abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138206864
quote:
Niet geloven dat Wilders bewust zonder enige toelichting 'minder marokkanen' roept in z'n speech :') :') :')
Nee dat doet hij heel welbewust, dat zegt hij ook.

Ken je Fitna nog? Met dat filmpje oogstte Wilders hoongelach. Totdat hij werd hij aangeklaagd.

Toen begon Wilders Fitna te gebruiken als marketingtool op zijn tournee door de VS om geld in te zamelen. Hij weigerde immers subsidie van de overheid, dus hij had geld nodig. Het werkte, want in de VS zagen ze hem als slachtoffer van het vrije woord. Juist vanwege dat proces had hij momentum en wist hij grote geldschieters aan zich te binden.

Lees je in. Wilders weet heel goed wat hij doet. En iedereen trapt erin.
pi_138207121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef Chazr het volgende:

[..]

Nee dat doet hij heel welbewust, dat zegt hij ook.

Ken je Fitna nog? Met dat filmpje oogstte Wilders hoongelach. Totdat hij werd hij aangeklaagd.

Toen begon Wilders Fitna te gebruiken als marketingtool op zijn tournee door de VS om geld in te zamelen. Hij weigerde immers subsidie van de overheid, dus hij had geld nodig. Het werkte, want in de VS zagen ze hem als slachtoffer van het vrije woord. Juist vanwege dat proces had hij momentum en wist hij grote geldschieters aan zich te binden.

Waarvoor weigert of weigerde Wilders subsidie? Want volgens mij krijgt de PVV gewoon overheidsgeld voor het runnen van de PVV, net als alle andere politieke partijen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138207360
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarvoor weigert of weigerde Wilders subsidie? Want volgens mij krijgt de PVV gewoon overheidsgeld voor het runnen van de PVV, net als alle andere politieke partijen.
De PVV weigert het grootste deel van dit geld. En wil in ruil daarvoor de namen van donateurs niet openbaar maken.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138207505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

De PVV weigert het grootste deel van dit geld. En wil in ruil daarvoor de namen van donateurs niet openbaar maken.
Aha, dat was me niet bekend. Interessant gegeven omdat de identiteit van zijn donateur(s) natuurlijk met de nodige mysterie zijn omgeven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138207579
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef Chazr het volgende:

[..]

Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_138207590
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:27 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Nu ben ik wel heel erg benieuwd. Welk deel weigert de PVV, en wat nemen ze wel aan?
pi_138210039
quote:
8s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Omdat ze wél aangifte doen tegen discriminatie (wat wél mogelijk is) en geen aangifte doen tegen iets waar ze geen eens aangifte voor kúnnen doen.
Ik heb het nergens over aangifte. De mensen die aangifte tegen Wilders hebben gedaan, kunnen minstens laten zien dat ze deze oude man steunen.

Het adres is weergeven.
pi_138210050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Twee totaal verschillende dingen. Baas boven baas in achterlijkheid.
Dit is niet nader verklaren.
pi_138210873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:10 schreef Chazr het volgende:

[..]

Vraag je dan eens af waarom het discrimineren is als Wilders een vraagje stelt aan zijn klapvee, en waarom het geen discrimineren is als Samsom zegt dat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op geweldsoverlast.

Ik blijf erbij: er zit een dubbele agenda achter deze hele hetze.
precies :Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_138211366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:10 schreef Chazr het volgende:
Ik blijf erbij: er zit een dubbele agenda achter deze hele hetze.
Joh. Je meent het. :')
pi_138211730
quote:
Jammer dat het er maar één is.
  donderdag 27 maart 2014 @ 07:17:25 #163
3542 Gia
User under construction
pi_138216751
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef hpeopjes het volgende:

Och, je moet ergens beginnen. ;)
pi_138216776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

problematischer vind ik dat de Marokkanen die vrijwillig weggaan die Marokkanen zullen zijn die wel werken en een bijdrage leveren. Het bontkraagdragende straattuig zal gewoon hier blijven want rattenparadijs...
pi_138216904
In de politiek draait het maar om een ding, emoties losmaken in zoveel mogelijk schapen, want als er een over de dam is (in beweging komt) volgen er meer.

pi_138217894
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

problematischer vind ik dat de Marokkanen die vrijwillig weggaan die Marokkanen zullen zijn die wel werken en een bijdrage leveren. Het bontkraagdragende straattuig zal gewoon hier blijven want rattenparadijs...
Tjah, logisch effect van dat domme gelul van greet. Wel de lusten, maar niet de lasten.

De 'goeie' Marokkanen denken ook wel eens 'fok dit, ik doe het ook nooit goed'. Volkomen begrijpelijk als je afgestraft wordt voor dingen waar je niks mee te maken hebt.
pi_138218338
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is niet nader verklaren.
Wat snap je niet aan "twee totaal verschillende dingen"?

Ik vind het doen van aangifte tegen Wilders al achterlijk, maar ergens nog wel enigszins te begrijpen vanuit die mensen gezien.
Die reactie daarop vind ik echter nóg achterlijker en is bovenal ook gewoon totaal misplaatst. Kan er geen greintje begrip voor opbrengen.
Jij bent écht van mening dat mensen die aangifte doen tegen Wilders, eigenlijk kaartjes zouden moeten sturen naar slachtoffers van "slechte" Marokkanen? :')
Tails tell tales
pi_138218564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:29 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan "twee totaal verschillende dingen"?

Ik vind het doen van aangifte tegen Wilders al achterlijk, maar ergens nog wel enigszins te begrijpen vanuit die mensen gezien.
Die reactie daarop vind ik echter nóg achterlijker en is bovenal ook gewoon totaal misplaatst. Kan er geen greintje begrip voor opbrengen.
Jij bent écht van mening dat mensen die aangifte doen tegen Wilders, eigenlijk kaartjes zouden moeten sturen naar slachtoffers van "slechte" Marokkanen? :')
Tja, je kunt wel zo,n smiley plaatsen, maar waarom niet eigenlijk?

Vertel eens: waarom zou je wel aangifte gaan doen om de woorden van Wilders , maar geen kaartje sturen naar deze oude man?
pi_138218589
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vertel eens: waarom zou je wel aangifte gaan doen om de woorden van Wilders , maar geen kaartje sturen naar deze oude man?
Heb jij die man al een kaartje gestuurd?
Tails tell tales
pi_138218598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:42 schreef Forbry het volgende:

[..]

Heb jij die man al een kaartje gestuurd?
Nee, en ik heb ook geen aangifte tegen Wilders gedaan
pi_138218682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, en ik heb ook geen aangifte tegen Wilders gedaan
Hier hetzelfde, maar nog meer van dit soort bullshit en je zou er bijna over na gaan denken toch aangifte te doen. :')
Tails tell tales
pi_138218700
Die mensen die aangifte hebben gedaan tegen Wilders hebben gewoon helemaal niks met deze man van doen. Punt. Meer verklaring ga ik echt niet geven hoor.
Tails tell tales
pi_138218703
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, maar nog meer van dit soort bullshit en je zou er bijna over na gaan denken toch aangifte te doen. :')
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting.
pi_138218708
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Forbry het volgende:
Die mensen die aangifte hebben gedaan tegen Wilders hebben gewoon helemaal niks met deze man van doen. Punt. Meer verklaring ga ik echt niet geven hoor.
Zwijg dan gewoon?
pi_138218712
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting.
Ik ook.
Tails tell tales
pi_138218717
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat mensen niks te maken hebben met die oude man. Er vinden elke dag geweldsdelicten plaats, als je naar iedereen een kaartje moet sturen ben je de hele dag bezig.

Dit hele argument is belachelijk omdat het bedoeld is om mensen die aangifte doen een schuldgevoel aan te praten.
pi_138218749
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef Peunage het volgende:

[..]

Omdat mensen niks te maken hebben met die oude man. Er vinden elke dag geweldsdelicten plaats, als je naar iedereen een kaartje moet sturen ben je de hele dag bezig.

Dit hele argument is belachelijk omdat het bedoeld is om mensen die aangifte doen een schuldgevoel aan te praten.
Elke dag doet iemand wel uitspraken die racistisch en erg beledigend zijn voor een bevolkingsgroep, als je van iedereen aangifte moet doen ben je de hele dag bezig.
pi_138218762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ook.
Die mensen die aangifte hebben gedaan tegen Wilders niet.
pi_138218779
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Elke dag doet iemand wel uitspraken die racistisch en erg beledigend zijn voor een bevolkingsgroep, als je van iedereen aangifte moet doen ben je de hele dag bezig.
Ja, maar het gebeurt niet elke dag dat een volksvertegenwoordiger en leider van 1 van de grootste politieke partijen dit doet.
pi_138218791
quote:

[..]

Die mensen die aangifte hebben gedaan tegen Wilders niet.
In dit geval vinden zij blijkbaar dat de vrijheid van meningsuiting zijn grenzen heeft ja. Je punt? Wat heeft dat met kaartjes sturen naar slachtoffers te maken?
Tails tell tales
pi_138218812
quote:

[..]

Gaat er om wie, in welke functie die uitspraken doet.
Tails tell tales
pi_138218823
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja, maar het gebeurt niet elke dag dat een volksvertegenwoordiger en leider van 1 van de grootste politieke partijen dit doet.
Niet elke dag, maar toch vaak genoeg hoor.

Dit is niet de eerste keer dat Wilders iets heeft gezegd waar je je vraagtekens bij kunt zetten (of het tever ging of niet).
pi_138218836
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

In dit geval vinden zij blijkbaar dat de vrijheid van meningsuiting zijn grenzen heeft ja. Je punt? Wat heeft dat met kaartjes sturen naar slachtoffers te maken?
Nogmaals, waarom zou je wel aangifte doen tegen slechts woorden en geen kaartje sturen naar een man die klappen heeft gehad?
pi_138218843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste keer dat Wilders iets heeft gezegd waar je je vraagtekens bij kunt zetten (of het tever ging of niet).
Oneens, dit ging echt veel verder.
Tails tell tales
pi_138218853
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oneens, dit ging echt veel verder.
Tja, dat mag jij vinden.
pi_138218869
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, het gebeurt niet zo vaak.

Maar dat Wilders de grens vaak op zoekt is juist een reden om nu wél aangifte te doen.
pi_138218889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, dat mag jij vinden.
Dat vinden wel wat meer mensen zoals je misschien gemerkt hebt de afgelopen dagen :')
Tails tell tales
pi_138218937
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nogmaals, waarom zou je wel aangifte doen tegen slechts woorden en geen kaartje sturen naar een man die klappen heeft gehad?
Tja, je kunt nu wel elke onzinnige "waarom?"-vraag gaan stellen. :')
Tails tell tales
pi_138218938
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat vinden wel wat meer mensen zoals je misschien gemerkt hebt de afgelopen dagen :')
En dat moet mij interesseren, omdat?

Poging tot argumentum ad populum of?
pi_138218949
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:55 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, het gebeurt niet zo vaak.

Maar dat Wilders de grens vaak op zoekt is juist een reden om nu wél aangifte te doen.
Ik vind het triest dat mensen tegen vrijheid van meningsuiting zijn.
pi_138218955
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Tja, je kunt nu wel elke onzinnige "waarom?"-vraag gaan stellen. :')
Troll
pi_138218989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En dat moet mij interesseren, omdat?

Poging tot argumentum ad populum of?
Dat zegt een hele hoop namelijk. Dingen die jij (blijkbaar) niet wil zien.
Tails tell tales
pi_138219018
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat zegt een hele hoop namelijk. Dingen die jij (blijkbaar) niet wil zien.
_O-

Leuke poging wel.
pi_138219047
quote:

[..]

Troll
Ik ben een troll omdat ik niet een antwoord geef op onzinnige vragen? Nou ja, dan ben ik maar een troll.
Tails tell tales
pi_138219065
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ben een troll omdat ik niet een antwoord geef op onzinnige vragen? Nou ja, dan ben ik maar een troll.
Je bent een troll omdat je elke vraag als onzinnig gaat bestempelen.

*O*
pi_138219092
quote:

[..]

Ik vind het triest dat mensen tegen vrijheid van meningsuiting zijn.
Dat mag jij vinden. Ik vind het triest dat mensen niet weten dat ook vrijheid van meningsuiting wettelijke grenzen heeft. Als Wilders wordt vrijgesproken is er niks aan de hand. Als hij wordt veroordeeld zat hij gewoon fout. In dat geval is de Nederlandse grondwet 'triest'.
pi_138219119
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Ik vind het triest dat mensen niet weten dat ook vrijheid van meningsuiting wettelijke grenzen heeft. Als Wilders wordt vrijgesproken is er niks aan de hand. Als hij wordt veroordeeld zat hij gewoon fout. In dat geval is de Nederlandse grondwet 'triest'.
Aha, de heiligdom van wetten?

Als homoseksueel ben je dus triest als je in een of ander islamitisch veroordeeld word?
pi_138219139
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

*O*
Je bent nogal onzinnig bezig. Jij stelt dat mensen die aangifte doen ook meteen een kaartje moeten sturen naat de oude man.
Als iemand vraagt waarom reageer jij met 'waarom niet?'.
pi_138219177
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je bent nogal onzinnig bezig. Jij stelt dat mensen die aangifte doen ook meteen een kaartje moeten sturen naat de oude man.
Als iemand vraagt waarom reageer jij met 'waarom niet?'.
Wat een flauwekul, ik heb allang duidelijk gemaakt waarom ik vind dat dat zou moeten.

Dat heeft met een beetje consequentie te maken. Dat je geen steunbriefje kan sturen naar iedereen die slachtoffer is van geweld is logisch. Maar het adres van deze man staat gewoon op geenstijl.
pi_138219219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

*O*
Ze deelt je mening gewoon niet, maakt haar niet direct een troll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')