abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158439624
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Sowieso, Jeroen van der Boom is ook een kutlul.
Brrr, Inderdaad. Zo nep, arrogant en ongeďnteresseerd en nogal het type van 'achter de ellebogen'.
pi_158439689
Wat Jeroen en Rene ook mogen zijn, Gordon is een vuile nicht die mensen een mes in de rug steekt. En straks op tv janken als anderen hem slecht maken
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158440107
Wel een meesterlijke TT trouwens :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158442939
Volgens mij spreekt iedereen gewoon de waarheid. Rene zal een drankprobleem hebben, Jeroen zal een lul zijn en Gerard is natuurlijk een enorme aandachtshoer.

Gordon zelf is al jarenlang zo instabiel en bipolair als de pest en volgens mij vergeeft iedereen hem dan al weer snel zulke uitspraken die natuurlijk voor de betrokkenen best kwetsend zijn.

Ben vooral benieuwd hoe Boulevard en Shownieuws hier mee omgaan, aangezien de betrokkenen nogal wat lijntjes her en der hebben :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:58:29 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158443022
Hij zei wel bipolair, maar hij bedoelde stemmingswisselingen, mede door zijn diabetes.

Hij klinkt wel oprecht, maar hij lijkt me het type dat iedere keer wel oprecht klinkt, maar toch vrij wispelturig is.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:05:20 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_158444690
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Hij zei wel bipolair, maar hij bedoelde stemmingswisselingen, mede door zijn diabetes.

Hij klinkt wel oprecht, maar hij lijkt me het type dat iedere keer wel oprecht klinkt, maar toch vrij wispelturig is.
Wispelturigheid en oprechtheid sluiten elkaar niet uit natuurlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:17:46 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158445107
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wispelturigheid en oprechtheid sluiten elkaar niet uit natuurlijk.
Maar de combinatie maakt iemand toch onberekenbaar en onbetrouwbaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158445745
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:24 schreef Noek het volgende:
Fijn om naar te kijken en te luisteren. Kon hem echt waarderen gisteravond. Hij komt haske oprecht en eerlijk over.
Ik wil anders ook wel heel oprecht in je bek schijten.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 19:57:21 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158446140
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben volledig #TeamGordon
Ik ook. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158446237
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij spreekt iedereen gewoon de waarheid. Rene zal een drankprobleem hebben, Jeroen zal een lul zijn en Gerard is natuurlijk een enorme aandachtshoer.

Gordon zelf is al jarenlang zo instabiel en bipolair als de pest en volgens mij vergeeft iedereen hem dan al weer snel zulke uitspraken die natuurlijk voor de betrokkenen best kwetsend zijn.

Ben vooral benieuwd hoe Boulevard en Shownieuws hier mee omgaan, aangezien de betrokkenen nogal wat lijntjes her en der hebben :D
Kwalbert koos in Boelervard de kant van Froggy, zo interpreteer ik het althans :P
pi_158446266
Tuurlijk is het waar...Die oudste zoon van Froger is dat jaar ook over de kop gevlogen met een borrel te veel op...Aartje naar zn.....
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:02:07 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158446286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:25 schreef maryen65 het volgende:
Wat Jeroen en Rene ook mogen zijn, Gordon is een vuile nicht die mensen een mes in de rug steekt. En straks op tv janken als anderen hem slecht maken
Zo heb ik het ook altijd gezien, maar gisteren zagen we toch wel een andere Gordon. Iemands die op meerdere vlakken eindelijk een soort schoon schip wilde maken en feitelijk niet veel heeft te winnen bij smadelijke verzinsels. Ik heb weinig redenen te twijfelen aan zij openbaringen over René en Jeroen.

Zijn stemmingswisselingen die hij zelf aanhaalde herken ik daarentegen natuurlijk ook. Toch komt hij op mij een stuk eerlijker over dan René en Jeroen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:03:52 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158446339
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Kwalbert koos in Boelervard de kant van Froggy, zo interpreteer ik het althans :P
RTL en Albert wegen waarschijnlijk hun belangen af. Met Jeroen en René kunnen ze nog jaren verder, en wie weet heeft Albert ook nog wat zakelijke lijntjes lopen, qua produceren, theater of whatever.
pi_158446942
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

RTL en Albert wegen waarschijnlijk hun belangen af. Met Jeroen en René kunnen ze nog jaren verder, en wie weet heeft Albert ook nog wat zakelijke lijntjes lopen, qua produceren, theater of whatever.
RTL moet met Gordon nog 5 jaar door 1 deur, het duurt echt nog lang voor zijn contract afloopt. RTL=Erland en Wendy
Erland en Wendy zijn goede vriendjes van Gordon (snuif-feestjes op Ibiza)
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:31:53 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158447314
Ok, Erland is dus dik met Gordon en weer niet zo met Albert. Dat kan ook verklaren waarom Albert wat sympathieker tegenover René lijkt te staan dan tegenover Gordon. Zo werken die dingen nou eenmaal.
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:35:05 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_158447401
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:

Dat heb je goed geďnterpreteerd, klopt als een bus... Dat viel mij ook op! Albert staat achter de Frogers.
pi_158447714
De ex manager van Froggy beaamt het verhaal van Gordon.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ad-kwade-dronk.dhtml
pi_158447844
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, Erland is dus dik met Gordon en weer niet zo met Albert. Dat kan ook verklaren waarom Albert wat sympathieker tegenover René lijkt te staan dan tegenover Gordon. Zo werken die dingen nou eenmaal.
echt? Alles is een groot complot uit financiele overwegingen?
Misschien kent Albert Gordon gewoon ook al de nodige jaren en heeft hij het een en ander achter de schermen met hem meegemaakt
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:54:40 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158448022
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef computergirl het volgende:
echt? Alles is een groot complot uit financiele overwegingen?
Ik ben geen insider in het wereldje, maar het móet toch opvallen dat Albert zelden tot nooit objectief is, het vooral in lovende termen over zíjn musicals of theatervoorstellingen heeft en vooral artiesten uit zíjn stal naar voren brengt. Winston doet trouwens hetzelfde. RTL Boulevard is in principe vooral een podium voor het promoten van RTL programma's en RTL 'sterren'.

Daarmee zeg ik toch hopelijk niets nieuws? :?
pi_158448098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef ootjekatootje het volgende:
De ex manager van Froggy beaamt het verhaal van Gordon.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ad-kwade-dronk.dhtml
Ja, maar Froger en ex-manager zijn geen goede vriendjes, dus niet objectief?
Ben benieuwd of de Patty's, Patricia's etc de kant van Gordon of de kant van Rene en Gerard kiezen? Keuzes, keuzes, keuzes...
pi_158448120
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben geen insider in het wereldje, maar het móet toch opvallen dat Albert zelden tot nooit objectief is, het vooral in lovende termen over zíjn musicals of theatervoorstellingen heeft en vooral artiesten uit zíjn stal naar voren brengt. Winston doet trouwens hetzelfde. RTL Boulevard is in principe vooral een podium voor het promoten van RTL programma's en RTL 'sterren'.

Daarmee zeg ik toch hopelijk niets nieuws? :?
GOrden is ook een RTL ster.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 21:16:13 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158448804
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

GOrden is ook een RTL ster.
Zeker. Daarom is het ook interessant te zien dat Albert tússen de RTL sterren ook weer partij kiest.
En dan dus kennelijk voor degene die niet dik is met Erland. Albert graaft heéél langzaam zijn graf.
Of Erland delft het onderspit, eventueel wat sneller als het 'gedoe' rondom Wendy weer de kop opsteekt. Dat kan ook. :)
pi_158449007
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zeker. Daarom is het ook interessant te zien dat Albert tússen de RTL sterren ook weer partij kiest.
En dan dus kennelijk voor degene die niet dik is met Erland. Albert graaft heéél langzaam zijn graf.
Of Erland delft het onderspit, eventueel wat sneller als het 'gedoe' rondom Wendy weer de kop opsteekt. Dat kan ook. :)
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
huh...
Mijn alu-hoedje trekt dit niet _O-
pi_158449279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:56 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ja, maar Froger en ex-manager zijn geen goede vriendjes, dus niet objectief?
Ben benieuwd of de Patty's, Patricia's etc de kant van Gordon of de kant van Rene en Gerard kiezen? Keuzes, keuzes, keuzes...
Brard gaat zeker niet de kant van Goor kiezen. Ze is dik met Joling, heeft zelfs zijn lach nageaapt.
Brard kiest de kant waar het meest bij te halen valt en steekt liever vanachter ruggelings een dolk in je flikker.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 21:30:02 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158449352
Dan leg ik het gewoon nog een keer uit:

Gordon heeft ruzie met René.
Gordon is dik met Erland.
Erland is niet dik met Albert.

Albert kiest dus voor René. :)

Was dat nou zo moeilijk of leg ik het moeilijk uit? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')