Ja, maar niet op een avondje uit in Engeland.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt niet? De meeste mannen hebben toch wel smaak, zou je denken.
Maar de Engelsen zelf dan? Juist van hen verwacht ik meer klasse.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een avondje uit in Engeland.
Hier willen we een dame met klasse.
Je hebt de gemiddelde Engelse man gezien?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de Engelsen zelf dan? Juist van hen verwacht ik meer klasse.
Je bedoelt zo'n tokkie? Die bedoel ik namelijk niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt de gemiddelde Engelse man gezien?
Ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n tokkie? Die bedoel ik namelijk niet.
Als vrouw denk ik aan het geld hè.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
Jij bedoelt de upper class
Awwww.quote:
quote:
Whehe. Werk is zeker saai?quote:
Hoi pannenkoek.quote:
Het is een compliment. Pannenkoeken zijn lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja zeg, ik word gelijk pannenkoek genoemd!![]()
Met stroopquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een compliment. Pannenkoeken zijn lekker.
Zal ik jou dan maar gewoon Fera noemen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een compliment. Pannenkoeken zijn lekker.
Met appel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik eet vaak pannenkoeken met kaas of met stroop, of poedersuiker, in die volgorde.
Verder ben ik niet zo creatief...
Ik ben heel zoet geweestquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Met appel.
Met rozijnen.
Met jam.
Ik heb zin in zoete dingen, niet normaal.
Nah, er is slechts één FOK!ker waar ik nog wel een hapje van zou kunnen nemen.quote:
Je hoeft ook niet te bijten...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, er is slechts één FOK!ker waar ik nog wel een hapje van zou kunnen nemen.
Maar bijten isquote:
Niet in jou.quote:
Onverklaarbaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |