quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een snijplank en een deegroller. Bedoel, altijd handig. Maar beide dingen die ik zodra ik een baan heb eigenlijk direct wil vervangen. Ik gebruik dat te vaak om me niet te gaan irriteren aan blokker-kwaliteit. En dan voel ik me echt een ondankbaar kreng.![]()
Oh! Je hebt een vaas! Dan krijg je de volgende keer een bosje bloemen van me.
Dat heb ik voor (of worden nog geschoten door me) een vriend van me gedaan, heeft 3 motoren gehad en 2 daarvan op canvas. Alleen nieuwe nog niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Het idee geweldig! de uitvoering inderdaad iets minder... Was het nou mijn wagen op het circuit... dan had ik die dezelfde avond nog aan de meeste opvallende muur gehangen...
Ik geil niet zo op mezelf
O God, gaat ze weer.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Staat in mijn slaapkamer
omgekeerd wel, want scharrel vond dat ie eng naar haar keek![]()
Daar heb ik wel een foto van in lijst, van de Godfather dan...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind een schilderij van mezelf a la the Godfather eigenlijk best een goed idee
Kan best leuk zijn. Maar ik vind het leuker als je er meerdere hebt, ieder met een bloem erin. Kunnen ook neppers zijn, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Facsie.
[..]
Ik heb ook zo'n bizarre lage "vaas" voor 1 bloem. Ik snap het nut daar helemaal niet van.
Ik moet d'r nog wel aan durven kijken zaterdag.quote:
Ik snap dat wel hoor.quote:
Ik heb wel een klein beeldje van mezelf, ooit op vakantie laten maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een beeld van mezelf. Verschil moet er wezen.
M'n vader heeft ook een beeldje van zichzelf, in z'n wielrenpak en met fiets. Een soort karikatuur.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een beeld van mezelf. Verschil moet er wezen.
Dat soort opmerkingen kan altijd erger.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet d'r nog wel aan durven kijken zaterdag.
Geinig vind ik datquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader heeft ook een beeldje van zichzelf, in z'n wielrenpak en met fiets. Een soort karikatuur.
Dit is niet de eerste die ik hoor. En waarschijnlijk ook niet de laatste.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen kan altijd erger.
Het gaat zo awkward worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet d'r nog wel aan durven kijken zaterdag.
Dat is nog wel grappig inderdaad.quote:
Gewoon op haar bed pakken toch.quote:
Nooooooez.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon op haar bed pakken toch.
It's only awkward if you make it awkward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |