna nog vrij? :9
En anders heeft Sinead wel een bed voor haar warm gehouden :')
:D _O-
pi_138732854
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd 'ineens'. :P
Nee, jij niet, maar het voelt aan alsof Fraser "ineens" een groot gevaar (really? :') ) vormt voor Sandy, terwijl dat tot nu toe nog nooit is geweest.

quote:
Maar nu weten dus ook Lindsey en Robbie het en is Joe terug, dus zij weten nu dat hij een groot gevaar vormt voor Sandy. Eerst was het alleen MaxFactor Freddie die ervan wist en die geeft blijkbaar meer om de mascara van Lindsey dan de veiligheid van zijn mammie. :')

[..]

:D _O-
Helaas doet de term MaxFactor mij eerder denken aan de eerste date van Max en Steph, dan aan die nobody van een Freddie ;)
pi_138733940
Hm, de aflevering van gisteren was wel oké :)

De Paxine-scènes waren zoals altijd weer het hoogtepunt. Jammer alleen dat Maxine 1. Patrick geen ongelofelijke mep voor z'n bakkes gaf nadat hij zei dat zij "niet verantwoordelijk genoeg is" voor het opvoeden van een kind*, en 2. Hem weer volgzaam was na zijn zogenaamde berouwvolle praatje.

De lange scène met de Roscoes en Fraser waarin laatstgenoemde Sandy probeerde te overtuigen van zijn "onschuld" was eerder lachwekkend dan iets anders, maar misschien dat dat juist de bedoeling was.

En over Vrouwtje Boterveld ga ik niet eens beginnen. Wel over Sonny, want die vind ik in deze kwestie echt tof ^O^

* Nee, hij wel zeker :') Zijn dochter is een psycho en zijn zoon is alleen maar zo goed terechtgekomen dankzij de opvoeding van Dirk. En dan Maxine onverantwoordelijk durven noemen? Dexter mag als de wiedeweerga terugkomen om hem eens effe flink in zijn ballen te bijten. Op zijn minst.
pi_138735823
De promofoto's van de Who Pushed Clare?-verhaallijn uit 2007 vind ik echt prachtig _O_

vrijdag 11 april 2014 @ 20:19:46 #269
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138775161
Vanmiddag in alle snelheid de aflevering van gisteren bekeken. Absoluut weer mijn complimenten voor Steph en Kieron, de scènes van Sinead en Ste waren erg mooi. _O_

Verder... tja, niet veel bijzonders. Tony hangt weer eens de slappe zak uit (die moeilijke, zielige gezichtsuitdrukking wordt bij hem nu irritanter dan bij Lindsey :r ) en de scènes met Lindsey, Freddie, Sandy, Fraser, Freddie, Grace en Trevor heb ik gewoon overgeslagen. :')

Esther en George zijn trouwens net cameo's geworden zeg. :{ Ze hadden welgeteld twee nietszeggende regels tekst in deze aflevering en Esther keek verder alleen maar zielig. :')
pi_138775992
Ik kwam vanmiddag ineens twee hele interessante foto's tegen:

Zou je denken: ja, mooi gemaakt, maar wat is hier zo speciaal aan? Nou, degene die dit model van de Hollyoaks Village gemaakt heeft, Heather Munro, is werkzaam geweest bij Lime Pictures, bij het art department van Hollyoaks. Deze foto's staan op haar website onder de titel "Model of new build in Hollyoaks Village". Als ik zo dat model eens bekijk (en dan vooral dat tweede plaatje), lijkt het erop alsof de producenten van plan waren om de boel wat uit te breiden :D

Ja, of het is gewoon een leuk hobbyproject van die Heather geweest, óf het is gebruikt in de serie bij een verhaallijn. Maar dat kan luftersel dan wel bevestigen of ontkennen :P Hoe dan ook: jammer dat het niet daadwerkelijk gebeurd is :{
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:28:21 #271
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138777839
Wat een ongelofelijk zielige aflevering vanavond. :'( :'( :'( :'( :'(

Als je de scènes van Grace, Trevor, Tegan, Fraser, Freddie en Lindsey wegdenkt, of in mijn geval door skipt dan.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:35:10 #272
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138778172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kwam vanmiddag ineens twee hele interessante foto's tegen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zou je denken: ja, mooi gemaakt, maar wat is hier zo speciaal aan? Nou, degene die dit model van de Hollyoaks Village gemaakt heeft, Heather Munro, is werkzaam geweest bij Lime Pictures, bij het art department van Hollyoaks. Deze foto's staan op haar website onder de titel "Model of new build in Hollyoaks Village". Als ik zo dat model eens bekijk (en dan vooral dat tweede plaatje), lijkt het erop alsof de producenten van plan waren om de boel wat uit te breiden :D

Ja, of het is gewoon een leuk hobbyproject van die Heather geweest, óf het is gebruikt in de serie bij een verhaallijn. Maar dat kan luftersel dan wel bevestigen of ontkennen :P Hoe dan ook: jammer dat het niet daadwerkelijk gebeurd is :{
Ziet er gaaf uit, maar ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht dus ik zou niet eens weten of die trap er niet altijd al gestaan heeft en of die winkelpanden er niet al zijn. _O-

Ik vind dit eerlijk gezegd niet zo geweldig. Ik zou liever zien dat ze het hele stadshart eens een flinke opknapbeurt geven. Het ziet er altijd zo nep uit allemaal, zeker omdat het zo klein is. Met het sneue busstationnetje en die nog steeds niet kloppende opzet van de huizen bovenaan de trap.
pi_138778581
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ziet er gaaf uit, maar ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht dus ik zou niet eens weten of die trap er niet altijd al gestaan heeft en of die winkelpanden er niet al zijn. _O-
Dat trappetje zou dan komen op de plek van het fonteintje (waar Warren bijv. zat voordat Brendan hem te lijf ging met die plantenbak). Die winkelpanden zouden dan komen bij die muur... Nou ja, het lijkt me toch dat je de boel wel herkent, of niet? :P

quote:
Ik vind dit eerlijk gezegd niet zo geweldig. Ik zou liever zien dat ze het hele stadshart eens een flinke opknapbeurt geven. Het ziet er altijd zo nep uit allemaal, zeker omdat het zo klein is. Met het sneue busstationnetje en die nog steeds niet kloppende opzet van de huizen bovenaan de trap.
Dan zullen ze waarschijnlijk een heel nieuwe ruimte moeten betrekken voor de buitenset, want dit is zo'n beetje alle plek die ze hebben :') Met die vage bushalte ben ik het volledig eens (WAAROM RIJDT DAAR IN HEMELSNAAM EEN BUS?), maar die bovenwoningen kloppen wel redelijk qua opzet dacht ik.

Wat níét klopt is de indeling van het appartement van Patrick/Maxine ten opzichte van de set in de studio en de façade buiten. Van de week ook weer: Maxine kijkt vanuit het raam bij het keukengedeelte naar de village, maar qua opzet van de ramen kan dat helemaal niet kloppen, want dan zou de badkamer ook drie van die smalle boogramen hebben, maar de slaapkamers zouden dan geen ramen hebben want die zijn dan pal naast The Loft. Eigenlijk is het dus een continuïteitsfout, maar wel één die al meerdere malen is gemaakt :')
pi_138778868
Vind ik trouwens nog een geweldige link, met foto's van alle huidige sets: http://limesets.co.uk/

Eén klein minpuntje... Er zit overal een beveiliging op die je alleen maar kunt doorbreken met een wachtwoord... Dus als iemand mij even zou kunnen vertellen wát dat wachtwoord is...? :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:54:17 #275
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138779050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
Vind ik trouwens nog een geweldige link, met foto's van alle huidige sets: http://limesets.co.uk/

Eén klein minpuntje... Er zit overal een beveiliging op die je alleen maar kunt doorbreken met een wachtwoord... Dus als iemand mij even zou kunnen vertellen wát dat wachtwoord is...? :P
Als ze door Kirkwood zijn geplaatst is het wachtwoord waarschijnlijk NakedCharlieClapham.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')