heerlijke meebrulplaatquote:
dan mag ik hier ook niet meer "komen"quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Ik zal voortaan wel wegblijven van maandag t/m woensdag, dat helpt vast om het niveau op te "krikken"
Je luistert naar Pino?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Ik zal voortaan wel wegblijven van maandag t/m woensdag, dat helpt vast om het niveau op te "krikken"
Pino is alwetend heb ik vanochtend begrepenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mag ik hier ook niet meer "komen"
prachtig idd! bloem, 3 letters....Kaapse Viooltjes.....quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Toch moet ik aan Bert Visscher denken met z'n kruiswoordpuzzel
"Pratende vogel?.... Pino! oh da's te kort... dan maak ik er gewoon klotepino van"
Teveel tegenstrijdige signalen in deze postquote:
Lach maar, ik krijg dat "kaapse" huis wel in 1 hokje hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig idd! bloem, 3 letters....Kaapse Viooltjes.....
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Teveel tegenstrijdige signalen in deze post
Oh wacht, je bent een vrouwdat verklaart alles
Dat!quote:
en dat ie een hoer besteld...quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lach maar, ik krijg dat "kaapse" huis wel in 1 hokje hoor!
Prachtig iddquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat ie een hoer besteld...
snollaria, wipperette, ketshuis, bezorghoer....ow, jullie denken dat dat pizza's zijn in die kistjes op die brommertjes???
die show met dat bed was de eerste van Visscher die ik zag. heeft ie wmb nooit mee geëvenaard. ziek gelachen. de prinses met de grote tiet, bloemschikken....prachtig!quote:
EEN HELM!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die show met dat bed was de eerste van Visscher die ik zag. heeft ie wmb nooit mee geëvenaard. ziek gelachen. de prinses met de grote tiet, bloemschikken....prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Niets beters te doen op je werk dan foto's op te zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Jawel, maar ik nam even een rookpauzequote:Op woensdag 26 maart 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets beters te doen op je werk dan foto's op te zoeken?
Jij bent echt de laatste die iemand mag aanspreken of die niet iets beters te doen heeft op zijn werk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets beters te doen op je werk dan foto's op te zoeken?
Je weet helemaal niet wat ik allemaal doe op het werkquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent echt de laatste die iemand mag aanspreken of die niet iets beters te doen heeft op zijn werk.
Dit dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent echt de laatste die iemand mag aanspreken of die niet iets beters te doen heeft op zijn werk.
Stage SC destijdsquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik deed ook geen kut op stage.
Hopelijk wordt mijn volgende iets boeeinder.
Jullie zien me wel verschijnen (of niet)
Wat heb ik er mee te makenquote:
twitter:sanderlantinga twitterde op woensdag 26-03-2014 om 15:50:20Coen is ouderwets druk voor de uitzending! Concentratie noemt ie dat
reageer retweet
Niks, deze keer.quote:
Portugese les in wat? Seks?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is budget voor Portugese lesDus ik krijg een aantal lessen
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
Weer terug van lopen. Een PR![]()
10km binnen het uur! 59:35![]()
[ afbeelding ]
"Ik ben blij man"
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben blij man"
restecp!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben blij man"
Mss heeft ze last van een ochtendhumeur.quote:
Ik denk dat Giel heel veel ongepaste grappen gaat makenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar morgenochtend, en dan vooral hoe Giel zich gedraagt.
Ik heb er.. laat maarquote:
quote:
Is nog steeds dezelfdequote:
Nee, vertel!quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Roel een website heeft?
Dank jequote:
Maar er wel naartoe linken via NOS op 3quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Waarom vertelt hij de site niet gewoon?
Of dit dan:quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar er wel naartoe linken via NOS op 3
quote:
Open deur enzulks.quote:
www.1opde5.nlquote:
Hoe vaak ga je het nog postenquote:
Tot ik medestanders hebquote:
Vol op d'r brilquote:
Nee.quote:
Alle concerten zijn 3FM presents sinds Willie aan het roer staatquote:
quote:
godnondeju dat was wel een beest. Ik zou er bijna een foto van hadden willen makenquote:
Het monster van Loch Ness geëxtrudeerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godnondeju dat was wel een beest. Ik zou er bijna een foto van hadden willen maken
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godnondeju dat was wel een beest. Ik zou er bijna een foto van hadden willen maken
Hangt er vanaf wat voor aroma het Loch Ness monster heeft...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het monster van Loch Ness geëxtrudeerd?
Je bent een lieverdquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:35 schreef minthy het volgende:
Ik kom wolfrolf even een dikke vette pakkerd terug geven
Dank, al vindt een aantal personen in m'n privéomgeving dat na vandaag niet meer. So be it, zakken --> stront. My way --> highway.quote:
Bij Machiatto moet ik altijd hieraan denkenquote:
Niemand heeft me daarover in vertrouwen genomen, ik kom er nu pas achterquote:
quote:
Veel meer iddquote:
Heerlijk ook dat er al een half uur geen voorspelbaar geluidseffect of weinig boeiend telefoongesprek te horen is. Moet ie vaker doen.quote:
Fleur doet me aan Roos denken. Het klinkt allemaal zo nep en gemaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk ook dat er al een half uur geen voorspelbaar geluidseffect of weinig boeiend telefoongesprek te horen is. Moet ie vaker doen.
GIIIEEEEEEEEELquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Veel meer idd
Giel en het nieuwsheel apart
Dat heb ik bij stemvervormers.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fleur doet me aan Roos denken. Het klinkt allemaal zo nep en gemaakt.
Meuh, ik vind het wel meevallen hoor. Ze zit niet overdreven te praten, tikkeltje nerveus en minder alert misschien maar ik zit me niet na 10 minuten al kapot te ergeren en te zappen naar een ander cassettebandje. Da's ook wel wat waard.quote:
Fleur is gewoon een beetje RAAAAR.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:26 schreef Paul het volgende:
Wat een reus is ze eigenlijk he, ze loopt zo houterig ook erbij
En Giel is ook echt een opdondertje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:26 schreef Paul het volgende:
Wat een reus is ze eigenlijk he, ze loopt zo houterig ook erbij
Overdreven bedoel ik ook niet. Gewoon een beetje zoals Roos telefoongesprekken voert.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Meuh, ik vind het wel meevallen hoor. Ze zit niet overdreven te praten, tikkeltje nerveus en minder alert misschien maar ik zit me niet na 10 minuten al kapot te ergeren en te zappen naar een ander cassettebandje. Da's ook wel wat waard.
Dat gaat lekker.
Ja het is niet spontaan en relaxedquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overdreven bedoel ik ook niet. Gewoon een beetje zoals Roos telefoongesprekken voert.
OPA VAN GIEL IS ECHT JA KUTLUL!quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Is deze oma net zo nep als Opa Beelen?
Annemieke 'Twittaahhhh' Schollaardtdtquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:39 schreef Pandaplint het volgende:
Ze doet het wel goed
Beter dan Annemiek
Nee man, gewoon nee! De stem van Fleur is zóveel fijner. Laat haar maar 3 voor 12 radio doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fleur doet me aan Roos denken. Het klinkt allemaal zo nep en gemaakt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nee! De stem van Fleur is zóveel fijner. Laat haar maar 3 voor 12 radio doen.
Wij moeten het doen met Happyquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man, gewoon nee! De stem van Fleur is zóveel fijner. Laat haar maar 3 voor 12 radio doen.
Idd, als je dat toch positieve discriminatie wil doen, doe het dan goed en zet er niet zo'n halve kerel neer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:09 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, als je dat toch positieve discriminatie wil doen, doe het dan goed en zet er niet zo'n halve kerel neer.
[..]
Idd, als je dat toch positieve discriminatie wil doen, doe het dan goed en zet er niet zo'n halve kerel neer.
twitter:RjFct twitterde op donderdag 27-03-2014 om 09:12:36Weg met die irritante claudia. @fleurwallenburg is the new chick on air. #3fm reageer retweet
[..]
Ik moet zeggen dat Giel het ook best aardig doet, had niet verwacht dat hij het zo serieus zou doenquote:
FIRE!quote:
Binnenkort een Sheeran of Passenger MHquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef alors het volgende:
Wilbertgod heeft weer concertkaarten en een tripje naar Londen gekregen in ruil voor een aanstaande megahit. Zo rolt een micromanager.
wat een baas wat een baas #ivhnwquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef alors het volgende:
Wilbertgod heeft weer concertkaarten en een tripje naar Londen gekregen in ruil voor een aanstaande megahit. Zo rolt een micromanager.
Dat gaat niet zo makkelijk: Iedereen scheert het weg/laat het weglaseren...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:43 schreef alors het volgende:
Functionele lichaamsbeharing is zo prehistorieDat dat nog niet weggeëvolueerd is
bij sommige mensen wel. bijvoorbeeld borsthaar.....dat lambiksyndroom bij mij stelt niets voorquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:43 schreef alors het volgende:
Functionele lichaamsbeharing is zo prehistorieDat dat nog niet weggeëvolueerd is
Volgens mij zijn er meer vrouwen die van borsthaar houden dan die niet van borsthaar houdenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk: Iedereen scheert het weg/laat het weglaseren...
Dit heeft als gevolg dat we iedereen aantrekkelijk blijven vinden, ongeacht of ze van nature lichaamshaar hebben of niet. Hierdoor planten de behaarde genen zich gewoon vrolijk voort
Man man man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef alors het volgende:
Dat is de schuld van Gillettequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer vrouwen die van borsthaar houden dan die niet van borsthaar houden![]()
Al wil de commercie anders doen geloven.
bij een vrouw????quote:
In beide landen veel geweest, maar neequote:Op donderdag 27 maart 2014 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
Amerikanen
Volgens mij hebben Duitsers nog betere humor.
Ik heb in ieder geval bijzonder weinig met die lachbandhumor en bekrompenheidquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In beide landen veel geweest, maar nee![]()
Amerikaanse humor > Duitse humor (hebben ze het überhaupt wel)
Seinfeldquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval bijzonder weinig met die lachbandhumor en bekrompenheid
Oh en de bekrompenheid is zeer afhankelijk van de regio waar je bentquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval bijzonder weinig met die lachbandhumor en bekrompenheid
That 70's Showquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seinfeld
Friends
That 70's Show
Chris Rock
De meeste talkshow hosts van de late night programma's daar
En ook een paar keer naar live stand-up geweest in NYC, erg leuk
quote:
Ik kan eigenlijk alleen lachen om Seinfeldquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seinfeld
Friends
That 70's Show
Chris Rock
De meeste talkshow hosts van de late night programma's daar
En ook een paar keer naar live stand-up geweest in NYC, erg leuk
Britse humorquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk alleen lachen om Seinfeld![]()
Hoe het publiek steeds reageert in dat eerste filmpje staat me al tegenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Maar dit is toch ook geniaal
Of dit:
Dat is de typische NL mentaliteit van "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe het publiek steeds reageert in dat eerste filmpje staat me al tegen
Joelen en uit je dak gaan omdat iemand zegt "I love rap music!"quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is de typische NL mentaliteit van "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"
Inderdaad. Overdreven gedoe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Joelen en uit je dak gaan omdat iemand zegt "I love rap music!"
Tsja
Ik snap't welquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Joelen en uit je dak gaan omdat iemand zegt "I love rap music!"
Tsja
Rare randstedelingenquote:
Ik vind Fleur een cutiequote:
Wat?quote:
Goed plan.quote:
Poepgat!quote:
Ze doet me denken aan m'n exquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind Fleur een cutie
Ik zou wel het een en ander met en/of op haar kunnen
quote:
Niveautje hequote:
Nou.quote:
Kids bijvoorbeeld, hoor niet vaak dat nummer en is toch best een goed nummerquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:27 schreef Bronson het volgende:
Ze mogen gerust eens MGMT draaien als ze het de hele tijd over DTRH hebben.
Ook een brilquote:
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dramatischquote:
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:48 schreef Zaktabak het volgende:
Deze kerel is gewoon van de muziekredactie hoor
Ik vind dit vele malen erger. Manmanmanquote:
Sway?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit vele malen erger. Manmanman
Ja het origineel is heerlijk, maar die mix is echt een van de grootste teringplaten ooit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sway?
Nee man
Toetertjes, zomer
Oneensquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het origineel is heerlijk, maar die mix is echt een van de grootste teringplaten ooit.
Somebody to Love van de Boogie Pimps is genânt inderdaad. Maar ik vind dat origineel echt een PRACHTIG liedjequote:Op donderdag 27 maart 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oneens
Jij vindt de Boogie Pimps zeker dan ook kut? En dat andere nummer: Bang bang van de Audio Bully's?
Rob heeft een tweet van mij gefavedquote:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 26-03-2014 om 10:51:55@jelmergussinkIo @Robstenders @FredSiebelink De stem van de inburgeringscursus! #3fm https://t.co/dmwoj44Hrm reageer retweet
Ik vind ARRIKIKI wel een ultieme kermisplaatquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Somebody to Love van de Boogie Pimps is genânt inderdaad. Maar ik vind dat origineel echt een PRACHTIG liedje
Shot You Down (en niet Bang Bang) is wel een lekker nummer
Maar het is ook dat irritante "ARRIKIKI" dat me zo ergert aan dat liedje van Mumba.
ik haat kermissenquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind ARRIKIKI wel een ultieme kermisplaat
Dat wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind ARRIKIKI wel een ultieme kermisplaat
"Door de telefoon is altijd moeilijker dan op de radio"quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel.maar het is zo'n kutgeluid.
Dat let's get live is zo makkelijk heIk heb er altijd 5 goed. Snap niet hoe mensen maar 2 goed halen soms
Nee. Ik ben dusdanig verlegen dat ik niet met m'n kop op de radio durfquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Door de telefoon is altijd moeilijker dan op de radio"
aldus die kip net
Was het Minthy?
Eend doet nooit *kwak?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef minthy het volgende:
Ik word net uitgescholden met "kip". Door eend.
quote:
Ja, door de telefoon is altijd lastiger dan op de radio. Dan nog..quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
aldus die kip net
Was het Minthy?
Jijquote:
ooit eens tijdens een nacht overwerken bij Roos meegedaan met een kwis (of was het Annemieke, anyway, 1 van die 2quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ooit eens tijdens een nacht overwerken bij Roos meegedaan met een kwis (of was het Annemieke, anyway, 1 van die 2)
Hadden ze een stuk uit een serie nagesynchroniseerd in het DFuits, moest ik raden wat het was. Geen idee had ik door de telefoon. Zij nog: ja, is ook wel lastig door de telefoon, maar dat je 24 had herkend had ik toch wel verwacht. Ik: 24
dat dus, heb er nog nooit een aflevering van gezienquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou 24 ook niet herkennennooit gezien ook
![]()
Quotes uit Seinfeld ken ik wel allemaal uit m'n hoofd
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.scientias.nl/de-reuzenpanda-een-zoetekauw/99222
Jack Bauer (quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ooit eens tijdens een nacht overwerken bij Roos meegedaan met een kwis (of was het Annemieke, anyway, 1 van die 2)
Hadden ze een stuk uit een serie nagesynchroniseerd in het DFuits, moest ik raden wat het was. Geen idee had ik door de telefoon. Zij nog: ja, is ook wel lastig door de telefoon, maar dat je 24 had herkend had ik toch wel verwacht. Ik: 24
The way this is going, I think I just might...quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Limp Bizkit, dat moge duidelijk zijn
Bazenband
Bovendien: #ThrowbackThursday
Kan jij rubbereend even doorverwijzen naar dit topic:quote:
Done!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij rubbereend even doorverwijzen naar dit topic:
ONZ / Welk modje vind jij het irritant's?
Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |