Nee dat doet hij heel welbewust, dat zegt hij ook.quote:Niet geloven dat Wilders bewust zonder enige toelichting 'minder marokkanen' roept in z'n speech![]()
![]()
Waarvoor weigert of weigerde Wilders subsidie? Want volgens mij krijgt de PVV gewoon overheidsgeld voor het runnen van de PVV, net als alle andere politieke partijen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef Chazr het volgende:
[..]
Nee dat doet hij heel welbewust, dat zegt hij ook.
Ken je Fitna nog? Met dat filmpje oogstte Wilders hoongelach. Totdat hij werd hij aangeklaagd.
Toen begon Wilders Fitna te gebruiken als marketingtool op zijn tournee door de VS om geld in te zamelen. Hij weigerde immers subsidie van de overheid, dus hij had geld nodig. Het werkte, want in de VS zagen ze hem als slachtoffer van het vrije woord. Juist vanwege dat proces had hij momentum en wist hij grote geldschieters aan zich te binden.
Lees je in. Wilders weet heel goed wat hij doet. En iedereen trapt erin.
De PVV weigert het grootste deel van dit geld. En wil in ruil daarvoor de namen van donateurs niet openbaar maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarvoor weigert of weigerde Wilders subsidie? Want volgens mij krijgt de PVV gewoon overheidsgeld voor het runnen van de PVV, net als alle andere politieke partijen.
Aha, dat was me niet bekend. Interessant gegeven omdat de identiteit van zijn donateur(s) natuurlijk met de nodige mysterie zijn omgeven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De PVV weigert het grootste deel van dit geld. En wil in ruil daarvoor de namen van donateurs niet openbaar maken.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef Chazr het volgende:
[..]
Lees je in. Wilders weet heel goed wat hij doet. En iedereen trapt erin.
Nu ben ik wel heel erg benieuwd. Welk deel weigert de PVV, en wat nemen ze wel aan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De PVV weigert het grootste deel van dit geld. En wil in ruil daarvoor de namen van donateurs niet openbaar maken.
Ik heb het nergens over aangifte. De mensen die aangifte tegen Wilders hebben gedaan, kunnen minstens laten zien dat ze deze oude man steunen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat ze wél aangifte doen tegen discriminatie (wat wél mogelijk is) en geen aangifte doen tegen iets waar ze geen eens aangifte voor kúnnen doen.
Dit is niet nader verklaren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Twee totaal verschillende dingen. Baas boven baas in achterlijkheid.
preciesquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:10 schreef Chazr het volgende:
[..]
Vraag je dan eens af waarom het discrimineren is als Wilders een vraagje stelt aan zijn klapvee, en waarom het geen discrimineren is als Samsom zegt dat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op geweldsoverlast.
Ik blijf erbij: er zit een dubbele agenda achter deze hele hetze.
Joh. Je meent het.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:10 schreef Chazr het volgende:
Ik blijf erbij: er zit een dubbele agenda achter deze hele hetze.
problematischer vind ik dat de Marokkanen die vrijwillig weggaan die Marokkanen zullen zijn die wel werken en een bijdrage leveren. Het bontkraagdragende straattuig zal gewoon hier blijven want rattenparadijs...quote:
Tjah, logisch effect van dat domme gelul van greet. Wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
problematischer vind ik dat de Marokkanen die vrijwillig weggaan die Marokkanen zullen zijn die wel werken en een bijdrage leveren. Het bontkraagdragende straattuig zal gewoon hier blijven want rattenparadijs...
Wat snap je niet aan "twee totaal verschillende dingen"?quote:
Tja, je kunt wel zo,n smiley plaatsen, maar waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "twee totaal verschillende dingen"?
Ik vind het doen van aangifte tegen Wilders al achterlijk, maar ergens nog wel enigszins te begrijpen vanuit die mensen gezien.
Die reactie daarop vind ik echter nóg achterlijker en is bovenal ook gewoon totaal misplaatst. Kan er geen greintje begrip voor opbrengen.
Jij bent écht van mening dat mensen die aangifte doen tegen Wilders, eigenlijk kaartjes zouden moeten sturen naar slachtoffers van "slechte" Marokkanen?
Heb jij die man al een kaartje gestuurd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, je kunt wel zo,n smiley plaatsen, maar waarom niet eigenlijk?
Vertel eens: waarom zou je wel aangifte gaan doen om de woorden van Wilders , maar geen kaartje sturen naar deze oude man?
Nee, en ik heb ook geen aangifte tegen Wilders gedaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb jij die man al een kaartje gestuurd?
Hier hetzelfde, maar nog meer van dit soort bullshit en je zou er bijna over na gaan denken toch aangifte te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook geen aangifte tegen Wilders gedaan
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar nog meer van dit soort bullshit en je zou er bijna over na gaan denken toch aangifte te doen.
Zwijg dan gewoon?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Forbry het volgende:
Die mensen die aangifte hebben gedaan tegen Wilders hebben gewoon helemaal niks met deze man van doen. Punt. Meer verklaring ga ik echt niet geven hoor.
Ik ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting.
Omdat mensen niks te maken hebben met die oude man. Er vinden elke dag geweldsdelicten plaats, als je naar iedereen een kaartje moet sturen ben je de hele dag bezig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, je kunt wel zo,n smiley plaatsen, maar waarom niet eigenlijk?
Vertel eens: waarom zou je wel aangifte gaan doen om de woorden van Wilders , maar geen kaartje sturen naar deze oude man?
Elke dag doet iemand wel uitspraken die racistisch en erg beledigend zijn voor een bevolkingsgroep, als je van iedereen aangifte moet doen ben je de hele dag bezig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat mensen niks te maken hebben met die oude man. Er vinden elke dag geweldsdelicten plaats, als je naar iedereen een kaartje moet sturen ben je de hele dag bezig.
Dit hele argument is belachelijk omdat het bedoeld is om mensen die aangifte doen een schuldgevoel aan te praten.
Ja, maar het gebeurt niet elke dag dat een volksvertegenwoordiger en leider van 1 van de grootste politieke partijen dit doet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Elke dag doet iemand wel uitspraken die racistisch en erg beledigend zijn voor een bevolkingsgroep, als je van iedereen aangifte moet doen ben je de hele dag bezig.
In dit geval vinden zij blijkbaar dat de vrijheid van meningsuiting zijn grenzen heeft ja. Je punt? Wat heeft dat met kaartjes sturen naar slachtoffers te maken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die mensen die aangifte hebben gedaan tegen Wilders niet.
Gaat er om wie, in welke functie die uitspraken doet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Elke dag doet iemand wel uitspraken die racistisch en erg beledigend zijn voor een bevolkingsgroep, als je van iedereen aangifte moet doen ben je de hele dag bezig.
Niet elke dag, maar toch vaak genoeg hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, maar het gebeurt niet elke dag dat een volksvertegenwoordiger en leider van 1 van de grootste politieke partijen dit doet.
Nogmaals, waarom zou je wel aangifte doen tegen slechts woorden en geen kaartje sturen naar een man die klappen heeft gehad?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
In dit geval vinden zij blijkbaar dat de vrijheid van meningsuiting zijn grenzen heeft ja. Je punt? Wat heeft dat met kaartjes sturen naar slachtoffers te maken?
Oneens, dit ging echt veel verder.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet elke dag, maar toch vaak genoeg hoor.
Dit is niet de eerste keer dat Wilders iets heeft gezegd waar je je vraagtekens bij kunt zetten (of het tever ging of niet).
Nee, het gebeurt niet zo vaak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet elke dag, maar toch vaak genoeg hoor.
Dit is niet de eerste keer dat Wilders iets heeft gezegd waar je je vraagtekens bij kunt zetten (of het tever ging of niet).
Dat vinden wel wat meer mensen zoals je misschien gemerkt hebt de afgelopen dagenquote:
Tja, je kunt nu wel elke onzinnige "waarom?"-vraag gaan stellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom zou je wel aangifte doen tegen slechts woorden en geen kaartje sturen naar een man die klappen heeft gehad?
En dat moet mij interesseren, omdat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat vinden wel wat meer mensen zoals je misschien gemerkt hebt de afgelopen dagen
Ik vind het triest dat mensen tegen vrijheid van meningsuiting zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt niet zo vaak.
Maar dat Wilders de grens vaak op zoekt is juist een reden om nu wél aangifte te doen.
Trollquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tja, je kunt nu wel elke onzinnige "waarom?"-vraag gaan stellen.
Dat zegt een hele hoop namelijk. Dingen die jij (blijkbaar) niet wil zien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat moet mij interesseren, omdat?
Poging tot argumentum ad populum of?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zegt een hele hoop namelijk. Dingen die jij (blijkbaar) niet wil zien.
Ik ben een troll omdat ik niet een antwoord geef op onzinnige vragen? Nou ja, dan ben ik maar een troll.quote:
Je bent een troll omdat je elke vraag als onzinnig gaat bestempelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben een troll omdat ik niet een antwoord geef op onzinnige vragen? Nou ja, dan ben ik maar een troll.
Dat mag jij vinden. Ik vind het triest dat mensen niet weten dat ook vrijheid van meningsuiting wettelijke grenzen heeft. Als Wilders wordt vrijgesproken is er niks aan de hand. Als hij wordt veroordeeld zat hij gewoon fout. In dat geval is de Nederlandse grondwet 'triest'.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat mensen tegen vrijheid van meningsuiting zijn.
Aha, de heiligdom van wetten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het triest dat mensen niet weten dat ook vrijheid van meningsuiting wettelijke grenzen heeft. Als Wilders wordt vrijgesproken is er niks aan de hand. Als hij wordt veroordeeld zat hij gewoon fout. In dat geval is de Nederlandse grondwet 'triest'.
Je bent nogal onzinnig bezig. Jij stelt dat mensen die aangifte doen ook meteen een kaartje moeten sturen naat de oude man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent een troll omdat je elke vraag als onzinnig gaat bestempelen.
Wat een flauwekul, ik heb allang duidelijk gemaakt waarom ik vind dat dat zou moeten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je bent nogal onzinnig bezig. Jij stelt dat mensen die aangifte doen ook meteen een kaartje moeten sturen naat de oude man.
Als iemand vraagt waarom reageer jij met 'waarom niet?'.
Ze deelt je mening gewoon niet, maakt haar niet direct een troll.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent een troll omdat je elke vraag als onzinnig gaat bestempelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |