Dit moeten wij niet willen met zijn alleen.quote:Elk jaar overlijden in Groot-Brittannië meer dan 100.000 mensen aan ziektes veroorzaakt door roken.
WIst je dat over straat lopen, zeker in een stad, ook schadelijk is? Lekker fijnstof inademen enz.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Tweakix het volgende:
[..]
Roken schaadt ook mensen die in de buurt van rokers zitten, bijvoorbeeld kinderen.
Daarom moeten we er ook voor gaan zorgen dat we allemaal electrisch gaan rijden. Vooruit komen in de wereld enzo..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
WIst je dat over straat lopen, zeker in een stad, ook schadelijk is? Lekker fijnstof inademen enz.
Goede vergelijking weer man. Het is niet realistisch om te stoppen met over straat te lopen. Maar het is meer dan realistisch om niet vrijwillig aan gifstok te zitten zuigen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
WIst je dat over straat lopen, zeker in een stad, ook schadelijk is? Lekker fijnstof inademen enz.
Ja en roken helpt echt mee het gezonder te makenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Alleen lopen is al schadelijk... wel aan je gewrichten denken natuurlijk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Absoluut, mits we niet meerekenen hoe we aan de electriciteit komen en waar alle materialen voor de accu's etc. vandaan komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:55 schreef Tweakix het volgende:
[..]
Daarom moeten we er ook voor gaan zorgen dat we allemaal electrisch gaan rijden. Vooruit komen in de wereld enzo..
En vervolgens ons wel allemaal doodgooien met anti roken reclames. Haal het dan uit de schappen hypocriete politiciquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:57 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik ben zelf voor, maar je moet je wel bedenken dat onze overheid echt keiveel geld verdiend met die sigaretten, en daarom gaat het hier dus nooit gebeuren
Da's dan ook de enige zekerheid die je in je leven hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alleen lopen is al schadelijk... wel aan je gewrichten denken natuurlijk...
Wat zeg ik..? Leven... dat is pas schadelijk... heeft 100% de dood tot gevolg...
ja.... het is triestquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En vervolgens ons wel allemaal doodgooien met anti roken reclames. Haal het dan uit de schappen hypocriete politici
Ik zelf rook gelukkig niet (de incidentele blow daarbuiten gelaten), maar mensen moeten het zelf weten of ze roken of niet.quote:
precies ditquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zelf rook gelukkig niet (de incidentele blow daarbuiten gelaten), maar mensen moeten het zelf weten of ze roken of niet.
Daarnaast is er geen enkele reden om aan te nemen dat het gebruik opeens gigantisch zal dalen, met als gevolg dat je als overheid zijnde wel de inkomsten uit accijnzen misloopt, maar nog steeds evenveel medische problemen door tabak hebt en vrij baan geeft aan criminele organisaties om aan de ontstane vraag te voldoen. Bovendien zou "zwarte" tabak wel eens goedkoper kunnen zijn dan legale tabak, juist omdat die accijnzen en belastingen niet afgestaan hoeven te worden en goedkopere tabak maakt de drempel weer lager om eraan te beginnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:42 schreef Kowloon het volgende:
Artsen zijn beleidskundige idioten. Er is geen beroepsgroep die zo vaak voor een verbod pleit als artsen. Maar ze hebben geen idee hoe een verbod gehandhaafd moet worden terwijl dat juist iets wat in de praktijk een groot probleem vormt.
Anti-rookcampagne is sowieso fascistoïde,quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:42 schreef SpecialK het volgende:
Ziekelijke bemoeizucht. Tot aan het facistoide af.
Welk percentage van de bevolking rookt daar bij jou eigenlijk?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
Hoewel ik liberaal en voor keuzevrijheid ben en daarnaast nog rook ook, vind ik het helemaal geen slecht plan. Sigaretten zijn onzindrugs, nauwelijks effect, extreem verslavend en slecht voor jezelf en omgeving.
Zo het gebruik uitfaseren lijkt me prima. Hier is het al heel raar als je rookt, laat staan in het VK van 2025.
8-10%, aan de kust meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welk percentage van de bevolking rookt daar bij jou eigenlijk?
Volgens mij rookt in Nederland nog steeds een kwart van de bevolking ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
8-10%, aan de kust meer.
Prijs pakje: ¤ 1,35-1,60
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |