Mijn vader, woont 70 jaar in NL en is NL leraar geweest had ook een 6,1.quote:Op maandag 14 april 2014 07:53 schreef flipsen het volgende:
6.1, maar ik had hem al een keer gedaan in een grijs verleden.
Ze proberen ons te ontmoedigen om terug te keren, Indiquote:Op maandag 14 april 2014 11:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Mijn vader, woont 70 jaar in NL en is NL leraar geweest had ook een 6,1.
Wat proberen ze te bereiken met deze belachelijk test?
Te laat. Ik ga op vrijdag terug en ik mag terug met m'n 5,5.quote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze proberen ons te ontmoedigen om terug te keren, Indi
quote:Op maandag 14 april 2014 11:22 schreef breaky het volgende:
Gelukkig (Lao) nieuw jaar trouwens. Mischien moet ik maar eens wat fotootjes posten hier
Ik blijf nog maar even hier hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Te laat. Ik ga op vrijdag terug en ik mag terug met m'n 5,5.
Je rijdt en rijd je. Inderdaad wel een vreemde uitzondering op de regel.quote:Op maandag 14 april 2014 03:13 schreef devzero het volgende:
rijd je? Ga terug naar af en ontvang geen Nederlands inburgeringscertificaat.
Dat is laat in het jaar, maar gefeliciteerd met het nieuwe jaar, dat bij jullie in de lente begint.quote:Op maandag 14 april 2014 11:22 schreef breaky het volgende:
Gelukkig (Lao) nieuw jaar trouwens. Mischien moet ik maar eens wat fotootjes posten hier![]()
Ja, ik geloof dat "ga terug naar af" voor mij was bedoeld. Ik gebruik als ezelsbruggetje "jij loopt en loop jij" omdat "loopt jij" zo raar klinkt.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Teslynd het volgende:
Je rijdt en rijd je. Inderdaad wel een vreemde uitzondering op de regel.
Zo te zien hoort het bij een TV programma, natuurlijk kun je dan geen serieuze vragen verwachten.quote:Op maandag 14 april 2014 11:04 schreef Individual het volgende:
Wat proberen ze te bereiken met deze belachelijk test?
Het is bedoeld om een indruk te geven van de test. Er staat bij dat de echte test op eenvoudiger taalniveau is, dus moet er niet aan denken om die te moeten maken. Eenvoudiger => versimpeling => geen idee wat ze van je willen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te zien hoort het bij een TV programma, natuurlijk kun je dan geen serieuze vragen verwachten.
Ho ho, ergens moet ik een grens trekken he!quote:Op maandag 14 april 2014 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook geen aflevering van Ik hou van Holland missen he?
Hebben wij dezelfde lerares Nederlands gehad? Mevrouw Spies?quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat "ga terug naar af" voor mij was bedoeld. Ik gebruik als ezelsbruggetje "jij loopt en loop jij" omdat "loopt jij" zo raar klinkt.
Ja, bij Ik hou van Duitsland Ich liebe Deutschland!quote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho ho, ergens moet ik een grens trekken he!
Ik heb het met Smurfen geleerd. Ik smurf, jij smurft,.quote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde lerares Nederlands gehad? Mevrouw Spies?
Ik heb ook de officiële vragen gezien van een Peruaanse vriendin die aan het inburgeren was: "Hoeveel keer past Nederland in Marokko?" De officiële vragen zijn net zo onzinnig.quote:Op maandag 14 april 2014 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te zien hoort het bij een TV programma, natuurlijk kun je dan geen serieuze vragen verwachten.
Ja maar dat weet iedereen! Toch?quote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef Individual het volgende:
Ik heb ook de officiële vragen gezien van een Peruaanse vriendin die aan het inburgeren was: "Hoeveel keer past Nederland in Marokko?" De officiële vragen zijn net zo onzinnig.
Zeik en zeik natquote:
haha...nee. Veel, heel veel waterquote:Op maandag 14 april 2014 14:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook met iets van vuurwerk daar?
Moet je dan niet elke vijf jaar naar een ambassade om je nederlanderschap te verlengen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja maar dat weet iedereen! Toch?
Ik heb mijn greencard nu bijna 5 jaar, dus ik kan voor Amerikaans citizenship op gaan. En aangezien ik ondertussen ook nog met een Amerikaanse ben getrouwd, kan ik mijn Nederlandse paspoort houden. Misschien eens kijken wat voor vragen ze daar hebben ("Hoeveel keer past Nederland in Florida").
Ja. Dat kan ik gewoon blijven doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:36 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Moet je dan niet elke vijf jaar naar een ambassade om je nederlanderschap te verlengen?
10 jaar is het tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:36 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Moet je dan niet elke vijf jaar naar een ambassade om je nederlanderschap te verlengen?
Dat is de geldigheidsduur van paspoort en ID-kaart. Maar misschien is dat voor het Nederlandschap ook langer geworden. In elk geval is het aantal ambassades afgebouwd. Met een beetje pech moet je naar een ander land reizen om het te regelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:09 schreef Individual het volgende:
[..]
10 jaar is het tegenwoordig toch?
Klopt ja. In Macedonië mag men helemaal naar Bulgarije. Kan een eind zijn..quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is de geldigheidsduur van paspoort en ID-kaart. Maar misschien is dat voor het Nederlandschap ook langer geworden. In elk geval is het aantal ambassades afgebouwd. Met een beetje pech moet je naar een ander land reizen om het te regelen.
In ieder land hebben ze wel een groep 'buitenlanders' die als probleem worden gezien geloof ik. Zou er eigenlijk ook een land/gebied zijn waar Nederlanders als probleemveroorzakers worden gezien?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Argentinie zich een beetje serieus zouden nemen zouden ze Colombianen pas binnenlaten als ze een visa aangevraagd hebben en een verklaring van goed gedrag hebben afgegeven.
Ja. http://www.volkskrant.nl/(...)e-Nederlanders.dhtmlquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef Speculant. het volgende:
[..]
In ieder land hebben ze wel een groep 'buitenlanders' die als probleem worden gezien geloof ik. Zou er eigenlijk ook een land/gebied zijn waar Nederlanders als probleemveroorzakers worden gezien?
Limburgquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef Speculant. het volgende:
Zou er eigenlijk ook een land/gebied zijn waar Nederlanders als probleemveroorzakers worden gezien?
Als je Belg wordt heb je dat probleem toch niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. http://www.volkskrant.nl/(...)e-Nederlanders.dhtml
Teofilo speelt bij River Plate, moet ie het land uit?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.las2orillas.co(...)-puta-que-los-pario/
Voor Flipsen en het belangrijke is niet dat er veel Colimbianen narcos of criminelen zijn of dat er iemand met 18 kogels wordt beschoten in Rosedal maar dat Clarin zegt dat slachtoffers Colombianen zijn en dat ze hasj bij zich hadden
Als Argentinie zich een beetje serieus zouden nemen zouden ze Colombianen pas binnenlaten als ze een visa aangevraagd hebben en een verklaring van goed gedrag hebben afgegeven.
Dat wilde ik effe kwijt
Nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Teofilo speelt bij River Plate, moet ie het land uit?
Wat nu als we die belachelijke War on Drugs eens stoppen?
Voor elk land, maar niet voor vredige drugshandelaren, wel voor moordenaars.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
antecenten onderzoek vooraf zou prima zijn.
Alleen voor Colombianenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor elk land, maar niet voor vredige drugshandelaren, wel voor moordenaars.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen voor Colombianen
Nope. Vrijwel alle narcos zijn Colombianen en veel buitenlandse criminelen Colombianenquote:
Als we het over drugs en Colombianen in Argentinie hebben komt Maria Victoria Henao (vrouw van Pablo Escobar) in me op. Zij woont met de kinderen in Buenos Aires.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Teofilo speelt bij River Plate, moet ie het land uit?
Wat nu als we die belachelijke War on Drugs eens stoppen?
Ja, en veel normale immigranten zijn ook Colombianen. Argentinie was beter af tot kort geleden. Logisch dat je veel immigranten krijgt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope. Vrijwel alle narcos zijn Colombianen en veel buitenlandse criminelen Colombianen
Dat veel Colombianen niet crimineel zijn in Argentinie doet verder niet af aan het feit dat veel Colombianen dat wel zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en veel normale immigranten zijn ook Colombianen. Argentinie was beter af tot kort geleden. Logisch dat je veel immigranten krijgt.
Braaf trolletje, braaf.
Zonder Colombianen zouden er in Argentinie minder narcos zijn en minder entraderasquote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef Individual het volgende:
Als er geen Colombianen meer zijn is het werelddrugsprobleem opgelost.![]()
Ja, voor iedereen, net als Nederland moet doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat veel Colombianen niet crimineel zijn in Argentinie doet verder niet af aan het feit dat veel Colombianen dat wel zijn
Dus gewoon visumplicht invoeren en antecedentenonderzoek vooraf instellen
Colombianen veroorzaken ook van alle buitenlanders de meeste problemenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, voor iedereen, net als Nederland moet doen.
Alleen de "drugs"Colombianen eruitpikken en dat met een Maradona-username.Je blijft een vermakelijk menneke.
In Nederland de Marokkanen en Antillianen, die exclusief screenen zou ook niet kunnen, wel? Iedereen screenen om te weten wie je in je land haalt is uiteraard alleen maar toe te juichen voor een maatschappij die zich beschaafd wil houden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Colombianen veroorzaken ook van alle buitenlanders de meeste problemen
En natuurlijk kan het wel, er zijn nu eenmaal visa plchtige landen en niet visumplichtige landenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Nederland de Marokkanen en Antillianen, die exclusief screenen zou ook niet kunnen, wel? Iedereen screenen om te weten wie je in je land haalt is uiteraard alleen maar toe te juichen voor een maatschappij die zich beschaafd wil houden.
Als je vanuit Suriname naar Adam vliegt krijg je een 100% controlequote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Nederland de Marokkanen en Antillianen, die exclusief screenen zou ook niet kunnen, wel? Iedereen screenen om te weten wie je in je land haalt is uiteraard alleen maar toe te juichen voor een maatschappij die zich beschaafd wil houden.
Colombiaanse vrouwen mogen ze van mij wel uitspreiden over de wereld.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Colombianen veroorzaken ook van alle buitenlanders de meeste problemen
Die mogen ze van mij zonder visa naar Argentinie verplaatsen, mits ze niet getrouwd zijn met een narcoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Colombiaanse vrouwen mogen ze van mij wel uitspreiden over de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |