abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138193344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:17 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

3 strikes out principe.
Ben je onverbeterbaar, staatsgevaarlijk, heb je gevochten in of voor een vreemde krijgsmacht, ben je een radicaal die alles wat Westers is afwijst dan NL paspoort afpakken en wegwezen. (mits er sprake is van dubbel paspoort)
Voor mij een prima maatregel. Is de VVD het hier ook niet mee eens? Of het CDA? Ik heb begrepen dat de Marokkaanse overheid deze mensen niet ziet als Marokkaan. En dat dat dus de moeilijkheid was.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:31:03 #92
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138193590
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Voor mij een prima maatregel. Is de VVD het hier ook niet mee eens? Of het CDA? Ik heb begrepen dat de Marokkaanse overheid deze mensen niet ziet als Marokkaan. En dat dat dus de moeilijkheid was.
Ik denk zomaar dat marokkanen geen enkel probleem hebben op vakantie met datzelfde paspoort.
Dus bij uitzetting is het onder begeleiding in het vliegtuig, vliegtuig deur door en begeleiden tot het draaipoortje...doei...
pi_138193696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:17 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

3 strikes out principe.
Ben je onverbeterbaar, staatsgevaarlijk, heb je gevochten in of voor een vreemde krijgsmacht, ben je een radicaal die alles wat Westers is afwijst dan NL paspoort afpakken en wegwezen. (mits er sprake is van dubbel paspoort)
Nog zo'n dromer..
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:35:32 #94
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138193739
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nog zo'n dromer..
Vertel maar.....
pi_138193794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Vertel maar.....
Dat is al zo vaak gedaan. Het kan niet. Onmogelijk. Gaat niet gebeuren.
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:40:07 #96
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138193889
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:37 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat is al zo vaak gedaan. Het kan niet. Onmogelijk. Gaat niet gebeuren.
Waarom zou het niet kunnen? Je hoeft alleen maar de wetgeving omtrent ontzegging NL staatsburgerschap te verbreden en voila. Bij mijn weten staan daar de termen "vechten onder vreemde krijgsmacht" en "staatsgevaarlijk" al in...
pi_138194046
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Waarom zou het niet kunnen? Je hoeft alleen maar de wetgeving omtrent ontzegging NL staatsburgerschap te verbreden en voila. Bij mijn weten staan daar de termen "vechten onder vreemde krijgsmacht" en "staatsgevaarlijk" al in...
Omdat rechtsongelijkheid. En we hebben in Nederland niet alleen maar te maken met Nederlandse wetgeving..
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:49:43 #98
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138194160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

Omdat rechtsongelijkheid. En we hebben in Nederland niet alleen maar te maken met Nederlandse wetgeving..
Welk rechtsongelijkheid? Deze wet geld voor IEDEREEN dus voor ALLE Nederlanders.
En je doelt zeker op de Europese wetgeving? Die zegt dat je niemand STATENLOOS mag maken maw. als je een dubbel paspoort hebt en er vervalt er een dan heb je nog steeds het staatsburgerschap van de andere.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 maart 2014 @ 15:52:17 #99
862 Arcee
Look closer
pi_138194258
quote:
Aangifte Wilders om moordfilmpje Volkert

PVV-leider Geert Wilders gaat aangifte doen van een filmpje dat woensdag op internet is verschenen over een bloedig gevecht tussen Volkert van der G. en Wilders. In een begeleidend tekstje staat dat Wilders in 2014 wordt vermoord door Van der G., de moordenaar van Pim Fortuyn die op 2 mei onder voorwaarden vrijkomt.

In het filmpje van 'openomroep' op YouTube wordt een op Wilders lijkende man tijdens een gevecht in zijn buik gestoken, waarna Wilders uithaalt naar z'n tegenstander. Het lijkt erop dat het gezicht van Geert Wilders is bewerkt in scenes uit de horrorfilm Hills Have Eyes.

Ondertussen komt de tekst 'MEN LAAT VAN DE G VRIJ, VERKEERDE KEUZE' in beeld. Volgens Wilders zijn het „zieke geesten die zoiets maken”. De combinatie van filmpje en tekst is voor hem aanleiding aangifte te doen, liet hij aan het ANP weten.

Een ruimte meerderheid van de Tweede Kamer steunt de voorwaardelijke vrijlating van Volkert van der G.; de PVV vindt de vrijlating onacceptabel.

ATTENTIE: SCHOKKENDE BEELDEN. Het buitengewoon bloedige filmpje.

Bron: www.telegraaf.nl
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_138194331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Welk rechtsongelijkheid? Deze wet geld voor IEDEREEN dus voor ALLE Nederlanders.
En je doelt zeker op de Europese wetgeving? Die zegt dat je niemand STATENLOOS mag maken maw. als je een dubbel paspoort hebt en er vervalt er een dan heb je nog steeds het staatsburgerschap van de andere.
Die wetgeving geldt effectief niet voor alle Nederlanders, aangezien alleen Nederlanders met een dubbel paspoort erdoor geraakt kunnen worden.
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:57:03 #101
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138194402
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:54 schreef DonJames het volgende:

[..]

Die wetgeving geldt effectief niet voor alle Nederlanders, aangezien alleen Nederlanders met een dubbel paspoort erdoor geraakt kunnen worden.
Ja en voor de rest geld zware straffen.
Wat wil je nu? Dat het lekker zo door blijft gaan?
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet.
Ga je over de scheef en je weet van deze wet dan weet je wat je riskeert. Simpel!
ik heb echt geen medelijden met aso's en zeker niet met staatsgevaarlijke terreur aso's...
pi_138194451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja en voor de rest geld zware straffen.
Wat wil je nu? Dat het lekker zo door blijft gaan?
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet.
Ga je over de scheef en je weet van deze wet dan weet je wat je riskeert. Simpel!
ik heb echt geen medelijden met aso's en zeker niet met staatsgevaarlijke terreur aso's...
Allemaal leuk en aardig (en bijzonder irrelevant, trouwens), maar zoals ik dus al zei:

Het kan niet.
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:58:44 #103
3542 Gia
User under construction
pi_138194454
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

De samenvatting is de eindconclusie:

EINDCONCLUSIE:
Mijn eindconclusie is dat de teksten door de PVV helemaal uit hun context worden gehaald. En de hel en verdoemenisteksten die er uiteindelijk instaat zijn stuk voor stuk ook in de bijbel wel terug te vinden.
Er wordt nergens opgeroepen niet-moslims te doden. Je mag alleen doden als je wordt aangevallen.
Joden en Christenen zijn gelijkwaardig met moslims. En joden worden alleen met apen vergeleken als zij zich niet aan de Joodse(!) wetten houden. Dus is Islam is niet anti-semitisch. Geen 2e Mein Kampf.

De Koran is niet gewelddadiger dan de bijbel.
Niet elke islamiet is een korangeleerde.
Mislims die kwaadwillend zijn, vooral de criminele jongeren onder hen, halen zelf maar wat graag deze teksten uit hun context, als excuus.

Verder wordt het minder minder net zo goed uit de context gehaald, en uitgelegd alsof alle PVV-aanhangers ALLE marokkanen weg wil hebben.

Zie je, wie haat zaait, zal haat oogsten.
Oftewel, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Met die groepjes criminele kutjeugd, kun je verwachten dat de autochtone kutjeugd dit gaat beantwoorden.
En dan is het natuurlijk weer racistisch!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 26-03-2014 16:05:35 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:59:29 #104
3542 Gia
User under construction
pi_138194475
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Waarom wordt hen dan de marokkaanse nationaliteit opgedrongen?
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:01:54 #105
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138194549
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig (en bijzonder irrelevant, trouwens), maar zoals ik dus al zei:

Het kan niet.
Je geeft alleen geen enkele reden WAAROM het niet kan.
pi_138194608
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:01 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Je geeft alleen geen enkele reden WAAROM het niet kan.
Ja daag, die geef ik je net :W
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:04:47 #107
3542 Gia
User under construction
pi_138194638
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:54 schreef DonJames het volgende:
De wet geldt in gelijke gevallen voor iedereen hetzelfde.
Maar het gaat niet om gelijke gevallen, want de ene wordt stateloos als hij het Nederlanderschap kwijt raakt en de andere niet. Er is onderscheid.

Daarbij voorziet onze wet er al in dat je iemand met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap, tijdelijk, kunt ontnemen. In zo'n geval krijgt hij een verblijfsvergunning en gelden de regels daaromtrent voor hem.

Kan dus wel.
Gebeurt nog te weinig.
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:06:10 #108
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138194681
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:03 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja daag, die geef ik je net :W
Dat is een emotionele reden.
Geef eens een juridische.
pi_138194747
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:04 schreef Gia het volgende:

[..]

De wet geldt in gelijke gevallen voor iedereen hetzelfde.
Maar het gaat niet om gelijke gevallen, want de ene wordt stateloos als hij het Nederlanderschap kwijt raakt en de andere niet. Er is onderscheid.
Exact. En hoe is dat onderscheid te rechtvaardigen?
quote:
Daarbij voorziet onze wet er al in dat je iemand met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap, tijdelijk, kunt ontnemen. In zo'n geval krijgt hij een verblijfsvergunning en gelden de regels daaromtrent voor hem.

Kan dus wel.
Gebeurt nog te weinig.
Ja, en kijk eens naar de gevallen waarin dat (in theorie) mogelijk is..
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:06 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat is een emotionele reden.
Geef eens een juridische.
Rechtsongelijkheid is een emotionele reden, ja hoor :')
pi_138194821
Beetje vreemde topictitel.

Wilders loopt al ruim 10 jaar niet meer vrij rond, met dank aan de usual suspects.
pi_138194906
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Niet elke islamiet is een korangeleerde.
Mislims die kwaadwillend zijn, vooral de criminele jongeren onder hen, halen zelf maar wat graag deze teksten uit hun context, als excuus.
Criminele jongeren weten helemaal niks van religie of geloof af en gebruiken het ook niet om hun criminele gedrag te rechtvaardigen. Dat kan ook helemaal niet. Criminelen hoeven nooit ver te zoeken om een excuus te vinden.
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:14:46 #112
3542 Gia
User under construction
pi_138194965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:07 schreef DonJames het volgende:

Ja, en kijk eens naar de gevallen waarin dat (in theorie) mogelijk is..

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rijkswet_op_het_Nederlanderschap

Iemand die een juwelier, vader en echtgenoot, vermoordt, krijgt, hopelijk, toch wel minimaal 8 jaar!?
En dat is voldoende.

Het gaat inderdaad niet om een tasjesdief.
Hoewel er wmb een wet mag komen die bij elk vergrijp de straf verdubbelt.
Zit je dan aan 8 jaar, en heb je een dubbele nationaliteit, dan mag je je daarna, met een verblijfsvergunning, 5 jaar goed gedragen.
Anders, toedeledoki.
pi_138195022
quote:
Welke waarheid precies? Ik heb dit argument al vaker gehoord, 'waarom doen ze geen aangifte tegen de Marokkaan die Jo heeft geslagen...buhbuhbuhbuh'.
Hoe de fuck moet je aangifte doen tegen iets waar je zelf niet bij was, waar je niks van af weet, waar je de dader niet kent of überhaupt hebt gezien. Wat een bullshit zeg.
pi_138195356
Ik word zo langzamerhand echt kotsmisselijk van al die massahysterie van de afgelopen dagen.!
Voorgedrukte conceptaangiftes,oproepen tot aangifte en hele hordes mafkezen die er gehoor aan geven want oeh kijk mij eens een goed mens zijn..
Misselijkmakend deze opstokerij.!
Nog misselijker dan de opmerking van Wilders.!
pi_138195360
quote:
Eén en al treurnis.
Tails tell tales
pi_138195673
quote:
8s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Welke waarheid precies? Ik heb dit argument al vaker gehoord, 'waarom doen ze geen aangifte tegen de Marokkaan die Jo heeft geslagen...buhbuhbuhbuh'.
Hoe de fuck moet je aangifte doen tegen iets waar je zelf niet bij was, waar je niks van af weet, waar je de dader niet kent of überhaupt hebt gezien. Wat een bullshit zeg.
Het is toch duidelijk wat er gebeurt is?

De moraalriddertjes vinden de woorden van Wilders belangrijker dan dat een oude man klappen krijgt.
pi_138195679
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eén en al treurnis.
Verklaar je nader?
pi_138195711
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk wat er gebeurt is?

De moraalriddertjes vinden de woorden van Wilders belangrijker dan dat een oude man klappen krijgt.
Omdat ze wél aangifte doen tegen discriminatie (wat wél mogelijk is) en geen aangifte doen tegen iets waar ze geen eens aangifte voor kúnnen doen.
pi_138195845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:10 schreef Kanjer het volgende:
Wilders loopt al ruim 10 jaar niet meer vrij rond, met dank aan de usual suspects.
-
pi_138196006
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:11 schreef JanJanJan het volgende:
Doordat het behandelen van aangiftes tot aan de opsluiting enige tijd kost, loopt hij nog vrij rond.

Wat mij betreft sluiten ze hem vandaag nog op trouwens, alleen dan gaat hij vanuit zijn cel de martelaar uithangen :r
Jij denkt serieus dat de politie Wilders op gaat pakken en gevangen gaat zetten? :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')