quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Laten we hopen dat Sevilla Real pijn gaat doen straks
Lijkt me toch niet dat die op naam van cr7 komt ?quote:
Wel dus, al is het lichtelijk dubieus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Pistone het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat die op naam van cr7 komt ?
Bal gaat door aanraking totaal de andere kant op.
Misschien nu even maar normaal gesproken telt dit niet als een goal voor CR7, in Engeland is daar zelfs een aparte comissie voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel dus, al is het lichtelijk dubieus.
Oh, dat is gewoon terecht, CR7 is net zo infantiel. En Ratnaldo is een prima verwoording van zijn ratterige persoonlijkheid.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ronaldo bewust op een kinderachtige manier anders schrijven.
Wat een zielig mannetje ben jij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon terecht, CR7 is net zo infantiel. En Ratnaldo is een prima verwoording van zijn ratterige persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon terecht, CR7 is net zo infantiel. En Ratnaldo is een prima verwoording van zijn ratterige persoonlijkheid.
Lekker belangrijk wat jouw mening isquote:
Tsja en iemand van 40 moet naar zijn leeftijd gedragenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jouw mening is.
Ronaldo is gewoon een debiel, iemand met zijn kwaliteiten zou zich niet als een valsspelende kleuter moeten gedragen.
En jij bent degene die bepaalt hoe dat is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja en iemand van 40 moet naar zijn leeftijd gedragenOok op een forum.
Jij bepaalt wat Ronaldo doet?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent degene die bepaalt hoe dat is?.
Zeker ervan overtuigd dat burgerlijk met 2,3 kinderen en 1 keer per week op zaterdag neuken de norm is?
Ik vind Ronaldo niet echt een valsspelende kleuter.. er zijn tig van die Spaanse mannetje die beter zijn in vervelend theater.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ronaldo is gewoon een debiel, iemand met zijn kwaliteiten zou zich niet als een valsspelende kleuter moeten gedragen.
Nee, ik zie wat hij doet en hoe (bijv) Messi dat niet doet.quote:
Slechte verliezer dat zeker maar er wel één die alles doet om te winnen en zover ik weet zonder vals te spelen. Geef anders een voorbeeld?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah. Hier kunnen mensen tenminste op ingaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zie wat hij doet en hoe (bijv) Messi dat niet doet.
Hij moet gewoon niet elke keer weer gaan janken en boos doen op alles en iedereen terwijl hij zelf ook geen 3 goals maakt.
Het is een geweldige voetballer, misschien zelfs completer dan Messi, maar door zijn infantiele gedrag over 30 jaar een speler die we ook nog vaag kennen itt Messi. En dat doet ie helemaal zelf, met een volwassen persoonlijkheid was hij nu echt de nummer 1 geweest.
Wat me vooral opvalt is dat Messi op het veld een speler is die nog echt plezier lijkt te hebben en nooit vervelende maniertjes heeft.. bij Ronaldo draait het allemaal om hem en zijn manier van juichen is zeer irritant.. dat is altijd 1 grote act.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zie wat hij doet en hoe (bijv) Messi dat niet doet.
Hij moet gewoon niet elke keer weer gaan janken en boos doen op alles en iedereen terwijl hij zelf ook geen 3 goals maakt.
Het is een geweldige voetballer, misschien zelfs completer dan Messi, maar door zijn infantiele gedrag over 30 jaar een speler die we ook nog vaag kennen itt Messi. En dat doet ie helemaal zelf, met een volwassen persoonlijkheid was hij nu echt de nummer 1 geweest.
Messi doet ook vaak genoeg irritant en loopt rond met een zure kop.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat Messi op het veld een speler is die nog echt plezier lijkt te hebben en nooit vervelende maniertjes heeft.. bij Ronaldo draait het allemaal om hem en zijn manier van juichen is zeer irritant.. dat is altijd 1 grote act.
Is me nooit opgevallen.. ik weet niet hoe hij buiten het veld is maar op tv komt hij altijd heel normaal over.. beter dan al die aanstellers en types die alleen maar met hun imago bezig zijn en denken dat ze nog bijzonder zijn met hun tattoos..quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi doet ook vaak genoeg irritant en loopt rond met een zure kop.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen.. ik weet niet hoe hij buiten het veld is maar op tv komt hij altijd heel normaal over.. beter dan al die aanstellers en types die alleen maar met hun imago bezig zijn en denken dat ze nog bijzonder zijn met hun tattoos..![]()
Heb het programma even bekeken en dat van Madrid lijkt me het makkelijkst.. zit alleen nog een lastige uitwedstrijd tussen in Sociedad. Gaat spannend worden.
Doen alle voetballers, maar ik vind het bij Messi een gevalletje "Marco van Basten" die was ook zo goed dat de enige manier om hem te stoppen was om zijn enkels af te breken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi doet ook vaak genoeg irritant en loopt rond met een zure kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |