Het is wat meid.quote:
Ajax dit weekend. Ik ga door naar de volgende ronde en blijf spelen voor de koelkast.quote:
Oh sorry, dacht ff dat ik in het KNVB-beker topic zat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ajax dit weekend. Ik ga door naar de volgende ronde en blijf spelen voor de koelkast.
Zit je ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht ff dat ik in het KNVB-beker topic zat.
quote:
Oké.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:26 schreef gniffie het volgende:
[..]wil altijd zijn meninkje verntileren, wat een irritante man
Dat idee heb ik juist bij Ron de Rijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:26 schreef gniffie het volgende:
[..]wil altijd zijn meninkje verntileren, wat een irritante man
Ron de Rijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik juist bij Ron de Rijk
Ron de Rijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ron de Rijk. Heeft ook een goede brul stem bij een goal itt tot dat hoge gepiep van van Rijswijk
Goeie constatering.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:35 schreef Max23 het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd gaat op zeker Europa in als Ajax de andere halve finale wint en kampioen wordt.
SBSquote:
quote:
Jij maakt goede posts.quote:
Pics.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
ik zit nu naakt en mijn penis hangt langs mijn been
slap
Tijd voor Eriksenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
ik zit nu naakt en mijn penis hangt langs mijn been
slap
Ook zonder deze rook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Piet zou geblunderd hebben met deze rook.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Pistone het volgende:
Dit een halve-finale, dat geeft te denken.
NEC en Ajax winnen en NEC dan sowieso Europa in. Wat denk je daarvan? Zeker als ze degraderenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Pistone het volgende:
PEC en NEC hebben zowat elk goed team ontlopen. Alle andere eredivisieteams zaten aan de andere kant van het schema(!)quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Pistone het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je het gedeelte waar je piemel zit misschien omcirkelen?
Nog steeds in de gedachte blijven hangen van owjeej wat een knotsgekke competitie iedereen is slecht etc?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Pistone het volgende:
Nec won wel van Utrecht en Groningen dat van Zwolle is helemaal gekkenwerk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC en NEC hebben zowat elk goed team ontlopen. Alle andere eredivisieteams zaten aan de andere kant van het schema(!)
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah NEC heeft nog Grunn en Utreg gehad, een normale route.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC en NEC hebben zowat elk goed team ontlopen. Alle andere eredivisieteams zaten aan de andere kant van het schema(!)
die zit er niet op mijn achterwerkquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is geen ziel het mee oneens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef Tyron het volgende:
nicki minaj is overigens een lelijke negerin
Littlerabbit gaat nu een banaanvraag doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef Tyron het volgende:
Oh echt, je weet zeker dat je dit wilt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef Tyron het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef Tyron het volgende:
Oja, NEC won ook van Groningen. Dacht alleen Utrecht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nec won wel van Utrecht en Groningen dat van Zwolle is helemaal gekkenwerk.
Alsof Pec daar wel potten kan breken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
NEC en Ajax winnen en NEC dan sowieso Europa in. Wat denk je daarvan? Zeker als ze degraderen
Feyenoord nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:51 schreef Pistone het volgende:
Volgens mij heeft iedere club in NL nu wel de bijnaam cupfighter, maar dat terzijde.
Feyenoord nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:51 schreef Pistone het volgende:
Volgens mij heeft iedere club in NL nu wel de bijnaam cupfighter, maar dat terzijde.
degene die haar misbruikt heeft vroeger verdient een fok!awardquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh echt, je weet zeker dat je dit wilt?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef Tyron het volgende:
Dat is Nicky Minaj, niet Lady Gagaquote:
dit is iets tussen ggmm en mijquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewaarschuwd en ik strijk enkel over mijn hart omdat ik je eerder vandaag vals beschuldigde.
Aight.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
degene die haar misbruikt heeft vroeger verdient een fok!award
Hm jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter dan de gemiddelde wedstrijd van Groningen.
hommoquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
chris en ik lachen je uit
wanne homo johquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chris geeft op die foto aan hoe groot jouw piemel is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2cm groter dan die van jouquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chris geeft op die foto aan hoe groot jouw piemel is.
Goed dat je toegeeft dat ie niet erg groot isquote:
dit was de enige comeback die ik kon bedenkenquote:
Ja die 10 cent had ze toch snel verdiend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, ze schiet steeds weer in de lach.
Geldt deze uitnodiging ook voor mij?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit was de enige comeback die ik kon bedenken
als je de exacte lengte van mijn penis wilt weten wil ik je dat gerust via een DM sturen
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja die 10 cent had ze toch snel verdiend.
Uh, ja...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja die 10 cent had ze toch snel verdiend.
wat vind je van ggmm?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geldt deze uitnodiging ook voor mij?
Toch niet vanwege mij hoop ik?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:58 schreef Pistone het volgende:
Ik ga toch maar voor L'pool-Sunderland & Sevilla- R. madrid.
doeiquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:58 schreef Pistone het volgende:
Ik vind dat je penis wel genoeg in de aandacht heeft gestaan en het tijd is voor je analyse over de opstelling van beide partijen.quote:
word je onzeker wanneer het over piemels gaat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:58 schreef Pistone het volgende:
Dit kan niet he.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vindt dat je penis wel genoeg in de aandacht heeft gestaan en het tijd is voor je analyse over de opstelling van beide partijen.
Komt door Heinz. Ik ging ervan uit dat hij niet zo'n blunder maakte waardoor ik de post zelf niet meer in zijn geheel lasquote:
Hoe laat begint Real??quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:58 schreef Pistone het volgende:
Uiteraard niet, ik heb bij deze wedstrijd geen voorkeur en kijk daarbij toch liever voetbal van iets hoger niveau.quote:
Geef mij maar de schuld ja. En dat is dan moderator.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt door Heinz. Ik ging ervan uit dat hij niet zo'n blunder maakte waardoor ik de post zelf niet meer in zijn geheel las
Hoiquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis nog niet veel.
Waar is Pino112?
Boven jequote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis nog niet veel.
Waar is Pino112?
Waarom zit je niet in het stadion?quote:
Gaat dit over zo'n app?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil jullie bij dezen even laten weten dat ik een nieuwe poging ga wagen voor 4096.
AZ gaat een showtje opvoeren jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:03 schreef Heeinz het volgende:
Gelukkig kunnen we morgenavond genieten van echt voetbal
Deze opmerking is een uitnodiging tot voorspelbare reacties.
Vraag me af wie het echte voetbal gaat spelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:03 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:03 schreef Heeinz het volgende:
Heracles moet zaterdag pasquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:03 schreef Heeinz het volgende:
Wordt me te laat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in het stadion?
Ik had vandaag 4096 gehaaldquote:
Niet opgeslagenquote:
Troostprijs.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch, Zwolle haalt de halve finale van de beker toch jaarlijks.
Tijd voor de finale iddquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de 8192.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de trein zo dichtbij m'n tweede 4096, swipete ik per ongeluk naar boven.
Dat tweede. En morgen vroeg eruit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wot, ben je 12 of woon je in Limburg?
Zeefbuik 2quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Op de NEC site staat dit over Gravenberch:
Lengte 1,86 m
Gewicht onbekend
Zegt genoeg toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef Heeinz het volgende:
AC MilanMooi voor Seedorf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt voor de spoilerquote:
ja conboy is niet de meest rustige kerel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef hafcfan het volgende:
Conboy was toch die debiel die een Pelle actie had?
Ja, dat zijn allemaal Nijmegenaren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
Halve stadion springt op als NEC scoort. Dat Zwolle heeft echt geen supporters he
En het voetbal is ook niet om over naar huis te schrijven de afgelopen tijd. Het is dat ze al veilig zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
Zwolle is echt heel slecht in de lucht. Vrije trappen, corners, allemaal waardeloos.
Toch nog best een aantal PEC-supporters hier op FOK!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
Halve stadion springt op als NEC scoort. Dat Zwolle heeft echt geen supporters he
Ik herken dat wel met Eredivisie voetbal.quote:
Ook maar 2 die er heen gingen toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch nog best een aantal PEC-supporters hier op FOK!
Klopt. Uitslagen lijken nog prima maar nu al een wedstrijd of drie kort na elkaar kansloos verlorenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het voetbal is ook niet om over naar huis te schrijven de afgelopen tijd. Het is dat ze al veilig zijn.
Ik wilde heel graag maar had een tentamen tot 21:00quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook maar 2 die er heen gingen toch?
'quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook maar 2 die er heen gingen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |