Lastig te zeggen. Ik vond het in zoverre vergelijkbaar dat het ook een buikkramp is die op dezelfde plek voelbaar is (of kan zijn, verschilt natuurlijk per persoon). Alleen een bevalling van een voldragen baby is wel een voorzichtige factor 100 of meer intenser.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mignonne, ik vraag me af (en misschien weten dames die het hebben gehad ook wel) is weeënpijn enigszins te vergelijken met de pijn die je voelt bij een "ingeleide" miskraam met die duivelse tabletjes? Of is dat een compleet andere wereld?
Nee, maar buiten dat ik de pijn heel anders vond, is de hele ervaring natuurlijk anders. Bij het ene sta je op het punt iets heel waardevols te verliezen, en bij het ander weet je dat je kennis gaat maken met het mooiste wezentje dat je je voor kunt stellen. De beloning aan het eind is het zo ontzettend waard! Dat is bij een miskraam natuurlijk heel anders.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx, dan ga ik me ook geen illusies maken dat ik enigszins "weet" wat me te wachten staat
hahaha, dat is zo herkenbaarquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoals ze vandaag kon meten is mijn uitgerekende datum 11 november. Wil je dat wijzigen, GM?
Franny, nee, ik hoefde helemaal niet te huilen! Ik was vreselijk zenuwachtig en dan begin ik onwijs te ratelen. Daar ben ik nog wel een uur mee doorgegaan volgens mij.. Baard zei op een gegeven moment ook 'sst' toen ik nog op de stoel lag.
.
Ja dat speelt natuurlijk ook wel mee. Mja, ik denk dat het uiteindelijk wel gaat lukken. Ik kan veel hebben, maar misschien ben ik nu weer te overmoedigquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar buiten dat ik de pijn heel anders vond, is de hele ervaring natuurlijk anders. Bij het ene sta je op het punt iets heel waardevols te verliezen, en bij het ander weet je dat je kennis gaat maken met het mooiste wezentje dat je je voor kunt stellen. De beloning aan het eind is het zo ontzettend waard! Dat is bij een miskraam natuurlijk heel anders.
+ 1quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef BlueEyes het volgende:
Mag ik jullie bellen als ik aan het bevallen ben?
Dit soort info ga ik zooooooo vergeten...
Welnee, je bent niet overmoedig. Natuurlijk gaat het lukken. En als het niet lukt, zijn er een heleboel dingen die je kunnen helpen zodat het wel lukt, tot aan een keizersnede. Dus het komt hoe dan ook goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat speelt natuurlijk ook wel mee. Mja, ik denk dat het uiteindelijk wel gaat lukken. Ik kan veel hebben, maar misschien ben ik nu weer te overmoedig
Nou dat. Zelfs met vier kinderen. Bevallen is zo gaaf.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mignonne je zou er spontaan door gaan rammelen
Echt hèquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:31 schreef geppie het volgende:
Die geur van pasgeboren baby <3 héérlijk inderdaad!
GM; wil je achter mijn naam schrijven dat ik ook een chickie krijg?
Ik lees hier eigenlijk niet echt meer mee, maar lees deze post en kan alleen maar een dikke +1 zeggen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
E. lijkt voor geen meter op A., al direct na de bevalling niet, maar toch vond ik het heel logisch dat ze er zo uitzag. Terwijl ik me van tevoren niet kon voorstellen dat ze er anders uit zou zien dan A.![]()
En toen ze er eenmaal was, was het zo logisch. Net als bij de oudste eigenlijk, natuurlijk zag ze er zo uit, natuurlijk is het een heel eigen kind. En natuurlijk zijn we nu met zijn vieren
Och heerlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef Moppert het volgende:
Ik ga rammelen als ik onze eigen foto's terug zie.
Helemaal bij deze![]()
dan wil ik echt nog een eerste ontmoeting
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dát moment.![]()
![]()
Ik moet echt een broertje of zusje maken, ooit. Ik wil nog een keertje
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |