heerlijke meebrulplaatquote:
dan mag ik hier ook niet meer "komen"quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Ik zal voortaan wel wegblijven van maandag t/m woensdag, dat helpt vast om het niveau op te "krikken"
Je luistert naar Pino?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Ik zal voortaan wel wegblijven van maandag t/m woensdag, dat helpt vast om het niveau op te "krikken"
Pino is alwetend heb ik vanochtend begrepenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mag ik hier ook niet meer "komen"
prachtig idd! bloem, 3 letters....Kaapse Viooltjes.....quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Toch moet ik aan Bert Visscher denken met z'n kruiswoordpuzzel
"Pratende vogel?.... Pino! oh da's te kort... dan maak ik er gewoon klotepino van"
Teveel tegenstrijdige signalen in deze postquote:
Lach maar, ik krijg dat "kaapse" huis wel in 1 hokje hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig idd! bloem, 3 letters....Kaapse Viooltjes.....
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Teveel tegenstrijdige signalen in deze post
Oh wacht, je bent een vrouwdat verklaart alles
Dat!quote:
en dat ie een hoer besteld...quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lach maar, ik krijg dat "kaapse" huis wel in 1 hokje hoor!
Prachtig iddquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat ie een hoer besteld...
snollaria, wipperette, ketshuis, bezorghoer....ow, jullie denken dat dat pizza's zijn in die kistjes op die brommertjes???
die show met dat bed was de eerste van Visscher die ik zag. heeft ie wmb nooit mee geëvenaard. ziek gelachen. de prinses met de grote tiet, bloemschikken....prachtig!quote:
EEN HELM!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die show met dat bed was de eerste van Visscher die ik zag. heeft ie wmb nooit mee geëvenaard. ziek gelachen. de prinses met de grote tiet, bloemschikken....prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |